Şimdi Ara

İstanbul Trafiğine 'Çözüm Budur' Dediğiniz Şeyler ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
63
Cevap
0
Favori
1.354
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Her yere imar vermeye bir son verilmeli
    Bu kadar nüfusa ne yapsanız boş
  • istanbulun sorunlarına çözümü ilkokula giden çocuklara sorsan onlar bile bilir..
  • Japonyada 1949 yılından berı kalablık sehırlerde araclara ebat sınırlaması var. 1949 yılında aracın maksımum uzunlugu 1.8m olabılıyordu. Bugun ıse uzunluk 3.4 metre en ıse 1.5 metreden az olmak zorunda, vede maksımım motor hacmı 650cc. Japonya da en cok satan araclara bakınca bunu acıkca gorursunuz.
    https://forum.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=102332154&p=1

    Ozellıkle sırket pazarlama araclarına bakınca, koca koca araclar tek bır pazarlamacı ıle gezıyor. Kullandıgımız yakıtın bıle bıze aıt olmadıgı bır ulkede ısraf had safhada.

    Ayrıca sırket calısanlarında yuzde 90 oranında aynı yakada ıkamet zorunlulugu getırılmelı, tum ıstanbul sabah ve aksam o yakadan bu yakaya tasınıp duruyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Universiteler s.merkezi disina, icinde cafe vs olacak sekilde buyuk bir kampus olarak tasinmali

    Avm ler basli basina trafik skandalidir.sehir merkezi disina yapilmaliydi ama artik cok gec.

    Metro basaksehire baglanmali ve Basaksehir - bahcesehir - beylikduzu - b.cekmece - silivri tarafina uzatilmalidir.Buradan muthis bir arac trafigi var

    Deniz tasimaciligi duraklari ve sefer sayisi artirilmalidir.Avcilarda ki ido seferi artirilmali ve b.cekmeceye de ido yapilmali.

    Bagcilar - kabatas hattinda ki tramway ust yol yapilarak verilmelidir.Boylece bu uzun bolgede ki merkez trafigi buyuk oranda azalir.

    Fabrikalar s. Disina tasinmali ve servis saglanmalidir.

    diger sehirlere yatirim artirilarak is olanaklari olusturulmali ve goc azaltilmalidir.


    Belli saatlerde sehir merkezine aracla gelmek parali olmalidir.Gerci olsa nolur bizim insanimizda ki arabayla hava atma dusuncesi varken 100 tl verir yine girer.

    Simdilik aklima gelenler bunlar ama bunu yapmazlar vatandasin ne cektigi onemli degil.cevizlibag , mecidiyekoy , zincirlikuyu metrobus hattinda insanlarin cektigi cile anlatilamaz.Ayiptir gunahtir ya.

    Acikca soyluyorum , bahcesehire metro gelsin arabaya anahtar vurmam.Her hafta b.sehir zeytinburnh 320 km yol yapmis oluyorum git gel.2 yasinda aracim 61 k oldu bu yuzden



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi !sTaNbLuE -- 6 Şubat 2015; 9:30:14 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • İstanbul turistik şehir olsun
    ne üretim olsun ne eğitim olsun
    Üretimi eğitimi ülke geneline yay şirket merkezlerini fabrikası olan ile taşı bir nebze düzelir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu saatten; sonra üst geçitten yapsan,alt geçitte yapsan,hava rayda yapsan,su rayda yapsan DÜZELMEZ.

    O tren 40 sene evvel kaçtı...

    Yapılan inşaatlara göre yol yaparsan olacağı buydu. V şeklinde giden sokakmı olur!

    Sen yıllarca plan yapma,şimdi trafiği çözmeye çalış nah çözersin.
  • - Haydarpaşa - Pendik banliyö açıldıktan sonra PENDİK-KADIKÖY MİNİBÜS hattı hemen kaldırılmalı. ancak inşaat durmuş. ihaleyi alan İspanyol firma vazgeçmiş haberleri vardı. minibüs caddesi gerçekten cadde olmalı. tek gidiş tek geliş yoldan cadde olmaz.

    - taksi şirketleri kurulmalı mevcut taksilere de bu şirketlere katılım zorunluluğu getirilmeli. şoförler şirketin elemanı olmalı. polis veya zabıta ile uğraşılmamalı. bu şirketlere direk şikayet olmalı. ayrıca şirketler gps takip sistemleri kullanacağı için taksiciler akılları estiği gibi araç kullanamaz. maalesef bizim insanımız patronun sopasından korkar.

    - kiralık ve filo araçlar, şirket üzerine kayıtlı binek araçlarda ticari araç statüsüne alınmalı. muayene yılda 1, kasko, mtv oranları yüksek olmalı. örnek olarak, bireysel kullanım harici trafiğe giren araca bir üst dilimden mtv ve kasko kesilmeli. köprü geçiş ücretleri de böyle olmalı. maliyet artmalı ki şirket aracına rağbet azalsın.

    - trafik cezaları sadece parasal seviyede kalmamalı. kısa süreli ehliyete el koyma ve aracı bağlama cezaları gelmeli. şu an sistem çok toleranslı ancak bu tolerans bize zarar veriyor. yarış pistindeki gibi araç kullanan adamın ehliyetine o an el koysan, arabasını bağlasan kolay kolay bir daha yapmaz.

    - metro yakınlarındaki park yerleri ücretli olsun ancak aracını park eden vatandaş metroya ücretsiz binsin. hem otopark parası hem metro parası vermenin mantığı yok.

    - optimum avm ne yapıp edip yıkılmalı.

    daha uzar gider.




  • Benzin 20 TL olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Motosiklet kullanımı teşvik edilmeli ve deniz ulaşımı çoğaltılmalı. Mesela pendikten-kadıköye vapurla gidilebilmeli.
  • İstanbul'un %17'lik kısmını oluşturan malum ırk şutlanırsa kısmen çözülecektir.
  • Bizim insanımız bencil olduğu için çözülmez. Nufusun yarısı gönderilmeli der, ona git desen gitmez. İnsanlar toplu taşıma araçlarını kullansın insanlar der , ama kendi kullanmaz çünkü canı kıymetlidir rahatını bozmaz Gelde şimdi çözüm bul
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guardiano

    İstanbul'un %17'lik kısmını oluşturan malum ırk şutlanırsa kısmen çözülecektir.

    Onlar bu ülkeden şutlansa ,hırsızlık gasp yüz kızartıcı suçlar %75 azalır ,işsizlik büyük oranda kalmaz.Güneş bile başka doğar şu ülkeye
  •  İstanbul Trafiğine 'Çözüm Budur' Dediğiniz Şeyler ?
  • E-5 te yol almanın belirli bir ücreti olmalı. Bu ücret sadece özel araç sahiplerinw uygulanmalı. Toplu taşıma ucuzlamalı ve yaygınlaştırılmalı. 1600 hacime %55 ötv uygulanmalı vs..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Japonlara kiralanabilir. Adamların yüzölçümü bizimkinin 3'te biri. Nüfusları da 130 milyon.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Istanbul var oldukcs trafik sorunuda vsr olacaktir. Metrekareye dusen insan ve arac cok cok fazla.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • En basta metrobusu o yolun ortasindan yerin altina indirseler bile cok ferahlar trafik.ayrica butun sucu yetkililerede atmamak lazim bakin yollara cogu araba tek kisi en azindan %10u bile toplu tasima kullansa trafik ayni sekilde cok rahatlar.hiz siniri birazda yukarida olsada ayni sekilde ve her ne olursa olsun bu yollar genisletilmeli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pasa_

    E-5 te yol almanın belirli bir ücreti olmalı. Bu ücret sadece özel araç sahiplerinw uygulanmalı. Toplu taşıma ucuzlamalı ve yaygınlaştırılmalı. 1600 hacime %55 ötv uygulanmalı vs..

    1600 hacimden dusuk arabalar dahami az yer kapliyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Isterlerse 10 kopru olsun bu cile asla bitmez saglam alt yapi metro vs olursa trafikte azalma olabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nıghtman

     İstanbul Trafiğine 'Çözüm Budur' Dediğiniz Şeyler ?

    Bundan iyi bir çözüm olamaz bence isterlerse köprüler otobanlar asvalt yollar şerit genişletmeler vb. istediklerini yapsalar.Milletimize bisiklet kültürünü benimsetmedikçe denedikleri hiç bir yol sonuç vermeyecektir bence.




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.