Şimdi Ara

iPhone eSIM hakkında (22. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.305
Cevap
34
Favori
172.532
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2021222324
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • E sim kullanmaya başladıktan sonra 2 whatsaap kullanabiliyor muyuz ? Deneyen oldu mu ?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Justforget_ J kullanıcısına yanıt

    Whatsapp business


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Justforget_ J kullanıcısına yanıt
    Kullanıyorum. Whatsapp Businnes

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bu işi çözmeyecekler ne yapacağız peki bu durumda.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • delibal34 kullanıcısına yanıt

    En kolayı o. Tüketici heyeti müracaatı. Swap cihazı verirler. Olacağı o olacak zaten.


    almanya forumunda tr cihazlı birisinin cihazına çözüm bulamamış genius o dakika değişmiş.

    ss atmak isterdim ancak şu an bulamadım.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serkans. -- 30 Ekim 2020; 21:56:44 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • serkans. S kullanıcısına yanıt
    Swap hakkı 1 kere olmuyomu nie buna harcimki ben. Direk o anda yeni garantili tel vermeliler. Bi sorun yaşarsam değişim hakkım kalmalı. Ama ios 14.2 ile belki gelir umudundayım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Türk telekom müşteri hizmetlerine kayıt oluşturdum tabii ki müşteri temsilcisinin e-sim hakkında herhangi bir bilgisi yok. Tavsiye öneri niteliğinde bir kayıt oluşturdu sadece

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar herkese merhaba,


    Bugün şöyle bir yol izledim. Geçmiş sayfalarda yazdım bilenler bilir. Benim (TR cihazı) iPhone 11 cihazımda da hiçbir şekilde "Hücresel Plan Ekle" seçeneği görünmüyor. Apple makalelerindeki sıfırlama yöntemler, dfu modu ile sıfırlama vs hiçbir şekilde fayda etmedi.


    Apple teknik destek ile baktık kontrol ettik, cihazı test ettiler uzaktan, yine herhangi bir problem görülmedi. Ancak Apple Store'a götürürseniz oradan bi kontrol etsinler dediler. Bugün Zorlu'da Apple Store'a gittim. Derdimi anlattım, danışman arkadaş epey şaşırdı bazı cihazlarda bu özelliğin bir türlü çıkmamasına, sıfırlama sonrası gelmemesine ve akabinde cihazı teslim aldılar. 4-5 gün kadar kendilerinde inceleneceğini belirttiler. Sonuçta A operatörü, B operatörü vs önemli değil, satılan cihazın fiilen e-sim teknolojisini destekliyor olması gerekiyor.


    İnceleme sonrası eğer hala E-sim için hücresel plan ekle seçeneği gelmiyorsa %100 değişir yeni cihaz veririz dediler. Ben cihazı teslim ettim. 3-5 güne ne olacağını bildirirler sonuçta garantili olduğu için zaten ilgili hücresel menüsünü çıkarabilirlerse de işime geliyor, yeni cihaz verilse de işime geliyor.


    Bilginiz olsun. Hayırlı forumlar.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kleftiko -- 1 Kasım 2020; 0:9:51 >




  • kleftiko kullanıcısına yanıt
    Eğer çıkmazsa değiştiririz, demeleri iyi bir yaklaşım. Hayırlı olsun sizin için, aynı sorunu bende yaşıyorum. Teknik destek ekibinin talimatıyla mı apple store’a gittiniz, yoksa o tavsiye etti, sizde o şekilde haber vermeden kendinizmi gittiniz?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ffm64 F kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle. Hemen zorluya gideceğim bende hafta içi aklımdaydı son çare oraya gidicekdim iyi oldu bu.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hafta içi bende gideceğim randevu alıpmı gittiniz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ben gittim, cihazımı servise verdim şimdi izmirde, bakalım ne olacak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ffm64 -- 1 Kasım 2020; 14:45:19 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ffm64 F kullanıcısına yanıt
    İnş halledilir. Bende zorluya verim hafta içi.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Selamlar forum dostları ;


    Ben Kıbrıstayım. Türkiyeye geldiğimde vodofondan telefonuma e-sim tanıtabilirmiyim acaba? Bilgisi olan varsa sevinirim.

    Türkiyede o hattı kullanırım Kıbrısta bunu gibi


    Teşekkürler.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: delibal34

    İnş halledilir. Bende zorluya verim hafta içi.

    Yanıt gelince paylaşır mısınız?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Son güncelleme:


    1. Türk Telekom'dan yanıt bekliyoruz. Ürün ve Servis Yönetimi Direktörü Fatih bey attığım maili bir çok kişiye forward ettiğini MailTrack programı ile gördüm. Her açıldığında bildirim alıyorum :) Ayrıca mail ile durumu ilettim.
    2. Turkcell'den dönüş yok. Bekliyoruz.
    3. Apple Türkiye Direktörü'nden dönüş yok. Bekliyoruz.
  • Beyler esim operatörü ile normal nano sim operatörü aynı mı olmalı ? Şuan Turkcell kullanıyorum Esim de. vodafone kullanamaszzmıyım? “hücresel plan ekle” çıkmıyor zaten nano sim in e sim i desteklemesi gerekli dediler apple da.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir türlü alamadım. Ya gelmemişti ya da hemen bitmişti mağazalarda. Her iletişim merkezi kafasına göre takılıyor. Vodafone kim ve kimler tarafından temsil edildiğini kontrol etmeli, denetlemeli. Duyurusunu yaptığın hizmeti kolaylıkla alabilmemiz lâzımken biz anlatıyoruz ne olduğunu ne işe yaradığını ürünün mağazalarda.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • NowOrN3wer kullanıcısına yanıt
    Benim fiziki sim Turkcell, e sim Vodafone. Şu anda kullanıyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • burcin.irgin B kullanıcısına yanıt
    Çok saçma bir pazara giriş yapıldığı aşikar, haklısınız. Ben en az 10 bayi gezdim, ya bilmiyorlar ne olduğunu ya da yanlış biliyorlar. Önce tüm bayileri bilgilendirirsin, sonra tüm bayilere aynı anda e simleri ulaştırırsın. En son da yaparsın duyurunu “şu tarihten itibaren e sim bayilerimizde” diye olur biter. Çok zor değil. Beceremediler maalesef.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 2021222324
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.