Arakadaşlar, forumdan inceledim bu konu uzun uzun konuşulmuş ama açıkcası aradığım cevabı bulamadım, danışmak istediğim mevzu şu:
Yurtdışından aldığım iphone 4S bozuk çıktı, internetten yaptığım araştırmalarda telefondaki sorunun donanımsal bir problem olduğunu (panic-plist hatası), aynı sorunu yaşayanlara apple'ın yenisiyle 1'e 1 değişim yaptığını öğrendim, şimdi Türkiye'de resmi applestore olmadığı için bir arkadaşımla tekrar yurtdışına garanti için göndereceğim yalnız iki sorum var:
1. Bu değişim olayı kaç gün surer? Ona göre uzun kalacak biriyle göndereceğim, 2. Eğer değişim gerçekleşirse, farkını ödeyerek iphone 5 verirler mi? (Apple'ın bu onuda global bir şirket prensibi var mı? Yani ısrar falan etsek, çamura yatsak fayda etmez mi?)
Tahmini değil de konuyla ilgili tecrübesi veya başka birinden bilgisi olan arkadaşlar cevap yazarsa daha iyi olur
Şimdiden teşekkürler
apple değişim gün sürmez an sürer. Randevunu alır store a gidersin cihazı değiştirir çıkarsın. Yok öyle farkını vereyim iphone 5 verin apple'da.