Şimdi Ara

Jikle

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
1
Favori
777
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selamun aleyküm arkadaşlar. 92 model şahin arabam var. Jikle ile ilgili bir sıkıntım var. Jikleyi çekiyorum tepki yok. Hararette fan devreye giriyor ama elle denediğimde hiç tepki yok.Sorun ne olabilir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Jikle dugmesinden karburatore giden tel kopmus ya da karburator uzerindeki yerinden cikmis olabilir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Siz jikleyi çekince Fanın açılmasını mı bekliyorsunuz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: porsche911gt2

    Siz jikleyi çekince Fanın açılmasını mı bekliyorsunuz?

    Jikleyi çekince fan çalışıyordu önceden.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RONNIE

    Jikle dugmesinden karburatore giden tel kopmus ya da karburator uzerindeki yerinden cikmis olabilir.

    Ben pek anlamıyorum bu işlerden. En iyisi bi elektrikçiye gitmek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Jikle motoru ısıtmak için fan ise soğutmak için galiba motor sıcakken jikleyi çekiyordunuz ki fan devreye giriyordu. Ben yanlış mı biliyorum.
  • Jikle motoru devirlendirmek için soğukken stop etmeesin diye çekilir fan soğutur.

    Fani oraya bağlamış olmasınlar

    Tofas pek jikle istemez Toros gibi devirsiz çalışmaz da

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 92 şahinde jikle yokki yahu

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fan dediğiniz alet, radyatörün arkasındaki büyük pervane gibi olan şey değil mi?



    Jikleyi çekince o çalışıyordu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Jikle soğukta araba rahat ve biraz yüksek devirde çalışsın diye fazladan benzin akışı sağlayan sistem değil mi ? Fan ile bir alakası var mı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozgutozkan

    Jikle motoru ısıtmak için fan ise soğutmak için galiba motor sıcakken jikleyi çekiyordunuz ki fan devreye giriyordu. Ben yanlış mı biliyorum.

    galiba dediğiniz senaryo gerçekleşiyordu.

    jikle fanı açmak için değil motor soğukken motoru ısıtmak ve stop etmesini engellemek için kullanılır. sıcak motorda jikle çekince motorun daha da ısınmasına ve fanın devreye girmesine sebep oluyor olabilir konu sahibi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: porsche911gt2


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozgutozkan

    Jikle motoru ısıtmak için fan ise soğutmak için galiba motor sıcakken jikleyi çekiyordunuz ki fan devreye giriyordu. Ben yanlış mı biliyorum.

    galiba dediğiniz senaryo gerçekleşiyordu.

    jikle fanı açmak için değil motor soğukken motoru ısıtmak ve stop etmesini engellemek için kullanılır. sıcak motorda jikle çekince motorun daha da ısınmasına ve fanın devreye girmesine sebep oluyor olabilir konu sahibi.

    Dediğiniz olayı biliyorum fakat benim demek istediğim, sabah arabaya biniyordum. Jikleyi çekince yani motor soğukken o radyatörün ordaki fan devreye giriyordu. Motor soğukken oluyordu bu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Jikle ile fanın hiçbir alakası yoktur.
  • Neyse ben derdimi en iyisi sanayidekilere anlatayım. Cevaplar için teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Egratli


    quote:

    Orijinalden alıntı: porsche911gt2


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozgutozkan

    Jikle motoru ısıtmak için fan ise soğutmak için galiba motor sıcakken jikleyi çekiyordunuz ki fan devreye giriyordu. Ben yanlış mı biliyorum.

    galiba dediğiniz senaryo gerçekleşiyordu.

    jikle fanı açmak için değil motor soğukken motoru ısıtmak ve stop etmesini engellemek için kullanılır. sıcak motorda jikle çekince motorun daha da ısınmasına ve fanın devreye girmesine sebep oluyor olabilir konu sahibi.

    Dediğiniz olayı biliyorum fakat benim demek istediğim, sabah arabaya biniyordum. Jikleyi çekince yani motor soğukken o radyatörün ordaki fan devreye giriyordu. Motor soğukken oluyordu bu.

    jikle karbüratörlü araçlarda motor soğukken silindirlere zengin karışım gitmesini sağlar. broadway ve samara'nın jiklesi oldukça güzel çalışırken şahin'inki biraz sıkıntılıdır (ya da benimki öyleydi, fazla çekince motor boğuluyordu). motor sıcaksa veya mevsim yaz ise jikle gerekmez. motor biraz ısındı mı jikleyi kapatırsın. fanla hiçbir alakası yok.

    ha bu arada arabayı vurdurarak çalıştırırken de jikleyi kullanmak iyi değildir. motoru boğar. bir türlü çalışmaz. karbüratörlü araçların en nefret ettiğim yanlarından biriydi jikle olayı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi beyinsis -- 11 Nisan 2017; 11:53:26 >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.