Şimdi Ara

KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU (OMBUDSMANLIK) NEDİR NASIL BAŞVURULUR? (İNTERNET VE GSM PROBLEMLERİ) (27. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
543
Cevap
15
Favori
21.029
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2425262728
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Evet görüşme sağladım. Tekrar Yeni şikayet oluştur kısmından bu durumu başvuru no ile iletmemi istediler bende az önce ilettim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ibrahim4741 İ kullanıcısına yanıt

    İnşallah en kısa zamanda sonuçlanır hocam.


    Bu arada



    https://www.btk.gov.tr/birimler-ve-gorevleri


    Bu adresten ilinizin bağlı olduğu BTK bölge müdürlüğü ile de görüşebilirsiniz.

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU (OMBUDSMANLIK) NEDİR NASIL BAŞVURULUR? (İNTERNET VE GSM PROBLEMLERİ)


    Hocam karara itiraz etmiştim. Sonuçlandı İncelenmemesine karar verilmiş


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İtiraz başvuru dilekçem;

    KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU (OMBUDSMANLIK) NEDİR NASIL BAŞVURULUR? (İNTERNET VE GSM PROBLEMLERİ)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba hocam @ibrahim4741


    Forumumuzda avukat hocalarımız mevcut. Size verilen yanıtın detaylı incelemesini yapabilirler. @calmdownbro


    Kendisi müsait olduğunda inceleyecektir hocam.


    Konunun geçmişinden de anlaşılacağı üzere, bu başvurular ile bağlantıya kavuşan çok forum arkadaşımız oldu. Size iki kez verilen reddin gerekçesini en iyi caldownbro hocamız izah edecektir.


    Bu arada kararınızda belirtilen evrensel hizmet kanunu kapsamında değerlendirilemeyeceği ifadesi ile ilgili şöyle diyebilirim. Hiç altyapı olmayan yerler ile ilgili tavsiye kararı veriyor ve işlemin yapılmasını tavsiye ediyor ilgili kurum. Lakin bir yerde altyapı var ise ve bahse konu hız kapasitesi kullanılamaz durumda değil ise (ya da BTK tarafından belirlenen limitler dahilinde ise) bu konuya biz bakmıyoruz şeklinde yanıtlar verilebiliyor. Ancak bu durumlarda geçmiş sayfalardan da görebileceğiniz üzere itiraz sonucu olumlu yanıt alanlar da mevcut, yani tavsiye kararı, gönderme kararı gibi.


    Buradaki detayı bilmediğimiz için farazi konuşabiliyoruz. Keşke bu konuda uzman hocalarımız bizleri daha detaylı aydınlatsalar veya kurumdan bir yetkili bu konuyu mutlaka Google aramalarında görmüştür. Burada güzel bir aydınlatma yapılsa bizler de yüzde yüz hakim olsak harika olurdu. @calmdownbro hocamız bizleri aydınlatacaktır diye tahmin ediyorum.





  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Somut olaya baktığımızda, ilk başvurudaki idarenin BTK seçildiği halde TT olarak değerlendirilmesi yanlış olmuş, zaten karşı tarafla iletişime geçildiğinde de tekrar başvuru yapılması istenmiş ama bu seferde çift başvuru yasağına takılmış. Diğer kişilerin başvurularında böyle bir sorun yaşanmadığı halde bu kişinin bu sorunu yaşamış olması talihsizlik. Tahminimce ikinci başvurusu incelemeye bile girmeden iptal edildiği için sorunu çözülemiyor.


    Şu açıdan hareket edilerek sorun belki çözülebilir. İlk başvurusunun ret sebebi zaten inceleme yapılmaması. Mevzuatta ikinci incelemenin veya sonuçlandırılan işlemlerin incelenmeyeceği ifade edilmiş ancak ilk başvuruda inceleme zaten yapılmamış. Sonuçlandırmadan dolayı bu karar gelmiş olabilir ama muhteviyata baktıklarında olayın farklı olduğu gözükecek. Öncesinde iletişime geçerek tekrar başvuru yapması belki sorunu çözebilir. Ama arkadaşın başvurusunun idare kısmını btk seçtiyse incelenmiş olması gerekirdi diye düşünüyorum. Atladığım husus belki vardır ama bazen bürokraside böyle ilginç şeyler yaşanabiliyor...





  • calmdownbro C kullanıcısına yanıt

    Verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @calmdownbro


    Hocam çok teşekkürler. KDK nın en güzel yanı, mahkemeye başvuru sürelerini durdurması bence.


    Sitesinde şöyle bir ifade yer alıyor.


    Görsel linki : https://store.donanimhaber.com/c9/b1/5d/c9b15d3e38a655f2c5c009df0995009b.png

    KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU (OMBUDSMANLIK) NEDİR NASIL BAŞVURULUR? (İNTERNET VE GSM PROBLEMLERİ)


    BHocam ret kararı ile ilgili de şu bilgiye yer verilmiş. Aşağıdaki bilgi ışığında, @ibrahim4741 hocamız yeniden başvurup durumu aktardığı halde başvurusu neden reddedildi hiç anlamış değilim.


    Görsel linki : https://store.donanimhaber.com/d1/2c/5c/d12c5c00a9a9a9cd9d4cf05764b86a83.png




    KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU (OMBUDSMANLIK) NEDİR NASIL BAŞVURULUR? (İNTERNET VE GSM PROBLEMLERİ)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 2 Ağustos 2024; 16:27:46 >




  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Dediğiniz gibi süreyi durdurması hak kaybının engellenmesinde önemli bir rol oynuyor ancak KDK kararlarının idare nezdinde daha caydırıcı hale getirilmesi gerekiyor kanaatimce. Baştan savma sebeplerle KDK kararlarını uygulamayan birçok yer var. Bir mahkeme kararı seviyesine getirilmese de basit mazeretlerinin önüne geçilmesi için yasal düzenleme şart diye düşünüyorum.


    Olayın öncesine bakıldığında başvurunun incelenmesi gerekirdi, tahminimce içeriğe bakılmadan direkt ret verildi. Bürokraside böyle can sıkıcı işler olabiliyor ne yazık ki.

  • calmdownbro C kullanıcısına yanıt

    Anladım hocam, değerli katkılarınız için çok teşekkürler hocam.

  • Hocam ben yazdım ama adresi yanlış girdim no 11 i seçecekken 7 yi seçtim sonra mesaj ile yanlışlıkla seçtim diyip doğru adresi mesaj attım. Sorun olur mu

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • EsatGvm E kullanıcısına yanıt

    https://www.ombudsman.gov.tr/Iletisim/Iletisim


    Buradan irtibata geçip teyit edin hocam

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Tamam hocam. Çok sağolun yardımlarınız için. Ben KDK'ye şu metni yazdım. Sizce yeterli midir? Birde sizin başvurulara ortalama ne zaman cevap verdiler?

    Yazdığım metin;


    Sayın Yetkili,

    Başvuruda belirttiğim adresin 130 metre ötesinde FTTH(GPON) fiber bulunmaktadır. Ancak bizim internet kullandığımız yerde 69 megabit VDSL altyapı olup FTTH(GPON) fiber altyapı bulunmamaktadır. Bu sebeple BTK'ye şikayet oluşturdum ve şikayetim Türk Telekomünikasyon A.Ş. nin alt şirketi TTNET A.Ş. ye iletildi. Eklerde görüldüğü üzere talebi ilettikten sonra 2 kez itiraz ettim. En son BTK tarafından inceleme başlatıldı fakat sadece TTNET A.Ş. tarafından verilen cevabı iletmekten öteye geçilmedi. Bu sebeple Türk Telekom bizi oyalarken BTK buna seyirci kalmaktadır. Oysaki BTK'nın görevlerinden biri tüketici haklarını gözetmektir. (Kaynak: BBC)

    Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan ise bu konu ile ilgili olarak 27 Kasım 2019 tarihindeki MÜSİAD'da yaptığı konuşmasında şunları söylemiştir:
    "Fiber hat uzunluğumuz 81 bin kilometreydi, bugün 364 bin kilometreyi geçtik. Fiber hat konusunda yavaş ilerlediğimizi görüyoruz. Firmalarımız bu konuda daha fazla yatırım yapmalı. Aksi takdirde G5 teknolojisini etkin kullanamayız. Fiber hat konusunda engel çıkaranlar, karşılarında bizzat şahsımı bulacaklarını bilmelidirler."
    (Video ektedir)

    Cumhurbaşkanımızın dahi hassas olduğu bir konuda BTK ve Türk Telekom'un tutumu bizi fazlası ile üzmektedir.

    Talebinizi açıklayın bölümüne yazdığım yazı;

    Yukarıda belirttiğim sebeplerden ötürü başvuruda belirttiğim adrese FTTH(GPON) fiber çekilmesini talep ediyorum.

    Saygılar.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • EsatGvm E kullanıcısına yanıt

    Rica ederim


    Kamu Denetçiliği Kurumu nun yanıt için 6 ay süresi bulunuyor. 6 ay içerisinde size yanıt geliyor.


    İnşallah iyi neticeler alırsınız hocam

  • EsatGvm E kullanıcısına yanıt

    Bu kurumdan hayır bekleme klasik cevaplar btk neyse buda onun 1 level üstü otomatik msj

  • İncelenmemezlik kararı geldi hocam. Bir öneriniz var mıdır?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • EsatGvm E kullanıcısına yanıt

    Karar metnini ekler misiniz kişisel yerleri içermeden?

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Sırasıyla 2-4-1-3


    KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU (OMBUDSMANLIK) NEDİR NASIL BAŞVURULUR? (İNTERNET VE GSM PROBLEMLERİ) KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU (OMBUDSMANLIK) NEDİR NASIL BAŞVURULUR? (İNTERNET VE GSM PROBLEMLERİ) KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU (OMBUDSMANLIK) NEDİR NASIL BAŞVURULUR? (İNTERNET VE GSM PROBLEMLERİ) KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU (OMBUDSMANLIK) NEDİR NASIL BAŞVURULUR? (İNTERNET VE GSM PROBLEMLERİ)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EsatGvm -- 10 Ekim 2024; 18:52:22 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • EsatGvm E kullanıcısına yanıt

    Özetle;


    Halihazırda internetin var, benim Btk ya evrensel hizmet kanunu sebebiyle ya da talimat olarak bu aboneye ftth sağla deme yetkim yok demiş.


    Bu süreçten sonra yapabileceğiniz bir şey yok. Ben eğer doğru hatırlıyorsam Açık Kapı ya başvurdunuz, Telekom a dilekçe verdiniz, Kdk ya başvurdunuz, Btk ya başvurdunuz. Yani yapılacak her şeyi yaptınız. Bundan sonrasında beklemek gerekiyor. Bağlı olduğunuz müdürlüğün planlama birimi size belirli bir tarih aralığı veremiyor ise ftth ile ilgili, bu durumda özel fiber çektirebiliyorsunuz. Burada ücretin sizden alınması durumu söz konusu.


    https://forum.donanimhaber.com/ozel-fiber-cektirme--152493687-49


    Yok ben para veremem derseniz, planlama dahilinde ücretsiz bir şekilde ftth istiyorum diyorsanız bu durumda Telekom un bölgenizi, adresinizi yatırım programına alması gerekir.



    https://onlineislemler.turktelekom.com.tr/bize-ulasin/internet


    Buradan belirli zaman aralıklarında adresinizi yazıp ftth talep ettiğiniz bilgisini paylaşabilirsiniz.





  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Online işlemlerden sürekli darlıyorum zaten. Ama sürekli kopyala yapıştır cevap veriyorlar. Geçen gün 10 dakika sonra otomatik yanıt yapıştırdılar. Sanırım Twitter, telefon numaramı ve mail hesabımı kara listeye almışlar sürekli süreç hakkında bilgi istediğim için.


    Müdürlüktekiler hiçbir şey bilmiyor, biz proje çizmiyoruz onu genel merkez yapıyor diyor. Müşteri hizmetleri onla müdürlük ilgileniyor diyor. En son bir şekilde Ümit Önal'ın özel kalemini aradım. Bizim bir bilgimiz yok müşteri hizmetleri ile konuşun deyip suratıma kapattı. Belediye ile konuştum altyapı hakkında bizlik bir şey yok diyorlar ama rögarların üzerinde İzmir Belediyesi yazıyor diyorum bilmiyorum diyor. TBMM'ye dilekçe atacağız en son sanırım ulaştırma bakanlığına iletilmesi için.


    Yardımlarınız için çok teşekkür ederim hocam. Eğer bir gelişme olursa size bildiririm iyi akşamlar KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU (OMBUDSMANLIK) NEDİR NASIL BAŞVURULUR? (İNTERNET VE GSM PROBLEMLERİ) .





  • 
Sayfa: önceki 2425262728
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.