Şimdi Ara

JAZZ ELITE MÜSECCEL MARKA SAHİFESİ :)) (16. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.478
Cevap
6
Favori
116.179
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Coolandgang, şansımın azaldığının farkındayım, sen düşüremedikçe ben strese giriyorum.. CVT önerisini tutmadın anlaşılan, yeni Jazz'lara ne dersin? ( 1.3, 100 hb, 4.1 /100 km).. 97 oktan kullanırken belirgin bir performans farkı hissedeceksin, bunun gazına gelip de dip-gaz yaparsan ben gene strese girerim, haberin olsun..( Gerçi belli olmaz, senin araba benim tüm ezberlerimi bozuyor, bakarsın "çekişte hiç bir artış olmadı, hatta düştü diyebilirsin..)..Şaka gene bir yana 97 oktandan memnun kalacaksın ve " "uzmanlar" derki sık sık farklı yakıt kullanmayın!!", bu da senin nihayi seçimin olsun ..Bu arada 90 km sabit hız testi yapmıştın sanırım?? (olması gereken değer 3.9-4.3 arası, klimasız, düz yol , ve yanlız)

    Hmisir, Jazz'ın 2. eli iyidir, ( her yıl için 3 milyar ve altı değer kaybı o arabanın 2. elinin iyi olduğunu gösterirmiş)..Ben 2.5 yaşındaki arabamın şu anki ederinin 22 bin ytl'den fazla olacağını sanmıyorum (0 km'si 28.5 idi) Bir ara galeri 18 bin ytl fiyat biçmişti, düşünün artık..1-2 milyar fark bence abartı (biraz da tok satıcı durumları )..Ama özellikle son 1-2 yılda jazz gerçekten tavan yaptı..Fakat benim arabam daha şimdiden ön panelden gacur-gucur sesler vermeye başladı ( gerçi her şey kaynağı saptanamayan bir ses ile başladı, ön taraf komple söküldü, sonunda o ses kayboldu ama yerini daha küçük frekanslı çıtırtı sesler aldı..)..Siz siz olun çok mecbur kalmadıkça ön paneli söktürmeyin..Jazz'ın iç-işçiliği öyle 2. eli kaldıracak dayanıklılıkta değil, ama tabi yakıt tüketimi , mekanik sorunsuzluk ve işlevsellik onun yıldızını parlatmaya yetiyor..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi terapist70 -- 11 Eylül 2007; 20:11:10 >




  • Sayfa başını böyle bir postla aldığını düşünemiyorum.Ya karar ver artık.Memnun musun? Hayır ben biliyorumda ,direk burdan giren biri, birde bu yazdıklarını okuyunca nereye geldik ya diyebilir...Bu arada yardım için teşekkürler.İlk depoda tavsiyelerini uygulayacağım
  • quote:

    Orjinalden alıntı: koolandgang

    Sayfa başını böyle bir postla aldığını düşünemiyorum.Ya karar ver artık.Memnun musun? Hayır ben biliyorumda ,direk burdan giren biri, birde bu yazdıklarını okuyunca nereye geldik ya diyebilir...Bu arada yardım için teşekkürler.İlk depoda tavsiyelerini uygulayacağım

    Rica ederim, senin başarın jazz'ı töhmet altındaan bırakmaktan kurtarır..Bu arada dünyanın yazısını yazdım da göndermek için "tamam" dediğim anda disconnected..Daha özet yazayım; Bu sesler panel sökülmeden önce yoktu fakat gene de plastiğin yumuşak olmasını, döşemenin daha akliteli olmasını arzu ederdim ama bu sınıfta illaki birşeyin eksik olması lazım de mi?..30 bin km'de bir Golf Plus'ın da önden gıcırdadığını bizzat duymuşumdur, orası da ayrı tabi...Yani devede kulak misali..(büyük olasılıkla da benim jazz'ıma has)..Japon araçların bu işçilik-kaporta konusundaa daha "ekonomik" takıldıklarını da biliyoruz, ama herşeye rağmen ben çoğunlukla şehiriçi kullanacaksam 5 yaşında bir jazz'ı aynı yaştaki Polo'ya rahatlıkla tercih ederim..




  • "herşeye rağmen ben çoğunlukla şehiriçi kullanacaksam 5 yaşında bir jazz'ı aynı yaştaki Polo'ya rahatlıkla tercih ederim.. "

    Eyvallah.Arabam diye değil hakettiği için bende öyle düşünüyorum.Tabi şimdilik
  • beyler bende 2002 jazz es cvt'ye sahibim formdaki jazz'a karşı diğer arabalarla kıyaslamaları görünce çok gülüyorum jazz 2000'li yıllarda japonyada tasarlanmış 2001'de de orada piyasaya sürülmüş bi arabadır malumdur 2002 yılından beri Türkiye yollarında varlığını sürdürmektedir.2001 Japonyadaki jazz'la 2007 jazz arasında dış tasarım olarak sadece bir kaç makyajdan başka bi değişim yoktur keza sadece içindede direksiyon ve cd kısmı yenilenmiştir yani 6-7 senedir araba aslını sürdürebilmektedir acaba kıyaslanmaya çalışılan arabalar bu süre zarfı içinde kaç defa kasa değiştirmiştir.kısacası jazz bir fenomendir ve öylede kalacaktır
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Ovmen

    beyler bende 2002 jazz es cvt'ye sahibim formdaki jazz'a karşı diğer arabalarla kıyaslamaları görünce çok gülüyorum jazz 2000'li yıllarda japonyada tasarlanmış 2001'de de orada piyasaya sürülmüş bi arabadır malumdur 2002 yılından beri Türkiye yollarında varlığını sürdürmektedir.2001 Japonyadaki jazz'la 2007 jazz arasında dış tasarım olarak sadece bir kaç makyajdan başka bi değişim yoktur keza sadece içindede direksiyon ve cd kısmı yenilenmiştir yani 6-7 senedir araba aslını sürdürebilmektedir acaba kıyaslanmaya çalışılan arabalar bu süre zarfı içinde kaç defa kasa değiştirmiştir.kısacası jazz bir fenomendir ve öylede kalacaktır






  • Bu arada buraya yazmadan da olmayacak anlaşılan çok sevdiğim bir kardeşim için JAZZ ARANIYOR. 2004-2005 olabilir.Tabi İzmir'deyiz.Yaklaşık 2 aydır arıyoruz.2 tane bulduk ben baktım ama,ikisinde de fazlaca boya vardı.Şöyle eli yüzü düzgün mümkünse az yol yapmış bir tane bilenler görenler yazarsa....
  • Kendin pişir kendin ye olacak ama ne yapalım.Doğru düzgün bir jazz bulamadığımız için arkadaşım kia cerato aldı.Tabi model jazz'a göre yüksek oldu.Güzel bir araba benimde içime sindi.Tabi yakıt ekonomisi konumuz dışı..

    Yakıt deyince yine yaram açıldı.Ne yaptıysam şehir içi 6.7-6.8 altına inmiyor.Bende bıraktım artık eskisi gibi uğraşmıyorum.Sanki uğraştıkça daha artıyor gibi.
  • Koolandgang, gaz pedalının altına yumurta koymayı denedin mi??...Bu aralar benim tüketimim de arttı (malum trafik); 6.5-6.6



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi terapist70 -- 30 Eylül 2007; 23:44:38 >
  • Koyucam yumurtayı ama benim pedalın altına en büyük bıldırcın yumurtası sığar.Senin değerlerde fena değil bu arada.Beni zorlar yani.
    Bu arada bir aralar açık hava filtresi düşüncen vardı.Ne oldu yaptırdın mı?
  • Yaptırmadım, vazgeçtim..Yakıt tüketimini arttırdığını okudum bir çok yerde, bir de nanocharger'ı öğrendikten sonra açık filtre gündemimden düştü...Kış yaklaşıyor, bu aylardan sonra arabayla çıkmıyorum, o nedenle ilk bahara nanocharger düşünüyorum ( bu sürede bu alet hakkında kesin yargı oluşmuş olur)..Gerçi şimdi de Yeni jazz'la yatıp kalkıyorum, bakarsın hiç bir şey yapmam, yeni kasayı beklerim??
    quote:

    Orjinalden alıntı: koolandgang

    Koyucam yumurtayı ama benim pedalın altına en büyük bıldırcın yumurtası sığar.Senin değerlerde fena değil bu arada.Beni zorlar yani.
    Bu arada bir aralar açık hava filtresi düşüncen vardı.Ne oldu yaptırdın mı?




  • Uzun bir arayış ve incelemelerden sonra bu hafta Nihayet ben de Jazz Elit düz vites aldım.
    Bu kararı vermemde bu formun ve Jazz kullanıcılarının katkısının büyük olduğunu söyleyebilirim.
    Herkese açıklamalarından dolayı teşekkür ediyorum.
    Başlangıçta küçük gibi gelmişti. Ama hiçte öyle olmadığını gördüm. Kullandıkca daha da hoşuma
    gitmeye başladı. İyiki almışım. Herkese iyi sürüşler.
  • Biliykid, jazzvirüs'ü kapmışsınız, güle güle kullanın..Artık sizi başka hiç bir araç tatmin etmeyecektir, kimisinin iç mekanı dar gelecek, kimisinin yükleme kapasitesi, başka birinin yol tutuşu hoşuna gitmeyecek, bir diğerinin direksiyonunu beğenmeyeceksin, yakıt tüketimi başka hiç bir benzinli arabada böyle yüzünü güldürmeyecektir..Biz jazz-severler artık bu virüsün kronik taşıyıcılarıyız..Otomobil dünyası bu bağımlılığı giderecek bir anti-virüs henüz üretemedi, tam üretecek gibi oluyor, virüs mutasyona uğrayarak daha güçlü bir şekilde geri dönüyor..İlk mutasyon 2008'de..
    quote:

    Orjinalden alıntı: bilykid

    Uzun bir arayış ve incelemelerden sonra bu hafta Nihayet ben de Jazz Elit düz vites aldım.
    Bu kararı vermemde bu formun ve Jazz kullanıcılarının katkısının büyük olduğunu söyleyebilirim.
    Herkese açıklamalarından dolayı teşekkür ediyorum.
    Başlangıçta küçük gibi gelmişti. Ama hiçte öyle olmadığını gördüm. Kullandıkca daha da hoşuma
    gitmeye başladı. İyiki almışım. Herkese iyi sürüşler.




  • Orjinalden alıntı: therapist70

    Biliykid, jazzvirüs'ü kapmışsınız, güle güle kullanın..Artık sizi başka hiç bir araç tatmin etmeyecektir, kimisinin iç mekanı dar gelecek, kimisinin yükleme kapasitesi, başka birinin yol tutuşu hoşuna gitmeyecek, bir diğerinin direksiyonunu beğenmeyeceksin, yakıt tüketimi başka hiç bir benzinli arabada böyle yüzünü güldürmeyecektir..Biz jazz-severler artık bu virüsün kronik taşıyıcılarıyız..Otomobil dünyası bu bağımlılığı giderecek bir anti-virüs henüz üretemedi, tam üretecek gibi oluyor, virüs mutasyona uğrayarak daha güçlü bir şekilde geri dönüyor..İlk mutasyon 2008'de..


    Budur
  • quote:

    Orjinalden alıntı: bilykid

    Uzun bir arayış ve incelemelerden sonra bu hafta Nihayet ben de Jazz Elit düz vites aldım.
    Bu kararı vermemde bu formun ve Jazz kullanıcılarının katkısının büyük olduğunu söyleyebilirim.
    Herkese açıklamalarından dolayı teşekkür ediyorum.
    Başlangıçta küçük gibi gelmişti. Ama hiçte öyle olmadığını gördüm. Kullandıkca daha da hoşuma
    gitmeye başladı. İyiki almışım. Herkese iyi sürüşler.



    hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız günlerde inşallah,

    ben ocakta aldım 10 ayda 10.000 km yaptım accaip memnunum hatta çok seviyorum jazzımı, ondan bahsederken hala arabam diyemiyorum sadece jazzım diyorumm :)
  • Teşekkürler arkadaşlar.
    Sanıyorum ben de jazzvirüse kapılanlardanım.
    Hele bir kapıldım mı uzun süre antivirüsü olmaz.
    Bundan önce 8 sene ford takıntısı vardı.

    Jazz'ımı çoook seviyorum
  • Bir soru:

    Jazz'ın CVT şanzımanının (aslında manuel'inin de) özellikle yokuşlarda oldukça zayıf kaldığı, hele ki araba doluysa çekişin oldukça düştüğünü okuyorum sürekli.

    Bu ne kadar doğrudur? Arabam 99 Polo, kıyaslayabilir misiniz?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: iasonion

    Bir soru:

    Jazz'ın CVT şanzımanının (aslında manuel'inin de) özellikle yokuşlarda oldukça zayıf kaldığı, hele ki araba doluysa çekişin oldukça düştüğünü okuyorum sürekli.

    Bu ne kadar doğrudur? Arabam 99 Polo, kıyaslayabilir misiniz?


    ben alalı 1 ay oldu jazz cvt sportumu ve araba dolu iken ve 5 kişi var araba , D konumunda dik yokuşları çok rahat çıkıyorum. yani daha S ve L modunu kullanmaya bile gerek duymadım.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: iasonion

    Bir soru:

    Jazz'ın CVT şanzımanının (aslında manuel'inin de) özellikle yokuşlarda oldukça zayıf kaldığı, hele ki araba doluysa çekişin oldukça düştüğünü okuyorum sürekli.

    Bu ne kadar doğrudur? Arabam 99 Polo, kıyaslayabilir misiniz?


    Şöyle.Bunu bilip kendinizi ayarlarsanız yani pilotaj olarak sorun yaşamazsınız.Yoksa polo'ya göre yokuşta daha zayıf.Tabi bu elma armut kıyası gibi olur,zaten ebatlar farklı.Şu ana kadar gördüğüm yegane eksikliği de bu.Diğer taraftan değil polo'yla golf'le bile kıyaslamam.(Son cümle işlevsellik düşünülerek yazılmıştır.Yoksa 1974'ten beri efsaneleşen Golf'ün bizim takdirimize ihtiyacı yok.)Kısacası Jazz özel bir araba bunu dışardan anlamak mümkün değil,emanette olsa içine girmek lazım.Yoksa ne anlatsak...




  • Polo'nun torku 132 nm, Jazz'ın ki ise 119 nm, farkı yaratan şey bu olsa gerek..Bu ise sadece yüklü durumlarda veya yokuş tırmanırken kendini hissetirebilir ( ki 13 nm tork farkının ağırlık farkını da hesaba katarsak çok ciddi bir çekiş farkı yaratacağını zannetmiyorum)..Otomatiklerde fark daha da azalacaktır, çünkü Polo'nun klasik otomatiğinde kullanılan tork konvektörü jazz'ın CVT'sine göre daha fazla performans kaybına neden olur..0-100 km hızlanmada Polo ( fabrika verisi) 14.3 sn, jazz CVT ( her ne kadar fabrika verisi 12.3 sn olarak verilse de gerçekte ) 14 sn..Yakıt tüketimleri ise jazz şehiriçi 7.2 lt /100 km, Polo 9.7 lt / 100 km..CO2 emisyonları km başına 135 gr ( jazz)a karşılık, 165 g (polo)..daha fazla çevre kirliliği, daha fazla yakıt tüketimi ile azıcık çekiş farkı ( performans farkı değil ama)..Buna işçililiği de eklersek Polo başka hiç bir başlıkta jazz ile baş edebilecek bir araba değil..




  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.