Bildirim
KabloNet ile Btk'nın 1 mayıs kararı ile ilgili online görüşmemin sonucu
DeFacto Su Geçirmez Relax Fit Mont : Amazon.com.tr: Moda
https://www.amazon.com.tr/dp/B0CG6MMMNN
12 sa. önce paylaşıldı
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Arkadaşlar sormanıza gerek yok bu keyfi bir karar değil tüm internet seris sağlayıcıları bu karara uymak zorunda. -
Salağa yatıyorlar ama geçecekler sıkıysa geçmesin niye 25 lik paketi kaldırıp 24 yaptı
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Benim paket 25 likti. Onu 24 e mi düşürdüler yoksa yeni üye olanlara mı 24 verecekler acaba. -
kafanız mı iyi kardeşim herkes müşteri hizmetlerini arayıp soruyor. part time müşteri hizmetlerinde çalışan bilgisiz eleman bunu ne bilsin ? 1 mayısta tüm iss'ler buna uyacak sorup durmayın artık. -
quote:
Orijinalden alıntı: Supernova1071
kafanız mı iyi kardeşim herkes müşteri hizmetlerini arayıp soruyor. part time müşteri hizmetlerinde çalışan bilgisiz eleman bunu ne bilsin ? 1 mayısta tüm iss'ler buna uyacak sorup durmayın artık.
Kafam iyi kardeşim sağolasın sorduğun için. Ama senin kafan iyi değil galiba. Sinir katsayın yükselmiş anlaşılan. Neyse kusura bakma "herkese" soramadım, müşteri hizmetlerini arayıp arayıp sordunuz mu diye, bir daha ki sefere sorarım "herkese". Bide bizim parttime çalışan bilgisiz müşteri hizmetleri çalışanından başka soracağımız kimse yok maalesef. Kablonetin müdürünün telefonu sende varsa verde arayıp ona sorayım. -
quote:
Orijinalden alıntı: dirty_y
quote:
Orijinalden alıntı: Supernova1071
kafanız mı iyi kardeşim herkes müşteri hizmetlerini arayıp soruyor. part time müşteri hizmetlerinde çalışan bilgisiz eleman bunu ne bilsin ? 1 mayısta tüm iss'ler buna uyacak sorup durmayın artık.
Kafam iyi kardeşim sağolasın sorduğun için. Ama senin kafan iyi değil galiba. Sinir katsayın yükselmiş anlaşılan. Neyse kusura bakma "herkese" soramadım, müşteri hizmetlerini arayıp arayıp sordunuz mu diye, bir daha ki sefere sorarım "herkese". Bide bizim parttime çalışan bilgisiz müşteri hizmetleri çalışanından başka soracağımız kimse yok maalesef. Kablonetin müdürünün telefonu sende varsa verde arayıp ona sorayım.
dostum sinir katsayımın yükseldiği yok forumda bas bas bağırıyoruz tüm iss'ler buna uyacak 1 mayısta diye inanmıyorsan açıp btk kararını okursun müşteri hizmetlerine sorma isteği neden?
-
Hocam soyisminizi neden sansürlediniz? Profil de zaten yazıyor. -
BTK Kararının uygulanıp uygulanmıyacağını müşteri temsilcisine sorulan ve alınan cevabı burada paylaşılan milyonuncu konu herhalde.
Bilmemesi gayet doğaldır. Ekip liderleri dahi daha bir bilgisi yoktur konuda emin olun sadece BTK tarafından böyle bir güncellemenin yapıldığı bilgisi vardır.
Hiç bir ISS Servis sağlayıcı ben bu karara uymam diyebilme lüksü zaten yoktur.
Şurda kalmış 11 gün neredeyse 1,5 hafta sabır edin herkes 1 mayısdan sonra nasıl çatır çatır uygulandığını görücektir.
Boş yere böyle konular açıp ne kendinizi nede başkalarını sıkıntıya sokmayın.
Bugüne kadar iktidar kaynaklı hangi karar uygulanmadıki ülkede bu uygulanmasın? -
Dostum bas bas bağırmışsın ama herkese duyuramamışsın demek ki sesini :D Ben bilmiyordum durumu kendimce bilgilendireyim dedim. Hepsi bu. Sen biraz daha uygun dille söyleyebilirdin söyleyeceklerini. -
Belki profilimdeki sahtedir belki sen nereden biliyorsun oradakinin doğru olduğunu :D
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dirty_y -- 19 Nisan 2017; 18:40:17 > -
Bir milyon tane varsa bir milyon bir tane olsa ne fark eder Allah aşkına. Ne kadar seviyorsunuz bu konudan şu kadar açıldı falan filan muhabbetlerine girmeyi. Gördün baktın bildiğin bir haber oku geç takılma. Diğer verdiğin bilgiler içinde teşekkür ederim -
Varsayım -
Şimdi evet yükselecek diyemezler ne yazıyor tarifede 3mbps şuan için o geçerldir bu sebeple orada yazışmalar ve konuşmalar bir kurumu temsil ettiği için bilselerde şuan söyleyemezler. Uğraşmayın kurcalamayın bu kararlar uygulanacak işte çok mu meraklısınız aynı kalmasına.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İnsanlar artık aramaz kurcalamaz oldular haklarını sayelerinizde!
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Onu mu çıkardınız oradan. Ben yeni AKN konusundaki endişeler için yazdım yahu kaçıncı konu diye. Özellikle mi istiyorsunuz yazalım evet ISS'ler yan çizecek 3mbps verecek diye onu mu istiyorsunuz diye yazdım ama siz oradan beni örümcek kafalıya çıkartmışsınız ne yazık ki. Bilakis sorgulayın efendim neden ülkemizde telekomünikasyon sektörü böyle diye potansiyelimiz ne kadar diye ? Bilakis teşvik ederim elimden gelen yardımı da esirgemem.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Dostum kusura bakma ama boşa zamanını harcamışsın. Forumda defalarca dile getirdik bunu. BTK kararları tüm internet servis sağlayıcıları için bağlayıcıdır. Yani İnternet hizmeti sağlayan ve karşılığında ücret alan her şirket bu kararları uygulamakla yükümlüdür. Zaten bu yüzden AKK/AKN hakkındaki bütün itirazlar Servis Sağlayıcılar yerine BTK'ya yapıldı.
Kaldı ki orda görüştüğünüz kişi sıradan bir müşteri temsilcisi, konuyla ilgili bilgisi olabilir veya olmayabilir. Oradaki müşteri temsilcisinin ne dediğinin bir önemi yok. Hiçbir telekomunikasyon şirketi BTK'nın kararını uygulamamak gibi bir lükse sahip değildir.
@dirty_y
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi confuest -- 20 Nisan 2017; 4:34:44 > -
hocam sana yazılanların aynısını bana da yazdılar bir kaç hafta önce.ben yinede tarifeyi yükselttim.btk nın kararlarına mecbur uyacaklarını tahmin ediyorum.1 mayıs da göreceğiz neler olacak -
-
quote:
Orijinalden alıntı: Scritous
Burada müşteri hizmetlerine sormayın diyenler de bir garip. Bilgi almak en doğal hakkımız ve bilgi alacağımız yer de müşteri hizmetleri. Kararnamede yeni uygulamaya geçmeyen firmalara hangi yaptırımların uygulanacağına yer verilmemiş. 1 Mayısta uygulamazsa ve derse ki 1 Haziranda uygulayacağım, kim ne diyebilecek firmaya? BTK ne yapacak ceza mı kesecek tamam deyip geçecek mi?
Müşteri hizmetleri dediğiniz yer çağrı merkezi. Çağrı merkezinin yapısını hiç bilmediğiniz görünüyor. Kısıtlı ve sadece gerekli olan bilgi verilir çağrı merkezi çalışanlarına. Size söylediklerinden fazlasını bilemezler. Aynı ofiste bile değillerdir merkez ile. Arıza halinde gelen servis çalışanından fazla bilgiye sahip değiller.
Gerçekten bilgi edinmek istiyorsanız Bilgi Edinme Hakkı Kanunu çerçevesinden resmi yazı göndereceksiniz ya da BTK'ya başvuracaksınız. Başka bir yolu yok.
Benzer içerikler
- telefon wifi sınırlı bağlantı sorunu
- kablonet dns
- turkcell superbox mavi ışık neden yanar
- kablonet iptv sorunu
- netmaster modem resetleme
- turkcell abone sayısı
- internet hızlandırıcı
- statik ip öğrenme
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X