Şimdi Ara

JAZZ ELITE MÜSECCEL MARKA SAHİFESİ :)) (65. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.478
Cevap
6
Favori
116.094
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6364656667
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Evet yetkili servis.El mecbur götürüyoruz garanti kapsamında.
    Maalesef İzmir'deyim.Ankara biraz tuzlu olur

    Agip Motor yağı 4 lt. 96.00.-
    Yağ Filt. 14,66.-
    Hava Filt. 33,03.-
    Kalorifer Sistem Tem. 19,50.-
    Ant.Cam Suyu 3,97.-
    Arka Fren Balata 118,12.-
    Ön Fren Balata 137,34.-
    Mantar Yama 20,00.-
    Karter Tapa Pulu :-)) 2,09.-
    Fren Balata Tem Spreyi 5.50.-
    Fren Hidroliği 14,13.-
    Dış Havalandırma Filtresi 45,04.-
    Sarf Malz. 7,00.-
    60.000 km İşçiliği 157,50.-
    Dört Teker Balans 31,50.-
    +KDV 129,51.-
    Toplam 849,03.-

    Hesabın tamamı bu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: koolandgang

    Evet yetkili servis.El mecbur götürüyoruz garanti kapsamında.
    Maalesef İzmir'deyim.Ankara biraz tuzlu olur

    Agip Motor yağı 4 lt. 96.00.-
    Yağ Filt. 14,66.-
    Hava Filt. 33,03.-
    Kalorifer Sistem Tem. 19,50.-
    Ant.Cam Suyu 3,97.-
    Arka Fren Balata 118,12.-
    Ön Fren Balata 137,34.-
    Mantar Yama 20,00.-
    Karter Tapa Pulu :-)) 2,09.-
    Fren Balata Tem Spreyi 5.50.-
    Fren Hidroliği 14,13.-
    Dış Havalandırma Filtresi 45,04.-
    Sarf Malz. 7,00.-
    60.000 km İşçiliği 157,50.-
    Dört Teker Balans 31,50.-
    +KDV 129,51.-
    Toplam 849,03.-

    Hesabın tamamı bu.




    Valla çok ayıp.. . Ortada elle tutulur ne bir parça değişikliği var ne de sarf malzeme... ıvır zıvıra para almışlar bu kadar....

    işçilik ücreti 157.50 TL diyor.. Ne kadar ki Honda servislerinde işçiliğin saat ücreti.. ??? Bu dedikleri bakım süresi ne kadar sürer ki bu kadar işçilik adı altında fiyatı uçurmuşlar...

    Adamlar VW servislerini bile geçmişler valla..




  • 2006 Jazz Elite aracımı Temmuz 2010'da ikinci el olarak sahibinden satın aldım. Benden önceki sahibi tüm bakımlarını, garantiden dolayı Ankara Honda Efe'de yaptırmış. Son bakım tarihi de Mart 2010'da 50 bin bakımı.

    Ben Temmuz ayından beri sadece benzin koyup bindim aracıma ve 25 Aralık 2010'da 60 bin bakımı için Ankara'da yetkili servise gitmek yerine Şaşmaz'daki Hondacı Kadir Usta'ya götürdüm. Sağolsun bizzat kendisi herşeyiyle ilgilendi aracın.

    Bakımlar kapsamında, Castrol 10/40 motor yağı (65 tl), yağ filtresi (10 tl), hava filtresi (20 tl), polen filtresi (20 tl), ön fren balataları (60 tl), 8 adet buji (60 tl) değiştirildi, 40 bin km.de değiştirildiği için arka balatalar ile CVT şanzuman yağı değiştirilmedi. Kadir Usta 35 tl de işçilik olmak üzere toplam 270 tl istedi, pazarlıkla 250 tl'ye anlaştık.

    Bu arada arabanın ilk sahibinin verdiği önceki bakımlara ait servis formlarında 40 bin km.de değiştiği belirtilen 8 adet bujiden arka sırada bulunan 4 adedinin de aslında değiştirilmemiş olduğunu bu bakımda anlamış olduk. Çünkü öndeki dörtlü ile arkadaki dörtlü arasında inanılmaz farklar vardı. Bu da yetkili servislere duyduğumuz güveni (!) ortaya koyuyor.

    Sonuç olarak güleryüzlü bir hizmet, arabayla ilgili yapılan tüm işlemleri bizzat görmüş olarak ve huzurlu bir şekilde kışa girmiş durumdayım.

    Ankara'daki tüm arkadaşlara tavsiye ederim.

    Son olarak aracımla ilgili ilk sahibinden almış olduğum geçmiş döneme ait Honda Efe servis form bilgilerini de sizinle paylaşayım:
    1. Mayıs 2007 - 6792 km (6 aylık bakım) - Değişenler (motor yağı, yağ-hava-polen filtreleri, vs.) - 200 TL
    2. Ocak 2008 - 16890 km (20 bin bakımı) - Değişenler (motor yağı, yağ-hava-polen filtreleri, ön fren balataları, vs.) - 416 TL
    3. Mayıs 2009 - 38145 km (40 bin bakımı)
    - Değişenler (motor yağı, CVT yağı, yağ-hava-polen filtreleri, ön+arka fren balataları, bujiler, ön+arka cam lastikleri vs.) - 765 TL
    4. Mart 2010 - 49327 km (50 bin bakımı)
    - Değişenler (motor yağı, yağ-hava-polen filtreleri, vs.) - 241 TL




  • quote:

    Orijinalden alıntı: koolandgang

    JAZZ'ladım bile.Evet 2008 de kasa değişiyor Jazz'da.Acı olan da bu zaten dostum.Bunu bile bile Jazz alıyorsam

    Şarkısı bile var seviyorsam bir sebebi var diye



    hayırlı olsun dogru secim yapmıssınız bende 2007 model aldım p.tesi
  • jazz kullanıcıları nerelerdesiniz bu araç alınır mı?
  • Arkadaslar bende 19.000 tl ler cıvarında otomatık istanbul anadolu yakasında bır jazz almak ıstıyorum satmak ısteyen olursa pm atsın lutfen ayrıyette
    1 sıralama jazz ls sonra sport sonrada elite olarak gıdıyor galıba yanı en ustu elıte dogrumuyum
    2 bu araca bakarkebn neye dıkkat etmelıtım ıkıncı elde
    3 yenı kasa ya cıktı ya cıkıyor bu aracın fıyatında cıddı bır dusus yaparmı sımdı alırız kasa cıkar tak 2000 tl kayboldu olmasın da ne dersınız bekle cıksın eskılerı dusecek o zaman almı dersınız yoksa hıc bırsey farketmez al mı dersınız bu aradan bır yandan arastırıp bır yandan sorumda eklemeler yapıyorum
    4 yakıt sarfıyatı az dıye ben bu araca bakıyorum ama baska ıkı konuda 8 lt 10 lt felan denmıs yuh dedım bu nasıl cımrılık yakıtta ben 5-5,5 dıye bılıyorum ama yanlısmıyım cok agresıf araba kullanmam zaten nısanlıma alıcam oda oyle cok agresıf kullanmıcak yada kullandırmıcam ıyılıgı ıcın yoksa bıraksam yırtacak asfaltı ek olarak
    5 bu araba tam otomatık degılmı yanı masrafsız trıger kayısı vs ugrasmıyorsun dıye bılıyordum ama bır kac forumda bu otomatık degıl normalın otomatıklestırılmıs halı dıyorlar yanı i shift gıbı bır sey cok rezil yazan olmus yıne benı cezbeden bır baska ozellıgıydı bu 7 vıtes kısa vıtes aralıkları performan demek 7 vıtes 6 ve 7 cı vıteslerde yuksek suratte az yakıt tuketımı demek yanılıyormuyum
    6 tam otamatık degılmı hakıkaten cokmu kotu ve yakarı nasıl ?
    ve son olarak

    arkadaslar yardımcı lun bende sıze katılmak ıcın heveslıyım kırmayın hevesımı
    ltı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Baxı -- 29 Ocak 2011; 11:08:24 >




  • Arkadaslar bır bakarmısınız jazz kullanıcıları


    http://forum.donanimhaber.com/m_46338948/mpage_1/f_/key_//tm.htm#46338948
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Baxı

    Arkadaslar bende 19.000 tl ler cıvarında otomatık istanbul anadolu yakasında bır jazz almak ıstıyorum satmak ısteyen olursa pm atsın lutfen ayrıyette
    1 sıralama jazz ls sonra sport sonrada elite olarak gıdıyor galıba yanı en ustu elıte dogrumuyum
    2 bu araca bakarkebn neye dıkkat etmelıtım ıkıncı elde
    3 yenı kasa ya cıktı ya cıkıyor bu aracın fıyatında cıddı bır dusus yaparmı sımdı alırız kasa cıkar tak 2000 tl kayboldu olmasın da ne dersınız bekle cıksın eskılerı dusecek o zaman almı dersınız yoksa hıc bırsey farketmez al mı dersınız bu aradan bır yandan arastırıp bır yandan sorumda eklemeler yapıyorum
    4 yakıt sarfıyatı az dıye ben bu araca bakıyorum ama baska ıkı konuda 8 lt 10 lt felan denmıs yuh dedım bu nasıl cımrılık yakıtta ben 5-5,5 dıye bılıyorum ama yanlısmıyım cok agresıf araba kullanmam zaten nısanlıma alıcam oda oyle cok agresıf kullanmıcak yada kullandırmıcam ıyılıgı ıcın yoksa bıraksam yırtacak asfaltı ek olarak
    5 bu araba tam otomatık degılmı yanı masrafsız trıger kayısı vs ugrasmıyorsun dıye bılıyordum ama bır kac forumda bu otomatık degıl normalın otomatıklestırılmıs halı dıyorlar yanı i shift gıbı bır sey cok rezil yazan olmus yıne benı cezbeden bır baska ozellıgıydı bu 7 vıtes kısa vıtes aralıkları performan demek 7 vıtes 6 ve 7 cı vıteslerde yuksek suratte az yakıt tuketımı demek yanılıyormuyum
    6 tam otamatık degılmı hakıkaten cokmu kotu ve yakarı nasıl ?
    ve son olarak

    arkadaslar yardımcı lun bende sıze katılmak ıcın heveslıyım kırmayın hevesımı
    ltı


    Arkadaşım, yazdıklarına sırasıyla cevap vermeye çalışayım.

    1. Honda Jazz'lar 2004'e kadar LS (baz donanım) ve ES (full donanım) seçenekleri ile üretildi. 2005 ve sonrası dönemde (yeni kasa çıkana kadar) ise, Sport (baz) ve Elite (full) seçenekleri ile üretildi. Eğer imkanın varsa tavsiyem 2005 ve üstü Elite donanımlı alman.

    2. Ben kendi aracımı Ankara'da geçtiğimiz yaz 2,5 ay aradıktan sonra bulabildim. Bir kere şu bir gerçek ki, hem çok temiz hem de düşük km.li bir Elite bulmak çok zor. Çünkü kullanıcısını çok memnun eden bir araç ve kolay kolay kimse satmak istemiyor. Bu nedenle piyasası oldukça yüksek. Eğer otomatik vites alacaksan (ki piyasada manuel vitesten daha çok CVT otomatik vitesli model var) en önemli şey bence CVT şanzımanın durumu. Bunu da ancak iyi bir ustaya götürerek anlayabilirsin.

    3. Yeni kasa bildiğim kadarıyla zaten 1-2 yıldır piyasada var. Ancak gözlemlediğim kadarıyla bir önceki kasanın piyasasına olumsuz hiçbir etkisi olmadı. Özellikle yeni kasada i-Shift adı altında farklı bir otomatik şanzıman kullanıldığı için birçok kullanıcı tercihini CVT şanzımanlı eski modelden yana kullanıyor.

    4. Elite CVT için kitabi değerler ş.içi: 7,2 lt, ş.dışı: 5,1 lt, ort: 5,9 lt. Ben Ankara'da ve şehir içinde yaşıyorum ve her depo için yakıt tüketim göstergesini sıfırlayarak kullanıyorum. Aldığım sonuçlar yaz aylarında ortalama 5,8 lt, kış aylarında ise 6,4 lt ortalama yakıt tüketiyorum. Bu rakamlar bildiğim kadarıyla benzinli bir araç için oldukça iyi rakamlar.

    5. Bu sorunun bir kısmına 3.sorunda cevap verdim. CVT şanzıman tam otomatik bir şanzımandır, vites geçişlerini hissedemezsin, yokuşlarda (çok dik olmadığı sürece) geri kaydırmaz, triger kayışı zincirlidir ve değişimi yerine sadece belli aralıklarla bakımları yapılır. En son çıkan kasadaki i-Shift ise bildiğim kadarıyla yarı otomatik bir şanzıman ve yukarıda saydığım CVT özellikleri yok. Çok fazla tercih edilmemesinin sebebi bu olsa gerek. Vites aralıkları ile bence çok fazla kafanı karıştırma, bir kere kullan ve ne demek istediğimi anla.

    Umarım anlattıklarım yardımcı olmuştur.

    Son olarak mesajının başında belirttiğin 19.000 TL civarında Md.2'de belirttiğim özelliklerde bir araç bence arama, boşa yorulmuş olursun.




  • Cevap için teşekkür ederım o zaman 2005-2010 arası bır kasa bakmam mantıklı cvt ıcın yenı kasa dedıgınız su 1 ay once cıkan kasa heralde ı shıft sanzıman var ben mesela 2005 jazz buldum bunda i shiftmı cvy sanzımanmı var nasıl anlıyorum aradakı farkı anlayabılecegım bakabılecegım bır yer varmı ?Bu arada sız 2007 yı kaca aldınız ben 2002 cok temız buldum bır tane hasarı hıc yok baktırdım elıte modelı 70 bın km de ama 21750 adam tek kurus dusmuyor galerıde 20 bıne verse alıcam ama 2002 araa 21750 vermek istemıyorum alınırmı acaba fıyat ıyımı sızce cunkı 2002 nın fıyatı bana 19 bın anca eder dedıler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Baxı

    Cevap için teşekkür ederım o zaman 2005-2010 arası bır kasa bakmam mantıklı cvt ıcın yenı kasa dedıgınız su 1 ay once cıkan kasa heralde ı shıft sanzıman var ben mesela 2005 jazz buldum bunda i shiftmı cvy sanzımanmı var nasıl anlıyorum aradakı farkı anlayabılecegım bakabılecegım bır yer varmı ?Bu arada sız 2007 yı kaca aldınız ben 2002 cok temız buldum bır tane hasarı hıc yok baktırdım elıte modelı 70 bın km de ama 21750 adam tek kurus dusmuyor galerıde 20 bıne verse alıcam ama 2002 araa 21750 vermek istemıyorum alınırmı acaba fıyat ıyımı sızce cunkı 2002 nın fıyatı bana 19 bın anca eder dedıler


    Yeni kasa dediğim Jazz'lar bir ay önce değil, 2009 model olarak piyasaya girdi. Bu kasada, bir önceki mesajımda belirttiğim gibi, otomatik vites seçeneğinde CVT şanzıman yerine i-Shift şanzıman tercih edildi. Dolayısıyla 2005 bir Jazz'da i-Shift olması mümkün değil, otomatikse CVT şanzımandır. Ben kendi aracımı Temmuz 2010'da 50 bin km.deyken 26.000 TL'ye aldım. Tüm bakımları düzenli yapılmış ve hatasız olduğu için piyasasından en az 1.000 TL pahalıya aldım ama hem temiz-bakımlı olması hem de sahibinin arabayla birlikte 4 adet çok az kullanılmış kışlık lastik de verdiği için kendimce iyi bir seçim yaptığımı düşünüyorum.

    Bulduğun 2002 model araç için birşey diyemem. Sonuçta Jazz'ların Türkiye piyasasına girdiği ilk modeli. Ben görsel açıdan o versiyonların iç kısmını (gösterge, konsol, vb.) pek sevmemiştim. Ama bir önceki mesajımda yazdığım iki modelden (LS-ES) hangisi olduğuna bir bak bence. Ona göre kararını ver.




  • Arkadaşlar Acil yardım

    2007-- honda jazz 1.4 elite -- 60.000 km -- manuel(tercihimdir)--siyah renk

    fiyat= 24.500
    (pazarlık olacak)

    Piyasayı bilen arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.

    -Bir sorum daha var, bu modelde yol bilgisayarı mevcut mu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: majo-78



    Arkadaşlar Acil yardım

    2007-- honda jazz 1.4 elite -- 60.000 km -- manuel(tercihimdir)--siyah renk

    fiyat= 24.500
    (pazarlık olacak)

    Piyasayı bilen arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.

    -Bir sorum daha var, bu modelde yol bilgisayarı mevcut mu



    Fiyat normal gibi ama biraz daha düşürmek mümkün olursa daha iyi olur.


    Yol bilgisayarını geçtim, hesap makinesi bile değil Jazz daki alet.

    Sadece tek düğme var göstergelerin arasında ve de sağa sola çevirince gösterge ışığı ayarı, kısa süreli basınca da normal kilometre sayacı - sıfırlanabilir kilometre sayacı - ve ortalama yakıt tüketimi arasında seçim yapıyor.

    Bu düğmeye uzun süreli basılınca kilometre sayacı ve de ortalama yakıt tüketimi sıfırlanıyor.

    Hepsi bu.

    Hiç kafa karıştırmıyor yani.


    Haluk




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gone With The Wind


    quote:

    Orijinalden alıntı: Baxı

    Cevap için teşekkür ederım o zaman 2005-2010 arası bır kasa bakmam mantıklı cvt ıcın yenı kasa dedıgınız su 1 ay once cıkan kasa heralde ı shıft sanzıman var ben mesela 2005 jazz buldum bunda i shiftmı cvy sanzımanmı var nasıl anlıyorum aradakı farkı anlayabılecegım bakabılecegım bır yer varmı ?Bu arada sız 2007 yı kaca aldınız ben 2002 cok temız buldum bır tane hasarı hıc yok baktırdım elıte modelı 70 bın km de ama 21750 adam tek kurus dusmuyor galerıde 20 bıne verse alıcam ama 2002 araa 21750 vermek istemıyorum alınırmı acaba fıyat ıyımı sızce cunkı 2002 nın fıyatı bana 19 bın anca eder dedıler


    Yeni kasa dediğim Jazz'lar bir ay önce değil, 2009 model olarak piyasaya girdi. Bu kasada, bir önceki mesajımda belirttiğim gibi, otomatik vites seçeneğinde CVT şanzıman yerine i-Shift şanzıman tercih edildi. Dolayısıyla 2005 bir Jazz'da i-Shift olması mümkün değil, otomatikse CVT şanzımandır. Ben kendi aracımı Temmuz 2010'da 50 bin km.deyken 26.000 TL'ye aldım. Tüm bakımları düzenli yapılmış ve hatasız olduğu için piyasasından en az 1.000 TL pahalıya aldım ama hem temiz-bakımlı olması hem de sahibinin arabayla birlikte 4 adet çok az kullanılmış kışlık lastik de verdiği için kendimce iyi bir seçim yaptığımı düşünüyorum.

    Bulduğun 2002 model araç için birşey diyemem. Sonuçta Jazz'ların Türkiye piyasasına girdiği ilk modeli. Ben görsel açıdan o versiyonların iç kısmını (gösterge, konsol, vb.) pek sevmemiştim. Ama bir önceki mesajımda yazdığım iki modelden (LS-ES) hangisi olduğuna bir bak bence. Ona göre kararını ver.


    4 gundur cezalıydım gıremedım bu arada malesef cok ıyı arabalar kacırdım bugun 2007 model 100 000 km de kapalı garaj aracını ve grantılı aracı 22 000 den satıldı 22 250 yazılmıstı ama alan kesın ındırım yaptırmıstır plakayı sorgulattım bır ıkı kucuk kazası var boya vs yanı araba superdı 2007 grantılı ama kactı ıste karar vermek lazım hemen ılanı sabah gordum oglene yoktu satılmıstı ona cok uzuldum bu arada bende sızın gıbı eskı versıyonların ıc tasarımını cok begenmıyorum 2005 den sonrakıler daha hos evet arastırınca ogrendım bende kasa cok da yenı degılmıs ben 1 aylık felan dıye bılıyordum son kasayı :) bakalım aramadayım valla cok ıcıme sınerse en son 21 verıcem eger bugunkı aracı gıbı temız grantılı bır arac bulursun az daha zorlarım kendımı ahh ahh gıttı 2007 model 22 ye 21750 ye alırdım valla her turlu basta bıraz cekındım acaba pertımı var dıye ama yoktu ufak kazaları dokundurmaları olmus neyse kısmet aramadayız haftasonu yıne altunızadeye bakıcam beyaz papyona arada sahıbındenıde kolluyorum sızde bıse olursa guzel bır ılan es dost satar haberınızı beklerım arkadaslar gun ıcınde en az 10 kre dh ye gırıom gorurum mesajınızı mtlaka




  • @Baxı Gerçi bir ay geçmiş umarım bulmuşsunuzdur gönlünüzde ki Jazz'ı...

    Bu arada 60000 km devirdik zaten yazmıştım birkaç post önce.
    Şunu sormak istedim, hala lastik tavsiyesi Nokian' mıdır ?
    Yoksa Potenza'dan devam edelim mi?
  • 2007 honda jazz aküm bitti. Servisi aradım 176 tl fiyat verdi, akünün amperini sordum 32 amper dedi.
    Sizce doğru bilgimi verdi.
    Hangi akü ve modeli almalıyım aracıma.
  • Aynen 2007 model Jazz'ımın aküsü bitti.01/03/2011 tarihinde İzmir de Çamkıran'da 190,00TL ye değiştirdiler.(servis dahil servis neyse)Sadece akü fiyatı 176 TL aynı yani.
    Ben gidemedim eşim halletti fatura da 38B19L-MF Aku diye yazıyor.Orjinal aküsü bu zaten.Zannedersem Yuasa bunlar.
    Ama Mutlu 42 amper ters kutuplu da uyuyor diye duymuştum.Malum bunun yuvası çok küçük ve kutup başları ters.Mutlu daha ucuzdur ama ne kadar bilmiyorum.
    Olsa olsa 150 TL olsun.Bence orjinalini taktır...
  • Arkadaşlar,
    Yetkili servise bir akü için o kadar para vermeyin. Ben imzamdaki aracımın biten aküsü için Kasım 2010'da bir tanıdık aracılığıyla Ankara'da bir akücüde 32 amperlik akü taktırdım, markası Delphi. Burasını bulmadan önce sizler gibi Honda servisini aradığımda aynı akü için 190 TL, aracımın bakımlarını yaptırdığım Honda özel servisinde 150 TL fiyat vemişlerdi. Ve özellikle de takılacak akünün markasının Delphi olduğunu, bu markanın Honda Jazz'larda standart olarak kullanıldığını belirtmişlerdi. Ben az önce bahsettiğim tanıdık akücüde aynı akü için işçilik de dahil sadece 110 TL verdim.
  • Arkadaşlar selam,

    Cuma gecesi aracın yakıt gösterge ışığı henüz yanmamışken normalde yakıt aldığım total yerine opetten doldurdum jazzın deposunu.
    37.88 lt yakıt aldı araç ve de 153.04 TL tuttu.

    Normalde 42 lt olan depoya ışık yanmadığı halde neredeyse 38 lt yakıt alması normal midir?

    Kasadaki görevliye durumu söyledim ama yedek depo devreye girmiştir gibi birşeyler söyledi.


    En fazla 35 lt falan alır diye bekliyordum.

    Konya yolundaki Hyundai yanındaki eski Opet bayii.


    Fikri olan var mı?
  • Eğer yakıt uyarı ışığında sorun yoksa, istasyon da bir sorun var demektir.
    33+9 a göre işliyor Jazz da prosedür.
    Işık yanmadığına göre 9 litreden fazla yakıtınız var demektir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    Arkadaşlar selam,

    Cuma gecesi aracın yakıt gösterge ışığı henüz yanmamışken normalde yakıt aldığım total yerine opetten doldurdum jazzın deposunu.
    37.88 lt yakıt aldı araç ve de 153.04 TL tuttu.

    Normalde 42 lt olan depoya ışık yanmadığı halde neredeyse 38 lt yakıt alması normal midir?

    Kasadaki görevliye durumu söyledim ama yedek depo devreye girmiştir gibi birşeyler söyledi.


    En fazla 35 lt falan alır diye bekliyordum.

    Konya yolundaki Hyundai yanındaki eski Opet bayii.


    Fikri olan var mı?


    %100 pompa hileli. Şimdiye kadar 2 kez de benim başıma benzer bir durum geldi ikiside aynı istasyon du ne tesadüf dimi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ccecy -- 27 Mart 2011; 23:11:47 >
  • 
Sayfa: önceki 6364656667
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.