Şimdi Ara

KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU (OMBUDSMANLIK) NEDİR NASIL BAŞVURULUR? (İNTERNET VE GSM PROBLEMLERİ) (16. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
546
Cevap
15
Favori
22.524
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Cevap olarak bunlarda kopyala, yapıştır cevap veriyorlar 2 farklı kişiden başvuru yaptım aynı şekilde cevap verdiler. Konuya boş demedim, her başvuruya kopyala-yapıştır cevap vermek bize ne sizden demektir.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Siyah Tavsan -- 10 Nisan 2023; 17:44:33 >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, 06 Şubat 2023 tarihinde adresimde altyapı şebeke olmaması kaynaklı KDK ya başvuruda bulunmuştum. Tam 2 ay sonra Gönderme kararı çıktı. Bakalım süreç nasıl ilerleyecek? Görselleri de ekliyorum . Bu konuyu açan başta XpressMusic34 Bey'e ve diğer katkı sağlayanlara teşekkürler, KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU (OMBUDSMANLIK) NEDİR NASIL BAŞVURULUR? (İNTERNET VE GSM PROBLEMLERİ) KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU (OMBUDSMANLIK) NEDİR NASIL BAŞVURULUR? (İNTERNET VE GSM PROBLEMLERİ)

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • mithrandir_06

    On numara beş yıldız... Evrensel hizmet kanununa gönderme yapılması da harika bir durum. Umarım BTK dan tarafınıza gelecek olan yanıtta da benzer pozitifliği görebiliriz. Şu an süreç sizin adınıza pozitif ilerliyor hocam bu karar bunu söylüyor.


    Rica ederim hocam, konudaki eski mesajlara bakarsanız sizin gibi başvurular yapıp internete veya fibere kavuşan onlarca kişi görebilirsiniz.


    @Siyah Tavsan


    Konudaki geçmiş mesajlarda ilgili kurumlardan alınmış onlarca pozitif yanıt var, internete kavuşanlar var. Sizin süreciniz olumsuz oldu diye komple KDK süreçlerine olumsuz demek doğru olmaz.

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Ben Başvuru metninde aslında Türk Telekomun hiçbir altyapısı olmadığını ve bu nedenle nakil abonelik sorunları yaşadığımızı ifade etmiştim , fakat adreste en başından beri Turksat Kablo var. Umarım bu durum süreci sekteye uğratmaz hocam. Şu an kararın üstünden 8 gün geçti. Tarafıma KDK dan posta da yollandı. Yine aynı şekilde BTK da sanırım mektup gönderecek.Ama daha 20-25 gün süreleri vardır tahminen cevaplamak için .

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • myalperen kullanıcısına yanıt
    Başvuru oluştururken BTK Genel Merkezi ni seçtiniz değil mi listeden ? Çünkü ben de ilk olarak yanlışlıkla oraya Türk Telekom yazmıştım ,bi hafta sonra BTK Yİ seçerek yeni bir başvuru oluşturdum. Dosyamı kendileri düzeltmişlerdi.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • mithrandir_06 kullanıcısına yanıt

    Tabi hocam, bayram üstü biraz gecikebilir.

  • myalperen kullanıcısına yanıt

    Başvuruyu oluştururken ilgili kurum kısmından "bilgi teknolojileri kurumu" seçtiniz mi?

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Evet hocam.

  • myalperen kullanıcısına yanıt

    Tamamdır hocam. Sizler bu talebinize Telekom dan aldığınız yanıtı eklemiş miydiniz? Btk dan hariç olmak üzere soruyorum.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 24 Nisan 2023; 13:32:17 >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Yok hocam şirket e-posta adresine gönderilmişti, web arayüzünden çok eski maillere ulaşamadığım için ve yurtdışında olduğum için ekleyemedim. Dilekçe verilmesi üzerine sadece başvurunun alındığını belirten bir mail idi. Dönüşüm yapılacağı sözlü olarak söylenmişti. O nedenle eklemiş olsam da bir fark yaratmazdı bence.

  • myalperen kullanıcısına yanıt

    İçeriği her ne olursa olsun, elinizdeki tüm bilgi ve belgeleri yüklemelisiniz hocam. İlgili firmaya/kuruma başvurular yapıldığını ve alınan yanıtları da göstermelisiniz.

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    hocam banada boyle bilgi geldi yorumlarmisiniz tam anlamadim sanirim kabul edilmemiş


    KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU (OMBUDSMANLIK) NEDİR NASIL BAŞVURULUR? (İNTERNET VE GSM PROBLEMLERİ)


    KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU (OMBUDSMANLIK) NEDİR NASIL BAŞVURULUR? (İNTERNET VE GSM PROBLEMLERİ)


    KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU (OMBUDSMANLIK) NEDİR NASIL BAŞVURULUR? (İNTERNET VE GSM PROBLEMLERİ)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • hommate01 H kullanıcısına yanıt

    Maalesef talebiniz reddedilmiş görünüyor ama üzülmeyin. Yeniden başvuru imkanı her zaman mevcuttur. Konumuzdaki geçmiş mesajlardan örneklerle yola çıkarak da yeni bir dilekçe yapabilirsiniz. Anladığım kadarıyla bölgenizde VDSL olduğu için FTTH yönündeki talebinizi uygun görmemişler. Siz başvurularınızı yapmayı sürdürün hocam hem işletmeci üzerinden hem tuketici.btk.gov.tr adresi üzerinden. KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU (OMBUDSMANLIK) NEDİR NASIL BAŞVURULUR? (İNTERNET VE GSM PROBLEMLERİ) Biraz sabır, biraz zaman işi maalesef bu konular. Yani reddedildi diye üzülmeyin, gelecek dönemlerde kabul de edilebiliyor. Konumuzda da çok örneği mevcut.

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    ama geçen gün umit önal beye mesaj attiktan sonra 1 hafta sonraki donuşte is planina alindi 2023 yili icinde yapılması bekleniyor denilmişti garip


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hommate01 H kullanıcısına yanıt

    O iş planı hangi çeyreği ifade ediyor onu bilemeyiz hocam. Yılın hangi bölümünü kastediyorlar bunu sormak lazım. Net bir cevap alamazsanız 2023 yılı içerisinde diye değerlendirmek doğru olur. KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU (OMBUDSMANLIK) NEDİR NASIL BAŞVURULUR? (İNTERNET VE GSM PROBLEMLERİ) 

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    sanırım en iyisi il mudurlugune gidip erisim planlama bolumu ile yüz yüze gorüsmek


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aralık 2022'de yönetim kararı alıp Türk Telekom'a dilekçe vermiştik, maksimum bir aya dönüşüm yapılır denilmişti ama bir gelişme olmamıştı. 29 Nisanda Ümit Önal'a durumu anlatan bir mail attım LinkedIn üzerinden. Arayıp bilgi aldılar, konu hakkında bilgilendireceğiz dediler. Dün aradıklarında dönüşüm için bir plan yapılmamış olduğunu ama dönüşüm planını yapmalarını teknik ekibe söylediklerini bana ilettiler ama sonuç ne olur bilemeyiz dediler. Bugün Türk Telekom ekibinde çalışan bir görevliden telefon geldi, binaya gelmişler ve dönüşüme başladılar. 1-2 güne fiber internet için başvurabilirsiniz dediler. Bunların hepsi 5 günlük süre içinde oldu :)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi myalperen -- 5 Mayıs 2023; 15:16:37 >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    BTK 'dan 28 Nisan da cevap aldım. Elime ancak bugün geçti. Tam tahmin ettiğim gibi içeriği boş bir yazı. Ben en başından beri sabit hattan bahsederken bir anda bölgenin zaten ticari olduğu ve genişbant mobil ağlar olduğundan dem vurmuş. Umarım KDK daki yetkililer buna karşı çıkacaktır. Ayrıca BTK WEB te TT yi ilgilendiren 2 adet başvurum olmasına rağmen cevapta 1 adet olduğundan bahsetmişler. İşlerini ve tüketiciyi ne kadar 'ciddiye' aldıkları belli oluyor. Bu yanıttan sonra KDK ya tekrar başvuruda bulunabilir miyim acaba ? Ya da nasıl bir yol izlemeyelim? Hala zaman kazanmak adına 2023 yılı şeklinde yanıt vermişler.

    Sevgiler,
    KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU (OMBUDSMANLIK) NEDİR NASIL BAŞVURULUR? (İNTERNET VE GSM PROBLEMLERİ) KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU (OMBUDSMANLIK) NEDİR NASIL BAŞVURULUR? (İNTERNET VE GSM PROBLEMLERİ)

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • hommate01 H kullanıcısına yanıt

    Sizin ilinizde, bölge veya ilçe müdürlükleri yoksa evet, il müdürlüğüne gitmeniz gerekiyor.

  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.