< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-6AC68B14C -- 1 Kasım 2020; 21:44:27 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
iPhone eSIM hakkında (23. sayfa)
-
-
24 Ocak 2020’de aldım Türkiye’den sorunsuz bir şekilde etkinleşti...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Trhsengun24 Ocak 2020’de aldım Türkiye’den sorunsuz bir şekilde etkinleşti...
Yukarıdaki linkteki yöntemi uygulamışsınız?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Guest-6AC68B14C
Arkadaşlar hazirandan önce alınan telefonlarda plan ekle çıkmıyormuş.
Çözüm için sıfırlama önerdi bayi. Sıfırladım ve garanti olsun diye SIM kartı çıkartıp etkinleştirdim ve bölgeyi Almanya dili Türkçe yaptım. Hücresel plan ekle geldi.
Sakarya’dayım burada 2 bayide e-SIM var. Yarın etkinleştireceğim.
LTE destekli saatler ile kullanma konusunda gelişme var mı acaba?ilk olarak ülkemizde lte destekli saatler satılmıl. yurt dışıdnan getirseniz dahi imei kaydı yapılmıyor akıllı saatlere.
onun haricinde vodafone e-sim sayfasında akıllı saatler desteklenmiyor diyor.
-
Evet uyguladım Telefon desteklemezse aktif olurmuydu sizce..?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
18 Ekim 2019'da aldım ve bende etkin, size yalan söylemişler.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iDoctor -- 1 Kasım 2020; 22:18:41 >
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Telefon numaranızı gizleseydiniz keşke herkes görüyor. :)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: TrhsengunEvet uyguladım Telefon desteklemezse aktif olurmuydu sizce..?
Desteklemiyor demedim. Yanlış anlamışsınız. Çıkmıyor dedim. Sanırım herkeste değil de bazılarında çıkmıyor. Ben ve çevremde iPhone 11 ailesinden telefon kullanan kimsede o seçenek yoktu. XS, XR gibi modellerde zaten sıkıntı yokmuş.
Sonuç olarak siz de sanırım iPhone 11x kullanıyorsunuz ve sizde de Plan Ekle çıkmamış. Müdahale etmişsiniz.
Yani bu herkesin yaşadığı sorunu siz de yaşamışsınız.
X tarihinden önce alınanlarda sorun var/yok olayını bana bayi söyledi. Çok da önemli bir bilgi değil sanırım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: iDoctor
18 Ekim 2019'da aldım ve bende etkin, size yalan söylemişler.Doğrudur hocam. Bu bilgi iPhone 11 için ve Türkiye’de satılan cihazlar için geçerliymiş. Bayiye de biri söylemiştir. Yalan söylemek amacı olduğunu zannetmiyorum. Bana yardımcı olmaya çalıştılar. Sorunu da çözdük. Sıfırladım ve Plan Ekle geldi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Uyarınız için teşekkür ederim, haklısınız birçok kuruluş,şirket vb.birçoklarında numaramız var bir şekilde ulaşıyorlar, kendi elimizle vermeyelim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yanlış anlamadım biraz farklı yorumlamış olabılırım,şu tarihten önce alınanlardan çıkmıyor ne anlama geliyor..?
konuyu daha fazla uzatmanın anlamı yok.Yalnız iki ayrı Vodafone mağazasına gittim iki yerde ayrı şeyler söylendi konuya henüz hakim değiller zamanla hallolur.Benim yaptığım işlem iTools uygulamasını bilgisayara kurup telefonu bağladıktan sonra deactivite yaptıktan sonra tekrar telefonu aktif etmek ve yeniden başlatmak oldu teli sıfırlamak veya yeniden sıfırdan ipsw yüklemek gibi işlemleri yapmadım,Yaptığım işlemler sadece benim deneyimlerim paylaşmak istedim bu sayfada okuduğum kadarıyla çokça arkadaş sorun yaşıyor telefonunu servise verenler var,bilemiyorum ne gibi işlemler yaptılarsa aktif olmadı.Herkese iyi geceler dilerim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
işe yaramasına sevindim, güle güle kullanın
-
Selam arkadaşlar;
Yeni gelişmeler var.
Türk Telekom nihayet bana geri dönüş yaptı. Artık Türk Telekom ile ilgili direk benim muhattap alabileceğim, ve sorularıma yanıt verecek bir kişi var :) Sağolsun, CEO tarafından yönlendirildiğimi bilindiği için çok yardımcı oldular. Yani artık Donanimhaber'deki bu konu ile ilgili Türk Telekom kanadında sözcünüz oldum sayılır :)
Kim dönüş yaptı?
Lobi PR şirketinden Melih Kocagil bey. Şimdi toplantıya giriyorlar. Tüm sorularıma cevap bekliyorum dedim. Bakalım ne cevap verecekler. Türk Telekom hat kullanan arkadaşlar için iletişim anlamında çok iyi gelişmeler yaşandı. Sizlere gelişmeleri aktaracağım. Bu arada akıllı saatler konusunu da sordum. Gelen cevabı bekliyorum.
Diğer gelişmeler:
- Turkcell CEO tarafında dönüş yok. Bekliyorum.
- Apple Türkiye Direktörü tarafında dönüş yok. Bekliyorum.
-
Haberleri bekliyoruz teşekkür ederiz.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Selam,
Ben önce teknik destek ile telefonda görüştüm. Akabinde isterseniz Store'a bi gidin diye söylediler. Onun üzerine Store'a gittim. Kontrol sonrası teslim aldılar cihazı...
-
Arkadaşlar Apple’ın resmi sitesinde açıklama varmış. Şimdi gördüm. 23 Haziran tarihini Apple söylüyor. Ortada bir yalan yok yani :)
apple supportTürkiye'de iPhone veya iPad'inizde eSIM'i etkinleştirmehttps://support.apple.com/tr-tr/HT211023
Linke bakınız. Apple aylar öncesinde durumu açıklamış. Destek bölümündeki elemanların bilmemesi ilginç tabii ki.
Sıfırlamaya rağmen bu seçenek gelmeyen arkadaşlar vardı. Onların durumunu bilmiyorum.
iPhone 11’de Hücresel Plan Ekle bende yoktu ve bu sayfada yazan işlemi yaptım geldi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Biz onların ve o yöntemlerin hepsini denedik, önceki yazılanları okursanız ne demek istediğimi daha iyi anlarsınız :) bazılarında bu yöntemle çıkıyor, ama bazılarında da bu yönteme rağmen çıkmıyor.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Kaç gün sonra dönüş yapacaklarmış
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Biz o şansızlardanız uğraş dur. Apple bunun için bile bizi bi güzellik yapmalı.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X