|
Bildirim
tam 3 milyon 800 bin tl verip alacaktım bu haberden sonra vazgeçtim. teşekkürler donanım haber
|
Dünya üzerinde en çok devrilen araba belki Wrangler bile olabilir ama neden ve nasıl devrildiği önemli. Youtube'da arazide kaya üstünden filan devrilen yüzlerce hatta binlerce Wrangler videosu bulabilirsiniz.
Araç zaten yüksek. Halk arasında "saf kan arazi aracı" diye tabir edilen nadir modellerden. Alanların çoğu daha da yükseltip kullanıyor genelde. O kaza sırasında devrilmeyi engellemek için yapacağı her değişiklik aracın ruhuna aykırı. Merdiven şasiden mi vazgeçek , ön dingili çıkarıp salıncak mı takacak, aracı yere mi basacak ..? Bunları yapması demek Wrangler'in arazi aracı değil de suv olması demek. Pek sanmıyorum bu devrilmeyi çözeceklerini ve bu testlerin müşteri kitlesinin umrunda olduğunu. |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Üst kısmı hafifletmek ve/veya ağırlık eklemek belki olabilir. İnce eleyip sık dokunması gerekir böyle işlemlerin ancak motorun ve şanzumanların aşağı alınması bu araç için çok büyük hata olur. Motorun aşağı alınması demek ön dingilin salınım (artikülasyon) miktarını çok azaltır. Ön dingil daha fazla salınsın diye yağ karterleri bile ters oluyor bu araçlarda. Şanzumanları aşağı almak ise engellere sürtmesine hatta aracın takılıp kalmasına bile sebep olabilir. Bence yıllardır bir şey yapmadıkları gibi yıllarca da bir şey yapmayacaklar. :) < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi osos11 -- 5 Haziran 2022; 17:58:45 > |
|
Araç şasisi çok fazla sert uzun taraflarda hiç esneme olmuyor eğer olsaydı testlerde ki diğer araçlar gibi geri sekerdi. |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
1 yıldız bile alamamış euroncap ta utanmadan 4-5 milyon para istiyorlar |
euroncap dan 5 yıldız almış istedikleri araçla kafa kafaya çarpıştırsınlar bakalım sonuç ne oluyor? euroncap artık ot bok noktalardan not kırıyor. |