hoparlör tarafında çok az ses gelmeye başlaması ve karşı tarafın sesi az gelmesi ile cihazımı garantiye götürmek istemiştim pandemi sürecinden dolayı olmadı bu yüzden kvk ,genpa , gürgençler servislerinden birine yollayabilceğimi apple müşteriz hizmetleri yönlendirdi ve 3`ü arasından gürgençler servisine ulaşabildim telefonu yolladığımda cihazın kasasında darbe ve çizikler olduğu için ücret çıkarttılar fakat bu çizikler kılcal ve darbelerde büyük boyutlu değildi ekran koruyucu ve kılıfla kullansam bile olabilcek çizik ve darbeler fakat benden kameramda çatlak olduğu içinde hoparlorlerinde aynı şekil darbeye bağlı bozulduğu yazılmış ve 3500 tl talep ettiler değişim cihazı için şaka gibiydi şuan 3300 tl ye sıfırını alabildiğim bir cihaz için bunları söylediler ben durumu anlattığımda apple politikası dedi dalga geçer gibi apple aradığımda böyle bir politikası olmadığını söyledi ve başka bir servise yönlendirdi fakat ekstra bir telefonum olmadığı için sıkıntı yaşıyorum sürekli bir o servise bir bu servise yollamaktan tüketici hakem heyeti yada başka bir çözüm bulma yolum var mı benim muzdarip olduğum konulardan ziyade BAŞKA PARÇALAR ARIZALI DENMESİ FAKAT BEN O PARÇALARLA BİR SIKINTI DAHİ YAŞAMAMAM işin komik tarafı eğer yaşayan biri varsa benim gibi forumdan bir çözüm öneriniz var mıdır garantim de bitecek yakında pandemiden dolayı işlerde yavaş yürüyor bir daha yollayıp tekrar aynı cevabı almam da olası işin komiği ben hoparlör hakikatten benim yüzümden bozulduysa razıydım ücret ödemeye ama kamera vb gibi bozuk yalanları beni sinirlendirdi 2 yıldır kamera namını hiçbir sıkıntım olmadı cihazda işin komiği bu ve garantili bir cihazı boşa almış oluyorum bu tarz sıkıntılara çözüm olarak bu şekil paralar talep edilecekse
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme