Şimdi Ara

JAZZ ELITE MÜSECCEL MARKA SAHİFESİ :)) (64. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.478
Cevap
6
Favori
116.178
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6263646566
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • @meke

    yol bilgisayarıda standart yeni jazz da.joy veya fun fark etmiyor yani.
    usb girişi yok ama onu bir diğer muadili diyelim,usb kadar kullanışlı olmayan aux giriş mevcut.

    çelik jantı da ilerde dilediğin gibi alma şansın var :))
  • Depoyu doldurup KM'yi sıfırlayarak, aracın ne kadar yaktığını öğrenmek istiyorum. Ama KM sıfırlamayı beceremedim.
    Gösterge panelinde uzunca bir düğme var, ona basınca bir şeyler çıkıyor. KM sıfırlamayı nasıl yapacam?
  • hangi trip i sıfırlamak istiyorsanız onu seçerek SEL/RESET düğmesine basılı tutunuz.

    ayrıca sadece trip A için geçerli olan her yakıt alışınızda otomatik olarak sıfırlanan sistemde mevcut yol bilgisayarında.
    INFO düğmesine 3 sn. kadar basılı tutun. CHG SETTINGS e gelip SEL e basınız.INFO ile ilerleyip
    TRIP A RESET WUTH REFUEL e gelip SEL e basın.INFO ya her bastığınızda on/off/exit arasında geçiş yapacaksınız.SEL düğmesi ile seçimi yapıp sistemden çıkın.

    her yakıt alışınızdan sonra motoru çalışıtırğınızda anda TRIP A sıfırlanacaktır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: game_360_TR

    @meke

    yol bilgisayarıda standart yeni jazz da.joy veya fun fark etmiyor yani.
    usb girişi yok ama onu bir diğer muadili diyelim,usb kadar kullanışlı olmayan aux giriş mevcut.

    çelik jantı da ilerde dilediğin gibi alma şansın var :))



    Enteresan bir bilgi, satış görevlisi yok demişti. Aracı 2011 çıkışlı yapacakları için henüz teslim almadık, eğer varsa çok iyi oldu. İnsan kullanmaya başlayınca alışkanlık oluyor.
  • zaten hangi satış görevlisi aracın tüm özelliklerini biliyor ki ? :))
    hangi bayi ile anlaştınız acaba ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: game_360_TR

    hangi trip i sıfırlamak istiyorsanız onu seçerek SEL/RESET düğmesine basılı tutunuz.

    ayrıca sadece trip A için geçerli olan her yakıt alışınızda otomatik olarak sıfırlanan sistemde mevcut yol bilgisayarında.
    INFO düğmesine 3 sn. kadar basılı tutun. CHG SETTINGS e gelip SEL e basınız.INFO ile ilerleyip
    TRIP A RESET WUTH REFUEL e gelip SEL e basın.INFO ya her bastığınızda on/off/exit arasında geçiş yapacaksınız.SEL düğmesi ile seçimi yapıp sistemden çıkın.

    her yakıt alışınızdan sonra motoru çalışıtırğınızda anda TRIP A sıfırlanacaktır.


    Bilgi için teşekkürler. Benim araçta direksiyondan kumandalı yol bilgisayarı yok; ancak söylediğiniz şekilde, gösterge panelindeki uzunca düğmeye basarak km'yi sıfırladım.
    Aracı çalıştırdığım zaman yeşil bir ışık (termometre simgesi gibi bir şey) yanıyor ve 500-600 metre sonra sönüyor. Normal midir?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: game_360_TR

    zaten hangi satış görevlisi aracın tüm özelliklerini biliyor ki ? :))
    hangi bayi ile anlaştınız acaba ?


    benim eski bayi, Damla
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dedektif

    Bilgi için teşekkürler. Benim araçta direksiyondan kumandalı yol bilgisayarı yok; ancak söylediğiniz şekilde, gösterge panelindeki uzunca düğmeye basarak km'yi sıfırladım.
    Aracı çalıştırdığım zaman yeşil bir ışık (termometre simgesi gibi bir şey) yanıyor ve 500-600 metre sonra sönüyor. Normal midir?


    aracınız ilk nesil jazz sanırım ben yeni nesile göre tarif etmiştim :)
    o yeşil ışık aracın motorunun soğuk olduğu anlamına geliyor.normal ısısına ulaşıncada sönüyor.herhangi bir sorun yok yani :)

    jazzcıkardeşlere bekleriz ..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: game_360_TR


    quote:

    Orijinalden alıntı: dedektif

    Bilgi için teşekkürler. Benim araçta direksiyondan kumandalı yol bilgisayarı yok; ancak söylediğiniz şekilde, gösterge panelindeki uzunca düğmeye basarak km'yi sıfırladım.
    Aracı çalıştırdığım zaman yeşil bir ışık (termometre simgesi gibi bir şey) yanıyor ve 500-600 metre sonra sönüyor. Normal midir?


    aracınız ilk nesil jazz sanırım ben yeni nesile göre tarif etmiştim :)
    o yeşil ışık aracın motorunun soğuk olduğu anlamına geliyor.normal ısısına ulaşıncada sönüyor.herhangi bir sorun yok yani :)

    jazzcıkardeşlere bekleriz ..

    Teşekkürlerrrr.




  • Merhaba Arkadaşlar
    2005 Model 70.000 Km de jazz ls buldum. Sağ arka kapı saçı değişmiş, sağ ön kapı bu sırada boyanmış. Ayrıca önceden de arka çamurluk ve bagajda boya var. Kapı saçı hariç değişeni yok yani. Fiyat 18.500 isteniyor.
    Az yaktığı ve japon otomobili olduğu dışında jazzlar hakkında bilgim yok. Bu aracın ağır bakımı kaç km'de ve kaça patlar.
    Tavsiyeleriniz acilen bekliyorum. Teşekkürler....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erfe

    Merhaba Arkadaşlar
    2005 Model 70.000 Km de jazz ls buldum. Sağ arka kapı saçı değişmiş, sağ ön kapı bu sırada boyanmış. Ayrıca önceden de arka çamurluk ve bagajda boya var. Kapı saçı hariç değişeni yok yani. Fiyat 18.500 isteniyor.
    Az yaktığı ve japon otomobili olduğu dışında jazzlar hakkında bilgim yok. Bu aracın ağır bakımı kaç km'de ve kaça patlar.
    Tavsiyeleriniz acilen bekliyorum. Teşekkürler....

    İlanı ben de gördüm sahibindende. Problemli bir araç değil gibi ama aracı mutlaka görmek gerekiyor çünkü fiyat oldukça düşük.
    Jazz 1 ya da 2 çocuklu aileler için ekonomik ve çok kullanışlı bir araba. Özellikle sınıfındaki diğer araçlara göre görüş açısı ve iç hacim çok uygun bir araç.
    Ağır bakım olarak ise ben 70.000 km yi 4 ay önce geçtim. Standart (yağ, su, filtreler vb.) dışında balatalar değişti. 250 TL civarı bir para ödedim. Jazz' larda triger kayışı olmadığı için diğer araçlarda 60.000 veya 100.000 yapılan o ağır bakım yapılmıyor çünkü o aksam ömürlük Jazzda.
    Ama araç 70.000 olduğu için belki bir 10.000 km sonra lastiklerin değişmesi gerekebilir. Lastiği 185/55/15 az üretilen bir lastik ve fiyatı yüksek oluyor. Ama ortalama bir markanın lastiği 130-140 TL civarına alınabilir.




  • Orjinal Lastiğiniz 175*65*14 ebatlarında.Marka olarakta Nokian H. önerilir.
    Yani 185-55-15 sizin orjinaliniz değil.
  • ben de 2002 full olanı var.yagını suyu degıstırdım aylardır bınıom tık demedı.tavsıye ederım.fakat askere gıdıcem 6ay yatıcak satmayı dusunmeye basladım.sag arka kapı sacı boyanık okdar.kazasız benımkı.
  • arkadaslar bu jazzcıkardeşler forumuna üye olabilen varmı ben olamadımda :S
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bodom82

    arkadaslar bu jazzcıkardeşler forumuna üye olabilen varmı ben olamadımda :S


    bende olamadım bıraktım vala




  • @Advanced teşekkürler.
    Araca baktım, içime sinmedi.
    Jazz konusunda hala kararsızım. Dizel fiesta,getz ve jazz arası gidip geliyorum. Temiz, uygun bir araç aramaya devam...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erfe -- 12 Ağustos 2010; 10:10:28 >
  • Ekleme yapayım.. 4.kademe klima açık olunca ş.arası yol 5.7 ltye yükseldi.. tarihe dipnot düşeyim


    quote:

    Orijinalden alıntı: raskolnikov77

    Dün bir depoyla 650 km gittim.. yaklaşık 100 km ile şehirlerarası yol.. ortalama 4.9 lt gösterdi..
  • Ooo hortlatmış gibi olacağım ama....
    Bugün 60000 km bakıma götürdüm.
    850,00.-TL fatura çıktı.Bugüne kadar ödediğim en ciddi masrafı bu oldu
    arabanın çok şükür de; bana çok geldi yine de...
    Ekstra olarak ön ve arka balatalar değişti.Gerisi rutin 60000 bakım.
    Bir de tek lastik tamiri var o da birşey değil zaten.
    Sizce normal midir ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: koolandgang

    Ooo hortlatmış gibi olacağım ama....
    Bugün 60000 km bakıma götürdüm.
    850,00.-TL fatura çıktı.Bugüne kadar ödediğim en ciddi masrafı bu oldu
    arabanın çok şükür de; bana çok geldi yine de...
    Ekstra olarak ön ve arka balatalar değişti.Gerisi rutin 60000 bakım.
    Bir de tek lastik tamiri var o da birşey değil zaten.
    Sizce normal midir ?


    Rutin 60.000 bakımı derken değişen parçalar nelerdir ? Jazz larda Triger kayış olarak mı var ? bu bakımda değişti mi ? Triger değişimi de yoksa bana biraz fazla gibi geldi..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BIXI MAN


    quote:

    Orijinalden alıntı: koolandgang

    Ooo hortlatmış gibi olacağım ama....
    Bugün 60000 km bakıma götürdüm.
    850,00.-TL fatura çıktı.Bugüne kadar ödediğim en ciddi masrafı bu oldu
    arabanın çok şükür de; bana çok geldi yine de...
    Ekstra olarak ön ve arka balatalar değişti.Gerisi rutin 60000 bakım.
    Bir de tek lastik tamiri var o da birşey değil zaten.
    Sizce normal midir ?


    Rutin 60.000 bakımı derken değişen parçalar nelerdir ? Jazz larda Triger kayış olarak mı var ? bu bakımda değişti mi ? Triger değişimi de yoksa bana biraz fazla gibi geldi..


    Bana da biraz tuzlu geldi bu rakam. Ama galiba yetkili servis bu ve o zaman anlarım.

    CVT li araçlarda 60.000 de şanzuman yağı değişimi var. En az 100 TL yazmıştır servis.

    Balatalar çok tutmuş.

    Neden aracınızı özel bir servise götürmüyor sunuz?

    Ankara ve İstanbulda önerebileceğim sağlam servisler var. Kesin deneyiniz.

    Hatta çok uzakta oturmuyorsanız eğer, Ankaraya gelseniz şehirdışından geleceğiniz için benim Usta işçilikte indirim yapıyor.

    Yine bile bu rakamdan daha hesaplı olurdu.

    Kanımca maksimum 500 TL tutardı bu bakım.

    Ancak belki de poryo değişmiş olabilir ki bu açıklar bu rakamı.

    Ayrıca Jazzlarda triger kayışı yok. Zincir kullanılıyor.

    Haluk




  • 
Sayfa: önceki 6263646566
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.