Şimdi Ara

JAZZ ELITE MÜSECCEL MARKA SAHİFESİ :)) (17. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.478
Cevap
6
Favori
116.241
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba Ben Cemalettin Aracım Onbin KM' de Boya korumalı 1 tane bile sigara içilmemiş Çok temiz Orijinal City ELİTE Eşime ehliyet alıyoruz.Otomatik istediği için ANKARA dan Az yol yapmış temiz itinalı kullanılmış"2006-2007 Jazz veya City CVT ile takas düşünüyoruz.İlgilenenler için Tlf:0 505 475 77 72
  • İnşallah bulursun.City'i bilmem ama Jazz'ı biz çok aradık arkadaşlarla.Maalesef eli yüzü düzgün bulamadık.Malum alan bir daha kolay kolay ayrılamıyor.Dolayısıyla satılanlarda pek iç açıcı çıkmıyor.Tabi bu bizim yaşadıklarımız illa ki böyle olacak diye birşey yok....
  • Arkadaşlar merhaba,

    Hafta ortası itibariyle Jazz ailesine katılmış bulunuyorum. Aracım 13.000 km'de. Şu ana kadarki izlenimlerim şöyle:

    1- İç mekan çok geniş. Koltuklar konforlu, ayarlamalar çok kolay, rahat..

    2- Jazz diğer arabaların yanında Jeep gibi yüksek geliyor bana, ilginç.. sanki yukarıdan bakıyorum

    3- Ön burnu göremiyorum kullanırken, o biraz sıkıntı yaratıyor. Gerçi daha iyi, diğer araçlara fazla yaklaşmıyorum şu an

    4- Yakıt tüketimim şehir içinde 7,4-8 arası (CVT için normal sanırım), ancak gazı köklediniz mi 10'ların üstüne çıkabiliyor.. Başka forumlarda zamanla yakıt tüketiminin düştüğünü okumuştum.

    5- CVT inanılmaz rahatlıkmış, hele Ankara trafiğinde sabah akşam tampon tampona giderken sol ayağınız ve sağ kolunuz size dua ediyor

    6- Yokuşlarda eğime göre S veya L ile kalktığınızda hiçbir problem, geri kaçma vs olmuyor, gazın ucuna dokunsanı araba hareketleniyor hemen. D'de birkaç sn. gecikiyor ve çok gaza yükleniyorsunuz dolayısıyla yakıt tüketimi fırlıyor. Bu yüzden koşula uygun vites seçeneği kullanılmalı.

    7- Eski 1994 model Spring'imde daha sinirli kullanıyordum, şu anda sanki araba kullanmanın keyfini alıyorum ve daha sakin kullanıyorum.

    kısacası konfor ve donanım bakımından çağ atladım diyebilirim.

    şimdilik gözlemlerim bu kadar, umarım ileride de bu keyif bozulmadan uzunca bir süre gider...

    sevgiler




  • Heavy1 hayırlı olsun.Bence süper bir seçim.Kazasız belasız inşallah.
  • amin diyelim koolandgang, şu ana kadar jazz'dan gerçekten çok memnunum

    quote:

    Orjinalden alıntı: koolandgang

    Heavy1 hayırlı olsun.Bence süper bir seçim.Kazasız belasız inşallah.
  • Süper bir seçim yapmışsınız. Aklın yolu Jazz. Hayırlı uğurlu olsun. Ben de yeni kasasını bekliyorum heyecanla.
  • tesekkurler @hmisir.. ben de 2. kasayı beğendim, ama çok uygun bulunca bunu kaçırmadım
  • Arkadaşlar kısmetse bugün jazz alıyorum.Forumu inceledim ve genelde metalik mavi tercil ediliyor.Ben kırmızı düşünüyorum.Temizlik harici dezavantajları nelerdir kırmızı rengin?Sizce kırmızı mı yoksa metalik maviyi mi seçmeliyim? Yaş 25 olduğundan kırmızı biraz daha spor havası veriyor diye düşünoyrum ileride de yapıcağım dış aksesuarlar ile dahada yakışıcağnı düşünüyorum ama yinede sizin önerilerinize açığım.İlk arama olucak bu yüzden kararsızım kusura bakmayın.

    Birde, 7 yıldır manuel vites kullandım ve yine manuel vites düşünüyorum fakat hondanın otomatik vites konusunda baya ileri olduğunuda biliyorum.Bu konudaki düşünceleriniz nelerdir? Sonuçta arabayı elimden geldiğinde ekonomik şartlarda kullanmaya çalışıcam fakat sizde bilirsiniz ki insan bazen kalkışlarda hızlı kalkmak, arada sırada hız yapmak istiyor.Bu konuda otomatik vites ihtiyacıma nasıl karşılık verir?

    Şimdiden cevap veren tüm arakdaşlarıma teşekkür ederim.




  • Heavy1 Jazz'ınızı güle güle kullanın..Badseed, Jazz'ın otomatik vitesi CVT ( continous variable transmision), vites geçişi olmayan son derece keyfli bir makina..Olumlu yanları konforu ve yakıt tüketiminin manul vitese çok yakın olması..Olumsuz yanı ise ani hızlanma ihtiyaçlarını klasik otomatik viresliler veya düz vites kadar iyi sağlayamaması..Performans arıyorsanız manuel vitesi tercih etmelisiniz, konfor için ise kesinlikle CVT..Kalkışlarda hantal değil, sadece ara hızlanmalarda düz vitesin gerisinde kalıyor..Çoğunlukla yoğun şehiriçinde kullanacaksanız otomatik almak daha mantıklı..Düz vitese alışmış biri için sıkıcı gelebilir ama ilk 1 aydan sonra çok alışıyor ve çok keyf almaya başlıyorsunuz..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi terapist70 -- 7 Kasım 2007; 14:25:01 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: therapist70

    Heavy1 Jazz'ınızı güle güle kullanın..Badseed, Jazz'ın otomatik vitesi CVT ( continous variable transmision), vites geçişi olmayan son derece keyfli bir makina..Olumlu yanları konforu ve yakıt tüketiminin manul vitese çok yakın olması..Olumsuz yanı ise ani hızlanma ihtiyaçlarını klasik otomatik viresliler veya düz vites kadar iyi sağlayamaması..Performans arıyorsanız manuel vitesi tercih etmelisiniz, konfor için ise kesinlikle CVT..Kalkışlarda hantal değil, sadece ara hızlanmalarda düz vitesin gerisinde kalıyor..Çoğunlukla yoğun şehiriçinde kullanacaksanız otomatik almak daha mantıklı..Düz vitese alışmış biri için sıkıcı gelebilir ama ilk 1 aydan sonra çok alışıyor ve çok keyf almaya başlıyorsunuz..

    Site de böyle birinin bulunması çok hoş.Size yazacak birşey bırakmıyor.Sadece rötuş işleri.O da olmasa zaten uğramayacağım.
    Badseed seni çok iyi anladım ama yine de kırmızı alma.Madem tehlikeli yaşlardasın siyah al daha iyi.Yani kırmızıya göre.Hem aksesuarı daha iyi gösterir.Sana önerecekleri şehir paketininin (kendileri 4 adet çıta 4 adet tampon köşebenti ve kol dayama ünitesinden oluşur) çıtalarını,kapı kollarını ve ön arka panjur üstlerini krom kaplatıp bıraksan al sana 2008 yeni kasa.Tabi bu bir örnek sen gençsin daha da kopabilirsin




  • Orjinalden alıntı: koolandgang
    Site de böyle birinin bulunması çok hoş.Size yazacak birşey bırakmıyor.Sadece rötuş işleri.O da olmasa zaten uğramayacağım.



    Koolandgang, teşekkür ederim..Bence senin katkın çok daha fazla....Bu arada senin jazz'ın kaç yakıyor bu aralar?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi terapist70 -- 7 Kasım 2007; 23:10:45 >
  • çok teşekkürler therapist70.. yakıt konusunda benim CVT 7.2 Lt civarı yaktı 1 hafta içindeki ortalamamda.. şehir içi.. gerçi hafta ilerlerken daha alıştım, gereksiz gaz-fren yapmayınca daha da düşer diye tahmin ediyorum.

    @BaDSeeD, CVT şehir içinde inanılmaz rahatlık, özellikle sabah 8:30, akşam 18:00 çalışan birisi için trafik yoğun saatler işkenceden zevke dönüşüyor
  • uzun bir aradan sonra merhaba,

    bizim jazz 12bın olmuş farketmemişim, dun hemen gittim bakımını yaptırdım, hava filtresi değişmedi sadece yağ filtresi ve yağı değiştirmişler toplam bakım 149 ytl ye maloldu ki corsa vs ile kıyaslandığında şaka gibi bir para :) , ancak iki kalem canımı sıktı
    cam suyu ; 4,5 ytl ( ben daha doldurmuştum kendim)
    debriyaş spreyi ; 4,5 ytl ( ama bunuda servis kısa zaman önce başka bi sorun için götürdüğümde yapmıştı)

    neymiş 10.000 bakımda bunlar şartmış aslında para değil bunlar ama yine kızıyor insan...
    garanti bozulmasın diye mecburuz kabul etmeye bir noktada aslında...
  • Orjinalden alıntı: therapist70

    Orjinalden alıntı: koolandgang
    Site de böyle birinin bulunması çok hoş.Size yazacak birşey bırakmıyor.Sadece rötuş işleri.O da olmasa zaten uğramayacağım.



    Koolandgang, teşekkür ederim..Bence senin katkın çok daha fazla....Bu arada senin jazz'ın kaç yakıyor bu aralar?


    Selamlar,
    Dostum bu aralar hiç işim olmaz trip le falan.Şimdilik 6.0 - 6.5 aralığına şıkıştırdım keratayı.Aramız iyi.Ama kış geldi sabah akşam rush hour muhabbetleri yine 7 li rakamları buluruz.Nazar değmesin gerçekten çok memnunum arabadan.Hele bütün surf malzemesini yükleyip korkusuzca bagajı kapatma sahnesi beni bitiriyor.Ne diyeyim Allah (c.c) olmayanlara da nasip etsin....Amin




  • Buradaki Jazzcıkardeşlere'de bir selam çakalım,merhabalar forum biraz yavaş ilerliyor galiba?67m6144 bende geçenlerde 10.000 km bakımını yaptırdım aynı işlem için 132 ytl ödedim,cam suyu'mun tamam olduğunu sıkı sıkı tembihledim, 4.5 ytl cebimize kalmış desene.Hava filtresini değiştirmemeleri canımı sıktı pek temiz durmuyordu açıkcası 20.000 km bakımında dediler ama ben servisten alıp değiştireyim diyorum 40 ytl'lik bir şeymiş
  • Büyük lokma ye,büyük laf etme demiş atalarımız.Bir post önce trip 'le işim olmaz demiştim ama bugün fırtına sonrası hasar tespiti için bir Alaçatı yapmam gerekti.Fazlasıyla trip test yapma imkanım oldu.Önce 180 km/h sabit hızda 13,2.Bu da Jazz'ın yüksek hızlarda ekonomiklik gibi bir iddiasının olmadığının göstergesi.Tabi ne kadar ekmek o kadar köfte (1400 cc olayı).Diğer taraftan 90 km/h sabit hızda anlık trip 4.2 Bu da diyor ki ekonomik kullanımda rakip tanımıyor.Yani daha ziyade şehir içinde kullanacağım,ekonomik ama yakıtta, bagaj hacminde değil,sınıfının konforlusu olsun,icabında yapıştırdın mı 15 lt de yaksa 200km görebilen vs... gibi araç arıyorum diyorsanız.Hiç yorulmayın başka yok

    BUDUR




  • Sıkı bir çalışma, güzel bir yorum...Yanlız 180 km/h sabit hızdaki 13.2 değeri bence gene fena sayılmaz..Test ettiğim bir Golf TSİ 140 hp DSG'nin aynı hızda anlık tüketim olarak 16 lt'yi gösterdiğine bizzat şahit olmuşumdur..Zaten genel olarak düşük hacimli motorların yüksek hızlarda fazla yaktığı söylenir..Bu arada koolandgang 180 km hızla giderken sol elin direksiyonda sağ elin trip'i sıfrılamakla meşgul olması lazım..Bunun için sıkı bir direksiyon hakimiyeti gerekiyor...Jazz'ı 120 km/h'tan sonra güvenli bulmayanlara ders niteliğinde..Ama gene de bu hızlarda böyle denemeler yapmamanı öneririm, son derece riskli..6-6.5'lara düşürdüğünü söylemişsin, rolleri değişiyor muyuz ne, benim ki bu aralar çoştu, 6.9 lt ..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: koolandgang

    Büyük lokma ye,büyük laf etme demiş atalarımız.Bir post önce trip 'le işim olmaz demiştim ama bugün fırtına sonrası hasar tespiti için bir Alaçatı yapmam gerekti.Fazlasıyla trip test yapma imkanım oldu.Önce 180 km/h sabit hızda 13,2.Bu da Jazz'ın yüksek hızlarda ekonomiklik gibi bir iddiasının olmadığının göstergesi.Tabi ne kadar ekmek o kadar köfte (1400 cc olayı).Diğer taraftan 90 km/h sabit hızda anlık trip 4.2 Bu da diyor ki ekonomik kullanımda rakip tanımıyor.Yani daha ziyade şehir içinde kullanacağım,ekonomik ama yakıtta, bagaj hacminde değil,sınıfının konforlusu olsun,icabında yapıştırdın mı 15 lt de yaksa 200km görebilen vs... gibi araç arıyorum diyorsanız.Hiç yorulmayın başka yok

    BUDUR


    dostum güzel yorum lmuş ama biriki soru takıldı kafama;

    anladığım kadarıyla çeşme otobanında yaptın denemeyi, bir istanbullu olarak hatırladığım kadarıyla o yol feci rüzgarlı bir yol (yanlış hatırlıyo da olabilirim)
    1- yolun rüzgar durumu yakıt tüketimini arttırmış olabilir mi ??
    2 - 180 e çıkınca arabanın yol tutuşu ne durumda, ben bir kaçkez max hız 190 u gördüm tem kurtkoy tarafında ancak araba nerdeyse uacak gibiydi korkup hemen 120 lere düştüm, 150 nin üzerine de çıkmadım o günden beri zira hakkaten güven vermedi bana

    12.000 i devirdi araba şehir içi ortalama 6,5 larda geziyor ama naapsın jazz istanbul dur kalklarında bu bile mucize, uzun yolda 4,5-5 arasını rahatlıkla yakalar konumdayım hala, ilk 5bin e göre 1 kt civarı düşüş yaşadım 10binden sonra..




  • birde son günlerin hastalığı facebook da honda fit owners diye bir grup var bir ziyaret edin derim ben, özellikle bir araca özel dvd navigasyon sistemi vardı accaip hoşuma gitti tr de neden yok diye delirdim...
  • facebook'ta Jazzcikardesler de mevcut..
  • 
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.