KARDEŞİM İSTİKBALMİ AMAN HAA KAÇ!!! MAĞDUR OLMA - İSTİKBAL ALMA MALININ ARKASINDA DURMAYAN BİR FİRMA, 3 yıl ped 10 yıl yay garantisi var diye 2016 yılında en pahalı yatağı sattılar. İstikbal markasına güvenerek Master yatak aldım, piyasada daha pahalı yatak yoktu. Yayları bozuldu yayları batıyor, yatakta resmen yuvarlanıyorum dengeli durmuyor dayak yemiş gibi kalkıyorum. Arayıp değiştirmelerini talep ettik önce daha bakmadan yokuş yapıp yıldırmak istediler yok evrakları var mı yok garanti belgesi duruyor mu, yok faturası nerede diye, hepsini bulup gösterince de isteksiz Müşteri temsilcisinin tavır ve davranışlarından baştan zaten olumsuz cevabı alacağımızı anladım. Daha telefonda derdimizi anlatmadan ped 3 yıl yay 10 yıl peddendir zaten pedi tesisi koydu. Zaten bir şey yapamayız 3 yılı geçmiş diye daha yatağa bakmadan peşinen hükmetti. Israrımız üzerine servis kaydı açtı. Yani zaten malın arkasında durmayacağını beyan etti açıkça. İstikbal müşteri hişzmetlerinin konuşmasından sonra zaten ben ped den diyeceklerine adım gibi emin oldum. Zaten pede 3 yıl garanti verdik deyip kapatırlar kesin dedik. Aynen de öyle oldu. Müşteri hizmetlerinden aradılar yatağa bakacağız dediler ben gelecekler sanıyorum bakmaya dahi gelmeden WhatsApp tan kamera ile arayıp yatağa baktılar. Bu ne sorumsuzluk anlamadım sizin müşteri hizmetiniz batsın. Bu mu müşteri hizmetiniz. Ben daha bakmadan ped den dedim ki ped. Den diyeceklerini zaten biliyordum. Direkt pedden yaylar sağlam dedi. Yahu nasıl anladım dokunmadan ellemeden pedin bozuk olduğunu hadi anladın yayların sağlam olduğunu nasıl anladın? Yaylar poşetli ortada görünür bile değil. Ayrıca ped dediği 5 cm silikon sünger hiç bozulacak bir şey değil. Para kolay mı kazanılıyor, bu müşteriyi kandırmak değil mi?, En uyduruk bilinmeyen markalar bile ürününün 10 yıl arkasında dururken İstikbal bizi mağdur etti. Birçok firma 9 yıllık 10 yıllık yataklarının arkasında durup yenisini verirken biz pazardan almadık istikbaldan en pahalı yatağı aldık. Youtube.com de bakın bir sürü video var 9 yıllık yataklarını adamlar götürüyor bir telefonla yenisini veriyorlar. IKEA dan yatak almışlar hemen değiştiriyorlar. Ne ismi var yatağın ne cismi ama adamlar malının arkasında duruyor müşterisini mağdur etmiyor. Sen koskoca yılların istikbalisin insanlar sana güvenip piyasanın 2-3 katı fazla ödeyip mal alıyor neden malının arkasında durmuyorsun. Sizi faturalarımla Tüketici Hakları'na şikayet ediyorum. Her yere yazacağım ayrıca hakkımı her ortamda arayacağım. Öyle pedden demekle olmuyor. Mağduriyetliğimin giderilmesini, ürünün garantiden değişmesini istiyorum, Arkadaşlar youtube ye bakın bir sürü billinmedik marka bile malının arkasında birebir değişim yaparken kelli felli istikbal malının arkasında durmadığı gibi pedden diyerek, müşterinin aklıyla dalga geçiyor, "Belime yaylar batıyor diyorum, yatakta rampa var diyorum işte onu ped yapıyor diyo" Dünya para verdim 3x4 katı markaya güvenerek bilseydim piyasada aynı özelliklerde hatta daha iyi markasız yarıyarıya ucuz olanlarını alırdım hiç değil malının arkasında duruyorlar 10 yıl. Almayın aldırmayın, < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Uzagabey -- 16 Ocak 2023; 19:1:45 > |
Bildirim