Şimdi Ara

JAZZ ELITE MÜSECCEL MARKA SAHİFESİ :)) (19. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.478
Cevap
6
Favori
116.211
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Orjinalden alıntı: hmisir

    Orjinalden alıntı: koolandgang


    Orjinalden alıntı: allegranza

    Bununla beraber eski kasanın son modeline binmekte bence dezavantaj değil tam tersi avantaj.En makul fiyata en hatasız en konforlu.


    Japonya'da yeni jazz eski jazz'la aynı fiyata satılıyor. Burada da eski kasalarla aynı fiyata sunulması büyük olasılık.



    Doğrudur da burası Türkiye yok öyle sözünden yola çıkarak ben farklı olacağı kanaatındayım...
  • koolandgang gözün aydın, 6. sayfanın o uğursuz başyazısından kurtuldun..:) Yeni jazz'ın Avrupa'ya gelişi 1 yılı bulacak ( yanlış hatırlamıyorsam bu resmi olarak da deklare edildi)..Bu demektir ki bize 1 yıldan önce gelmeyecek..Genelde ordan sonra bize gelmesi (ortalama olarak) 3 ayı buluyor..Benim tahminim 2009'un ilk çeyreği..Şu anki kasanın satış rakamları veya rakiplerinin durumu bu tarihi biraz öne veya biraz geriye çekebilir..En ciddi rakibinin yeni Fiesta olacağını düşünüyorum..
    Bu yeni kasa hakkıında resmi olmayan bilgi elde etmek hayli zor.. :( (Japonca olmayan)Bir test sürüşü yapılmış olsa da okusak??



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi terapist70 -- 9 Aralık 2007; 22:43:31 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: koolandgang


    quote:

    Orjinalden alıntı: cevikism


    quote:

    Orjinalden alıntı: allegranza

    arkadaşlar bugun 2008 Elite-cvt icin kapora yatırdım.2 gun sonra teslim alacağım.Yeni kasalar 2009 Kasımda Türkiye'de satısa çıkacakmıs.2008 Kasımında aracı yenisiyle degistirmek istesem zararım sizce ne olur,gelecek yıl kasım ayında eski kasa jazz'ım 26.000 YTL eder mi,ben 31.250'ye aldım.

    Yeni Jazz'ın 23 ay satışa sunulmayacağına inanıyormusunuz! Bu hesaba göre Japonya'da satışına başlandıktan 25 ay sonra Türkiye'de tüketiciye sunulacak! Arkadaşlar mantık süzgecini kullanalım biraz.


    Kardeş sen süzgeçi kullandıktan sonra lavaboya bırakta, eğer burda ne zaman satışa çıkacağı ile ilgili bir fikrin varsa beyan et...

    Bu yaz bazı arkadaşlar tatile Yeni Jazz veya Fit ile çıkacak.... 2009 Kasım tarihi ilginç gelmedi demek?




  • quote:

    Orjinalden alıntı: therapist70

    koolandgang gözün aydın, 6. sayfanın o uğursuz başyazısından kurtuldun..:) Yeni jazz'ın Avrupa'ya gelişi 1 yılı bulacak ( yanlış hatırlamıyorsam bu resmi olarak da deklare edildi)..Bu demektir ki bize 1 yıldan önce gelmeyecek..Genelde ordan sonra bize gelmesi (ortalama olarak) 3 ayı buluyor..Benim tahminim 2009'un ilk çeyreği..Şu anki kasanın satış rakamları veya rakiplerinin durumu bu tarihi biraz öne veya biraz geriye çekebilir..En ciddi rakibinin yeni Fiesta olacağını düşünüyorum..
    Bu yeni kasa hakkıında resmi olmayan bilgi elde etmek hayli zor.. :( (Japonca olmayan)Bir test sürüşü yapılmış olsa da okusak??



    Bende 2009'un ilk çeyreği diye duydum.Dediğine katılmamak elde değil.Burda birçok faktör durumu şekillendiriyor. Fakat Fiesta ya da Ford diyelim. Burda uçak satsa hikaye.Acayip soğudum arabadan.Full 2007 Fiesta'dan çıkan sesleri veya dışardan içeri aldıklarını duysan...




  • Arkadaşlar sizin bu hondaların kaskosu neden bu kadar pahalı..?

    Düşünmek lazım...
    2007 model jazz elite cvt
    kasko değeri: 27800
    yıllık kasko: 1.760 YTL

    2007 civic premium kasko değeri 33.500 ytl
    yıllık kasko 2.250 YTL

    karşılaştırma amacıyla
    astra cdti 2006 elegence
    kasko değeri: 33.500 ytl,
    yıllık kasko : 1.600 ytl...

    corsa 2007 cosmo 1.4: kasko değeri : 28.200
    yıllık kasko: 1.520 ytl


    istediğiniz marka ile kendiniz karşılaştırın...

    civic de jazz da kendi sınıfının en pahalı kaskosuna sahip araçlar...
    2007 ve öncesi her modele bakın.
    2008 yani sıfır araçlarda kasko direkt satış fiyatı ile ilişkili olduğu için anlamlı değil...

    www.sigortam.net


    BUnlar anadolu sigorta FULL fiyatlar.. ve hasarsızlık İNDİRİMİ % SIFIR ÜZERİNDEN
    diğer firmalarında var, en ucuza da var...ama bu anadolu sigorta...

    GARİP DEĞİL Mİ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorele2000 -- 10 Aralık 2007; 15:02:13 >




  • Honda'nın en başarılı modeli bence Jazz'dır. Gerçek bir aile arabası... Fiesta Honda Jazz'ın yanında kibrit kutusu kalır.


    quote:

    Orjinalden alıntı: gorele2000

    Arkadaşlar sizin bu hondaların kaskosu neden bu kadar pahalı..? sınıfında pejo ile beraber en pahalı marka...

    Düşünmek lazım...
    2007 model jazz elite cvt
    kasko değeri: 27800
    yıllık kasko: 1.760 YTL

    2007 civic premium kasko değeri 33.500 ytl
    yıllık kasko 2.250 YTL

    karşılaştırma amacıyla
    astra cdti 2006 elegence
    kasko değeri: 33.500 ytl,
    yıllık kasko : 1.600 ytl...

    corsa 2007 cosmo: kasko değeri : 28.200
    yıllık kasko: 1.520 ytl


    istediğiniz marka ile kendiniz karşılaştırın...

    civic de jazz da kendi sınıfının en pahalı kaskosuna sahip araçlar...

    www.sigortam.net


    GARİP DEĞİL Mİ?



    Sigortam.net i referans alırsanız işiniz yaş... Orada 1.600 YTL tutan sigortayı full kasko Teb Sigortaya 700 YTL'ye yaptırdım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OtoTurk -- 10 Aralık 2007; 0:39:58 >




  • Bir kaç mesajda okudum yada ben yanlış anladım. Eski jonsola sahip jazzlara yeni konsol takılabiliniyormu servislerce. Gerçekten 2. el fiyatları çok, sıfırıda pahalı, 2006 model araca adam 26 bin ytl istiyor. 1.4 ES ELİTE OTO. Vites sıfır 31 bin ytl 5bin ytl fark var arada ne bilim ikinci ellerine çok fazla fiyat isteniyor.
  • hocam kaskoda hasarsızlığınız varsa epey fark ediyor, şöyle ki benim 2007 Elite CVT'ye tanıdık özel indirimi ile beraber 500 YTL'ye yakın bir fiyata yaptırdım.
  • Jazz'ım 50 bini devirdi ve bakım zamanı geldi..CVT kullanmama rağmen henüz balataları değişmedi..Bugün uğradığım servis görevlisi "otomatik bir araba için balataların 50 bin km. dayanması inanılır gibi değil" dedi ( 20 binde dahi bitiren varmış..)..%90'ı şehiriçinde kullanılan bir araba için çok iyi.. Koolandgang, nasıl araba kullandığımı düşün artık..:) Gelelim asıl meseleye; servis görevlisi bakım için 185 ytl + balatalar için 180 ytl= 360 fiyat verdi..Özel servise götürdüm, usta "balatalar 1000 km daha götürebilir" dedi ve balatalar için 65 ytl(!) fiyat verdi, "bakımla beraber 250'ye olur" dedi..Garantinin dolmasına 4 ay gibi kısa bir zaman kaldı ve çok kararsızım..Bakımı serviste yaptırıp balataları özelde yaptırsam garantisi bozulur mu? Evet jazz'cı arkadaşlar, bu konuda ne düşünür ve ne önerirsiniz?? Açıkçası göz göre göre servisten 120 ytl'lik kazık yemek istemiyorum..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi terapist70 -- 16 Aralık 2007; 0:42:02 >




  • Valla ne diyeyim.Maaşallah Allah (c.c) nazardan saklasın.Balata servis ilişkisine gelince ben seni sanki bu konularda daha hassas tanımışım.Ya da 50000 den sonra böyle oldu dersen onu da anlarım.Birincisi özel servis her zaman fark oluşturmak için ex birşeyler söyler.İşte bu 1000 km giderden,fiyat kırmaya vs. kadr gider.Servise gelince onlarda da parça hep aynı, gel bize bazı bazı.Ama senin yerinde olsam ben yine de servis derim.Balataları dışarda yaptırsan balata da bir sorun çıkmazsa garanti dışında kalacağını da sanmam.Bence ver 120'yi veya biraz tıngırdat farkı 80'e falan düşür servise yaptır derim
  • koolandgang, ben aslında öteden beri özel servisiten yanayım, yeter ki güvenebileceğin, tecrübeli, dürüst birisi olsun..Bostancı'daki İkiler Honda da böyle bir yer..Fakat garanti dışı kalmamak için mecburen yetkili servise gidiyordum..40 bin bakımım bana 500 ytl'ye mal oldu, aynı bakımı bu servis 250'ye mal edebileceğini söylemişti..Ayrıca yetkili servisler işi otomasyona bağlamış, rutin dışında herhangi bir şeye sen söylemezsen baktıkları yok..30 bin bakımdan hemen sonra lastiklerin havasına dahi bakılmamıştı ..En son kafamda şekillenen şey 50 bin bakımı yetkili serviste yaptırıp, balatayı özelde değiştirmek..Yardımın için sağol..
  • Herkese merhaba,

    1 hafta önce 2004 model Jazz ES CVT alarak ben de aranıza katıldım... :)

    Alır almaz da 80.000 bakımını Honda ADA özel serviste yaptırdım. Memnun kaldım. Tavsiye ederim...

    Araçla ilgili tek şikayetim yolda fazla zıplaması. Önceki arabam olan 98 Astra, süspansiyon yönünden biraz daha konforluydu...

    Bu arada lastiklerin havası kapıda yazdığı gibi 32 - 30...

    Jazz'ların süspansiyon sistemi sert midir normalde?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sofokles2000 -- 16 Aralık 2007; 14:27:03 >
  • therapist70

    hangi özel servisten fiyat almıştın?

    Bu arada 4 ay daha garantin varsa bence de son bir kez daha yetkili servise git... aradaki fark çok değil...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sofokles2000

    Herkese merhaba,

    1 hafta önce 2004 model Jazz ES CVT alarak ben de aranıza katıldım... :)

    Alır almaz da 80.000 bakımını Honda ADA özel serviste yaptırdım. Memnun kaldım. Tavsiye ederim...

    Araçla ilgili tek şikayetim yolda fazla zıplaması. Önceki arabam olan 98 Astra, süspansiyon yönünden biraz daha konforluydu...

    Bu arada lastiklerin havası kapıda yazdığı gibi 32 - 30...

    Jazz'ların süspansiyon sistemi sert midir normalde?


    Sofokles Hayırlısı olsun,kazasız belasız inşallah.Evet haklısın Jazz'ın suspansiyonu biraz sert.Bu da yüksek olmasından kaynaklanıyor.Hani Astra'yla yanyana gelince ona yukardan bakma hissi var ya işte ondan




  • quote:

    Orjinalden alıntı: therapist70

    koolandgang, ben aslında öteden beri özel servisiten yanayım, yeter ki güvenebileceğin, tecrübeli, dürüst birisi olsun..Bostancı'daki İkiler Honda da böyle bir yer..Fakat garanti dışı kalmamak için mecburen yetkili servise gidiyordum..40 bin bakımım bana 500 ytl'ye mal oldu, aynı bakımı bu servis 250'ye mal edebileceğini söylemişti..Ayrıca yetkili servisler işi otomasyona bağlamış, rutin dışında herhangi bir şeye sen söylemezsen baktıkları yok..30 bin bakımdan hemen sonra lastiklerin havasına dahi bakılmamıştı ..En son kafamda şekillenen şey 50 bin bakımı yetkili serviste yaptırıp, balatayı özelde değiştirmek..Yardımın için sağol..



    Dostum sen daha iyi bilirsin bu işleri.İzmir'de de 2 tane yetkili servis var.Sen bir de özelleri düşün artık.Malum özelleri açanlarda bunlardan ayrılan usta ve kalfalar.Senin lastik havası ve daha beterleri gibi birçok sorunu da yetkili servislerde yaşıyor insanlar.Ama sonuçta karşında her halukarda muhatab bulacağın kurumsallaşmış firmalar.Yoksa özellerden çok iyi olduklarını bende düşünmüyorum...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: koolandgang


    quote:

    Orjinalden alıntı: sofokles2000

    Herkese merhaba,

    1 hafta önce 2004 model Jazz ES CVT alarak ben de aranıza katıldım... :)

    Alır almaz da 80.000 bakımını Honda ADA özel serviste yaptırdım. Memnun kaldım. Tavsiye ederim...

    Araçla ilgili tek şikayetim yolda fazla zıplaması. Önceki arabam olan 98 Astra, süspansiyon yönünden biraz daha konforluydu...

    Bu arada lastiklerin havası kapıda yazdığı gibi 32 - 30...

    Jazz'ların süspansiyon sistemi sert midir normalde?


    Sofokles Hayırlısı olsun,kazasız belasız inşallah.Evet haklısın Jazz'ın suspansiyonu biraz sert.Bu da yüksek olmasından kaynaklanıyor.Hani Astra'yla yanyana gelince ona yukardan bakma hissi var ya işte ondan


    Teşekkürler koolandgang,

    Ama süspansiyonlar baya sert düz yolda bile her türlü ufak tümseği hissetiriyor. Benden önceki sahibi 185-55-15 yerine 195-50-15 lastik takmış belki ondan da kaynaklanıyordur? Ne dersiniz? Bu lastik ölçüsünün bana nasıl bir avantajı ya da dezavantajı olabilir?

    Bir de yakıt tüketimini merak ediyorum. 12 km yapıyorum ama sabah tamamen köprü trafiğindeyim. Yani şöyle diyim o kadar yavaş ki frenden ayağımı kaldırıp gaza basamadan yeniden fren yapıyorum. Sizce 100 km'de kaç litre yakarım? En fazla kaç yakmalıyım?




  • quote:

    Orjinalden alıntı: koolandgang


    quote:

    Orjinalden alıntı: therapist70

    koolandgang, ben aslında öteden beri özel servisiten yanayım, yeter ki güvenebileceğin, tecrübeli, dürüst birisi olsun..Bostancı'daki İkiler Honda da böyle bir yer..Fakat garanti dışı kalmamak için mecburen yetkili servise gidiyordum..40 bin bakımım bana 500 ytl'ye mal oldu, aynı bakımı bu servis 250'ye mal edebileceğini söylemişti..Ayrıca yetkili servisler işi otomasyona bağlamış, rutin dışında herhangi bir şeye sen söylemezsen baktıkları yok..30 bin bakımdan hemen sonra lastiklerin havasına dahi bakılmamıştı ..En son kafamda şekillenen şey 50 bin bakımı yetkili serviste yaptırıp, balatayı özelde değiştirmek..Yardımın için sağol..



    Dostum sen daha iyi bilirsin bu işleri.İzmir'de de 2 tane yetkili servis var.Sen bir de özelleri düşün artık.Malum özelleri açanlarda bunlardan ayrılan usta ve kalfalar.Senin lastik havası ve daha beterleri gibi birçok sorunu da yetkili servislerde yaşıyor insanlar.Ama sonuçta karşında her halukarda muhatab bulacağın kurumsallaşmış firmalar.Yoksa özellerden çok iyi olduklarını bende düşünmüyorum...


    İstanbul'da Honda özel servisi olarak ADA, İkiler, Radar'ın iyi olduğu söylenir ki ADA'yı bizzat denedim. İzmir'deki özel servislerin durumunu bilmiyorum ama garanti bittikten sonra yetkili servise gitmeye gerek olmadığını düşünüyorum. Özel servisler hem daha fazla nazınıza oynuyorlar, hem de fiyat olarak daha uygunlar..

    therapist70,

    Dediğiniz gibi bakımı yetkili de yaptırtıp, 4 ay sonra garanti bittikten sonra balataları özel serviste değiştirmek bence de en mantıklı seçenek.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: sofokles2000


    quote:

    Orjinalden alıntı: koolandgang


    quote:

    Orjinalden alıntı: sofokles2000

    Herkese merhaba,

    1 hafta önce 2004 model Jazz ES CVT alarak ben de aranıza katıldım... :)

    Alır almaz da 80.000 bakımını Honda ADA özel serviste yaptırdım. Memnun kaldım. Tavsiye ederim...

    Araçla ilgili tek şikayetim yolda fazla zıplaması. Önceki arabam olan 98 Astra, süspansiyon yönünden biraz daha konforluydu...

    Bu arada lastiklerin havası kapıda yazdığı gibi 32 - 30...

    Jazz'ların süspansiyon sistemi sert midir normalde?


    Sofokles Hayırlısı olsun,kazasız belasız inşallah.Evet haklısın Jazz'ın suspansiyonu biraz sert.Bu da yüksek olmasından kaynaklanıyor.Hani Astra'yla yanyana gelince ona yukardan bakma hissi var ya işte ondan


    Teşekkürler koolandgang,

    Ama süspansiyonlar baya sert düz yolda bile her türlü ufak tümseği hissetiriyor. Benden önceki sahibi 185-55-15 yerine 195-50-15 lastik takmış belki ondan da kaynaklanıyordur? Ne dersiniz? Bu lastik ölçüsünün bana nasıl bir avantajı ya da dezavantajı olabilir?

    Bir de yakıt tüketimini merak ediyorum. 12 km yapıyorum ama sabah tamamen köprü trafiğindeyim. Yani şöyle diyim o kadar yavaş ki frenden ayağımı kaldırıp gaza basamadan yeniden fren yapıyorum. Sizce 100 km'de kaç litre yakarım? En fazla kaç yakmalıyım?




    Evet lastik seçimi yanlış olmuş.Geniş taban ince yanakla yolda tutmak düşünülse bile bu amortisörler ve malum yollarımız için uygun seçim olmamış bence.Tabi yakıta etkisi de cabası.Değiştirirken 185*55*15 e dönersen daha iyi olur.Ama amortisörler biraz sert yani opelle kıyaslama.
    Ne kadar yakarıma gelince onu therapist cevaplasın.Zira benim ayarlarım apayrı...




  • Sofokles2000, jazz'ın hayırlı olsun, güle güle kullan..Benim fiyat aldığım özel servis İkiler Honda idi..Dediğin gibi yetkilide bakım yaptırıp özelde balataları değiştireceğim ( aynı marka kullanıldığından emin olarak tabi)..

    Jazz'ın süspansiyonlarına gelince, evet yol tutuş için özellikle sert seçilmişlerdir, çünkü jazz hem yüksek araba hem de yerden yüksekliği fazla, bu nedenle daha sert süspansiyonlara ihtiyaç duyulmuş..Fakat kullanılan lastikler orjinal olmadığı için, yanak yüksekliği az olduğu için yoldan gelen darbeleri daha fazla hissetmen normal..Ayrıca geniş tabanlı lastikler yuvarlanma direncini arttırarak yakıt tüketimini arttıracaktır..Kuru zeminde yol tutuşun artmasına yardımcı olabilirler ama aynı zamanda ıslak zeminde kızaklama riskini de arttıracaklardır..Bence 185/55/15'e dönmelisin..Bu arada daha yumuşak hamurlu bir lastik seçersen ( ki Nokian H serisini özellikle öneririm), hem yol sesi azalacak hem de konforun artacaktır..Yakıt tüketimini cevaplamam için yanlış bir zaman..Çünkü jazz'ımı aldığımdan beri en yüksek rakamlara ulaştım bu aralar..Sebebi sanırım bakımının yaklaşmış olması ( bujiler, hava filtresi vs..)..Ayrıca eşim kısa mesafede kullanıyor, 7.5-8 arası yakıyor ..Ama benim ortalamam genellikle kış için 6.5-7, yaz için ise 5.7- 6.4 lt/100 km..( günlük toplam 50 km yaparım, sabah köprü trafiği, yaklaşık 1 saat sürer, akşam dönüşüm nispeten rahat olur, 30 dk. civarı)..Ayrıca kullanım tarzı da çok önemli, CVT'yi doğru kullanırsan, eğimli inişlerden yeterince faydalanırsan düz vitesin ortalamasının %5 üzerine yaklaşabilirsin..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi terapist70 -- 16 Aralık 2007; 23:27:29 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: therapist70

    Sofokles2000, jazz'ın hayırlı olsun, güle güle kullan..Benim fiyat aldığım özel servis İkiler Honda idi..Dediğin gibi yetkilide bakım yaptırıp özelde balataları değiştireceğim ( aynı marka kullanıldığından emin olarak tabi)..

    Jazz'ın süspansiyonlarına gelince, evet yol tutuş için özellikle sert seçilmişlerdir, çünkü jazz hem yüksek araba hem de yerden yüksekliği fazla, bu nedenle daha sert süspansiyonlara ihtiyaç duyulmuş..Fakat kullanılan lastikler orjinal olmadığı için, yanak yüksekliği az olduğu için yoldan gelen darbeleri daha fazla hissetmen normal..Ayrıca geniş tabanlı lastikler yuvarlanma direncini arttırarak yakıt tüketimini arttıracaktır..Kuru zeminde yol tutuşun artmasına yardımcı olabilirler ama aynı zamanda ıslak zeminde kızaklama riskini de arttıracaklardır..Bence 185/55/15'e dönmelisin..Bu arada daha yumuşak hamurlu bir lastik seçersen ( ki Nokian H serisini özellikle öneririm), hem yol sesi azalacak hem de konforun artacaktır..Yakıt tüketimini cevaplamam için yanlış bir zaman..Çünkü jazz'ımı aldığımdan beri en yüksek rakamlara ulaştım bu aralar..Sebebi sanırım bakımının yaklaşmış olması ( bujiler, hava filtresi vs..)..Ayrıca eşim kısa mesafede kullanıyor, 7.5-8 arası yakıyor ..Ama benim ortalamam genellikle kış için 6.5-7, yaz için ise 5.7- 6.4 lt/100 km..( günlük toplam 50 km yaparım, sabah köprü trafiği, yaklaşık 1 saat sürer, akşam dönüşüm nispeten rahat olur, 30 dk. civarı)..Ayrıca kullanım tarzı da çok önemli, CVT'yi doğru kullanırsan, eğimli inişlerden yeterince faydalanırsan düz vitesin ortalamasının %5 üzerine yaklaşabilirsin..


    Çok teşekkürler :)
    CVT'yi kullanırken özellikle nelere dikkat etmeliyim kalkarken ani gaz vermemekten başka? Yokuşlkarda kaydırmamak için hangi modu önerirsin?
    Yakıt olarak ben çok daha fazla yakıcam gibi geliyor. Çünkü sıkışık trafikte gaza basmaya bile fırsat olmuyor. Sürekli frenle gidiyorum.
    Yarın rot balansa götürücem orda soracağım lastiklerin ne kadar ömrü kalmış diye.. Eğer yaklaşmışsa lastik araştırmasına girişeceğim :)




  • 
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.