Şimdi Ara

İtopya.com ve Penta bilgisayar servis Rezaleti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
1.831
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • acer predator xb241 hbmip 24 inç monitörümü display port ile bağladığımda ekranında gri çizgiler yüzünden satın aldığım yer olan itopya.com.tr ( eera bilgisayara) 30 temmuzda UPS kargo ile gönderdim. ürün 1 ağustos 2017 tarihinde firma tarafından teslim alındı ( kargo barkodu elimde mevcut) 21 ağustos'ta firmayı aradığımda ürün için gerekli incelemelerinin bitmediğini en kısa sürede servisi ve garantisini veren penta bilgisayara göndereceklerini ilettiler. ona da tamam dedim.

    24 ağustosta bu sefer penta bilgisayarı arayarak ürünün seri numarasından serviste olduğunu öğrendim. 4 eylülde penta bilgisayardan ürün hakkında mail gönderdiler. mailde şöyle :

    Ürün arıza açıklaması olmadığı için Acer personeli standart kontrollerini sağlamıştır. Ürünü arıza tanımınıza istinaden tekrar kontrollerini sağlamak üzere Acer servisine gönderebilirsiniz. Bahsettiğiniz gibi üründe donanımsal bir arıza mevcut ise servisin vereceği rapora istinaden iade/değişimi sağlanacaktır.

    4 eylül tarihinde itopya adlı müşteri kazıklayıp parasını almaktan başka işe yaramayan şirketi tüketici hakem heyetine şikayet ettim.

    ürünün şu an nerede olduğuna dair fikrimde yok. arkadaşlar ne yapmam gerekiyor?

    arıza tanımını kutu üstüne kargoya verirken uzun uzun yazıp şeffaf mektup şeklinde yapıştırmıştık . ama penta bilgisayar böyle bir şeyin olmadığını iddia ediyor

    arızalı ürün takibine girdiğimde (http://www.penta.com.tr/destek/arizali-urun-takibi/ linkinden )

    bildirim no : 3751535 Ürün seri no : MMT5VEE0046350630E4200

    YAPILAN İŞLEM ARIZA BELİRTİLMEMİŞ NORMAL TEST EDİLDİ 1 SAAT HDMI BAĞLANARAK FİLM İZLENDİ SORUN GÖRÜLMEDİ
    şeklinde yazı çıkıyor. çıldırmamak elde değil.








  • Farklı display port kablo ile test etmişmiydin, belki kablo arızalıdır. Kaldı ki sen dp demişsin onlar hdmi'dan test edilmiş yazmış ilgisiz herifler.

    Önce ürün eline ulaşsın, daha sonra da sorunu detaylı şekilde anlatan video çek o şekilde gönder. Zamanında gtx 660ti ekran kartını servise yolluyor sorun yok denilip geri gönderiliyordu, video çekip yollayınca iade almıştım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: apollonx

    Farklı display port kablo ile test etmişmiydin, belki kablo arızalıdır. Kaldı ki sen dp demişsin onlar hdmi'dan test edilmiş yazmış ilgisiz herifler.

    Önce ürün eline ulaşsın, daha sonra da sorunu detaylı şekilde anlatan video çek o şekilde gönder. Zamanında gtx 660ti ekran kartını servise yolluyor sorun yok denilip geri gönderiliyordu, video çekip yollayınca iade almıştım.

    hocam tüketici haklarına verdiğim için ürün hala elime ulaşmadı!!! yarın tekrar arayıp ürünün gelip gelmemesini soracağım.



    video yu çekip nasıl göndereceğim biraz açar mısın?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gentlement39 G kullanıcısına yanıt
    Ben video'yu cd'ye yazdırıp kutu üzerine yapıştırıp göndermiştim.
  • hocam kutuya yapıştırmak yerine içine koymak daha mantıklı bu tip bilgi kağıtlarını. o kutuya dikkat etmeyip direkt atmış olabilirler. ürün içine koymak her zaman daha iyi. satıcı bu tip kontrolleri yapmaz genelde. çünkü teknik ekipleri yoktur. garanti sağlayıcıya gönderirler.onlara da sorun hakkında özel bilgi gitmediğinde genel bir inceleme yaparlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lethegrn

    hocam kutuya yapıştırmak yerine içine koymak daha mantıklı bu tip bilgi kağıtlarını. o kutuya dikkat etmeyip direkt atmış olabilirler. ürün içine koymak her zaman daha iyi. satıcı bu tip kontrolleri yapmaz genelde. çünkü teknik ekipleri yoktur. garanti sağlayıcıya gönderirler.onlara da sorun hakkında özel bilgi gitmediğinde genel bir inceleme yaparlar.

    1 ağustosta teslin aldığı ürünü servise 24 ağustosta teslim etmeleri ve servisin iş güzarlığı sebebiyle tüketici haklarına şikayet ettim aldığım siteyi para iadesi yapacaklar. sonuna kadar haklıyım 24 gün ürün bekletilip sonra servise gönderilmesi haklı sebep teşkil ediyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gentlement39


    quote:

    Orijinalden alıntı: lethegrn

    hocam kutuya yapıştırmak yerine içine koymak daha mantıklı bu tip bilgi kağıtlarını. o kutuya dikkat etmeyip direkt atmış olabilirler. ürün içine koymak her zaman daha iyi. satıcı bu tip kontrolleri yapmaz genelde. çünkü teknik ekipleri yoktur. garanti sağlayıcıya gönderirler.onlara da sorun hakkında özel bilgi gitmediğinde genel bir inceleme yaparlar.

    1 ağustosta teslin aldığı ürünü servise 24 ağustosta teslim etmeleri ve servisin iş güzarlığı sebebiyle tüketici haklarına şikayet ettim aldığım siteyi para iadesi yapacaklar. sonuna kadar haklıyım 24 gün ürün bekletilip sonra servise gönderilmesi haklı sebep teşkil ediyor

    paranızı geri alabiliyorsanız sıkıntı yok.

    ben buraya yazayımda bundan sonra okuyan arkadaşlara yararı olsun. Eğer işlerinizi hızlı yaptırmak istiyorsanız ürünü aldığınız yere göndermeyin. Diyelim acer mı aldınız açın googleda acerın sitesinde teknik servise bakın oraya teslim edin. dell mi aldınız, açın dell servisi nereyse orayla iletişime geçin.

    bi dükkandan yada siteden ürünü alıyorsunuz bozuldu diye oraya gönderiyorsunuz. onlara gitmesi kargoyla 2-3 gün sürüyor, onlardan distribütör firmaya gitmesi (penta-arena vb) 2-3 gün sürüyor. oralardan da yine markanın kendi teknik servisine gitmesi 3 gün sürse aralara haftasonu tatilleri ve o şirketlerin iç operasyon süreçleri girse zaten ürününüz 20 gün sonra servise ulaşıyor ve 21 iş günlük yasal süre başlıyor.




  • dostum çok geçmiş olsun bende itopyadan asus pg248q monitör aldım aldığıma eşşekler gibi pişmanım monitör sorunlu çıktı para iadesi için debelenip duruyoruz bakalım keşke almasaydım itopyadan
  • quote:

    Orijinalden alıntı: koralays

    dostum çok geçmiş olsun bende itopyadan asus pg248q monitör aldım aldığıma eşşekler gibi pişmanım monitör sorunlu çıktı para iadesi için debelenip duruyoruz bakalım keşke almasaydım itopyadan

    1 ağustosta ürün ellerne ulaştı 24 ağustosta penta teknik servisine ulaştı. sırf pentaya gönderirken kargo ücretini ödememek için aldığım yere yolladım onlar yollasın diye. eylül 20 oldu hala monitör gelmedi. 8 eylülde tüketici hakem heyetine e devletten şikayet kaydı oluşturdum. oradanda bir dönüş yok 21inde internetten başvuru yaptığım tüketici heyetine bizzat gidip süreç hakkında bilgi isteyeceğim.

    böyle rezillik kepazelik ömrümde görmedim. verdiğim 2bin tl ye mi yanayım. servise hata hakkında not yazmama rağmen işgüzar itopyanın bu arıza açıklamasını yırtıp göndermesine mi!!!!pentada arıza sebebinin bilinmediği için hdmi takıp film izleyip monitörde kusur bulmaması da tuzu biberi oldu bunlara. ulaştığım müşteri temsilcisi bayanda arıza ile ilgili video çekip yollamamı ve teferruatlı bir arıza sebebi yazıp direk olarak kendilerine kargolamamı istedi. monitör gelsin direk onlara uzun uzadıya arıza sebebini yazıp göndereceğim. bıltım bu işgüzar satış sonrası müşteriyi uğraştırma saçmalıklarından

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • monitörü servise vereli 3 ay oldu 2 aydırda tüketici hakem heyetinden haber bekliyordum ve sonunda iademi aldım. 6 taksit olarak aldığım için parayı her ay taksit taksit hesabıma alacağım. direk kullanamıyorum. bunada şükür hesaba direk para olarak girişi oldu fakat çekemiyorum. yerine yeni monitör alacağım. bir daha acer almam Allah belalarını versin!!!
  • bilgisayar parcası inventus dan alınır.aldıgınız monitoru daha size gondermeden acıp kurup test ediyorlar.olu pitsel cıkması durumunda hemen yeni kutu acıyorlar.itopya gameextra tarzı sitelere bedava verseler girmeyin.adamlar şişkinler.
  • Zaten hocam bilgisayar kasamı inventustan aldım( işlemci anakart kasa , psu ssd hdd) sıvı soğutmayı başka yerden piyasanın yarı fiyatına aldım ramleri bilendenal.com dan piyasa fiyatından %40 daha ucuza ekran kartımıda sağolsun forumdan aldım gtx 1070 1600e

    Sadece monitörü ütopya denen abidik kubidik yerden aldım
    3 ay monitörsüz oyun oynadım ama aynı paraya fhd yerine Wqhd 2k almak çok iyi oldu

    İade ile gelen paraylada hepsiburadadan Dell S2417DG 165 hz WQHD gsync model aldım çok mutluyum. Amazon'dan aldığım accell dp kablo ile akıyor cihaz resmen. Değerli yorumlarınızı forumda takip ediyorum devamlı Hasan bey.

    Yanlız logitech g633 artemis kulaklığın kablosundan şikayetçiyim bir türlü yedek kablo bulamadım. İp kablo iprenç bir şekilde katlanıyor ve şekli bozuldu düzelmiyor. Tavsiyelerinizi bekliyorum. Mouse olarak g700s kullanıyorum. Onuda değiştirmek istiyorum bf1 cs go tarzı oyunlar için önerebileceğini macro mouse ismi söyler misiniz? Tekrar teşekkür ederim çok uzun oldu 😂



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gentlement39 -- 28 Aralık 2017; 0:0:50 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.