Şimdi Ara

JAZZ ELITE MÜSECCEL MARKA SAHİFESİ :)) (20. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.478
Cevap
6
Favori
116.211
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Jazz kullanıcılarına bi soum daha olacak:

    Malum İstanbul'da havalar baya soğuk bu aralar... Benim Jazz ilk 1 km'de motor ısınana kadar özellikle gaz verince baya sesli çalışıyor. 1 km sonra motor ısınınca motordan gelen ses baya bi azalıyor... Ki daha yeni sübap ayarını yaptırdım... İlk 1 km de çok soğuklarda motorun sanki dizelmiş gibi sesli çalışması normal midir?Sizde de böyle bir problem var mı?


    quote:

    Orjinalden alıntı: therapist70

    Sofokles2000, jazz'ın hayırlı olsun, güle güle kullan..Benim fiyat aldığım özel servis İkiler Honda idi..Dediğin gibi yetkilide bakım yaptırıp özelde balataları değiştireceğim ( aynı marka kullanıldığından emin olarak tabi)..

    Jazz'ın süspansiyonlarına gelince, evet yol tutuş için özellikle sert seçilmişlerdir, çünkü jazz hem yüksek araba hem de yerden yüksekliği fazla, bu nedenle daha sert süspansiyonlara ihtiyaç duyulmuş..Fakat kullanılan lastikler orjinal olmadığı için, yanak yüksekliği az olduğu için yoldan gelen darbeleri daha fazla hissetmen normal..Ayrıca geniş tabanlı lastikler yuvarlanma direncini arttırarak yakıt tüketimini arttıracaktır..Kuru zeminde yol tutuşun artmasına yardımcı olabilirler ama aynı zamanda ıslak zeminde kızaklama riskini de arttıracaklardır..Bence 185/55/15'e dönmelisin..Bu arada daha yumuşak hamurlu bir lastik seçersen ( ki Nokian H serisini özellikle öneririm), hem yol sesi azalacak hem de konforun artacaktır..Yakıt tüketimini cevaplamam için yanlış bir zaman..Çünkü jazz'ımı aldığımdan beri en yüksek rakamlara ulaştım bu aralar..Sebebi sanırım bakımının yaklaşmış olması ( bujiler, hava filtresi vs..)..Ayrıca eşim kısa mesafede kullanıyor, 7.5-8 arası yakıyor ..Ama benim ortalamam genellikle kış için 6.5-7, yaz için ise 5.7- 6.4 lt/100 km..( günlük toplam 50 km yaparım, sabah köprü trafiği, yaklaşık 1 saat sürer, akşam dönüşüm nispeten rahat olur, 30 dk. civarı)..Ayrıca kullanım tarzı da çok önemli, CVT'yi doğru kullanırsan, eğimli inişlerden yeterince faydalanırsan düz vitesin ortalamasının %5 üzerine yaklaşabilirsin..




  • Motor ısınıncaya kadar bir miktar ses yapabilir ama bu dizel gürültüsünde asla değildir, jigle'nin devrede olması da sesi artırıyor ( genel olarak jazz'ın motoru çok sessizdir)..CVT çok dik yokuşlarda çok az kaydırabilir bu asla tedirginlik verecek kadar değil ( düz vitesli bir araba da o kadar kaydırabilir)..L modunu seçersen daha az kaydırır..

    Ekonomik sürüş için önerim şu; ..CVT'de motor kompresyonu az olduğundan, ayağını gazdan çektiğin zaman vites boştaymış gibi uzun bir süre aynı hızla gider, bundan faydalanırsan yakıt tüketimin düşecektir..Örneğin yokuş aşağı giderken gereksiz yere gaza basıp az sonra frene basmak zorunda kalmak yerine yokuşun başında aldığın ( yeterli ) hızla yolu frenleme yapmadan tamamlayabilirsin ( bunu söylerken düşük hızlarda kullan demiyorum, yolun gerektirdiği hızın altına düşmemek kaydıyla diyorum)..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi terapist70 -- 17 Aralık 2007; 23:49:50 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: therapist70

    Motor ısınıncaya kadar bir miktar ses yapabilir ama bu dizel gürültüsünde asla değildir, jigle'nin devrede olması da sesi artırıyor ( genel olarak jazz'ın motoru çok sessizdir)..CVT çok dik yokuşlarda çok az kaydırabilir bu asla tedirginlik verecek kadar değil ( düz vitesli bir araba da o kadar kaydırabilir)..L modunu seçersen daha az kaydırır..

    Ekonomik sürüş için önerim şu; ..CVT'de motor kompresyonu az olduğundan, ayağını gazdan çektiğin zaman vites boştaymış gibi uzun bir süre aynı hızla gider, bundan faydalanırsan yakıt tüketimin düşecektir..Örneğin yokuş aşağı giderken gereksiz yere gaza basıp az sonra frene basmak zorunda kalmak yerine yokuşun başında aldığın ( yeterli ) hızla yolu frenleme yapmadan tamamlayabilirsin ( bunu söylerken düşük hızlarda kullan demiyorum, yolun gerektirdiği hızın altına düşmemek kaydıyla diyorum)..


    Söylediklerini uygulayacağım. Bu arada sübap ayarı yapıldı, ses baya azaldı..

    Bir sorum daha olacak. Eskiden Jazz da standart olarak Birdgstone RE040 lastik ile geldiği belirtiliyor. Bu doğru mu? Şu andakiler hangi marka ve modelle geliyor. Lastik alacak olsanız jazz için ne alırsınız... üretici öneerisi 185 55 15




  • arkadaşlar aranıza yeni katıldım hiç aklımda yokken bütün B segmenti dizellere bakıp Jazzın kasa değiştireceğini bildiğim halde elite cvt aldım ama çok memnunum iyiki jazz almışım diyebiliyorum cvt vites harika ,iç mekan çok ferah ve kaliteli vs.. herkese saygılar
  • Yıldırans seni çok iyi anlıyorum.Ben de yaklaşık 9 ay önce benzeri şeyleri yaşadım.Güle güle kullan kazasız belasız kardeşim
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sofokles2000


    quote:

    Orjinalden alıntı: therapist70

    Motor ısınıncaya kadar bir miktar ses yapabilir ama bu dizel gürültüsünde asla değildir, jigle'nin devrede olması da sesi artırıyor ( genel olarak jazz'ın motoru çok sessizdir)..CVT çok dik yokuşlarda çok az kaydırabilir bu asla tedirginlik verecek kadar değil ( düz vitesli bir araba da o kadar kaydırabilir)..L modunu seçersen daha az kaydırır..

    Ekonomik sürüş için önerim şu; ..CVT'de motor kompresyonu az olduğundan, ayağını gazdan çektiğin zaman vites boştaymış gibi uzun bir süre aynı hızla gider, bundan faydalanırsan yakıt tüketimin düşecektir..Örneğin yokuş aşağı giderken gereksiz yere gaza basıp az sonra frene basmak zorunda kalmak yerine yokuşun başında aldığın ( yeterli ) hızla yolu frenleme yapmadan tamamlayabilirsin ( bunu söylerken düşük hızlarda kullan demiyorum, yolun gerektirdiği hızın altına düşmemek kaydıyla diyorum)..


    Söylediklerini uygulayacağım. Bu arada sübap ayarı yapıldı, ses baya azaldı..

    Bir sorum daha olacak. Eskiden Jazz da standart olarak Birdgstone RE040 lastik ile geldiği belirtiliyor. Bu doğru mu? Şu andakiler hangi marka ve modelle geliyor. Lastik alacak olsanız jazz için ne alırsınız... üretici öneerisi 185 55 15




    Sofokles Bridgestone standart geliyor üstünde doğru.Ama bende araştırmalarım sonucu therapistinde birkaç post önce önerdiği nokian lastikleri tavsiye ederim.Kullanmadım ama o kadar metheden var ki anlatamam.Bilgi için TIKLA




  • quote:

    Orjinalden alıntı: koolandgang


    quote:

    Orjinalden alıntı: sofokles2000


    quote:

    Orjinalden alıntı: therapist70

    Motor ısınıncaya kadar bir miktar ses yapabilir ama bu dizel gürültüsünde asla değildir, jigle'nin devrede olması da sesi artırıyor ( genel olarak jazz'ın motoru çok sessizdir)..CVT çok dik yokuşlarda çok az kaydırabilir bu asla tedirginlik verecek kadar değil ( düz vitesli bir araba da o kadar kaydırabilir)..L modunu seçersen daha az kaydırır..

    Ekonomik sürüş için önerim şu; ..CVT'de motor kompresyonu az olduğundan, ayağını gazdan çektiğin zaman vites boştaymış gibi uzun bir süre aynı hızla gider, bundan faydalanırsan yakıt tüketimin düşecektir..Örneğin yokuş aşağı giderken gereksiz yere gaza basıp az sonra frene basmak zorunda kalmak yerine yokuşun başında aldığın ( yeterli ) hızla yolu frenleme yapmadan tamamlayabilirsin ( bunu söylerken düşük hızlarda kullan demiyorum, yolun gerektirdiği hızın altına düşmemek kaydıyla diyorum)..


    Söylediklerini uygulayacağım. Bu arada sübap ayarı yapıldı, ses baya azaldı..

    Bir sorum daha olacak. Eskiden Jazz da standart olarak Birdgstone RE040 lastik ile geldiği belirtiliyor. Bu doğru mu? Şu andakiler hangi marka ve modelle geliyor. Lastik alacak olsanız jazz için ne alırsınız... üretici öneerisi 185 55 15




    Sofokles Bridgestone standart geliyor üstünde doğru.Ama bende araştırmalarım sonucu therapistinde birkaç post önce önerdiği nokian lastikleri tavsiye ederim.Kullanmadım ama o kadar metheden var ki anlatamam.Bilgi için TIKLA


    Bugün bir takım Bridgestone Potenza RE040 aldım... :)

    Tüm şikayetlerim düzeldi. ne ses, ne titreşim, ne zıplama... hepsi yok oldu... Biraz pahalı ama olsun sonuçta konfor ve güvenlik önemli...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: sofokles2000


    quote:

    Orjinalden alıntı: koolandgang


    quote:

    Orjinalden alıntı: sofokles2000


    quote:

    Orjinalden alıntı: therapist70

    Motor ısınıncaya kadar bir miktar ses yapabilir ama bu dizel gürültüsünde asla değildir, jigle'nin devrede olması da sesi artırıyor ( genel olarak jazz'ın motoru çok sessizdir)..CVT çok dik yokuşlarda çok az kaydırabilir bu asla tedirginlik verecek kadar değil ( düz vitesli bir araba da o kadar kaydırabilir)..L modunu seçersen daha az kaydırır..

    Ekonomik sürüş için önerim şu; ..CVT'de motor kompresyonu az olduğundan, ayağını gazdan çektiğin zaman vites boştaymış gibi uzun bir süre aynı hızla gider, bundan faydalanırsan yakıt tüketimin düşecektir..Örneğin yokuş aşağı giderken gereksiz yere gaza basıp az sonra frene basmak zorunda kalmak yerine yokuşun başında aldığın ( yeterli ) hızla yolu frenleme yapmadan tamamlayabilirsin ( bunu söylerken düşük hızlarda kullan demiyorum, yolun gerektirdiği hızın altına düşmemek kaydıyla diyorum)..


    Söylediklerini uygulayacağım. Bu arada sübap ayarı yapıldı, ses baya azaldı..

    Bir sorum daha olacak. Eskiden Jazz da standart olarak Birdgstone RE040 lastik ile geldiği belirtiliyor. Bu doğru mu? Şu andakiler hangi marka ve modelle geliyor. Lastik alacak olsanız jazz için ne alırsınız... üretici öneerisi 185 55 15




    Sofokles Bridgestone standart geliyor üstünde doğru.Ama bende araştırmalarım sonucu therapistinde birkaç post önce önerdiği nokian lastikleri tavsiye ederim.Kullanmadım ama o kadar metheden var ki anlatamam.Bilgi için TIKLA


    Bugün bir takım Bridgestone Potenza RE040 aldım... :)

    Tüm şikayetlerim düzeldi. ne ses, ne titreşim, ne zıplama... hepsi yok oldu... Biraz pahalı ama olsun sonuçta konfor ve güvenlik önemli...



    Hadi hayırlısı...
    Bu arada herkesin bayramı kutlu ve mutlu olsun ...




  • Sizin de bayramınınız kutlu olsun..

    Trim kit (tampon ve kapı çıtası) ve kol dayama kullanan var mı?

    Özellikle trim kit işe yarıyor mu şehir içinde... Buz mavisine yakışıyor mu?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sofokles2000

    Sizin de bayramınınız kutlu olsun..

    Trim kit (tampon ve kapı çıtası) ve kol dayama kullanan var mı?

    Özellikle trim kit işe yarıyor mu şehir içinde... Buz mavisine yakışıyor mu?


    Tavsiye ederim.Biraz pahalı ama değer.Ben gövde rengine boyatıp taktırdım.Ayrıca 2 modeli var biri benim de kullandığım kibar zarif olanı ,
    diğeri daha kalın kaba ve içinde jazz logosu bulunanı -tabi bana göre-.Tercih sana kalmış
  • Sordum kalın olanı hiçbir bayide yok. Artik ince olanı geliyormuş.

    Kolda dayama + 8 parça trim kit: 650 YTL kdv işçilik dahil kampanya yapmışlar...
  • Öyle maalesef biraz pahalı ama değer.Malum otoparklarda aç kapa kapılar ve öne arka tampon köşeleri gerçekten işe yarıyor.Kol dayama zaten farzdı benim için çünkü benim ki cvt değil devamlı sağ kolum üzerinde.İçindeyse zamana ve mekana göre faydalı şeyler bulunduruyorum
  • ince versiyonu boyatınca nasıl oldu? resmini koyabilir misiniz? Ben de boyatmayı düşünüyorum çünkü... Bugun boyanmış olan kalın versiyon gördüm açıkçası çok yakışmamıştı. Ama ince olan versiyona boyatmak yakışabilir.
  • Selamlar, herkese iyi bayramlar..İl dışındaydım, bu akşam döndüm..Sofokles2000, kol dayama ve tampon koruma mutlaka öneririm..Her ikisi de biraz pahalı ama son derece faydalılar ( ayrıca görsel olarak da arabayı hoş gösteriyorlar..)
  • city ve civic forumları almış başını gitmiş...
    125 sayfa falan..
    Donanım haberde jazz kulübü ya da jazz sayfası gibi bir oluşum yok mu? Yoksa herkes jazzcikardesler.com da mı

    Geç de olsa bir jazz kulübü oluşumuna gitsek mi donanım haberde? şöyle özel imzalı listeli falan... ne dersiniz?

    eminim ki donanım haberde en az city kullanıcısı kadar jazz kullanıcısı da vardır.
  • Herkese Merhaba

    Bugün hiç hesapta yokken sadece ilerde arabamı değiştiririm diye düşündüğüm bir anda yolumun üstündeki Honda bayii'ne gittim ve hiç araştırma yapmadan ve başka marka görmeden 20 dakikada Honda Jazz Elite CVT'yi kaporasını ödemek suretiyle aldım Hala şaşkınlık içindeyim Bir ayakkabı için bile saatlerce dolaşırım ve bir arabayı 20 dk'da aldım Gümüş Gri istedim ellerinde yoktu yılbaşından sonraki hafta teslim alacağım.
    Hala iyimi ettim bilmiyorum
    Sanırım biraz moral desteğe ihtiyacım var ve bir o kadarda kafamda sorular Bunları ilerleyen günlerde sorucam ve galiba forumda sıkça görüşlerimi sizlerle paylaşacağım

    İYİ BAYRAMLAR VE MUTLU YILLAR
  • Gözü kapalı alınabilecek bir araba, için rahat olsun..Hayırlı olsun, kazasız sürüşler..Sana ilk müjde benden olsun; JD Power 2007 araştırmasında yılın en az sorun çıkaran arabası yine Jazz seçildi..http://hondajazz.blogspot.com/
    quote:

    Orjinalden alıntı: celen1

    Herkese Merhaba

    Bugün hiç hesapta yokken sadece ilerde arabamı değiştiririm diye düşündüğüm bir anda yolumun üstündeki Honda bayii'ne gittim ve hiç araştırma yapmadan ve başka marka görmeden 20 dakikada Honda Jazz Elite CVT'yi kaporasını ödemek suretiyle aldım Hala şaşkınlık içindeyim Bir ayakkabı için bile saatlerce dolaşırım ve bir arabayı 20 dk'da aldım Gümüş Gri istedim ellerinde yoktu yılbaşından sonraki hafta teslim alacağım.
    Hala iyimi ettim bilmiyorum
    Sanırım biraz moral desteğe ihtiyacım var ve bir o kadarda kafamda sorular Bunları ilerleyen günlerde sorucam ve galiba forumda sıkça görüşlerimi sizlerle paylaşacağım

    İYİ BAYRAMLAR VE MUTLU YILLAR




  • celen1,

    Kısa süre içinde de olsa çok iyi bir seçim yapmışınız. az yakan i-dsi motor + sorunsuz honda + konforlu cvt şanzıman + zengin donanım... Daha ne olsun...

    hayırlı olsun iyi günlerde kullanın...


    quote:

    Orjinalden alıntı: celen1

    Herkese Merhaba

    Bugün hiç hesapta yokken sadece ilerde arabamı değiştiririm diye düşündüğüm bir anda yolumun üstündeki Honda bayii'ne gittim ve hiç araştırma yapmadan ve başka marka görmeden 20 dakikada Honda Jazz Elite CVT'yi kaporasını ödemek suretiyle aldım Hala şaşkınlık içindeyim Bir ayakkabı için bile saatlerce dolaşırım ve bir arabayı 20 dk'da aldım Gümüş Gri istedim ellerinde yoktu yılbaşından sonraki hafta teslim alacağım.
    Hala iyimi ettim bilmiyorum
    Sanırım biraz moral desteğe ihtiyacım var ve bir o kadarda kafamda sorular Bunları ilerleyen günlerde sorucam ve galiba forumda sıkça görüşlerimi sizlerle paylaşacağım

    İYİ BAYRAMLAR VE MUTLU YILLAR




  • İyi dilekleriniz için teşekkürler

    Bugün işte kiminle konuştuysam olumlu tepki aldım

    Doğru bir seçim yaptım. Buna inanıyorum.Arabamı sabırsızlık beklemeye başladım. Bugün evrak işlerini halledip yeni yılda arabamı teslim almayı umuyorum.Gelişmeleri sizinle paylaşacağım.
  • arkadaşlar bişey danışmak istiyorum..

    kusuruma bakmazsanız 14 sayfayı tam okuyamadım..ara ara inceledim ama istediğim bilgiye ulaşamadım..

    yakın zamanda sıfır otomobil almak istiyorum ancak jazz hakkında çok şey bilmiyorum..

    toyota yaris ve honda jazz arasında kaldım..

    yarisle ilgili çok araştırma yaptım,,dostlarımda da var,,az çok bilgi edindim..kronik bir problem tesbit edemedim..

    honda jazz hakkında çok olumlu şeyler okudum..ancak 1-2 kronik sorun gözlemledim..kapılarda paslanma,,ön konsoldan ses,,cam otomatiğinin arızalanması gibi..

    en iyi siz bilirsiniz diye danışmak istedim..

    sadece kalite ve sorunsuzluk açısından yorum bekliyorum..

    2 araç da japon ve 2 side çok kaliteli..bundan eminim..

    ancak siz honda jazz sahibi ve fanlarından objektif yorum rica ediyorum..özelliklede 2 aracıda kullanan arkadaşlardan yorum bekliyorum..

    alacağım aracı kısa sürede satmayı düşünen biri değilim,,,bu yüzden önemli bi tercih olacak..tatmin ederse 10 sene belki daha fazla benimle olacak...

    bagaj hacmi,,güç,,yakıt felan pek önemsemiyorum...

    tek aradığım kalite ve sorunsuz olması..

    saygılar..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi egeli1981 -- 24 Aralık 2007; 22:55:39 >




  • 
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.