KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU (OMBUDSMANLIK) NEDİR NASIL BAŞVURULUR? (İNTERNET VE GSM PROBLEMLERİ) (26. sayfa)
-
-
İlgili kurumlardan size yanıt gelecek yasal süreler içerisinde veya söz konusu işlem tesis edilecek de olabilir. Ancak unutmayın ki KDK kararları tavsiye niteliğindedir.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 26 Nisan 2024; 22:35:52 > -
Yani benim bu durumda yapacak bir şeyim yok mu çünkü KDK yazısı geleli epey oldu kimse iletişime gecmedi
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Kararın size tebliği ne zamandı?
Kurumların yanıt verme süreleri de aşağıda belirtilmiştir.
https://www.mevzuat.gov.tr/mevzuatmetin/1.5.3071.pdf
Kurumlara tebliğ tarihi de önemli elbette.
-
5 ay oldu karar geleli ama herhangi bir geri dönüş almadin
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Yeni başvuru yapıp bir üstte paylastıgınız kararın numarasını paylasın. Ardından kararda belirtilen kurumlardan hiçbir dönüş alamadığınızı ve geçen süreçte problemin de giderilmediğini anlatın hocam. Daha önce belirttiğim gibi KDK kararları tavsiye niteliğindedir.
kararlar.ombudsman.gov.trKarar Arama - Kamu Denetçiliği Kurumuhttps://kararlar.ombudsman.gov.tr/Arama/Index
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 28 Nisan 2024; 21:31:18 > -
Ben başvuralı 3ay oldu ama KDK herhangi bir yanıt gelmedi normal midir?
-
Sistemden baktığınızda başvuru durumunuz ne gözüküyor?
-
Dosya İnceleme statüsünde duruyor.
-
https://www.ombudsman.gov.tr/Iletisim/Iletisim
Hocam buradaki telefondan mesai saatleri içerisinde dosya numaranız ile bilgi alabilirsiniz.
-
Teşekkürler hocam deneyeceğim.
-
Rica ederim denediniz mi?
-
Ulaşamadım ancak Telekomdan dilekçeye istinaden şöyle bir cevap geldi; Ne anlamalıyız sizce? Bi ara bakacağız işimize gelirse fiber getiririz mi demektir
Fiber ile ilgili herhangi bir çalışma bulunmadığı iletildi.
2024 Yılı içinde yatırım programında emsalleri arasında değerlendirilmek üzere kayıt altına alınmıştır.
Sorun giderildikten sonra ilgili sahada fiber hizmet alınmaya başlanabilecektir.
-
Hocam farklı zaman dilimlerinde mesai saatleri dahilinde ulaşmayı deneyin derim.
Söz konusu mesaj çok standart bir mesaj pek bir şey anlaşılmıyor ama talebini kayıt ettik bakacağız demişler. KDK dan yanıtın daha doğrusu kararın çıkmasını bekleyin hocam bakalım ne karar verilecek
-
Dosya inceleme 6 ay kadar sürebildiği için inceleme hala devam ediyor bilgisi verildi.
-
Hayırlısı olsun hocam.
-
-
Geçmiş olsun.
İşletmeciye taleplerinizi belirli periyotlar (zaman boşlukları ile) ile iletmeye devam edebilirsiniz bir engel söz konusu değil.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 24 Haziran 2024; 22:18:3 > -
-
İlgili idare kısmına Bilgi Teknolojileri Kurumu yazdığınızı ancak bu bilginin Türk Telekom olarak değiştirdiğini (sehven mi veya sistem tarafından otomatik mi değişip değişmediği hakkında bilgi almak talebi ile) sormak üzere aşağıdaki adresten ilgili kuruma ulaşabilir misiniz hocam?
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X