Şimdi Ara

KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU (OMBUDSMANLIK) NEDİR NASIL BAŞVURULUR? (İNTERNET VE GSM PROBLEMLERİ) (15. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
546
Cevap
15
Favori
22.145
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Tamamdır çok teşekkür ediyorum

    Size arada yazacağım tekrar.

    Bir de cimere yazayım diyorum onu da eklemiş olurum :)

    BTK ortalama 10 gün içerisinde dönüyor bakalım ne diyecekler :)

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Metin Bilgin kullanıcısına yanıt

    Yazın hocam bana hiç mahsuru yok, elimizden geldiğince yardımcı olma gayreti içerisindeyiz.

  • Anlayan arkadaşlar cevap geldi çok anlayamadım

    Not resmı ters eklemış lutfen altan uste okuyun


    KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU (OMBUDSMANLIK) NEDİR NASIL BAŞVURULUR? (İNTERNET VE GSM PROBLEMLERİ)


    KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU (OMBUDSMANLIK) NEDİR NASIL BAŞVURULUR? (İNTERNET VE GSM PROBLEMLERİ)


    KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU (OMBUDSMANLIK) NEDİR NASIL BAŞVURULUR? (İNTERNET VE GSM PROBLEMLERİ)


    KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU (OMBUDSMANLIK) NEDİR NASIL BAŞVURULUR? (İNTERNET VE GSM PROBLEMLERİ)


    KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU (OMBUDSMANLIK) NEDİR NASIL BAŞVURULUR? (İNTERNET VE GSM PROBLEMLERİ)




  • HAKANIM1987 kullanıcısına yanıt

    Merhaba.


    Bu konuda özellikle vurguladığımız gibi, başvuruya konu idare kısmına Türk Telekom yazmayınız hocam. Karar örneğinde de görüldüğü üzere, "tarafı idare olmayan konularda kamu denetçiliğinin bir yetkisi bulunmamaktadır" Başvuru konusu idare kısmına Bilgi Teknolojileri Kurumu olmalı.


    Sizin durumunuzda, özel durumunuz göz önüne alındığında BTK nın özel durumunuza yönelik olarak ve bu durumu göz önünde bulundurarak Türk Telekom ile görüşmeler yapmasını ve sorunun giderilmesini talep etmeniz daha iyi olabilirdi. Yani BTK ya bu yönde yapılmış bir başvuru ve alınan yanıt sonrası KDK ya başvuru yapılabilirdi. Yani burada söz konusu taraf idare olduğu için, Kamu Denetçiliği Kurumu gönderme kararı vererek konuyu BTK nın çözmesini tavsiye edebilirdi.


    Ancak üzülmeyin! Kamu denetçiliği Kurumu yetkilileri sizin özel durumunuzu göz önünde bulundurarak dosyanızı değerlendirmesi için Türk Telekom a iletmiş. Bu pozitif bir gelişmedir elbette ki.


    Telekom da her ne kadar devlet payı olsa da özel bir şirkettir ve bu sebeple Kamu Denetçiliği Kurumu, Telekom un iç işleyişine karışamaz (Herhangi bir kanuna veya düzenlemeye aykırı hareket etmesi durumunda ilgili bakanlık veya başkanlıklar görevlidir ve oralara başvuru sonrası durum düzeltimez ise ilgili kurum KDK ya bildirilebilir)


    Yine de üzülmeyin ki, KDK bir istisna uygulayarak dosyanızı Telekom a iletmiş gözüküyor. Bu durumda sizin bu kararın bir örneği ile ;


    https://www.linkedin.com/in/umit-onal?originalSubdomain=tr


    Adresine mesaj yoluyla ulaşırsanız Ümit beyin özel durumunuzu göz önünde bulundurarak yardımcı olacağına inanıyorum.


    Ek not: Kararın Telekom a ulaşması zaman alabilir. Karar Telekom a ulaştığında ilgili müdürlüğe bilgi verilecektir ve tarafınıza da dönüş yapılacaktır.





  • 2 yıl oldu basvurmadıgım yazmadıgım yer göruşmedıgım kımse kalmadı.

    telekom il mudurunu aradım ben talep proje oluşturuyorum red edılıyor dıyor.

    ümit önal yusuf kılıç ıkısınede yazdım

  • HAKANIM1987 kullanıcısına yanıt

    KDK sonrası umarım hallolur hocam.

  • Buraya basvurduktan sonra adresim projelendirildi ve hizlica onaylandi.Acikkapi uzerinden de araliklarla durttum devamli kendimi hatirlattim. Obk kabloyu hemen cekmislerdi.Bugunde turuncu gpon kabloyu binaya cekmisler.Simdi kutu bekliyoruz bakalim yavas yavas sonlaniyor

    KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU (OMBUDSMANLIK) NEDİR NASIL BAŞVURULUR? (İNTERNET VE GSM PROBLEMLERİ)

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • size kaç ayda cevap gelmişti hocam ,hatırlıyor musunuz? Benim de CEO ya attığım mailden sonra proje çizdirildiği söylendi 2 hafta önce. KDK başvurumu da Şubat başı yapmıştım, bekliyorum

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Proje onay süresiyle ilgili bir şey denildi mi?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • thelordof kullanıcısına yanıt
    hayır, benim konuştuğum kişi de destek ekibinden olduğundan bir süre veremedi.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 👍

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Semsam S kullanıcısına yanıt

    Merhaba, hayırlı olsun.

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

     Paylaştığınız adres için internet talebinizi değerlendirdik. İlgili adreste Fiber internet altyapımız henüz bulunmuyor ancak siz değerli müşterimizin kaliteli ve hızlı internet hizmetinden faydalanabilmesi için Fiber altyapı çalışmalarına başladık. Öngörülemeyen nedenlerden dolayı çalışmamızın tamamlanmasında gecikme yaşanabileceğini de hatırlatmak isteriz


    cevabı geldi

  • CEO Mail adresi nedir?

  • Siyah Tavsan kullanıcısına yanıt

    https://www.linkedin.com/in/umit-onal?originalSubdomain=tr

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    bi gelecek diyor bi gelmeyecek diyor bunlarda KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU (OMBUDSMANLIK) NEDİR NASIL BAŞVURULUR? (İNTERNET VE GSM PROBLEMLERİ) 

  • rocky_balbao kullanıcısına yanıt

    Hayırlısı hocam cümlemizin hakkında.

  • Arkadaşlar Kamu denetçiliği de bir işe yaramıyor söyleyeyim kısaca firmalar özel şirket canları isterse getirir altyapı diyorlar, haberiniz olsun.

  • Siyah Tavsan kullanıcısına yanıt

    Bu şekilde yazarak 15 sayfalık bir konuyu boş bir konuymuş gibi göstermenize gerek yok. Eski sayfaları incelerseniz, kamu denetçiliği aracılığı ile internete kavuşan ne kadar çok insan olduğunu okuyabilirsiniz.

  • 
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.