Şimdi Ara

KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU (OMBUDSMANLIK) NEDİR NASIL BAŞVURULUR? (İNTERNET VE GSM PROBLEMLERİ) (18. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
546
Cevap
15
Favori
22.518
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler hocam gerekli hazırlıkları yapıp kdk ya yazacağım gelen cevaplara göre buraya yazarım

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • mehmet119 kullanıcısına yanıt

    Olur hocam hiç sorun yok. KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU (OMBUDSMANLIK) NEDİR NASIL BAŞVURULUR? (İNTERNET VE GSM PROBLEMLERİ) 

  • Türk Telekom şikayetleri için KDK tarafında muhatap BTK mı yoksa doğrudan TT mi ?


    Bazı yorumları okudum ama kafam karıştı:)


    @XpressMusic34

  • Bilgi Teknolojileri Kurumu olarak seçeceksiniz. Bunun için de mutlaka tuketici.btk.gov.tr adresinden kayıt açmanız gerekiyor.


    https://forum.donanimhaber.com/btk-tuketici-sikayet-sistemi-nasil-kullanilir-rehber--152027365


    Söz konusu kaydı açtığınızda sorununuz giderilmez ise itiraz ediyorsunuz ve yine çözülmezse yeniden itiraz ediyorsunuz. Akabinde son sözü BTK söylüyor. Size verdiği yanıtı ekran görüntüsü alarak, KDK ekranında ilgili kurum kısmında Bilgi Teknolojileri Kurumu nu seçiyorsunuz. Size verilen yanıtları, şikayet metninizi vs hepsini ekliyorsunuz. Telekom dan aldığınız yanıtları da ekleyebilirsiniz.





  • Metin Bilgin kullanıcısına yanıt
    Aynı dertten muzdaripim 60 abone var hala adsl üzerinden hizmet alıyoruz. Bulunduğum bölge köy ve VDSL için çabalıyorum. Yazdık bakalım sonuç ne olur

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Port sorunundan başvuru yaptım gelen cevap;


    III. KARAR

    İlgili mevzuat hükümleri ve yukarıda yer verilen açıklamalar ve doğrultusunda; şikâyet başvurusunun Kamu Denetçiliği Kurumu Kanunu’nun Uygulanmasına ilişkin Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmeliğinin 27’nci maddesinde düzenlenen DOSTANE ÇÖZÜM usulü de dikkate alınacak şekilde Yönetmeliğin 20’nci maddesinin ikinci fıkrasında yer verilen, “İdari başvuru yolları tüketilmeden yapılan şikâyet başvurusu hakkında ilgili idareye gönderme kararı verilir. Gönderme kararı şikâyetçiye de tebliğ edilir. Kuruma şikâyet tarihi, ilgili idareye başvuru tarihi olarak kabul edilir” hükmü gereğince,

    Başvuranın xxx Tekirdağ adresindeki evinde boş port olmaması nedeniyle ev interneti hizmeti alamaması ve altyapıya erişim sağlanması talebinin 5369 sayılı Evrensel Hizmet Kanunu’nun işletmecilere yüklediği herkes tarafından erişilebilir, önceden belirlenmiş kalitede ve herkesin karşılayabileceği makul bir bedel karşılığında asgari standartlarda hizmet sunulması esası çerçevesinde başvurucunun talebi doğrultusunda işlem yapılıp yapılamayacağının değerlendirilmesi, varılan sonuç uyarınca işlem yapılarak sonucundan bilgi verilmesini teminen BİLGİ TEKNOLOJİLERİ VE İLETİŞİM KURUMU BAŞKANLIĞINA GÖNDERİLMESİNE,


    @XpressMusic34




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _A_N_I_L_ -- 12 Temmuz 2023; 10:2:56 >




  • _A_N_I_L_ kullanıcısına yanıt

    Merhaba. Size BTK dan yanıt gelecek hocam. Karar onlara ulaştıktan sonra dönüş yapacaklardır yasal çerçevesi var tabi bu sürelerin.


    https://www.mevzuat.gov.tr/mevzuatmetin/1.5.3071.pdf

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Değerli hocam Dediğiniz şekilde ilk önce btk ya yazdım VDSL port için gelen cevaplar hep aynı ve şu şekil cevap alıyorum. Ne yapabilirim

    letmiş olduğunuz talebinizle ilgili gerekli incelemeler tamamlanmıştır. 8834429881 hizmet numaralı internet aboneliğinizle ilgili olarak teknik ekiplerimizce yapılan ölçüm ve kontroller neticesinde; internet erişim hizmetinden sağlıklı bir şekilde yararlanabildiğiniz, santral mesafeniz kapsamında verilebilen hat değerleri içinde hizmet aldığınız tespit edilmiştir. Vdsl altyapı üzerinden hizmet aldığınız tespit edilmiştir. Saygılarımızla.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • mehmet119 kullanıcısına yanıt

    VDSL altyapı üzerinden hizmet aldığınız tespit edilmiştir diyor.


    Durumu netleştirmek adına sormak istiyorum.


    1)Kullanmış olduğunuz paketin adı ve hızı nedir? (online işlemde gözükür)

    2)Modem arayüzünden hattın modulasyonuna bakabilir misiniz?


    Devamında yeniden konusalım.

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Durumu size şöyle izah edeyim, 2022 de 4441444 tarafından arandım dilerseniz yüksek hızda internet için hızınızı yükseltelim bende 35 mgbs lik tarifeye geçtim. Tam da burda işler koptu tarifeye geçtim fakat 1 ay içinde her gün internetim de kopmalar meydana geliyordu. Arıza bildirim ve BTK ya yazdım ekip gelip baktığın da hattın VDSL değil de ADSL olduğunu soylediler. Ve o gün bugündür 35 mgbs tarifesindeydim sürekli kopmalar oluyor inat ettim düşürmeyecegime dair. 2022 de btk dan aldığım cevap ve hat değerlerim görsel olarak ekliyorum KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU (OMBUDSMANLIK) NEDİR NASIL BAŞVURULUR? (İNTERNET VE GSM PROBLEMLERİ) KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU (OMBUDSMANLIK) NEDİR NASIL BAŞVURULUR? (İNTERNET VE GSM PROBLEMLERİ)

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Ek bilgi daha geçeyim hocam 50 ye yakın abone böyle müşteri hizmetleri ekranlarında hat VDSL olarak gözüküyor gerçekte ADSL. Sorunu alt yapı ekibine sorduğum da, Saha dolabi mesafesinden kaynaklı yeni bir dolap gerek diye bilgi geçtiler. Tam 2 yıldır uğraşıyorum sonuç alamadım.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • mehmet119 kullanıcısına yanıt

    Anladım demek istediğinizi. 24 megabit paketindesiniz bu arada. Kampanyanız da 24 üzerine.


    Bu durumda, söz konusu Btk yanıtı ile birlikte Kamu Denetçiliği Kurumuna başvurmanızda bir engel yoktur. Başvurunuz esnasında ilgili kurum olarak Bilgi Teknolojileri Kurumunu seçmelisiniz. Başvuru içeriğiniz de söz konusu BTK yanıtına itiraz üzerine olmalı. Yani işletmecinin size VDSL paket sattığını ama sattığı halde bu hizmet türünde ürünü kusurlu verdiği, daha sonra hizmet türünü ADSL yapmak istediklerini ama hizmetin kalitesi düşeceği için durumu BTK ya bildirdiğinizde ise BTK nın yanıtından memnun olmadığınız için iki kez itiraz ettiğinizi ve BTK nın yanıtını kabul etmediğinizi beyan edebilirsiniz.

  • Bu durumu da dilekçenize not olarak ekleyebilirsiniz.

  • Hocam sizin verdiğiniz bilgilere göre gidiyorum. Görsel de BTK nin verdiği cevap tarih olarak eski yani 2022 den kalma. şimdi BTK ya yazıyorum aynı cevabı alabilmek için sürekli aynı şeyi tekrar edip duruyorlar siz dediniz ya btk nin vereceği cevap yeni olmak zorunda. Bu konu da neler yapabilirim

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Hocam şöyle ki, @mehmet119


    https://forum.donanimhaber.com/btk-tuketici-sikayet-sistemi-nasil-kullanilir-rehber--152027365


    Örnek veriyorum tuketici.btk.gov.tr den kayıt açtınız. Size işletmeci bir yanıt veriyor daha sonra itiraz et diyorsunuz. Bunun akabinde işletmeci bir yanıt daha veriyor ve memnun kalmaz iseniz yine itiraz et diyorsunuz. Sonra dosya durumu "kurum incelemesinde" kalıyor. Bu noktadan sonra yanıtı BTK veriyor. İşte o yanıt sizin için Kamu Denetçiliğine başvuru hakkını doğuruyor.


    Bu konunun geçmiş mesajlarında da görebileceğiniz üzere, KDK firmalarla ilgilenmiyor ve benim yetki alanımda değil diyor. Bunun sebebi, muhatabın bir devlet kurumu olmayışıdır. Yani kurumlarda özel ve kamu hissesinin olması KDK için önemsiz, ancak ve ancak idare işleyişi ile ilgileniyor.


    İşletmeciler ise Bilgi Teknolojileri Kurumuna bağlı olduğu için, biz muhatap olarak BTK yı seçiyoruz sistemden. Bu vesile ile, başvuru için kendilerinden alınmış bir yanıt ve bu yanıttan duyulan memnuniyetsizliği dilekçenizde dile getirmeniz gerekiyor.


    Zaten konudaki onlarca ekran görüntüsünden de görüldüğü üzere, başvuru uygun şekilde oluşturulmuş ise konu BTK ya iletiliyor ve size bilgi BTK dan geliyor.


    @furkangunes04 kardeşimiz forumumuzda internete kavuşan yüzlerce üyeden biri. Kendisi de KDK sürecinde taraf idi. Kendisinin de sizlere tavsiyeleri mutlaka olacaktır.


    Bu hususların dışında söyleyebileceğim şey ise, dilekçeniz olabildiğine sade olmalıdır. Yani çok çok detaya girmeyin, sade bir şekilde kısa ve öz anlatın derdinizi.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 13 Temmuz 2023; 16:8:36 >




  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler hocam güzel bir sonuç alırsam size çok güzel hediyem olur. İlgi ve alakanız takdire şayan

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Furkan kardeşimi tanıyorum Facebook üzeri sağolsun yardımcı oluyor

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Rica ederim, bizlere en güzel hediye duadır hocam. Allah razı olsun derseniz yeterlidir hocam. Teşekkür ediyorum.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 13 Temmuz 2023; 16:29:19 >
  • Ne kadar güzel hocam.

  • Hocam az önce Türk Telekom dan aradılar, paketinizi dusurelim mağdur olduğunuz ayların ücretini de iade edelim dediler. Hayır dedim alt yapı falan gelmez gibi sözler ettiler mücadele ye devam edeceğim

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.