Şimdi Ara

İphone 5 garanti sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
828
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 26.12.2012 tarihinde hizlial***'dan iphone 5 telefonu aldım. Telefonu almadan önce müşteri hizmetlerini arayarak telefonun hangi firma tarafından garantisi olduğunu sordum. Müşteri temsilcisi "Genpa" tarafından garantisi olduğunu belirtti. Ben de bunun üzerine telefonu aldım. Telefon geçen hafta arızalandı ve "Genpa Teknik Servis"e gittim. Genpa Teknik Servisi, telefonun bizde garantisi yok, dedi. Bunun üzerine hizlial*** tekrar aradım. Müşteri temsilcisi telefonun ithalatçı firma tarafından garantisi olduğunu söyledi. İthalatçı firma da gold bilgisayarmış.

    Gold bilgisayardan garanti sorunu olan oldu mu?

    Garantiye göndersem büyük ihtimalle içini açıp düzelmeye çalışacaklar.. Ama yetkili servis olsaydı bire bir değişim yapıyordu. Mağdur olduk ne yapabilirimmm



  • quote:

    Orijinalden alıntı: tahaak

    26.12.2012 tarihinde hizlial***'dan iphone 5 telefonu aldım. Telefonu almadan önce müşteri hizmetlerini arayarak telefonun hangi firma tarafından garantisi olduğunu sordum. Müşteri temsilcisi "Genpa" tarafından garantisi olduğunu belirtti. Ben de bunun üzerine telefonu aldım. Telefon geçen hafta arızalandı ve "Genpa Teknik Servis"e gittim. Genpa Teknik Servisi, telefonun bizde garantisi yok, dedi. Bunun üzerine hizlial*** tekrar aradım. Müşteri temsilcisi telefonun ithalatçı firma tarafından garantisi olduğunu söyledi. İthalatçı firma da gold bilgisayarmış.

    Gold bilgisayardan garanti sorunu olan oldu mu?

    Garantiye göndersem büyük ihtimalle içini açıp düzelmeye çalışacaklar.. Ama yetkili servis olsaydı bire bir değişim yapıyordu. Mağdur olduk ne yapabilirimmm

    Mağdur olduğun doğruda genpada zaten içini açıyor telefonların.Artık yapacağın pek birşey yok telefonu golda ver tamir etsinler.Bu arada sorun neydi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bLind35

    quote:

    Orijinalden alıntı: tahaak

    26.12.2012 tarihinde hizlial***'dan iphone 5 telefonu aldım. Telefonu almadan önce müşteri hizmetlerini arayarak telefonun hangi firma tarafından garantisi olduğunu sordum. Müşteri temsilcisi "Genpa" tarafından garantisi olduğunu belirtti. Ben de bunun üzerine telefonu aldım. Telefon geçen hafta arızalandı ve "Genpa Teknik Servis"e gittim. Genpa Teknik Servisi, telefonun bizde garantisi yok, dedi. Bunun üzerine hizlial*** tekrar aradım. Müşteri temsilcisi telefonun ithalatçı firma tarafından garantisi olduğunu söyledi. İthalatçı firma da gold bilgisayarmış.

    Gold bilgisayardan garanti sorunu olan oldu mu?

    Garantiye göndersem büyük ihtimalle içini açıp düzelmeye çalışacaklar.. Ama yetkili servis olsaydı bire bir değişim yapıyordu. Mağdur olduk ne yapabilirimmm

    Mağdur olduğun doğruda genpada zaten içini açıyor telefonların.Artık yapacağın pek birşey yok telefonu golda ver tamir etsinler.Bu arada sorun neydi?

    İphone 5lerin kronik sorunu. Açma kapama düğmesi çalışmıyor...




  • Arkadaslar ayni sorun bendede var. Benimtelefonun garantisi arasta bilisim tarafinda. Arasta bilisim hakkinda bisey duydunuz ve sizce telefonu yenisiyle degistirirler mi? Acil..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Genpa tamir ediyor sanmayın yeni cihaz veriyor size.şuan değişim teleservice garantisi sağlıyor.


    şunuda ekliyelim Apple mağaza içi tamir hizmeti vermeye başlayınca değişimler tamamen olmasada büyük sorunlar haricinde yalan olucak.



    cümle devrik olmuş başında... genpa tamir ediyor anlayın işte



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sedat79 -- 28 Haziran 2013; 1:24:42 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sedat79

    Genpa tamir ediyor sanmayın yeni cihaz veriyor size.şuan değişim teleservice garantisi sağlıyor.


    şunuda ekliyelim Apple mağaza içi tamir hizmeti vermeye başlayınca değişimler tamamen olmasada büyük sorunlar haricinde yalan olucak.



    cümle devrik olmuş başında... genpa tamir ediyor anlayın işte

    Magaza ici tamir diye bir sey yok, birebir degisim var hatirlatayim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: theoki


    quote:

    Orijinalden alıntı: sedat79

    Genpa tamir ediyor sanmayın yeni cihaz veriyor size.şuan değişim teleservice garantisi sağlıyor.


    şunuda ekliyelim Apple mağaza içi tamir hizmeti vermeye başlayınca değişimler tamamen olmasada büyük sorunlar haricinde yalan olucak.



    cümle devrik olmuş başında... genpa tamir ediyor anlayın işte

    Magaza ici tamir diye bir sey yok, birebir degisim var hatirlatayim.

    Apple a yıl boyunca 2 milyar dolar tasarruf sağlayacak mağaza içi tamir sitemini duymuşmuydun ona göre konuşalım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Simdi arkadaslar dogru anladiysam yuzde 90 benimiphonemi de degistircekler dogrumudur ( sorun: power tusu sorunu)benim garantim arasta bilisime ait.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hızlıal**** bu siteden uzak duralım. Adamlar yetkili servis garantili diye paralel ithalat ürün satıyorlar. Paramla rezil oldum. Telefonu bu siteye göndersem akıbeti ne olur bilinmez. Yetkili servis en azından bu tür şark kurnazlıklarına başvurmaz. Daha önce 4s kullanıyordum. Teleservis şarjı az gidiyor diye telefonu bire bir değişti. Hiç bir prolem çıkarmadı. bu firma ise içini açacağız, tamir edeceğiz diyor.
  • Arkadaslar bende bu gun arasta bılısıme gıtıım ve aynen bende paramla rezıl oldum normalde telefonu degıstırmelerı gerekmiyordu fakat böyle bır sey soz konusu degıl dedıler resmen mağdur oldum. Bence bu arasta bılısımden uzak durun bu sırket profesyonellıkten uzak bır yer. su an açıkcası bu basıt power tuşunu bıle yapacaklarından şüphe edıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.