Şimdi Ara

İstanbul Trafiğine 'Çözüm Budur' Dediğiniz Şeyler ? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
63
Cevap
0
Favori
1.354
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: !sTaNbLuE

    Universiteler s.merkezi disina, icinde cafe vs olacak sekilde buyuk bir kampus olarak tasinmali

    Avm ler basli basina trafik skandalidir.sehir merkezi disina yapilmaliydi ama artik cok gec.

    Metro basaksehire baglanmali ve Basaksehir - bahcesehir - beylikduzu - b.cekmece - silivri tarafina uzatilmalidir.Buradan muthis bir arac trafigi var

    Deniz tasimaciligi duraklari ve sefer sayisi artirilmalidir.Avcilarda ki ido seferi artirilmali ve b.cekmeceye de ido yapilmali.

    Bagcilar - kabatas hattinda ki tramway ust yol yapilarak verilmelidir.Boylece bu uzun bolgede ki merkez trafigi buyuk oranda azalir.

    Fabrikalar s. Disina tasinmali ve servis saglanmalidir.

    diger sehirlere yatirim artirilarak is olanaklari olusturulmali ve goc azaltilmalidir.


    Belli saatlerde sehir merkezine aracla gelmek parali olmalidir.Gerci olsa nolur bizim insanimizda ki arabayla hava atma dusuncesi varken 100 tl verir yine girer.

    Simdilik aklima gelenler bunlar ama bunu yapmazlar vatandasin ne cektigi onemli degil.cevizlibag , mecidiyekoy , zincirlikuyu metrobus hattinda insanlarin cektigi cile anlatilamaz.Ayiptir gunahtir ya.

    Acikca soyluyorum , bahcesehire metro gelsin arabaya anahtar vurmam.Her hafta b.sehir zeytinburnh 320 km yol yapmis oluyorum git gel.2 yasinda aracim 61 k oldu bu yuzden

    Hocam başakşehire metro geliyor, okulum maslakta arabayla 25kmlik yolu 30 dakikada gidiyorum.
    Metroya gelince evimin altı metro, burdan binip kirazlıya gidiyorum (20 dakika) ordan 1 üst Kata çıkıp 2 aşağı kata inip biraz yürüyüp diğer metroya biniyorum ordan yenikapıya geciyorum (32 dakika) ordan üst Kata çıkıp kirazlıdan biraz daha fazla yürüyüp diğer metroya biniyorum (25 dk) sonra ordan inip fakülteme yürümem 15 dakikamı alıyor üstüne yorgunluğum Kâr kalıyor ki bu örnekte evimin Altının metro olması ve okulumun kendine özel metro Durağı olması bana zaman kazandırıyor

    Yani metro gelse de aktarmalar gerçekten caydırıyor insanı ama arabada veya Otobüste kitap okuyamıyordum metroda kitap okuyorum. (Ama bunu yapan çok az kişi var herkes telefondan oyun oynuyor )



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jestia -- 6 Şubat 2015; 21:35:05 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Son 15 yıl sonrası İstanbul'a gelenler aynı iş,barınma,eğitim vs.sağlanarak geldikleri illere geri gönderilmeli.Tabi bu imkânsız çünkü "Rant" düşer.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Musbab

    quote:

    Orijinalden alıntı: Guardiano

    İstanbul'un %17'lik kısmını oluşturan malum ırk şutlanırsa kısmen çözülecektir.

    Onlar bu ülkeden şutlansa ,hırsızlık gasp yüz kızartıcı suçlar %75 azalır ,işsizlik büyük oranda kalmaz.Güneş bile başka doğar şu ülkeye

    Kesinlikle.
  • ABD'liler bu sorunları nasıl çözmüşler?

    Sistem ile..

    1950'deki sistem tanıtım videosu
  • Istanbul trafiginin tek sebebi koprulerdir. Bence yikilmalilar. O zaman trafik biter. Karsiya gececeksen toplu tasima.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İş merkezlerinin hepsini sehrin ortasina dikersen herhalde trafik olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Her bir yeni yol kendi trafiğiyle gelir.Sen istiyorsan sil baştan yol düzenlemesi yap yine de sen buradaki trafiği bitiremezsin.Yol yol yol...Bakın maltepe sahil yolundan ataşehiri birbirine bağlayan dağ yoluna...İlk yapıldığında sessiz sakindi fakat insanlar keşfettikçe trafiği bir hayli arttı.Şuan o yolda 20 dakikada evime gidiyorum eskiden 10 dakikada evime gidiyordum.Yani senin yaptığın yol ile birlikte hızla büyümekte olan bir nüfusun var.Bunu durdurmak gibi bir niyetleri olmadığı gibi aksine milleti istanbula göç ettirmek için körüklüyorlar.
    Metrolar çoğaltılmalı.Tamam E-5'te var ama bir çok insan minibüs yolunu kullanıyor ve minibüs yoluyla e-5i bağlayan tek şey minibüsler! E-5ten minibüs yoluna, oradan da sahil yoluna inecek şekilde her mahalleye birer tane finiküler koyulmalı.Tabii bu yerleşimle çok zor hatta imkansız.Dolayısıyla insanlar yine kendi özel araçlarını kullanıyor.Çünkü kimse indi bindiyle uğraşmak istemiyor.Ayrıca akbil fiyatları düşürülmeli.Şuan benzinli araçla gidip geliyorum işime, iett ye de binsem aynı tutar neredeyse.İett ucuz olmuş olsa kesinlikle otobüsle gidip gelirim.Minibüsler kaldırılmasa bile sayıları azaltılmalı hatta hepsi kaldırılmalı.Buna istinaden otobüs sefer saatleri mesai başlangıç ve bitiş saatine göre düzenlenmeli.Daralan ve genişleyen şeritler hiçbir şekilde olmamalı.Genişleyen şeritlerde millet basıp gidiyor önden kaynak yapıyor.Örnek olarak altayçeşmeden yukarı çıkıp küçükyalına doğru giderken.Buradaki trafik asla bitmiyor mesela.Toplu taşımacılığı düzeltemedikten sonra istiyorsan 10 tane köprü koy neye fayda.O köprüyü besleyecek olan yine mevcut güzergahlar.




  • Koprulerin yanına kardeş köprü otobanlara 10 serit gibi çılgın projeler bekliyoruz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Denizi kullanamıyoruz.
  • minibüsler kalkacak, trafiğin bir numaraları katili bu şerefsizlerdir.

    göç tamamen engellenecek

    doğuya, karadenize vs vs istihdam arttırılıp iş için teşvik verilip bayağı insanı memleketine yollamak,

    deniz yolu kullanımının artması,

    metronun her yere her istikamete yapılması (londra gibi)

    vs vs. ancak ne yaparsanız yapın arkadaşın dediği gibi popom kadar yere 15 milyon insanı yerleştirirsen öyle bi ihtimal yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    20 yıl Almanlara kiralamak.

    Biraz acarmisin hocam. Nasil 20 yil almanlara kiralancak...

    Cozum degil ama rahatlatmak adina halki toplu tasimaya yonlendirmek gerek. Toplu tasima ucuz olmali. Ticari araclara yakit biraz daha ucuz satilmali ve akabinde tarifelere ayar cekilmeli. Bu durumdan hem halk hem esnaf fayda gorecektir...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kadınları trafikten çek, %70 'ini çözersin.
  • Valla o sorunu çözebilecek adam dünyadaki her sorunu çözer ve öyle bir adam yok şu an.
  • 1- Şöför eğitimi: Ehliyet kursları iyileştirilmeli. Daha iyi, uzun ve detaylı eğitim verilmeli. Sınavdan başarılı olma kriterleri daha yüksek tutulmalı ve başarılı olamayanlara göz yumulmamalı

    2- Karayolları ve belediyeler eğitimi: Trafik ve yol işaretleri eğitimli ve bu işi bilenler tarafından yapılmalı. Döner kavşağa ışık koyulmaması gerektiğini 5 yaşında çocuk bile bilir. ama bizimkiler hala bu yanlışı devam ettirmekte ısrarcı

    3- Karayolları bütçesi artmalı: Şeritler kalıcı olacak şekilde boyanmalı. Gereken yerlere 3-4 katlı kompleks kavşaklar inşaa edilmeli

    4- Cezalar artırılmalı: Minibüs, taksi, otobüs ve servis gibi toplu taşıma araçların cezası normal tarifeden 5-6 kat yüksek olmalı.

    5- Durağa yanaşmayan otobüslere ve otobüs durağına park edenlere çok yüksek cezalar verilmeli.

    6- Boğaz'ın altında tüp geçit ve tüneller ağı kurulmalı

    7- Polislere ceza kotası getirilmeli. Haksız yere ceza yazılma şikayeti çözümlemek için çok hızlı sonuç veren mahkemeler kurulmalı

    8- Göç durdurulmalı. Kanal İstanbul, Yeni İstanbul şehri gibi İstanbul'a göçü teşvik edecek projeler onaylanmamalı ve iptal edilmeli

    9- Metro hatları çoğaltılmalı

    10- Metro hatları çoğaltılmalı

    11- Metro hatları çoğaltılmalı




  • Toplu tasima sistemi otobus ve minibus ustune kurulu bir sehirde, rant ugruna iki seritli sokaklarin etrafina 50-60 katli gokdelenler dikerseniz (Atasehir) isterseniz 7 katli yol yapin o sehir adam olmaz.
    Su gerizekali metrobus sistemi iptal edilip hemen tramvaya cevrilmeli, cok acil. Ayni sistem ikinci kopruye de kurulmali.
    Koprulerin en sol seritleri ekspres olarak ayrilmali. Mesela Bogazici'nde giris Ayvansaraydan olacak cikis da Uzuncayir'da. Boylece trafigin bir kismi geri yonlendirilerek duraksamadan diger yakaya transfer edilebilir. Mesela Okmeydani'ndan cikan biri Ayvansaray'a geri gidip ekspres seride girerek durmaksizin Uzuncayir'a ulasabilir.
  • Altındaki araba kendisinden akıllı olanlara çözüm bulunmalı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • büyük araçları gece yola alacaksın işlerini gece yapacakalr nakliye toptancı mal taşıyan falan.emin olun %15 rahatlar.hele tankerleri kesin gece alacaksın otobana bile
  • Araba vergilerini 2 katina cikarmak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ana sorun araç sahibinin ev arsası/alanı içinde olması gerekirken araçların sokaklara park edilmesi. (zamanında belediyeye kaynak olsun diye her daire başına park yeri parası alan ama park yeri yapmayan belediyelerin suçu tamamen)
    ancak cephesi 5mt olan 5-6 katlı apartmanın nersine otopark yapacaksın. O noktada da ana sorun çarpık yapılaşma.(arsalar çok küçük olmasına izin verilmesi) daha önce yazılmış katılırım ev ve iş yerlerini iç içe olması. Binaların altına dükkan yapılması yasaklanmalı.
    istanbulda binalar yıkılıp binlar birleştirilip toplu konuta dönüşmeden zor, ve bunu için geri dönüşü olmayan noktadayız. derim.
    Beklenen şu büyük deprem istanbulun büyük kısmını yıkarsa başlangıç olabilir yeni yapılaşma için.
  • e-5e 2. kat çıkılsın bence, istanbulun bel kemiği
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.