Şimdi Ara

Kablonet teknik servisçilerle inanılmaz diyalog

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
0
Favori
2.418
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar kablonetle ilgili şöyle bir sorunum var. Sabah satlerinden itibaren internet aşırı derecede yavaşlıyor. Daha sonra tamamen düşüyor ve ta ki saat akşam 8-9 'a kadar hiç girilmiyor ya da bağlanıp bağlanıp düşüyor. İlk önceleri modemde sorun olduğunu düşünüyordum. Çünkü cazur cuzur sesler geliyor. Fakat ilginçtır pazar günleri böyle bir sorun olmuyor. Bu nedenle sorunun hatlardanmı yoksa modemdenmi olduğunu anlamak için teknik servisi aramaya karar verdim.Yeni kullacı değilim .Yaklaşık iki yıldır kablonet kullanıyorum. Şimdiye kadar hakkını vermek gerekirse sorunsuz kullandım diyebilirim. Ki öyle olmasa hiç düşünmeden adsl'e geçerim. Neyse sorunun nerde olduğunu öğrenmek amacıyla 22 ay sonra ilkkez teknik servisi aradım. İlkönce sabah saat 9.30 gibi 4440126’ yı aradım. Saolsun arkadaş çok ilgilendi. Sorunun modemden kaynaklanacağı gibi hatlardan da kaynaklanabileceğini söyledi. Testlerini falan yaptılar ve sorunu oradan görebildiğini ve bugün arkadaşların geleceğini söyledi. buradan kendisine ilgisinden dolayı teşekkür ederim. Neyse ben işi gücü bıraktım evde teknik servisçi arkadaşları beklemeye başladım. Saat dört oldu gelen giden yok. Ben tekrar 4440126 ‘yı arayarak Ankaradaki teknik servisin telefon numarasını istedim. Şimdi buraya kadar anlattıklarım normal gelebilir. Bundan sonrası tam ekşisözlüğe geçecek nitelikte. Numarayı aradım ve karşımda çıkan arkadaşla diyolog şöyle gelişti.

    - Benim sorunum ………………. Sabah 4440126’ yı aradım. Arkadaşların bugün mutlaka geleceğini söylediler. Saat 4 oldu hala gelmediler.
    - Hizmet numaranızı alabilirmiyim.
    - ******
    - Listede yoksunuz.
    - Nasıl olur arkadaşım sabah görüştüm. Bugün mutlaka geleceğinizi söylediler.
    - Siz en iyisi tekrar arayın. Tekrar kayıt alın.
    - Arkadaşım sabah zaten kayıt aldılar. Zaten hatlar dolu ulaşması mesele. Sizin telefonunuzu alabilmek için bir saat uğraştım.
    - kem küm
    - Beyefendi. Bugün bu sorun için işi gücü bıraktım sizin arkadaşları bekliyorum. Siz bana tekrar kayıt al diyosunuz. (Sakin olmaya çalışıyorum.)
    - kem küm, vıdı vıdı …
    (Bir süre alacaktın almayacaktın muhabbeti oluyor.)
    - Beyefendi sizin bölge neresi
    - Ankara, falanca filanca
    - Sizin bölgede genel bir sorun vardı bu sabah çözüldü
    - ????????
    - Zaten ben sizin modemden sinyal alıyorum gayet normal çalışıyor.
    (Bu esnada ne modem açık ne de bilgisayar. Cinler periler geldi heralde)
    - Nasıl olur arkadaşım ne modem açık ne de bilgisayar.
    - Allah Allah alıyorum sinyal
    (Bu esnada sakinliğim yavaş gitmeye başlıyor. Modemi ve bilgisayarı acıyorum. Ama hatta bağlanmıyor)
    - Arkadaşım ne modem açık ne bilgisayar siz bana sinyal alıyorum diyorsunuz. Modemi ve bilgisayarı şimdi açtım. Alıyormusunuz sinyal
    - Şimdi sinyal alamıyorum.
    (Bak sen)
    - Sizin sorununuz için bizim yapabileceğimiz bişey yok.
    (Sakin olmaya çalışıyoryum ve içimden ona kadar saydım. Bu esnada modem yaklaşık bir dakika kadar hatta bağlanıyor ve sonra yeniden düşüyor)
    - Şu anda sinyal alıyorum gayet normal çalışıyor.
    - Arkadaşım zaten ara sıra bağlanıp düşüyor. Mesele bu zaten. Çoğu zaman 2-3 saat hiç bağlanmıyor. Bakın yine düştü. Pazar günleri ve geceleri sorun olmuyor.
    -
    - Şu anda sinyal alıyorum ve gayet normal çalışıyor. Bizim yapabileeğimiz bişey yok
    (Zuranın zırt dediği nokta. Artık sakinlik falan kalmadı. Yaklaşık iki üç dakika süren hafif tatsız bir muhabbet başlıyor. Ama Allah için karşımdaki arkadaş gayet sakin ve aynı ses tonuyla efendiliğini bozmadan konuşuyor. Ama benim ses tonu epey bir yükselmiş durumda. )
    - Bak arkadaşım. Biraz önce modem açık değilken sinyal alıyorum diyosun. …………………..%&^+?%&+!!?
    - Bakın şöyle yapalım. Ben modemi 20 dk kontrol edeyim. Eğer hatta bağlanmazsa ben arkadaşları göndereyim.
    - Tamam ben 20 dakka sonra tekrar ararım.
    (Telefonu kapatıyorum. Modem o anda hatta bağlanamıyor. Ama ne olur ne olmaz bağlanacağı tutar diye modemin fişini çekiyorum. Çünkü olurya modem hatta eskeza bağlanırsa karşımdaki arkadaş yaşadı. Yirmi dakika sonra yeniden arıyorum.)
    - Nasıl arkadaşım sinyal alabiliyormusunuz.
    - Hayır şu anda alamıyorum. Tamam ben arkadaşları gönderiyorum.

    Biraz rahatlamış halde beklemeye devam ediyorum. Saat sekiz oluyor ne gelen var ne giden. Ben tekrar telefon ediyorum. Karşımdaki arkadaşa durumu tekrar anlatıyorum. Aynı kişi olduğundan eminim çünkü bir arkadaşımın ses tonuna çok benziyor. Bana tamam saat 11’e kadar çalıştıklarını mutlaka geleceklerini söylüyor. Ben içimden yatıya da bekleriz diyerek telefonu kapatıyorum. 5 dk sonra tam rahalamışken bu defa benim telefon çalıyor. Aman Allahım karşımdakininin kim olduğunu tahmin edin. Evet bildiniz.
    - ******* ile mi görüşüyorum
    - Evet benim
    - Beyefendi şu anda modeminizden gayet iyi sinyal alıyorum
    (Zaten saat 8.30 a geliyordur ve bu saatlerde internet zaten düzelmektedir. Sorun zaten sabah başlamakta akşam saat sekiz civarı düzelmektedir.Ama buna rağmen kontrol edilir. Modem hatta bağlanmıştır ama siteye beş dakkada girmektedir. Deneme amacıyla download başlatılır. 512 kbs olan hız 2-3 lerle download etmektedir.)
    - Arkadaşım zaten bu saatlerde düzeliyor. Ama bakın denemek için download başlattım hızım 2-3 lerde. Bazen tamamen duruyor.
    - Sinyalniz gayet normal. Arkadaşların gelmesine gerek yok. Gelselerde yapabilecekleri bişey yok.
    (Eğer ilk arayan ben olmamış olsam citdi olarak birinin bana telefon şakası yaptığını düşüneceğim ama ilk arayan benim. Yine sakin değilim ses tonum epek yüksek)
    - Bakın arkadaşım. Bu sorunun sebebi bulunması gerek. Sorun hatlardanmı, modemdenmi, neden olduğunun anlaşılması için arkadaşların gelip kontrol etmesi lazım. Benim bunu kendi başıma yapmamın imkanı yok. Ben yeni kullanıcı değilim. Yaklaşık iki senedir kullanıyorum. İlkkez teknik servisi aradım. Siz bana illaki
    - ADSL’e geç diyorsanız açık açık söyleyin………………………….?^%&’=?)%&+
    - Kem Küm vıdı vıdı
    (Bu esnada karşımdakinin telefonu 3 dakkaya ayarlı sanırım sürekli telefon gidiyor. Sonra tekrar arıyor. 3 defa aradı sanırsam. Genelde ben konuşuyorum o dinliyor.
    - Peki ben arkadaşları gönderiyorum.

    Saat 21.30 a gelirken kapı çalıyor. Gelenler kim acaba. Şükür kavuşturana.

    İki adet arkadaş kapıdan girer. (Bir tanesi bana kötü bakıyor olabilir) Kontrol edilir. O saatte normal çalışması gerekirken bile değerleri kötüdür. Kendi modemleri takılır ve kontrol edilir. Her şey normaldir. Sorun bulunmuştur. Modem arızalıdır. İşleri yaklaşık 15 dakika sürmüştür

    Evet olay budur ve 10 Aralık 2007 de aynen gerçekleşmiştir.

    . Kendilerine modem arızalı tamamda neden Pazar günleri ve gece saatlsrinde normal olduğunu sorduğumda net cevap alamadım ama bence olayın özü şu. Özellikle kullanımın yoğun olduğu saatlerde ki bizim burada iş yeri çok fazla, Frekanslardaki dalgalanma çok yoğun oluca modem arızadan dolayı kopuyor ve hatta kendini bağlayamıyor. Pazar günleri ve geç saatlerde dalgalanma azaldığından sorun olmuyor. Bunun sabah saatlerinden akşama kadar sürmesinsn sebebi bu heralde.


    Şimdi benim birkaç sorum var.
    1-Türksat kablo teknik servisinin elemanlarırnın görevi sadece hatlarda sorun olduğunda müdahale etmekmidir. Yoksa interneti girmeyi engelleyen (modem, kablo, vs) her türlü sorunu tesbit etmekmidir. Bilgisayar sorunundan bahsetmiyorum. Çünkü blg. Olayından az çok anlayan biri olarak zaten sorunun ondan kaynaklanmadığından emindim. Sorunun sebebi olarak iki ihtimal vardı. Ya modem ya hatlar. Sonuçta test edilmeden ben bunu nasıl anlayacaktım. Örneğin kendi modemlerini takıp test ettiler ve sorun anlaşıldı. Ben tek başıma modemin arızalı olduğuna karar verip niye gidip 80-90 ytl vereyimki.
    2-Gelişmekte olan kablonetin ve teknik servisçilerinin bu denli kendini naza çekmesinin sebebi nedir. (4440126 da çalışan arkadaşlara sözüm yok. Onlar son derece yardımcı oldu. Ayrıyeten teşekkür ederim. Bu yazıyı ve diyoloğu yazmamdaki sebep asla Türksatkabloyu kötülemek falan değildir.
    3-Benim modemimin markası Com21 denen 2006 nın şubat ayında arayıpta bulamayıp daha sonra mecburen İnteraktif denen ve şu anda söylenene göre batmış olan bir firmadan alınan bir modemdir. Kendisi dünyanın en iğrenç modemlerinden olup uzak durulması gerekir. Fakat garanti süresi devam etmektedir. Bu durumda firmada battığına göre benim ne yapmam gerekir. Veya bu modemin tamir edilmesine imkan varmıdır. Eğer varsa Ankarada neresi vardır.
    4-Teknik servisten bu denli işkence gördükten sonra benim yerimde siz olsanız 2 sene sorunsuz kullandıktan sonra ADSL e geçermiydiniz.
    5-Olurda devam etme kararı alırsam ve modem tamir edilmese Motorola Sb 5100 modelini ucuza nerden bulurum. Veya adsl destekli modem ne önerirsiniz. Aslında yeniden modem alacağına git adsl’e bağlan adsl modem al diyorum ama kararsız kaldım açıkçası.

    Biraz destan yazmış gibi oldu ama olayı ayrıntısıyla yazmayı uygun buldum. Taktir sizin.

    Saygılarımla…



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AcquaDi_Gio -- 12 Aralık 2007; 8:30:42 >







  • valla tamamını okuyamadım ama sana çok kötü bir adam denk gelmiş...
  • benim bildiğim modem senin sorumluluğun altında ama diyelim evinde girmiyor kabloların tipine bakıyorlar ve kutuda deniyorlar kutuda girerse kablonuzu değiştirin diyorlar vsvs... onun gibi şeyler ama
    Com21 bende de var tamir etme imkanın yok sanırım çünkü o kablo firmaları bakıyordu ve batınca modemlerde battı
    Ayrıca bir bilgi daha vereyim
    sizin dediğiniz 4440126 aslında yardımcı olmadı
    Sizin kaydınızı yollamayan 4440126 daki yardımcı olan arkadaş. Bunu bilmenizi isterim.
  • Kablonetin altyapısı çok iyi diyor herkes ama bilemiyorum. Bir arkadaşımı kablonete geçirmeyi düşünüyordum. Ama ondada böyle sorunlar olursa nasıl yüzüne bakıcam o arkadaşımın?
  • kablonetin alt yapısı iyi ama bir sorunla karsılastın mı sittin sene işin içinden çıkamıyorlar nedense herkes bunları yaşıyor aynı dialoglar aynı olaylar inan o adamlarda cok memnun degildir bu durumdan (telefondaki adamdan soz ediyorum). Yani kimse kötü hizmet vermek istemez ama beceremiyorlar demek ki..
  • sorunun tamamen modem kaynaklıymış, tek sıkıntın servisi eve getirtmekmiş bunuda bi şekilde çözmüşsün motorola modem alıp rahatça kullanabilirsin hepsiburada dan alıyor diye biliyorum çoğu kişi yani ben ordan almıştım.
  • kablonet in teknik servis biraz problemli olabiliyor.Ayrıca bende de sorun vardı onların getirdiği modem direk çalıştı ama benimki çalışmıyordu yine de kutudan frekanslara tekrardan ayar yaptılar modemim çalışmaya başladı.Yani illa ilk başta onların modem çalıştı sizinki çalışmadı diye umutsuzluğa kapılmayın sinyal seviyelerini normal seviyelere çekmelerini isteyin.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • bi ara aynı sorun bendede wardı ama ben adsl kullanıyorum sabah 8 den akşam 5 e kadar normal 5 den gece 1 2 ye kadar ben nette zor bağlanıyordum neyse senini gibi bende aradım durumu izah ettim tmm size geri dönücez dedi eskişehirde oturuoyurum burdaki telekomdan aradılar sorunumu anlattım adam bana DNS sunucusunu deiştittrdi sonra internet seçeneklerinden dosyaları sildittirdi hız testi yaptıttırdı
    sonuç gene hüsran ama kapatmadan öncede sizin oturduğnuz bölgede port ytersiz kalıyor en kısa zamanda bunu düzeitcez dedi sonra tekrar adsl den aradılar sizi esk. den aradılarmı dedı bende ewt dedım sorununuz duzeldımı dedım hayır dedım yuksek bir ses tonuyla birdaha aramadım ama 1 2 hafta sonra sorun duzeldi
    yani adam doğrumu soledi bilmiyorum ama burdaki portlar ozaman için ytrsiz kalıoyormuş şuan ole bir sorunum yok




  • eski kablonetçiydim adsl çıkmadan önce çok problemler yaşadım bende buna benzer adsl den çok daha fazla arıza yapardı zırt pırt 15 20 k ile dosya indirmek için ne paralar ödedik yazıklar olsun tabii...
  • Bölgesel problemler olabilir. Bunlar normaldir (bazılarınca)...

    Aşağı yukarı her bölgeden çeşitli şikayetler gelir, bir tane Türksat AŞ Saz heyeti vardır forumda bizim bölgemiz sağlam, kablonet iyi diye sallarlar. Üstelik iyi dedikleri bölgelerde de kesintiler haftada bir olmaktadır...

    Bunları neden anlatıyorum. Her an gelip bölgesel problemi neden bu kadar büyüttünüz diye ters tepki alabilirsin. İlla ki birazdan gelirler; bölgeniz sorunlu aslında kablonet çok iyi derler. Her bölgeden arkadaşa verdikleri standart cevap temasıdır.

    Misal elemanın biri gelir, size kablonet nasıl diye sorar. Sizin kötü deme hakkınız yoktur, ancak benim bölgemde kötü diyebilirsiniz. Oysa forumda görüyorsunuzdur her bölgeden gani gani şikayet gelmektedir ve bu şikayetler sadece bu foruma yansıyanlardır. Kablonet kullananlar populasyonuna bu örneklem grubu dağıtıldığında kablonetteki sorunların büyüklüğü daha iyi hissedilir. Ama bu istatsitiki değerlendirmelerin, yurdun çeşitli yerlerinden şikayetlerin önemi yoktur. Sizin bölgeniz kötüdür, o kadar. Daha fazlasını söyleme hakkınız yoktur.

    Örneğin abone olursunuz, 3 ay hiç kopmadan kullanırsınız ve 3 ay sonra her gün bağlantınız 1-2 kez kesilmeye başlar. Kablonette 3 ay sonra bölgenizde sorun olup olmayacağı dahi belirsizdir. Bugün başka bölgede olan sorun yarın sizin bölgenizde de olmuştur ama sorun olmadığı sürece sorunsuz bölge diye lanse edilir, o bölgedeki arkadaşlara kablonete geçmeleri buyrulur...

    Böyle de can sıkıcı bir saz heyetimiz vardır. Onun için bu tür başlıklar açarken dikkat. Hem beni provoke ediyorsunuz can sıkıcı saz heyetine karşı hem de o saz heyetinden tepki çekme riskini alıyorsunuz...

    Geçmiş olsun... Bu arada 2-3 haftadır ADSL'deyim; yağmur-çamur izmir ve daha bir kez kopma veya kesinti yaşamadım. Kablonette ise yağmurda internetim 24 saat gibi bir süre gitmişti ADSL'e başvurduğum gün. Ama kablonet iyidir yine ADSL kötüdür. Neden? Yurtdışı çıkışı azdır ADSL'in. Tamam kardeşim ADSL'in yurtdışı çıkışı az çok doğru bir eleştiri ama güzel dediğiniz kablonette bir kesinti oluyor bırakın yurtdışı çıkışını köşedeki bakkala çıkamıyorsunuz... Ama kablonet iyi ADSL kötü... Yurtdışı çıkışı kötü ama o çıkışı kesintisiz verir ADSL yine de kötüdür...

    Neyse saz heyeti gelir birazdan fazla uzatmıyalım. NAsıl olsa saçma da olsa her daim verecek cevapları vardır, nefesimizi ona saklayalım biraz da....

    Tekrar geçmiş olsun... Reçeten maalesef ADSL. En azından kesintisiz..... Kablonette ise sinir harbi var. IP alıp internete girememek diye bir olay olur mu? Kablonette bu bile var. IP config çekiyorsun ip var. Belki de onun için iyi diyorlardır. İnternet yokken bile ip'n var. Nereye ne ediliyorsa o ip.... Yine uzattım... Kolay gelsin.




  • bende benzer bir problem yaşamıştım ADSL modem sabah 8 akşam 12 arası nete bağlanamıyordu
    sorun voltaj dalgalanmasıymış, Türk Telekom sorunu anlayamadı, ben de üretici firma ile görüştüm ürün malesef Türkiye şartlarına uyumlu olmamasına rağmen Telekom tarafından onaylanmış.
  • Birinci olarak ben kimseyi ne DSL ' e nede Kablonet'e yönlendirmedim yönlendirmemde ; sadece soru sorarlar ve cevap veririm.Senin gibi ben geçtim DSL'e herkesi geçireyim lanet olsun kablonet'e mantığıyla durmadan kablonet'i kötülemenden biz sıkıldık.Sıralamışsın iyi güzel hoşta DSL ' deki sorunların yarısı kablonette yaşanmamıştır.Tabi sen büyük sorunlar yaşadınya ondan dolayı heryer öyle sanıyorsun.DSL'im hiç kesilmiyor tık demiyor takır takır çalışıyor gibi(örnekleme) laflar sarfederek milletin kafasını karıştırman yanlış.Bölgeye soracaklar tabi heryerde ne DSL nede Kablonet aynı performansı malesef vermiyor.Bu tür sorunlar malesef Türkiyede internet altyapısı sağlam olmadığı için oluyor , olacaktırda.Burası Türkiye !


    NOT : Kişiliğe dökme meselesi değil olay.Heryerde muhalefetsin olaya.Bazen yorumların güzel oluyor tamamen dışardan tarafsız bakıp düşüncelerini aktarıyorsun ama genel olarak kablonet'ten canın çok yandığı için böyle bir tutum sergilediğini düşünüyorum

    Saygılarımla

    Türksat AŞ. SAZ EKİBİ Daimi Üyesi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi reLo -- 12 Aralık 2007; 20:18:53 >




  • bu ar5alar bağlantılar berbat.Son 4-5 gündür download hızım 20kb/s çıkmadı.
  • engunaydın bana da saz heyeti gibi bakcaksın şöyle bi cevap verdiğimde
    4 yıl Adsl kullandım tek bir kere sorun yaşamadım kabloları köpek balıklarının yemesi dışında onları herkes yaşadı Burası Türkiye vakasına giriyo zaten.
    Şubat 2007den beri kablointernet kullanıyorum sadece ilk hafta 1-2 problemle karşılaştım onları da kendim çözdüm Ip alma ile ilgili sorunlardı. Kablo Tv 3 televizyona bağlı geçen haftalarda çok şiddetli yağmur yağdığında bi National Geographic gitti internetim sağlamdı.Ümraniye bölgesinde oturan varsa kablo tv, internet kullansın bence çünkü bu bölgeye yeni yapıldı hatlar kablolar yeni şimdilik sağlıklı ileride sorun olacak mı olmayacak mı bilmiyoruz ama şuanki görüşüm memnunum.
  • Kablo internette sorunsuz bölge yoktur da ADSL in herşeyi yerli yerindemidir?.Onu da gözden geçirmek lazım.Belki şu an bazı arkadaşların problemi olmayabilir.Ancak olmayacak anlamına gelmemeli.Kablo internet için 3 lü madde yazan arkadaşım aynısını ADSL için de yazabilirmi bir zahmet.ADSL in takır takır mükemmel çalıştığını söylemek mümkün değil çünkü.Kablo internetten canınız yandı diye yerden yere vurmanın hiçbir alemi yok ki karşılaştırdığınız bağlantı da bağlantı olsa.Sanki ADSL ülkemizde mükemmel işliyormuş ve hiç sorunu yokmuş gibi izlenimler vermek yanlış.Olay kablo interneti kötülemeye dönmüş resmen.
    Ayrıca kablo internet devlet kurumu çok kalite beklememek lazım derken TTNET özel kurum da ne oluyor da eklenseydi adaletli bir yaklaşım olurdu.Burda kimse kablo internet şövalyeliği yapmıyor ama evine internet bağlatacak kişileri lütfen yanlış yöne çekmeyelim.Bırakın insanlar araştırsın.Siz sadece bölgenizde yaşadığınız sorunları belirtin ama işi taraftarlığa döküm yerden yere vurmaktan da vazgeçin lütfen.

    Teknik Servis ten şikayet eden arkadaşım sonuna kadar haklıdır.Heryerde düzgün teknik ekip olmuyor.Misal benim yaşadığım sorunlarla ilgilenen teknik ekip yarım saati geçirmeden gelip bütün sorunları çözmüştür.Şimdi bu olay yüzünden kablo internetin hizmeti kötü diyemeyiz.Bakınız millet ADSL bağlatmak için ne kadar zaman bekledi.Özel bir kurumun o ihtiyaçları anında karşılaması gerekirdi.Orası devlet kurumu değil bahanesi olmamalı.

    Demek istediklerimi anlayan anlar artık(Tarafsız bakanlar).Anlamayıp ta hala yerden yere vuracak olan varsa önce kullandığı diğer internet sağlayıcısını gözden geçirip öyle yerden yere vursun.




  • selamlar,
    Öncelikle Tüm Yorumları Tarafsız bir gözle okuduğumdan emin olabilirsiniz.

    engunaydin arkadaşımız kullanıcımız tamamen yaşadığı sıkıntıları dile getirmiş ve bizlerle paylaşmıştır. dedikleride yanlış değil,tamam abartmış biraz karalama olmuş gibi olabilir ama insanlar burda şikayetlerini sıkıntılarını paylaşmayacak bizleri uyarmayacak ise burası neden var? haklı olarak kablonet kullanıcıları savunma mekanizmasına geçmiş.

    burdan cıkaracağımız yağmur vs yağdığında kablonet kesilmesi ve yetkililerin yeterince ilgilenmemesidir bahsedilen.
    kimsenin alınıp güceneceği bir durum söz konusu değildir.

    Herşeyin başı anlayıştır. Unutmayın Herkezin fikirleri aynı olmak zorunda değildir.
  • ERENKÖY de oturuyorum
    Daha önce ne adsl ne de kablo vardı.

    Şimdi ps3 forumdan bir arkadaş, kablo interneti tavsiye etti, özellikle on-line oyunlarda (ping time düşük olduğundan)
    download vs. yapmam, zaten 1GB kotalı almak istiyorum.

    Bazı arkadaşlar Bostancı-Erenköy için kablonet almayın demiş.
    Nedir bu işin aslı astarı?

    Bu hafta bağlatacağım bişeyler ya ADSL ya KABLO lütfen yardım
  • quote:

    Orjinalden alıntı: BrooklynZU
    Anlamayıp ta hala yerden yere vuracak olan varsa önce kullandığı diğer internet sağlayıcısını gözden geçirip öyle yerden yere vursun.


    Diğer internet sağlayıcısı kötünün iyisidir. Yanlış başka bir yanlışla savunulmaz. ADSL kötü, stabiliteden yoksun ama kesintisizdir. ADSL'in kötü olması kablonetin hizmetindeki sorunlar için özür olamaz; olsa olsa bunca yıllık tesise ve geçmişe sahip firmanın vurdumduymazlığının nedeni olabilir...

    quote:

    Orjinalden alıntı: GobliN

    engunaydın bana da saz heyeti gibi bakcaksın şöyle bi cevap verdiğimde
    4 yıl Adsl kullandım tek bir kere sorun yaşamadım kabloları köpek balıklarının yemesi dışında onları herkes yaşadı Burası Türkiye vakasına giriyo zaten.
    Şubat 2007den beri kablointernet kullanıyorum sadece ilk hafta 1-2 problemle karşılaştım onları da kendim çözdüm Ip alma ile ilgili sorunlardı. Kablo Tv 3 televizyona bağlı geçen haftalarda çok şiddetli yağmur yağdığında bi National Geographic gitti internetim sağlamdı.Ümraniye bölgesinde oturan varsa kablo tv, internet kullansın bence çünkü bu bölgeye yeni yapıldı hatlar kablolar yeni şimdilik sağlıklı ileride sorun olacak mı olmayacak mı bilmiyoruz ama şuanki görüşüm memnunum.


    Estağfurullah, Saz heyeti kendini bilir arkadaşım. Onlar olumsuz eleştirileri susturan takım. Ben gelip şahane bağlanıyorum diyen der, bağlanabilir de. Kablonet kesintileri dışında ADSL'den çok daha iyidir. Kesinti de yaşamıyorsan imrenilecek bir internet bağlantısına sahipsin, yerinde olmak isterdim...

    Benim saz heyeti dediğim arkadaşlar sorun olmamasını sorun olmayacağı gibi lanse edenler, sorunlu bölgeler sanki ezelden beri sorunluymuş kendi bölgemiz dışındaki bölgelerle ilgili yorum yapamazmışız gibi konuşanlar. Oysa gayet doğaldır ki bugün a bölgesinde olan sorun yarın b bölgesinde de olabilecektir, abone olan arkadaşların olumlu yanları kadar olumsuz yanlarına da hazır olması ve olumsuz deneyimleri de duyması gerekir...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi engunaydin -- 13 Aralık 2007; 14:19:22 >




  • ADSL ve kesintisiz.Malesef bu olaya sadece ufak bir tebessümle karşılık verebilirim.Burada açılan başlıklar hiç te kesintisiz demiyor malesef.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Midgardian -- 13 Aralık 2007; 15:22:57 >
  • Yaklaşık 6-7 yıllık(tam doğru olmayabilir) kablo internet kullanıcısı olduğumu belirterek başlamak isterim sözlerime.

    ADSL Bağlantısının mükemmel olduğu söylenemez ancak Telekomun yaptığı gelişmeleri gözardı edemeyiz. Şimdi böyle dedim diye telekomu karalamayı seven arkadaşlar hemen karşı çıkmasın yazdıklarımı okusun. Kime göre, neye göre bu gelişme? Tabii ki şu an Türiye de internet hizmetini veren 2 kurum var. 1. si Telekom 2.si TURKSAT. Karşılaştırırken bu 2 kurumu karşılaştıralım. Şu ana kadar her zaman ilk internet ücret indirimine giden varsa o da telekomdur. Bakın 3-4 ay oldu bizim türksat hala bi tarifeyi çıkartamadı. kimine göre onaylatamadı. Tamam burası türkiye bürokrasi işler ama koskoca TURKSAT bu ya. Senin telekomun attığı her adımdan haberdar olman lazım, bu konuda bir departman kur ne bilim bişi yap. Türksat bu gibi şeylerle hiç ilgilenmiyor. Bu da kablo internete verdiği önemin derecesini belirtiyor. Şu an rekabet yoksa türksatın ilgisizliğindendir. Rekabeti yöneten Telekomdur. Kablo internet gibi sağlam bi alt yapı var onu geliştirmiyorlar. şu an kablo internet alt yapısıyla birlikte özelleştirseler telekomun ocağına incir ağacı dikilir resmen bunu söyleyebilirim.

    Evet, hala kablo internet kullanıyorum. Bunun sebeplerinden biri ekonomik bağımsızlığımın olmaması ve de üşenmem :)




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.