Şimdi Ara

KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU (OMBUDSMANLIK) NEDİR NASIL BAŞVURULUR? (İNTERNET VE GSM PROBLEMLERİ) (25. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
546
Cevap
15
Favori
22.071
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Bir sonuç çıkmayacağı kesin bu KDK kurumundaki dosyaya bakan kişide iş yok bir konudan anlamıyor aynı döngüde döndürüp duruyorlar

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • SupervisorFatih kullanıcısına yanıt

    Pozitif olun hocam, evrene pozitif mesajlar gönderin. KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU (OMBUDSMANLIK) NEDİR NASIL BAŞVURULUR? (İNTERNET VE GSM PROBLEMLERİ) 

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Eywallah hocam bilgilendirme için zaten Telekom tarafida haziran ayına kadar çözülecek dedi sonra nisana indirdiler , Kasım ayında fiber proje onaylanmış ama 12. Ayda belediye kazı iznini kapadı eski fiber takip numarasınla yine ileticez onaylanmasını bekliyelim falan filan diyorlar bakalım ne cikacak Sakarya belediyeside Mart ayı başına kadar kazı yasağı var diyor bakalım marttan sonra ne olacak KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU (OMBUDSMANLIK) NEDİR NASIL BAŞVURULUR? (İNTERNET VE GSM PROBLEMLERİ)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SupervisorFatih -- 29 Şubat 2024; 14:0:33 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • SupervisorFatih kullanıcısına yanıt

    Elinizden geleni yaptınız hocam, geriye beklemek kalıyor. Bu bir süreç meselesi bildiğiniz gibi.

  • Merhaba,


    En kısa süre içerisinde ekleyeceğim. Şuanda şehir dışındayım fakat şu bilgiyi vereyim. "KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU" özetle şu kararı verdi. " Gerekli değerlendirmelerin yapılması için şikâyet başvurusunun ve kararımızın bir örneğinin TÜRK TELEKOMÜNİKASYON A.Ş GENEL MÜDÜRLÜĞÜNE İLETİLMESİNE KARAR VERİLDİ." buna istinaden örneği kendilerine ilettim. Türk telekom ise, "2024 yılı içerisinde değerlendirmeye alınacaktır." şeklinde dönüş sağlanıldı.


    İlgi, alakanız ve desteğiniz için teşekkür ediyorum.


    Saygılarımla.

  • Serhat Erdoğan010 S kullanıcısına yanıt

    Bilmukabele hocam teşekkür ediyorum.

  • Serhat Erdoğan010 S kullanıcısına yanıt

    Hocam Bi Bize Şöyle Karar Gelmedi Halen Ses Soluk Yok :(

  • Ben de 2024 yılında halen Adsl ile 12 mbs hız ile İnternet hizmeti aldığımı ve alt yapı çalışması yapılmasını istedim. Kdk'ya yazdım. Verilen cevabı ekliyorum.

    KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU (OMBUDSMANLIK) NEDİR NASIL BAŞVURULUR? (İNTERNET VE GSM PROBLEMLERİ)

    KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU (OMBUDSMANLIK) NEDİR NASIL BAŞVURULUR? (İNTERNET VE GSM PROBLEMLERİ)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • saidosman188 S kullanıcısına yanıt

    Özetle özel şirket biz karışmayız demişler. Derdinize kendiniz çare bulacaksınız demişler.

  • @saidosman188 @ekomeko


    Selamlar. Konunun ilk mesajında "ilgili idare" kısmına Bilgi Teknolojileri Kurumu yazılacak şeklinde uyarı notu mevcut hocam. Btk dan aldığınız yanıtları da (kurum incelemesine düşüp, btk tarafından yanıtlandırılan başvurular) sisteme ekliyorsunuz.


    Sizin başvurunuzun oluşturulma şekli maalesef yanlış.


    Bu konuda da sıklıkla ifade ettiğim üzere, başvuru doğru oluşturulmadığı takdirde bu şekilde yanıtlar gelmesi çok olasıdır. Konu içerisindeki görsellere bakarsanız başvurusu olumlu sonuçlandırılmış (gönderme kararı, dostane çözüm kararı gibi) onlarca kişi görebilirsiniz.


    Üzülmeyin.


    Tüm evraklarınızı ve başvuru şeklinizi, içeriğinizi konunun ilk mesajında tarif edildiği üzere KDK ya yeniden iletebilirsiniz.


    Yalnız yeniden ilettiğinizde zaten bu tarz bir başvurun var denilip reddedilme durumu söz konusu olmaması adına



    https://www.ombudsman.gov.tr/Iletisim/Iletisim


    Burada belirtilen kanallardan kendilerine ulaşıp söz konusu durum ile ilgili bilgi alabilirsiniz. Aldığınız bilgiyi buradan da paylaşırsanız herkes faydalanmış olur diye düşünüyorum.


    Saygılarımla





  • Hocam herkese merhabalar, benimde KDK başvurum sonuçlanmış böyle bir karar var, tam olarak ne demek istiyor acaba ? Bilen bilgilendirebilir mi ?




    KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU (OMBUDSMANLIK) NEDİR NASIL BAŞVURULUR? (İNTERNET VE GSM PROBLEMLERİ)
  • Sosary kullanıcısına yanıt

    Merhaba. Tarafınıza BTK tarafından bilgi paylaşımı yapılacak.


    Yasal yanıt süreleri için



    https://www.mevzuat.gov.tr/mevzuatmetin/1.5.3071.pdf

  • KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU (OMBUDSMANLIK) NEDİR NASIL BAŞVURULUR? (İNTERNET VE GSM PROBLEMLERİ)

    Hocam Dediğinizi Yaptım Fakat KDK bunu Türk Telekom Olarak Geri Değiştirmiş

    KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU (OMBUDSMANLIK) NEDİR NASIL BAŞVURULUR? (İNTERNET VE GSM PROBLEMLERİ)




  • KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU (OMBUDSMANLIK) NEDİR NASIL BAŞVURULUR? (İNTERNET VE GSM PROBLEMLERİ)
  • Sonuç Yine Hüsran Yine Hüsran

  • @Furkican58 Dilekçe detayını paylaşır mısınız kişisel yerleri silerek?

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU (OMBUDSMANLIK) NEDİR NASIL BAŞVURULUR? (İNTERNET VE GSM PROBLEMLERİ)
  • Burada Btknın Bakmasını Sağlamaya Çalıştım Lakin Olmadı

  • @Furkican58


    Hocam öncelikle başvuru metninizi incelediğimde bu konunun ilk mesajında bahsettiğim detaylara dikkat etmediğinizi anlıyorum.


    İlk mesajın sonunda şöyle bir not yer alıyor.


    Alıntı

    metni:
    Not: İlgili kurum seçme ekranında mutlaka Bilgi Teknolojileri Kurumu seçilmelidir. Başvurunuzun temeli, Bilgi Teknolojileri Kurumu ndan aldığınız yanıtın itirazı üzerine olmalıdır.


    Telekom un randevuya gelip gelmemesi ya da sizin başvurunuzdaki durumların Kamu Denetçiliği Kurumu ile alakası yok. Bu sebeple de başvurunuza incelenemezlik veriliyor.


    Bu konuyu daha iyi anlamanız için size bir örnek vereyim.


    Diyelim Telekom size randevu verdi ama gelmedi.


    https://forum.donanimhaber.com/btk-tuketici-sikayet-sistemi-nasil-kullanilir-rehber--152027365


    Siz de BTK ya şikayet ettiniz ama verilen yanıttan (işletmecinin değil, btk nın verdiği yanıttan söz ediyorum. Üstteki linkin ilk mesajından bilgi alabilirsiniz) memnun olmadınız. Bu durumda BTK dan aldığınız yanıtı Kamu Denetçiliği Kurumu na taşıyorsunuz ve idarenin verdiği yanıttan memnun olmadığınızı belirtiyorsunuz. Kamu Denetçiliği de idarenin (bu örnekte BTK) size ilettiği yanıtı inceliyor ve kararını buna göre veriyor.


    Bu konudaki sayamadığımız kadar pozitif geri dönüşü inceleyebilirsiniz örneğin, insanlar nasıl başvurular yapmışlar metinlerini inceleyebilirsiniz.



    Ayrıca bir devlet kurumu/kuruluşuna başvuru yapıyorsunuz ama başvuru metninizin ilk cümlesi sinkaf (bkz: hukukta sinkaf) içeriyor.


    Tüm bunların dışında, ben her şeyi doğru yaptım ama yine de başvurularım reddedildi diyorsanız ;



    Alıntı

    metni:
    6328 sayılı Kamu Denetçiliği Kurumu Kanunu uyarınca Kurum tarafından verilen kararlara karşı itiraz yolu öngörülmemiştir. Kurum kararı sonrasında idarenin şikâyete konu edilen işlemi, eylemi için süresinde yargı yoluna başvurulabileceği tabiidir.




  • 
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.