Şimdi Ara

Kangoo çalışmama sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
0
Favori
18.294
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herkese iyi forumlar . Sabah kullandığım aracı düz bir zemine park ettikten 10 saat sonra almaya geldiğimde araç marş basıyor ancak ateşleme geçmiyor . Bu sorunu araştırdığımda genelde manyetik kaptör diyorlar acaba bu parça nerdedir ? Başka bir sorun olabilir mi ?

    Yapılan işlemler : İmmo kontrolü yaptım araç tanıyor . Depo yarım dolu . Akü de şarj var . Triger de bir kopukluk gözükmüyor . Mazot filtresinin yanındaki pompa ile 10-15 kez pompalama yaptım .

    Araç 2005 Kangoo , 72000 km de dizel 65 bg 1.5 dci



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ouzqan -- 18 Haziran 2016; 7:57:57 >



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Kangoo Çalışmama Sorunu: Marş Basıyor Ama Çalışmıyor

    Renault Kangoo ve 1.5 dCi motorlu araçlarda, marş basmasına rağmen çalışmama sorunu yaygın bir sorundur. Bu sorun çeşitli nedenlerden kaynaklanabilir.

    Yakıt Sistemi Sorunları: * Boş yakıt deposu * Arızalı yakıt pompası veya filtresi * Enjektör sorunları

    Elektriksel Sorunlar: * Zayıf akü * Arızalı marş motoru * Elektrik kablolarında veya sensörlerde sorunlar

    Motor Mekanik Sorunları: * Sıkışmış motor * Zamanlama kayışı veya zincirinde sorunlar * Silindir kapak contası arızası

    Kangoo Marş Basıyor Çalışmıyor Sorununu Giderme:

    • Yakıt deposunu kontrol edin ve gerekirse doldurun.
    • Akü voltajını test edin ve gerekirse şarj edin veya değiştirin.
    • Yakıt pompası, filtre ve enjektörleri inceleyin ve gerekirse onarın veya değiştirin.
    • Elektrik kablolarını ve sensörleri kontrol edin ve gevşek veya hasarlı bağlantıları onarın.
    • Zamanlama kayışını veya zincirini inceleyin ve gerekirse değiştirin.
    • Motor sıkışması olup olmadığını kontrol edin ve gerekirse onarın.
    • Silindir kapak contasını kontrol edin ve gerekirse değiştirin.

    Sorunu kendiniz çözemiyorsanız, profesyonel bir mekanikten yardım almanızı öneririz.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • yarım kontaktayken yakıt pompasının sesini duyuyor musunuz?
  • 1.9 dizel kara motor

    Sorunlu araç

    Görsem bişiler yapardım da çok çektirdi çok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eklemeyi unutmuşum 1.5 dci hocam .

    @sonofisiris hayır hocam .
  • 11 yaşında kangoonun 72 binde olması beni oldukça şaşırttı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam memur aracı olduğu için ve araç 8 senedir bizde olduğundan kilometre gerçek . Aracı amacına uygun olarak nadir de olsa yük taşımak için kullanıyoruz .


    Bu arada sorunu çözdün akü değişimi gerekti . Orjinal aküsü içinde şarj da olsa artık oksitlenme yapmış tır dan şarj yaparak çalıştırabildik .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ouzqan -- 18 Haziran 2016; 11:09:39 >
  • hocam izmir bornovada mısınız? bi kangoo var burda dizel, gaza hın hın hın diye basıp basıp duruyor 1 aydır. servise götürmüyor herhalde caddeyi rahatsız ediyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jimhendrix -- 18 Haziran 2016; 12:25:21 >
  • ouzqan kullanıcısına yanıt
    aradınmı ustayı

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mnr980 kullanıcısına yanıt
    Hocam eğer akü çalışmasaydı arayacaktım ama şansıma çalıştı direk şaşmaz gidip aküyü değiştirdim . Başka bir işleme de gerek kalmadı . Ama yine de numarayı kaydettim yarın birgün bir sorun çıkarsa mutlaka ararım .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Booster_06

    11 yaşında kangoonun 72 binde olması beni oldukça şaşırttı

    2009 model 1.3 Multijet Doblomuz var 26binde...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oguzhanc64

    quote:

    Orijinalden alıntı: Booster_06

    11 yaşında kangoonun 72 binde olması beni oldukça şaşırttı

    2009 model 1.3 Multijet Doblomuz var 26binde...

    Allah uzun yıllar binmeyi nasip etsin inşallah sizin araçlar baya temiz kalmış anlaşılan satarken km nin orjinal olduğuna dair kanıtlarınız olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşekkürler hocam :) Her yıl muayene zorunluluğu olduğu için zaten her Haziran'da kilometresi doğru orantılı olarak artıyor :) Bakımları da serviste yapılıyor zaten. Kullanmadığımız için iki yılda bir bakıma giriyor. Tam sentetik yağ kullanıldığı için maksimum 30bin km ya da 2 yıl ömrü var zaten yağının.

    Hurda olana kadar satmayız herhalde. Öncesinde 1991 model Toros vardı. 2010'da 117binde sattık. LPG takılmamıştı :)
  • oguzhanc64 kullanıcısına yanıt
    Ne güzel ya bizde bir araba 2-3 yıldan fazla durmaz hep özlüyorum eski arabalarımızı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşekkürler hocam . Araçlara temiz bakmazsak bize zararı daha fazla oluyor mesela bu konu gibi akü oksitlendiği için bitmiş durumdaydı yoksa daha giderdi orjinal aküsüydü bizde bakımlar da muayene her sene olduğundan hafif işleri yıllık yaparım hava filtresi yağ yağ filtresini kendim değiştiririm . Akü için de tek yapmam gerekende sıcak su dökmek olacaktı . Bizde araçlar sinyal verene kadar kullanılır birde bunu satsak yenisini almak için bundan 3 tane parası daha lazım ve bize getiri götürüsünden az olacak . O zaman da yen bir araç almanın pek bir mantığı kalmıyor . Abs dışında bir sorunu gözükmüyor .

    Kilometre için kanıtlarım muayene kağıtları var hocam onları gösteririm sıkıntı olmaz .

    @oguzhanc64 hocam bilseydim valla ben alırdım o torosu . Birde bu 1.3 dobloların yakıtı üzüyor diyorlar haklılar mı ? Ben Kangoo ile şehir için 5 küsür ile rahat dolaşıyorum . Hafta içi de 60 bin bakımına girecek biraz geciktirdik muayeneye yakın olsun diye o zaman 5 in altına inerim .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Booster_06

    Ne güzel ya bizde bir araba 2-3 yıldan fazla durmaz hep özlüyorum eski arabalarımızı


    Yeni arabalar öyle ama hocam maalesef. 2005'ten sonraki araçların ömrü kullanma kılavuzunda yazıldığı gibi 10 yıl. 10yıldan sonra sorun çıkartmaya başlıyorlar :(

    quote:

    Orijinalden alıntı: ouzqan

    Teşekkürler hocam . Araçlara temiz bakmazsak bize zararı daha fazla oluyor mesela bu konu gibi akü oksitlendiği için bitmiş durumdaydı yoksa daha giderdi orjinal aküsüydü bizde bakımlar da muayene her sene olduğundan hafif işleri yıllık yaparım hava filtresi yağ yağ filtresini kendim değiştiririm . Akü için de tek yapmam gerekende sıcak su dökmek olacaktı . Bizde araçlar sinyal verene kadar kullanılır birde bunu satsak yenisini almak için bundan 3 tane parası daha lazım ve bize getiri götürüsünden az olacak . O zaman da yen bir araç almanın pek bir mantığı kalmıyor . Abs dışında bir sorunu gözükmüyor .

    Kilometre için kanıtlarım muayene kağıtları var hocam onları gösteririm sıkıntı olmaz .

    @oguzhanc64 hocam bilseydim valla ben alırdım o torosu . Birde bu 1.3 dobloların yakıtı üzüyor diyorlar haklılar mı ? Ben Kangoo ile şehir için 5 küsür ile rahat dolaşıyorum . Hafta içi de 60 bin bakımına girecek biraz geciktirdik muayeneye yakın olsun diye o zaman 5 in altına inerim .


    O Toros'u arada görüyorum eski günlerim aklıma geliyor :) Araba kullanmayı onda öğrenmiştim. İyiki de onda öğrenmişim :)

    Doblo da şehiriçinde gaza nazik davranmazsan 9 litre cıvarında tüketiyor ama trafiğe göre değişiyor. Akıcı trafikte 7 litre cıvarında tüketimi oluyor. Kışın 11 litreyi görmüştüm Kullanıldığı zaman genellikle 30-35 km uzaktaki köyümüze gider geliriz. Tarlaya filan gitmezsek ortalaması 5.6 ile 6 litre oluyor yük durumuna göre. Mesela yazın (bu hafta) tarlaya bir girer. Yarım depo mazotu tarladan tarlaya geçerken yer bitirir :)

    Şu bir gerçek ki 75hp bu kasaya yetmiyor. Aynı motor ufak farklarla Astra H'ı 90hp olarak çok güzel taşıyorken kocaman Doblo 75hp olunca ister istemez yakıt artıyor. 3. vitesten sonra atikliği kalmıyor. Zaten Renault'un 1.5 dCi motoru tüketimiyle öne çıkmış bir efsane




  • Arkadaşlar aynı sorun bende de var.2000 model kangoo aracımı bir süredir kullanmamıştım.Bugün çalıştırmayı denediğimde araç çalışmadı.Marş az da olsa basıyor fakat araba çalışmıyor.Usta geldi akü takviyesi yaptık marş basması düzeldi ama araba yine çalışmadı.Usta bobine giren soketi söktü kontrol kalemi ile baktı ateşleme olmadığını bobine elektrik gelmediğini söyledi.Anahtardan olabileceğini de Söyledi(anahtar sorununu daha önce yaşamıştım ;iki anahtarın çipli kısımlarını değiştirdim konsolda ki immobilizer lambası uyarı verir gibi hızlı şekilde yanıp sönüyor ve araba çalışmıyordu çipli kısmları tekrar değiştirince sorun düzelmişti)Bu konuda tecrübesi olan arkadaşlardan yardım bekliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arifa401

    Arkadaşlar aynı sorun bende de var.2000 model kangoo aracımı bir süredir kullanmamıştım.Bugün çalıştırmayı denediğimde araç çalışmadı.Marş az da olsa basıyor fakat araba çalışmıyor.Usta geldi akü takviyesi yaptık marş basması düzeldi ama araba yine çalışmadı.Usta bobine giren soketi söktü kontrol kalemi ile baktı ateşleme olmadığını bobine elektrik gelmediğini söyledi.Anahtardan olabileceğini de Söyledi(anahtar sorununu daha önce yaşamıştım ;iki anahtarın çipli kısımlarını değiştirdim konsolda ki immobilizer lambası uyarı verir gibi hızlı şekilde yanıp sönüyor ve araba çalışmıyordu çipli kısmları tekrar değiştirince sorun düzelmişti)Bu konuda tecrübesi olan arkadaşlardan yardım bekliyorum.
    Anahtar sorunu yasiyorsaniz gostergede immo isaretinin yanip sonmesi lazim

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • M_aTRa_X kullanıcısına yanıt
    İmmo sorunu olduğunu düşünmüyorum çünkü her zamanki gibi yanıyor lamba kontağı açtığımda sönüyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • jimhendrix kullanıcısına yanıt
    Pompacıya gittiniz mi hocam? Koparan pompa var ben oraya gönderiyorum bazen müşterilerimi
  • Dwayne35 D kullanıcısına yanıt
    İlk kasa plastik gibi bir şey, ne yapayım ben onu benim değil. Eski mesaj hem ne oluyo dedim ben de.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.