Şimdi Ara

JAZZ ELITE MÜSECCEL MARKA SAHİFESİ :)) (24. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.478
Cevap
6
Favori
116.225
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2223242526
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • "Syn Gorele2000 arkadaşım, verdiğin bilgiler için öncelikle teşekkür ederim..Bu sayfada sana fazla rastlamıyorduk bu nedenle seni misafir ziyaretçi olarak adlandırmam sanırım yanlış olmaz..Mİsafir ziyaretçiler ile ilgili şöyle bir sorun olur; Arada sırada uğradıklarından nereye ne yazdıklarını unuturlar ve bu nedenle cevabınızı çoğu zaman okuyamazlar ve de cevaplandırmazlar..Bir diğer sorunları ise o sayfanın arşivini bilmediklerinden geçmişte neler yazıldıklarını da bilemezler ve o gün rastladıkları bir- iki yazı üzerinden genel bir kanıya varırlar..Umarım siz de aynı güruhtan olmazsınız.. "

    Ne yazık ki tespit yine doğru."Misafir'ler" ara sıra uğrar çamuru atar giderler.Cevabınız okunmaz zira amaç faydalanmaktan ziyade iz bırakıp gitmektir.Bu iz iyi olmuş kötü olmuş önemli değildir.Dolayısıyla cevap zor gelir, zaten gelse ne olur ....
    Bir çocuğun eline sapanla bir torba taş verseniz şu binanın camlarını kır deseniz saate kalmaz dakikalar içinde işi halleder.On yetişkin adama bu camları takın deseniz belki günler alır.Güzel bir örnektir bu bozmanın yapmaktan ne kadar kolay olduğunu anlatmaya.




  • Niçin girdim neler yazdım neyse.Bugün bende arkadaşımın kia cerato hatchback'ini kullandım.Gerçekten güzel bir araba.Burda İzmir'de de pek sık rastlanmayan bir araba.Sedanı çokta hatchback pek yok.Tek kusuru direksiyonu Jazz'ın yanında gerçekten çok sert.Jazz'daki kullanım rahatlığı ve konforu sınıfının ötesinde.Kullananlar ve başka araç kullanıp kıyaslama fırsatı bulanlar zaten biliyordur da ben kullanmayan veya sadece Jazz kullanıp kıyaslama fırsatı olmayanlara söylüyorum.Mutlaka kıyaslayın...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: koolandgang

    "Syn Gorele2000 arkadaşım, verdiğin bilgiler için öncelikle teşekkür ederim..Bu sayfada sana fazla rastlamıyorduk bu nedenle seni misafir ziyaretçi olarak adlandırmam sanırım yanlış olmaz..Mİsafir ziyaretçiler ile ilgili şöyle bir sorun olur; Arada sırada uğradıklarından nereye ne yazdıklarını unuturlar ve bu nedenle cevabınızı çoğu zaman okuyamazlar ve de cevaplandırmazlar..Bir diğer sorunları ise o sayfanın arşivini bilmediklerinden geçmişte neler yazıldıklarını da bilemezler ve o gün rastladıkları bir- iki yazı üzerinden genel bir kanıya varırlar..Umarım siz de aynı güruhtan olmazsınız.. "

    Ne yazık ki tespit yine doğru."Misafir'ler" ara sıra uğrar çamuru atar giderler.Cevabınız okunmaz zira amaç faydalanmaktan ziyade iz bırakıp gitmektir.Bu iz iyi olmuş kötü olmuş önemli değildir.Dolayısıyla cevap zor gelir, zaten gelse ne olur ....
    Bir çocuğun eline sapanla bir torba taş verseniz şu binanın camlarını kır deseniz saate kalmaz dakikalar içinde işi halleder.On yetişkin adama bu camları takın deseniz belki günler alır.Güzel bir örnektir bu bozmanın yapmaktan ne kadar kolay olduğunu anlatmaya.





    Çok güzel bir tespit arkadaşım. Tebrik ederim....

    Artık anlayana




  • bir hafta önce jazz aldık. yani yazacak birşey bulamıyorum. çünkü öylesine sıradan bir araba. hatta sol ve sağda gereksiz küçük camlar yapmışlar. o bölüm kör nokta oluşturuyor. ayrıca ayaklarımı rahat uzatamıyorum. dizlerim göğüsün altına yerleştirdikleri küçük plastik sanırım içine cep telefonları vs. konulsun diye tuhaf bişe yapmışlar. hiç hoşlanmadım. ayrıca dediğinden fazla benzin harcıyor. şehir içi. istanbul. tekerleri çok küçük boyuna göre. nissan micra ların daha büyük tekerleri var. küçük tekerler yolu kötü hissettiriyor. görünüşü de kaplumbağa gibi.
    ikinci arabamız benim kullandığım r 21 concorde. 94 model ancak çok daha heycan verici bir araç. kullanımı da jazz dan daha eğlenceli. geçen hiç inmden 6.5 saat kullandım. hiç yorulmadım. çok keyifli bir yolculuktu.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: erkan1478

    bir hafta önce jazz aldık. yani yazacak birşey bulamıyorum. çünkü öylesine sıradan bir araba. hatta sol ve sağda gereksiz küçük camlar yapmışlar. o bölüm kör nokta oluşturuyor. ayrıca ayaklarımı rahat uzatamıyorum. dizlerim göğüsün altına yerleştirdikleri küçük plastik sanırım içine cep telefonları vs. konulsun diye tuhaf bişe yapmışlar. hiç hoşlanmadım. ayrıca dediğinden fazla benzin harcıyor. şehir içi. istanbul. tekerleri çok küçük boyuna göre. nissan micra ların daha büyük tekerleri var. küçük tekerler yolu kötü hissettiriyor. görünüşü de kaplumbağa gibi.
    ikinci arabamız benim kullandığım r 21 concorde. 94 model ancak çok daha heycan verici bir araç. kullanımı da jazz dan daha eğlenceli. geçen hiç inmden 6.5 saat kullandım. hiç yorulmadım. çok keyifli bir yolculuktu.


    oncelikle gule gule kullanin. ancak aklima takildi, araci almadan icine binip incelemissinizdir herhalde? ama o sirada bu yazdiklariniz gozunuze carpmamis olsa gerek.

    ist. ici yakit tuketimi fazla demissiniz, ne kadar tuketiyor 100 km.de?




  • biotech, kardeşim aldı. illa jazz alacam dedi. ben yeni toyota yaris almasını istedim. jazz alınca ilgilenmedim. yeni içine baktım. dün kullandım. şimdi diyorum kardeşime ya hep arkada otururum ya da dizlerime çarpan şu konsolu keselim diye.
  • sehirici ne kadar tuketiyor peki? onceki sayfalarda belli bir km.den sonra tuketimin dusecegi yaziyordu yanlis hatirlamiyorsam..
  • Bu "kaptı-kaçtıcılar"ı fazla ciddiye almayın derim..
  • Farklı modellerde birçok araba kullandım. Jazz için en keyiflisi belki diyemem ama sınıfına ve parasına göre ilk 5 arasına rahat girer... CVT şanzıman ise kullandığım en keyifli şanzıman...

    Jazz öyle bir araç ki bazen B yada mini mpv sınıfında bir araç olduğu unutulup D sınıfı arabalarla karşılaştırılıyor
  • quote:

    Orjinalden alıntı: therapist70

    Bu "kaptı-kaçtıcılar"ı fazla ciddiye almayın derim..



    Bende ortak özelliklerini söyleyeyim.Hep profilleri kapalıdır nedense




  • 08 Ocak 2008
    ABD'nin en ekonomik otomobilleri
    Edmunds.com araştırmasına göre ABD'nin en az tüketen 10 otomobili aşağıdaki gibi sıralanıyor. Bu listedeki Fit'in bir de 1.5 VTEC motorlu olduğu düşünülürse (bizdeki 1.3 I-DSI ve bundan çok daha az tüketiyor) gayet başarılı sayılabilir.

    1) Toyota Prius
    2) Honda Civic Hybrid
    3) Toyota Camry Hybrid
    4) Toyota Yaris
    5) Honda Fit
    6) Toyota Corolla
    7) Mini Cooper
    8) Hyundai Accent/Kia Rio
    9) Honda Civic
    10) Nissan Versa

    Barış Purut'tan sevgilerle....
  • yaklaşık bir haftadır Jazz'ımı kullanıyorum. Sizlerinde sık sık dediğiniz gibi parasının karşılığını sınıfındaki rakiplerine göre fazlasıyla veriyor.

    CELEN nCAP "sınıfının fiyat/ferformans testinden" 5 yıldız veriyorum
  • Honda jazz arastirmalarim devam ediyor, ancak merak ediyorum, dis aynalar isitmali mi? bilgi verebilirseniz sevinirim. benim honda accordda degil, onceki otolarda vardi isitma, ama gercekten ise yaradigini bende olmayinca anladim
  • Yaptığınız iş değil, ne demek kaptı kaçtı?
    size doğruları söyledim, yalan bir şey varsa şurası yalan deyin?
    ister ciddiye alırsın, ister almassın...

    ama gözbebeğinize, ilahınıza laf geldi mi hemen işi kişiliğe dökmek, kişiliğe saldırmak ucuzluktur...

    Profilimle ne işin var sizin yani diğer arkadaşın?

    profilime bakınca elinize ne geçecek?

    söylediğimde yanlış bir şey mi var?


    unutmadan sana son lafımı da söyliyim...

    dünyanın en yakan benzinli otomatiği golf 1.4 tsi 122 ps 200 tork 7 ileri DSG dir...

    şehir dışı 4.9 L/100 km nin altında başka bir değer yoktur... bu araba nın tüketimi 4.9 L/100 km dir..

    jazz gibi 980 kg luk bir araba değildir bu araba..

    son hızı: 197 km/h
    0-100 km/h hızlanması: 9.4 sn
    ağırlığı 1230 kgdur...

    link:

    http://www.volkswagen.de/vwcms_publish/vwcms/master_public/virtualmaster/de3/modelle/golf/golf0/zahlen___fakten/technische_daten.detail.0.4.html
    quote:

    Orjinalden alıntı: koolandgang
    quote:

    Orjinalden alıntı: therapist70

    Bu "kaptı-kaçtıcılar"ı fazla ciddiye almayın derim..



    Bende ortak özelliklerini söyleyeyim.Hep profilleri kapalıdır nedense



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorele2000 -- 16 Ocak 2008; 12:20:06 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ^Biotech^

    Honda jazz arastirmalarim devam ediyor, ancak merak ediyorum, dis aynalar isitmali mi? bilgi verebilirseniz sevinirim. benim honda accordda degil, onceki otolarda vardi isitma, ama gercekten ise yaradigini bende olmayinca anladim


    Aynalar ısıtmalı ve elektrikli açma kapama...
  • Sevgili görele2000

    Yaptığınız iş değil derken neyi kastettin anlayamadım.Müslüman mahallesinde salyangoz mu satıyoruz?
    Topic ismi Opel olan bir yere gidip arkadaşlar sizin araçlar için şöyle böyle diyorlar ayrıca bende böyle mi diyorum mu dedik ?
    Opel hakkında istersen özelden de sana bilgi verebilirim.Ama burası Jazz'la ilgili bir topic.

    Söylediğin doğrulara gelince onlara zaten therapist cevap vermiş sana yeterli gelmeyen kısımlar varsa bir sırala bende kalanına vereyim.

    Bir deli kuyuya taş atmış kırk akıllı çıkaramamış misali profile bakarım zira nelerle ilgilisin ne kadar bilgilisin bunu bakınca nick'ten anlayamıyorum.Ama zamanla burda veya başka bölümlerde yazdıklarını okur fikir sahibi olurum.(Misaldeki deli sen olmadığın gibi akıllılardan biri de ben olmayabilirim ) Yoksa profil meraklısı değiliz.

    Son olarak dünyanın en az yakan benzinlisi örneğin yine abesle iştigal...Niye;
    1)Burası dünyanın en az yakan araba topiği değil,
    2)Wolkswagen golf çok sevdiğim hatta hastası olduğum bir araba ama sınıflarımız farklı.Bu arada birşey merak ettim kiloyla mı satılıyor? Eğer öyleyse iyiki Jazz'ım 1018 kg.Zahmet olmazsa fiyatını da yazıver de elmayla armutu karşılatırdığını herkes anlasın.Ama bu konudaki değerli fikirlerini burda VW Golf 122-140-170 paylaşmıssın devamda edebilirsin.Anlamadığım bize anlatmak istediğin ne ?
    3)Sakın burayı VW Honda geyiği yapılan bir yer haline getirmeyelim.Bildiklerimizi birbirimizi kırmadan kibarca paylaşalım.




  • Bu cevabı okudum ama olayı niye başka yönlere çekiyorsunuz?
    size golf arabayı beğendiğinizi soran oldu mu?
    size opel araç hakkında yorum yazan oldu mu?

    dünyanın en az yakan aracının amerikan verilerini teknik desteği olmadan yazan ben miyim? buna karşılık verince mi bu topik jazz topiği oluyoır?


    size ne sorduysam ona cevap verin lütfen, ya da hiç cevap vermeyin...

    Profilimle ne işiniz var?
    ilk mesajda yazdıklarım hakkında yanlış ne var? hepsinin linki mevcut...
    varsa cevabınız illa da cevaplamak istiyorum diyorsanız buyurun...
    quote:

    Orjinalden alıntı: koolandgang

    Sevgili görele2000

    Yaptığınız iş değil derken neyi kastettin anlayamadım.Müslüman mahallesinde salyangoz mu satıyoruz?
    Topic ismi Opel olan bir yere gidip arkadaşlar sizin araçlar için şöyle böyle diyorlar ayrıca bende böyle mi diyorum mu dedik ?
    Opel hakkında istersen özelden de sana bilgi verebilirim.Ama burası Jazz'la ilgili bir topic.

    Söylediğin doğrulara gelince onlara zaten therapist cevap vermiş sana yeterli gelmeyen kısımlar varsa bir sırala bende kalanına vereyim.

    Bir deli kuyuya taş atmış kırk akıllı çıkaramamış misali profile bakarım zira nelerle ilgilisin ne kadar bilgilisin bunu bakınca nick'ten anlayamıyorum.Ama zamanla burda veya başka bölümlerde yazdıklarını okur fikir sahibi olurum.(Misaldeki deli sen olmadığın gibi akıllılardan biri de ben olmayabilirim ) Yoksa profil meraklısı değiliz.

    Son olarak dünyanın en az yakan benzinlisi örneğin yine abesle iştigal...Niye;
    1)Burası dünyanın en az yakan araba topiği değil,
    2)Wolkswagen golf çok sevdiğim hatta hastası olduğum bir araba ama sınıflarımız farklı.Bu arada birşey merak ettim kiloyla mı satılıyor? Eğer öyleyse iyiki Jazz'ım 1018 kg.Zahmet olmazsa fiyatını da yazıver de elmayla armutu karşılatırdığını herkes anlasın.Ama bu konudaki değerli fikirlerini burda VW Golf 122-140-170 paylaşmıssın devamda edebilirsin.Anlamadığım bize anlatmak istediğin ne ?
    3)Sakın burayı VW Honda geyiği yapılan bir yer haline getirmeyelim.Bildiklerimizi birbirimizi kırmadan kibarca paylaşalım.






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorele2000 -- 16 Ocak 2008; 13:40:31 >




  • VW Polo sahibiyim..

    Öncelikle.. Lamı cimi yoktur, Jazz, kendi ait olduğu sınıftaki en "optimum" arabadır. Hatta daha da ileriye gideyim, ilahlaştırılabilecek bir arabadır da, çünkü ilahlaştırılmıştır.

    Dünyanın sayısız ülkesinde, sayısız başarılara imza atmıştır. Konforludur, kalitelidir, yüksek donanıma sahiptir, boyutlarından beklenmeyecek bir iç hacmi vardır ve bir çok üst sınıf arabadan daha kullanışlı bir şekilde eşya taşımanıza yardımcı olur, motor hacmine göre iyi sayılabilecek bir performansı vardır, kullanımı rahattır.. Tüm bu özelliklerinin hepsinin tek bir otomobilde olduğu bir tek araba daha yoktur.

    Top Gear diye bir dergi vardır, BBC'de yayınlanan aynı isimli programın ekibi tarafından çıkarılır. Bu derginin "Car Survey" adı verdikleri bir bölüm vardır son sayfalarında, mutlaka bir göz atmanızı öneririm. Bizim ülkemizdeki gibi "ya reklam vermeyi keserlerse" diye tüm otomobillere yağdanlık görevi gören otomobil dergilerinin aksine Car Survey kısmı, acımasızca tüm otomobilleri eleştirir. Hatta bu eleştiriler, kimi zaman aşağılama noktasına kadar gider, "bu arabayı alacağınıza gidin X arabayı alın akıl sağlığınız yerinde kalır hiç olmazsa" gibi..

    İşte Car Survey'in yere göre sığdıramadığı bir tek araç vardır, o da Jazz. Sadece bunla da kalmıyor, Jazz aynı zamanda tüm zamanların en problemsiz araçlarından birisi. Üstelik bu gene bir çok otomobil otoritesi tarafından onaylanmış durumda. Ayrıca Jazz sınıfında çığır açan bir araç ve o sınıftaki bir çok otomobil (Modus, Yaris, Getz vs) Jazz'ın açtığı yoldan ilerliyor.

    Gelelim N-Cap meselesine.. Maalesef yukarıda bazı arkadaşların, Jazz konusunun bence en geçerli motto'su olan objektiflik konusunda pek de tutarlı olmadıklarını gördüm.

    Euro NCap, belirli bir firmaya bağlı değildir, tüm Avrupa tarafından kabul edilmiş, otomobil firmaları tarafından akredite olmuş ve sonuçları esas alınan bir çarpışma ve kaza güvenliği kurumudur, aslında bir Avrupa Birliği kurumudur ve Avrupa Birliği hükümetleri ve Avrupa Birliği Komisyonları tarafından kurulmuştur.

    US NCap denen ve aslında NHTSA (national highway and transport safety administration) olan kurum Euro NCap'ten aldıkları prosedür ve standartları kendi sistemlerine adapte etmişlerdir.

    Burda üzülerek söylemeliyim ki, Euro NCap, US NCap'ten çok daha acımasızdır, çok da az tolerans gösterir. Bunun sebebi, bir tüketim toplumu olan ABD'de, hükümetin ABD'li otomobil üreticilerini mümkün olduğunca legal yollarla kollamak istemesidir, ancak ABD orijinli otomobiller güvenlik ve emniyet konularında Avrupalı rakiplerinin seviyesine hala çıkamamışlardır, bir avrupalı ile kıyaslandığında, amerikalı otomobiller hala relatif olarak daha az güvenlidirler. Bu yüzden NHTSA, Euro NCap'in sert ve yıkıcı güvenlik testlerini biraz daha makul şekillerde gerçekleştirmekte, ama asıl fark yorumlamada ortaya çıkmaktadır. NHTSA'nın referans noktaları, yani "geçer notu" Euro NCap'e göre daha düşüktür, bu yüzden Euro NCap'te "çakan" bir çok otomobil, NHTSA'dan geçer not almıştır.

    Hemen burada birşeyi daha belirtelim! 4 yıldız aldığı iddia edilen ve burada bol bol bahsi geçen Civic, 5 kapılı olan HB versiyondur. Hoş 4 kapılı sedan da (bu versiyon sadece hibrit olarak satılmaktadır Avrupada) 4 yıldız almıştır, ama yine de elmalarla armutların karıştırılmaması gerekmektedir.

    Burada en önemli sorun, sürekli olarak Euro NCap'in temcit pilavı gibi ortaya sürülmesidir. 4 yıldız Euro NCap'te başarılı bir derecedir ve "yeterli" kabul edilir. Ne yazık ki Euro Ncap değerleri, bugün bir çok marka fanatiği arkadaşın işine göre kullandığı bir kriter olmuştur, sanki 4 yıldızlı otomobiller tenekeymiş gibi abuk subuk laflar bile edilmektedir. Sizin için güvenlik çok önemli olabilir, bir başkası için ikinci plandadır. Örneğin TVR markası süper spor otomobiller yapmaktadır, ve güvenlik önlemleri pek fazla değildir (en azından bazı modelleri), ancak ben bu platformda kimsenin bir TVR'ye hayır diyeceğini sanmıyorum.

    Size göre çok önemli olan, bir başkasına göre herhangi bir eksiklik olarak kabul edilebilir. Karşıt argümanlarımızı desteklerken, bu tip subjektif savlar öne sürmek, genellikle sonu olmayan kavgalardan başka bir işe yaramamaktadır.




  • Herhalde bana cevap olsun diye yazılmış bir yazı...

    Okumayınca yanlış anlamalar oluyor.

    4 yıldız kötü diyen oldu mu? olmadı, 4 yıldız iyi bir derece..

    kötü olna nedir biliyor musun arkadaşım?

    bir önceki testde 4 yıldız almış arabanın, güçlendirilen güvenliğiyle aynı testte tekrar girmesi ve yine 4 yıldız alması.... bu da değil eleştirilen...

    eleştirilen 2. testde 4 yıldız alırken kafa korumasının bir öncekine göre daha kötü olması... yeşilden sarıya dönmesi...
    4yıldızlı hiç bir araçta kafa sarı değil...

    umarım anlatabilmişimdir...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorele2000 -- 16 Ocak 2008; 14:56:49 >
  • terapist, gerçekler bu. jazz kendi halinde sıradan bi araba. zaten bu sayfalarda ne kadar aman aman bi araba oldjuğunu ispatlamaktan çok, birbirimizin araba konusunda problemlerini çozmek için yazılıyor. yok kaptı yok kaçtı. bikere aldığı arabları sevmekten öte , ona ruhani bir anlam katıp hayatının bir köşesine koyması ucuz bişey.
  • 
Sayfa: önceki 2223242526
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.