Şimdi Ara

JAZZ ELITE MÜSECCEL MARKA SAHİFESİ :)) (15. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.478
Cevap
6
Favori
116.094
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: koolandgang

    Honda pazar payını arttırdı !Japon otomobil üreticisi Honda, Türkiye'deki pazar payını arttırdı.



    15 Ağustos 2007 12:34
    --------------------------------------------------------------------------------
    Honda Türkiye, yılın 7 aylık döneminde pazar payını yüzde 6,7'ye çıkardı.

    Honda Türkiye'den yapılan yazılı açıklamaya göre şirket, Türkiye binek otomobil pazarında yaşanan gerilemeye karşın Ocak - Temmuz döneminde satışlarını geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 20,4 oranında artırdı.

    Aynı dönemde Honda Türkiye, binek otomobil pazar payını da yüzde 4,2'den yüzde 6,7'ye çıkardı.

    ''Şirketin yakaladığı başarıda'' Türkiye'de satılan tüm Honda otomobillerin garanti süresinin 6 yıla çıkarılmasının etkili olduğu belirtildi.

    Tebrikler...



    Honda HAyat Onda :)




  • arkadaslar merhaba bende 2005 düz vites getz var değiştirmeyi düşünüyorum
    jazz ın otomatik şanzımanının performansı nsl?
    24.000 ytl ye 2006 elite 20000 km otomatik buldum sizce fiyat nsl?
    saygılar
  • Performansı şehiriçi için gayet iyi (ama tabiki düz vites jazz'ın gerisinde)..Benim şimdiye kadar test ettiğim veya sürdüğüm otomatik şanzımanlı arabalar içinde gaz pedalına tepkisi jazz CVT'den daha iyi olan başkabir araba görmedim ( motorunun 8 valf'li olmasının katkısı kuşkusuz var, alt devirlerde canlı motor)..Araba yüklü iken klima da açıksa yokuşta baygınlık geçirebiliyor ama bu hiç bir zaman sıkıntıya neden olacak ölçüde olmuyor ( Peugeot 307 Tiptronik de aynı oranda bayılabiliyor örneğin)..Performans tutkunu değilseniz şehiriçi için ideal bir seçim..Verilen fiyat bence normal



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi terapist70 -- 23 Ağustos 2007; 18:31:05 >
  • beyler bi sorum olcak 14000km de honda jazzım var yalnız son günlerde frenlerden memnun değilim.acaba ne olabilir sebebi balata bitmez heralde bu kadar az km de.servise gitcemde ilk önce size soriim dedim servisler biliyosunuz anında faturayı önümüze koyar.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: elite scout

    beyler bi sorum olcak 14000km de honda jazzım var yalnız son günlerde frenlerden memnun değilim.acaba ne olabilir sebebi balata bitmez heralde bu kadar az km de.servise gitcemde ilk önce size soriim dedim servisler biliyosunuz anında faturayı önümüze koyar.


    cvt şanzımansa balatalar erken sıkıntı yaratmış olabilir, balataların ömrü kullanıma görede değişiyor, servisdde her ne derlerse desinler araba dah 14.000 de kabul edilemez kesinlikle kabul etme ve hır çıkar derim ben - garanti kapsamından değiştirsinler - her ne olursa olsun 14.000 km de sorun çıkması honda için kabul edilemez (ben servise her gittiğimde hır çıkardığım için klıma verecek başka tavsiye delmedi :)
  • Hergün Yeni Jazz'la ilgili yeni haberler gelirken bende son model Jazz'ımı 10.000 km bakımına götürdüm.Hernekadar ödemesemde 140.-Ytl'lik bir fatura çıktı.Ödemedim çünkü arabayı alırken 10000 bakımının hediyeleri olacağını söylemişlerdi.Unutmuşlar,hatırlattım.Problem olmadı.Bakım sonrası adettendir -en azından benim için- bir yoklama yaptım.Hiçbir değişiklik göremedim.Yine aynı atacante Asıl yoklama 10000 den sonra yakıt tüketiminin yaklaşık 1lt gibi düşeceğini söyleyen arkadaşlarımızın dediklerinin gerçekleşip gerçekleşmeyeceği.Umarım dedikleri doğru çıkar.
  • koolandgang, beni haksız çıkarmak istemezsen, 10000'den sonra daha sakin bir kullanım moduna geçebilirsin..O zaman sana garanti ediyorum en az 1 lt düşecek.. Bu arada 10 bin bakımın pazarlığını baştan yapman da iyi olmuş, nerden baksan 125 ytl kardasın..Benim için 10-30 bakımları keyfliydi, yağının değişmesi, hava filtresinin temizlenmesi (veya değişmesi) yakıt tüketimini düşürüyor ama şu 20-40 (ve katları) bakımlar yok mu işte onlar çok "yakıyor"..:) ( en son 40 bin bakıma 500 ytl verdiğimi hiç unutamıyorum)..
  • Motoru bence biraz zayıf kalıyor.

    Yeni jazzlarda 1.500 cc motor seçeneği var almayı düşünüyorum.

    2008 model jazzların bakımları 10.000 km de birmi 15.000 km de birmi ?

    Saygılarla...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: therapist70

    koolandgang, beni haksız çıkarmak istemezsen, 10000'den sonra daha sakin bir kullanım moduna geçebilirsin..O zaman sana garanti ediyorum en az 1 lt düşecek.. Bu arada 10 bin bakımın pazarlığını baştan yapman da iyi olmuş, nerden baksan 125 ytl kardasın..Benim için 10-30 bakımları keyfliydi, yağının değişmesi, hava filtresinin temizlenmesi (veya değişmesi) yakıt tüketimini düşürüyor ama şu 20-40 (ve katları) bakımlar yok mu işte onlar çok "yakıyor"..:) ( en son 40 bin bakıma 500 ytl verdiğimi hiç unutamıyorum)..


    Şaka yapıyor olmalısın.500 mü? Ne bu ya trigel desem bizde o da yok.İşin kötüsü adamlar faturamı kesmişler ben ya bu sizdendi deyince bu sizden olsun 20000 bizden.Fatura kesilmiş iptal etmeyelim dediler.Ben de o zamanda unutulabilir şimdi halledelim deyince, ok dediler.Bilseydim 20000 acılı olacak öderdim 140'ı yırtardım.Neyse sağlık olsun..




  • Keşke 20 bin'i bedavaya getirtseydin (sanırım 230 ytl civarıydı)..40 bin bakım hatırladığım kadarıyla 470 ytl civarıydı, 30 ytl de ön panelden gelen sesin yok edilmesi için gereken işçilikti..CVT'lerin 40 bin bakımı şanzıman yağının değişmesinden dolayı düz viteslilerden daha fazla..

    Ebu Computer, 1500 cc olacak olan yeni jazzlar 1 yıldan önce TR'ye gelmezler..Yeni kasa jazz'ın 1.3 ve 1.5 hacimli motorları olacak (100 hb ve 120 hb)..Ülkemi,ze hangisinin geleceği ya da ikisinin de gelip gelmeyeceği henüz belli değil..güncel kasanın da sadece 1.4 motoru satılıyor ( ABD'de Fit adıyla 1.5 VTEC jazz'lar var örneğin)..Jazz'da eksik olan tek şey performans idi, o da yeni kasayla hallolacak gibi görünüyor..Şu anki bakım aralıkları 10 bin km..
  • Bugün 200 gördü.Bana hiç görmeyecekmiş gibi gelmişti ilk aldığımda ama.Pek zorlanmadı da.Tabi 10500 de az rodaj değil.Yakıt ekonomisine gelince ilk aldığımda nasıl kullanıyorsam şimdi de öyle kullanıyorum.Yani 10000 km'den sonra yaklaşık 1 lt. azalacaksa ben 100 km de ortalama 6.0-6.2 aralığındayım bu aralar bundan sonra 5.0-5.2 leri görmeliyim.Bilmem haksızmıyım ?
  • Senin de katkın olmalı ki 5'li rakamlara inebilesin..Benim bu aralar ortalamam 6.1-6.2 (ki hergün köprü trafiğindeyim, üstelik CVT kullanıyorum)..10000 bin'i geçer geçmez 1 lt düşecek diye bir şey yok elbette, ben aynı yollarda ilk bir kaç bin km'de ortalama 6.8 yaktığımı hatırlıyorum (yani sıfırdan 10 binli rakamlara gitikçe tüketim farkı da 1 lt'ye yaklaşıyor..Demem o ki "hem 200'leri göreyim, hem de 1 lt düşsün "olmazz..Hem 3 kuruş , hem de şöför mahali öyle mi?..
  • ilk 3000 km de şehir içi 7 nin altını zor görüyordum şimdi 8000 oldum şehir içi (aslında buuna şehir içi dememek lazı istanbul trafiği demek lazım) 6,5 larda geziyorum, amakullanım da çok önemli tabi ist-kütahya 320 km giderken 4,8 ort ile gidip dönerken 8,5 ort. ile döndüğüm oldu gidiş 4,5 saay geliş 3 saat 45 dk sürdü ama :)
    diğer taraftan ben daha 180 nin üzerine çıkamadım ve galiba hiç çıkmıcak diye düşünmeye başladım 200 ü görmek için yokuş aşağı rüzgarsız kaymak gibi yol lazım sanırım
  • Evet dostum doğru söylüyorsun ben onu eklemeyi unutmuşum.Gerçi rüzgar sağlamdı ama yokuş aşağı kısmı doğru.Gerçi öyle aman aman bir yokuş değil ama yine de düzlük değildi...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: therapist70

    Senin de katkın olmalı ki 5'li rakamlara inebilesin..Benim bu aralar ortalamam 6.1-6.2 (ki hergün köprü trafiğindeyim, üstelik CVT kullanıyorum)..10000 bin'i geçer geçmez 1 lt düşecek diye bir şey yok elbette, ben aynı yollarda ilk bir kaç bin km'de ortalama 6.8 yaktığımı hatırlıyorum (yani sıfırdan 10 binli rakamlara gitikçe tüketim farkı da 1 lt'ye yaklaşıyor..Demem o ki "hem 200'leri göreyim, hem de 1 lt düşsün "olmazz..Hem 3 kuruş , hem de şöför mahali öyle mi?..
    Ne yapsam hikaye.10000 den sonra azalma beklerken artma oldu.Sehiriçi 6.6 lardayim.Bir depo daha deneyecegim.Olmazsa servise gidip bir kontrol istemece




  • Sen en iyisi servise gitmişken 2. el bir CVT ile değiştir arabanı..O zaman sürücüden kaynaklanan hatalar minimuma iniyor..
    Koolandgang şaka bir yana, 6.6 'ya fazla deme, gülerler..Senin 6.6 yaktığın yerde muhtemelen aynı sınıfta başka bir otomobil 9 yakar.. (1.6 lar çok yoğun trafikte 10'un altına pek düşemiyor)..Bence iyi bir rakam, keyfini çıkar..Araştırmacı gazetecilik adına bir kaç sorum olacak sana, belki yardımım olur diye;

    1. Her gün kontağı kaç kez açıp kapatıyorsun, toplam kaç km yolu ne kadar zamanda alıyorsun??
    2. Aracında genelde kaç kişi oluyor? Veya sık sık yük (eşya-bagaj) taşıyor musun?
    3. Klima devamlı açık mı?
    4. Benzini nerden alıyorsun? kaç oktan kullanıyorsun??
  • Cevap veriyorum...

    Hergün kontağa minimum 4 kez dokunuyorum.(Bu 2 çift demek aç kapa hadisesi)
    En fazla 2 kişiyiz.En az kendim şahsım ve ben (me myself and I)
    Eh bugüne kadar açıktı.Bugün açmadım ilk kez.(malum İzmir)
    Benzini sağlam bir istasyondan 95 oktan (Shell V Power)

    Şaka bir yana son ortalamalarım insani bir kullanım sonucu ortaya çıktı.Yoksa alien tarzını yazsam Tokyo'ya firstclass davet alırım.(Mutlaka canlı görmek isterler )
  • Kaç km yaptığını yazmamışsın, bu bir..Sadece kendin olsan daha az yakarsın, bu iki.. Shell'in kendi satış istasyonları var, oralardan almanı ve 97 W-power kullanmanı öneririm, bu da etti 3..Daha başka ne diyem..:)
  • Günde yaklaşık 50 km yapıyorum.Bu arada diğer kişi eşim olur (50 kg).Shell'in kendi istasyonundan alıyorum.Ok 97'ye geçerim.Yalnız bu son şansın yarın da yok hatunu arabaya alma, lastikleri 165 yap,klimayı açma,hatta camlarıda açma vs....diyeceksen ben 6.6'ya hatta farkını verir 7.0'a razı olur ara sıra da döşemeye dayarım pedalı
  • Yahu bu Jazz'ın 2. eli niye bu kadar yüksek. Anladık güzel araba, yakıt ekonımisinde sınıfının lideri, sürüşü çok keyif verici, pek problemi yok. Ama yine de 2 yıl kullanılmış bir arabanın sıfırıyla arasında sadece 2-3 milyarlık bir fark olması anormal değil mi? Bu şartlarda 2. eli alınmaz bu arabanın. Sıfırı da alınmaz çünkü seneye 1500 cclik yeni kasalar geliyo. (belki de dizel seçeneğiyle) Yani özetle çok iyi bir araba olmasına rağmen şu anda Jazz alınmaz bana göre.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hmisir -- 11 Eylül 2007; 17:35:34 >
  • 
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.