Şimdi Ara

kanunimi modialmi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
2.176
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar 250 lik chopper alacağım ancak 2 motor arasında kaldım bu motorun sahipleri bana olumlu ve olumsuz yönleri hakkında bilgi verirlerse ona göre karar alacağım mondial 250 mct mi yoksa kanuni tiger 250 mi amacım kıyaslama yaparak polemik yaratmak değildir herkesin malı kendi için güzeldir siz olsanız hangi motoru tercih ederdiniz

    tavsiyede bulunanlara şimdiden teşekkürler



  • Kanuni Tiger kullanıcısıyım. Motorum 2005 model ve ikinci sahibim. Gerek sağlamlığı gerekse yakıt ekonomisi beni memnun eden kısımları. Performansıda çok iyi. Bugüne kadar sadece bir kere yolda kaldım. Ondada arka saplamalar kırıldı ( Bazı Tigerlarda bu problem var, kronik sorun sayılabilir ) 50 lira bir maliyetle bir daha sorun çıkarmayacak şekilde hallettim. Ben bir kullanıcı olarak Tiger diyorum. İkinci el değeride oldukça iyi bu arada
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Minik_cooper

    Kanuni Tiger kullanıcısıyım. Motorum 2005 model ve ikinci sahibim. Gerek sağlamlığı gerekse yakıt ekonomisi beni memnun eden kısımları. Performansıda çok iyi. Bugüne kadar sadece bir kere yolda kaldım. Ondada arka saplamalar kırıldı ( Bazı Tigerlarda bu problem var, kronik sorun sayılabilir ) 50 lira bir maliyetle bir daha sorun çıkarmayacak şekilde hallettim. Ben bir kullanıcı olarak Tiger diyorum. İkinci el değeride oldukça iyi bu arada
    sapma sorununu duydum ama cözümü varsa sorun değil önerin için tesekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Brunhild

    sapma sorununu duydum ama cözümü varsa sorun değil önerin için tesekkürler

    Alıntıları Göster
    Her ikiside 1 yıl sonra sagından solundan sesler gelmeye başlayacak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Engin.K

    Her ikiside 1 yıl sonra sagından solundan sesler gelmeye başlayacak

    Alıntıları Göster
    motora bakarsan o da sana bakar düşüncesindeyim 2 tane motorum var dı birini sattım 2 side çin malı biri asya 150 t 2005 te sıfır aldım ilk bakımı geldı servıse götürdüm gördümki servisleri hiç bir işe yaramaz yürüyen motoru bozabilecek ustalar yani o oldu bi daha servis bakım vs hiç bi şekılde ugramadım oraya butun bakımlarını kendım yaptım 2005 ten bu yana benı 1 gun yolda bırakmadı gecen hafta 850 ytl ye sattım onu alan arkadasta sımdılık memnun diğer motorum yuan 150 cc kros (çelik motor) o da öyle böyle gıdıyor
    ben demıyorum çin malları kalitelidir 2004 2005 yıllarında patlayan motor piyasası bilen bilmeyen herkes aldı ucuz dıyerek çin malını hepsının elınde patladı çin malı dandıktır ama iyi bir rodaj ve sürekli ilgiyle sorun cıkıcagını sanmıyorum görüşün için tesekkurler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Brunhild

    motora bakarsan o da sana bakar düşüncesindeyim 2 tane motorum var dı birini sattım 2 side çin malı biri asya 150 t 2005 te sıfır aldım ilk bakımı geldı servıse götürdüm gördümki servisleri hiç bir işe yaramaz yürüyen motoru bozabilecek ustalar yani o oldu bi daha servis bakım vs hiç bi şekılde ugramadım oraya butun bakımlarını kendım yaptım 2005 ten bu yana benı 1 gun yolda bırakmadı gecen hafta 850 ytl ye sattım onu alan arkadasta sımdılık memnun diğer motorum yuan 150 cc kros (çelik motor) o da öyle böyle gıdıyor
    ben demıyorum çin malları kalitelidir 2004 2005 yıllarında patlayan motor piyasası bilen bilmeyen herkes aldı ucuz dıyerek çin malını hepsının elınde patladı çin malı dandıktır ama iyi bir rodaj ve sürekli ilgiyle sorun cıkıcagını sanmıyorum görüşün için tesekkurler

    Alıntıları Göster
    hiçbirisi
    regal raptora bir bak pişman olmassın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _DIESEL_

    hiçbirisi
    regal raptora bir bak pişman olmassın

    Alıntıları Göster
    Regal Raptor ların servis sıkıntısı olduğunu biliyorum. Su soğutmada problem çıkarabiliyor. Eğer birde boyun biraz uzunsa Regal Raptor a hiç bakma bence... Uzun boylu adam Regal Raptor da bi tuhaf duruyor.

    Bu arada Kanuni Tiger da kullanılan motor Suzuki GN250 motorudur. Yüksek ağırlığına rağmen performansı oldukça tatmin edicidir. Örnek vermek gerekirse; Benim Tiger biraz seri kalkışta patinajla kalkıyor. Maksimum gördüğüm hız 160 km/h... Gerçi o süratte pek zevk verdiği söylenemez ama yaptı.

    Topikte söylenenlerin aksine 1 yıl sonra sağından solundan ses geldiği görüşüne katılmıyorum. Çok ilgili, çok titiz bir kullanıcı olduğum söylenemez. Buna rağmen sağından solundan ses gelmiyor.

    Saplama kırma meselesine de yurdum tornacıları çözüm bulmuş. O işlem bana 50 liraya mal oldu. Saplama kırma derdinden kurtuldum.

    Israrla Tiger tavsiye ediyorum ben sana. Ben kullanıcısıyım. Memnunum.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    i
    5 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Minik_cooper

    Regal Raptor ların servis sıkıntısı olduğunu biliyorum. Su soğutmada problem çıkarabiliyor. Eğer birde boyun biraz uzunsa Regal Raptor a hiç bakma bence... Uzun boylu adam Regal Raptor da bi tuhaf duruyor.

    Bu arada Kanuni Tiger da kullanılan motor Suzuki GN250 motorudur. Yüksek ağırlığına rağmen performansı oldukça tatmin edicidir. Örnek vermek gerekirse; Benim Tiger biraz seri kalkışta patinajla kalkıyor. Maksimum gördüğüm hız 160 km/h... Gerçi o süratte pek zevk verdiği söylenemez ama yaptı.

    Topikte söylenenlerin aksine 1 yıl sonra sağından solundan ses geldiği görüşüne katılmıyorum. Çok ilgili, çok titiz bir kullanıcı olduğum söylenemez. Buna rağmen sağından solundan ses gelmiyor.

    Saplama kırma meselesine de yurdum tornacıları çözüm bulmuş. O işlem bana 50 liraya mal oldu. Saplama kırma derdinden kurtuldum.

    Israrla Tiger tavsiye ediyorum ben sana. Ben kullanıcısıyım. Memnunum.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Minik_cooper

    Regal Raptor ların servis sıkıntısı olduğunu biliyorum. Su soğutmada problem çıkarabiliyor. Eğer birde boyun biraz uzunsa Regal Raptor a hiç bakma bence... Uzun boylu adam Regal Raptor da bi tuhaf duruyor.

    Bu arada Kanuni Tiger da kullanılan motor Suzuki GN250 motorudur. Yüksek ağırlığına rağmen performansı oldukça tatmin edicidir. Örnek vermek gerekirse; Benim Tiger biraz seri kalkışta patinajla kalkıyor. Maksimum gördüğüm hız 160 km/h... Gerçi o süratte pek zevk verdiği söylenemez ama yaptı.

    Topikte söylenenlerin aksine 1 yıl sonra sağından solundan ses geldiği görüşüne katılmıyorum. Çok ilgili, çok titiz bir kullanıcı olduğum söylenemez. Buna rağmen sağından solundan ses gelmiyor.

    Saplama kırma meselesine de yurdum tornacıları çözüm bulmuş. O işlem bana 50 liraya mal oldu. Saplama kırma derdinden kurtuldum.

    Israrla Tiger tavsiye ediyorum ben sana. Ben kullanıcısıyım. Memnunum.


    regal raptor kullandınmı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _DIESEL_

    quote:

    Orjinalden alıntı: Minik_cooper

    Regal Raptor ların servis sıkıntısı olduğunu biliyorum. Su soğutmada problem çıkarabiliyor. Eğer birde boyun biraz uzunsa Regal Raptor a hiç bakma bence... Uzun boylu adam Regal Raptor da bi tuhaf duruyor.

    Bu arada Kanuni Tiger da kullanılan motor Suzuki GN250 motorudur. Yüksek ağırlığına rağmen performansı oldukça tatmin edicidir. Örnek vermek gerekirse; Benim Tiger biraz seri kalkışta patinajla kalkıyor. Maksimum gördüğüm hız 160 km/h... Gerçi o süratte pek zevk verdiği söylenemez ama yaptı.

    Topikte söylenenlerin aksine 1 yıl sonra sağından solundan ses geldiği görüşüne katılmıyorum. Çok ilgili, çok titiz bir kullanıcı olduğum söylenemez. Buna rağmen sağından solundan ses gelmiyor.

    Saplama kırma meselesine de yurdum tornacıları çözüm bulmuş. O işlem bana 50 liraya mal oldu. Saplama kırma derdinden kurtuldum.

    Israrla Tiger tavsiye ediyorum ben sana. Ben kullanıcısıyım. Memnunum.


    regal raptor kullandınmı?

    Alıntıları Göster
    biraz objektif olalım arkadaşlar sırf kendi kullandığımız motor diye o kadar abartmayalım hep pozitif yönlerini söylüyorsunuz bide negatif yönlerini söyleyin ve milleti yanıltmayın regal raptor kalitesi işçiliği performansı ve teknolojisiyle vede su soğutmasıyla tigerden bir adım önde zaten regale su soğutmada sorun çıkartıyor demişsin kaç tane gördün sorunlu olan regal? tamam servisi ve parçasında sıkıntı yaşarsın doğrudur ama bu kadar çamur atmanın alemi yok
    tiger 250;
    -hava soğutmalı dezavantaj
    -vibrasyonnnnnnnnnnnnnnn neredeyse her devirde hissedilir derecede
    -parça kalitesi berbat kromajlar yağmuru yediğinde renk atıyor
    -karbrotör sorunu
    -yakıt sorunu regala göre fazla yakıyor
    -elektrik sorunu
    daha sayayımmı......
    not;bunların hepsi tigerde görülen kronik sorunlardır şahsi değildir
    dikkat ederseniz mondialı anlatmadım bile gerek yok yazmaya deymez
    uzun afın kısası ben olsam hiçbirini almazdım regal iyi ama servis yedek parça sıkıntısı büyük bir problem bu yüzden biraz daha para koyar 4 büyük japondan 2.el olsada alırdım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _DIESEL_

    biraz objektif olalım arkadaşlar sırf kendi kullandığımız motor diye o kadar abartmayalım hep pozitif yönlerini söylüyorsunuz bide negatif yönlerini söyleyin ve milleti yanıltmayın regal raptor kalitesi işçiliği performansı ve teknolojisiyle vede su soğutmasıyla tigerden bir adım önde zaten regale su soğutmada sorun çıkartıyor demişsin kaç tane gördün sorunlu olan regal? tamam servisi ve parçasında sıkıntı yaşarsın doğrudur ama bu kadar çamur atmanın alemi yok
    tiger 250;
    -hava soğutmalı dezavantaj
    -vibrasyonnnnnnnnnnnnnnn neredeyse her devirde hissedilir derecede
    -parça kalitesi berbat kromajlar yağmuru yediğinde renk atıyor
    -karbrotör sorunu
    -yakıt sorunu regala göre fazla yakıyor
    -elektrik sorunu
    daha sayayımmı......
    not;bunların hepsi tigerde görülen kronik sorunlardır şahsi değildir
    dikkat ederseniz mondialı anlatmadım bile gerek yok yazmaya deymez
    uzun afın kısası ben olsam hiçbirini almazdım regal iyi ama servis yedek parça sıkıntısı büyük bir problem bu yüzden biraz daha para koyar 4 büyük japondan 2.el olsada alırdım

    Alıntıları Göster
    Ben Regal Raptor için kötü beş para etmez demedim. Dezavantajlarını söylüyorum sadece. Parça sıkıntısı, servis sıkıntısı var. Su soğutma sistemi sorun çıkarıyor.

    Bu arada 2 kere kullandım Regal Raptor benim kullandığım Tiger kadar vibrasyon vardı. Gerçi benim Tigerda 15 dişli var onunda etkisi olabilir. Hava soğutma dezavantaj değil bence. Geçen sene Ağustos sıcağında hiç durmadan Antalya - Eskişehir yaptım problem çıkarmadı. Hatta ısındıkça gidişi güzelleşti.

    Kapalı yerim olmamasına rağmen, Yağmuru, doluyu yemesine rağmen boyası veya kromajı atan hiç bir yeri yok motorumun. Bi tek koltuğun kaplamasında çatlaklar var o kadar.

    Bana kötülüyorsun diyen arkadaşlar; Sizde lütfen kullanmadan yorum yapmayın.

    Tiger Avantajları :

    1- Hava soğutma Avantaj ( Su soğutma problemi yaşaman imkansız. Ki Dragstar bile hava soğutmalı )
    2- Yüksek Sele
    3- Çift Disk Fren
    4- Arka Tek Amortisör ( Mükemmel çalışıyor )
    5- Suzuki motoru olması avantaj
    6- Regal Raptor ile aynı yakıt tüketimine sahip 100 km de 3,2 lt


    Senin kronik sorun olarak bahsettiğin sorunların hiçbirini ben yaşamadım. Benim yaşadığım tek sorun Saplama kırması oldu. Bizim grubumuzda 6 tane daha Tiger var onlardan bu tip şikayet hiç duymadım. Bi tanesinin karbüratörü bozuldu. Hava ayarı yapılırken diyafram zarar görmüş. Tabi bu sorun takdir edilirki usta hatası. O da garantiden değişti zaten.

    Emin ol motorumdan memnun olmasam önermezdim arkadaşa. Ben bunla çok sorun yaşadım aman kardeş sen başını yakma derdim. Ama yinede tavsiye ediyorum. Çünkü memnunum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Minik_cooper

    Ben Regal Raptor için kötü beş para etmez demedim. Dezavantajlarını söylüyorum sadece. Parça sıkıntısı, servis sıkıntısı var. Su soğutma sistemi sorun çıkarıyor.

    Bu arada 2 kere kullandım Regal Raptor benim kullandığım Tiger kadar vibrasyon vardı. Gerçi benim Tigerda 15 dişli var onunda etkisi olabilir. Hava soğutma dezavantaj değil bence. Geçen sene Ağustos sıcağında hiç durmadan Antalya - Eskişehir yaptım problem çıkarmadı. Hatta ısındıkça gidişi güzelleşti.

    Kapalı yerim olmamasına rağmen, Yağmuru, doluyu yemesine rağmen boyası veya kromajı atan hiç bir yeri yok motorumun. Bi tek koltuğun kaplamasında çatlaklar var o kadar.

    Bana kötülüyorsun diyen arkadaşlar; Sizde lütfen kullanmadan yorum yapmayın.

    Tiger Avantajları :

    1- Hava soğutma Avantaj ( Su soğutma problemi yaşaman imkansız. Ki Dragstar bile hava soğutmalı )
    2- Yüksek Sele
    3- Çift Disk Fren
    4- Arka Tek Amortisör ( Mükemmel çalışıyor )
    5- Suzuki motoru olması avantaj
    6- Regal Raptor ile aynı yakıt tüketimine sahip 100 km de 3,2 lt


    Senin kronik sorun olarak bahsettiğin sorunların hiçbirini ben yaşamadım. Benim yaşadığım tek sorun Saplama kırması oldu. Bizim grubumuzda 6 tane daha Tiger var onlardan bu tip şikayet hiç duymadım. Bi tanesinin karbüratörü bozuldu. Hava ayarı yapılırken diyafram zarar görmüş. Tabi bu sorun takdir edilirki usta hatası. O da garantiden değişti zaten.

    Emin ol motorumdan memnun olmasam önermezdim arkadaşa. Ben bunla çok sorun yaşadım aman kardeş sen başını yakma derdim. Ama yinede tavsiye ediyorum. Çünkü memnunum

    Alıntıları Göster
    tiger 100 km 4 litre hatta bazen onuda zorlayabiliyor ama görüntüsü hoş ona birşey demiyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Minik_cooper

    Ben Regal Raptor için kötü beş para etmez demedim. Dezavantajlarını söylüyorum sadece. Parça sıkıntısı, servis sıkıntısı var. Su soğutma sistemi sorun çıkarıyor.

    Bu arada 2 kere kullandım Regal Raptor benim kullandığım Tiger kadar vibrasyon vardı. Gerçi benim Tigerda 15 dişli var onunda etkisi olabilir. Hava soğutma dezavantaj değil bence. Geçen sene Ağustos sıcağında hiç durmadan Antalya - Eskişehir yaptım problem çıkarmadı. Hatta ısındıkça gidişi güzelleşti.

    Kapalı yerim olmamasına rağmen, Yağmuru, doluyu yemesine rağmen boyası veya kromajı atan hiç bir yeri yok motorumun. Bi tek koltuğun kaplamasında çatlaklar var o kadar.

    Bana kötülüyorsun diyen arkadaşlar; Sizde lütfen kullanmadan yorum yapmayın.

    Tiger Avantajları :

    1- Hava soğutma Avantaj ( Su soğutma problemi yaşaman imkansız. Ki Dragstar bile hava soğutmalı )
    2- Yüksek Sele
    3- Çift Disk Fren
    4- Arka Tek Amortisör ( Mükemmel çalışıyor )
    5- Suzuki motoru olması avantaj
    6- Regal Raptor ile aynı yakıt tüketimine sahip 100 km de 3,2 lt


    Senin kronik sorun olarak bahsettiğin sorunların hiçbirini ben yaşamadım. Benim yaşadığım tek sorun Saplama kırması oldu. Bizim grubumuzda 6 tane daha Tiger var onlardan bu tip şikayet hiç duymadım. Bi tanesinin karbüratörü bozuldu. Hava ayarı yapılırken diyafram zarar görmüş. Tabi bu sorun takdir edilirki usta hatası. O da garantiden değişti zaten.

    Emin ol motorumdan memnun olmasam önermezdim arkadaşa. Ben bunla çok sorun yaşadım aman kardeş sen başını yakma derdim. Ama yinede tavsiye ediyorum. Çünkü memnunum

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Minik_cooper

    6- Regal Raptor ile aynı yakıt tüketimine sahip 100 km de 3,2 lt



    Siz 3.2 litre konusunda ciddi misiniz?

    Yada şöyle soriim, bu şehir dışı yakıtı değil mi?

    Çünkü 20HP'lik 250cc 185kg'lık bir makinenin şehir içinde 3,2 litre yakması imkansız gibi..

    Bende 125'lik scooter var bitane. O bile şehir içinde 3 litre yakıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ayı Baba

    quote:

    Orjinalden alıntı: Minik_cooper

    6- Regal Raptor ile aynı yakıt tüketimine sahip 100 km de 3,2 lt



    Siz 3.2 litre konusunda ciddi misiniz?

    Yada şöyle soriim, bu şehir dışı yakıtı değil mi?

    Çünkü 20HP'lik 250cc 185kg'lık bir makinenin şehir içinde 3,2 litre yakması imkansız gibi..

    Bende 125'lik scooter var bitane. O bile şehir içinde 3 litre yakıyor.

    Alıntıları Göster
    arkadaş uçmuş galiba tigerin kağıdında yazan değer 4 litre kaldıki bu normal kullanımda .şehir içinnde dur kalklarla rahat 4 litreyi geçer ayrıca regal tigerle aynı yakmaz daha az yakar denenmiştir bu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _DIESEL_

    arkadaş uçmuş galiba tigerin kağıdında yazan değer 4 litre kaldıki bu normal kullanımda .şehir içinnde dur kalklarla rahat 4 litreyi geçer ayrıca regal tigerle aynı yakmaz daha az yakar denenmiştir bu

    Alıntıları Göster
    Kağıt üzerinde 4 litreyi kanıtlarmısınız bana ? Şu an ben bugün hesapladım daha şehir içi makul kullanımda 70 km yi geçmezsem 3,1 lt benzin tüketimim var. İnanmayan arkadaşlar varsa aranızda istediğiniz şekilde deneriz.

    Dün benzin lambası yandığı gibi hemen 10 liralık benzin aldım. 96 km yaptım benzin lambası tekrar yandı. Benzinin litresi 3.560 YTL şu an. Hesap ortada yani. Komple şehiriçidir bu vermiş olduğum değer.Ama bu değeri yaklaşık 5000 devir ve 70 km/h geçmeden yaptım. Performanslı kullanımda tabiki değerler değişir. 110 km/h geçtikten sonra yakıt tüketimi 4 litreye yaklaşıyordur belkide geçiyordur. Onu bilemem.

    Kanuni kataloğunda Tiger yakıt tüketimi 100 km de yakıt tüketimi 3.2 lt. Aksini iddaa eden varsa ispatlasın rica ederim.

    Ayrıca kullanıcı yorumlarını ve testlerini de inceleyin isterseniz :

    http://www.hurriyetoto.com/oto/otoyasam/haberdetay.php?cid=1974
    http://www.motosiklet.net/forum/teknik-bilgiler/5084-motorsiklette-yakit-ve-surat.html

    Scooter lar her zaman vitesli motora göre çok yakar. Bu aksi iddaa edilemez bir gerçektir. Kanuni Tiger ın ağırlığı dezavantaj ama torku yüksek olduğu için yüksek devir çevirmeniz gerekmez. Buda yakıt tüketimi açısından olumlu olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Minik_cooper

    Kağıt üzerinde 4 litreyi kanıtlarmısınız bana ? Şu an ben bugün hesapladım daha şehir içi makul kullanımda 70 km yi geçmezsem 3,1 lt benzin tüketimim var. İnanmayan arkadaşlar varsa aranızda istediğiniz şekilde deneriz.

    Dün benzin lambası yandığı gibi hemen 10 liralık benzin aldım. 96 km yaptım benzin lambası tekrar yandı. Benzinin litresi 3.560 YTL şu an. Hesap ortada yani. Komple şehiriçidir bu vermiş olduğum değer.Ama bu değeri yaklaşık 5000 devir ve 70 km/h geçmeden yaptım. Performanslı kullanımda tabiki değerler değişir. 110 km/h geçtikten sonra yakıt tüketimi 4 litreye yaklaşıyordur belkide geçiyordur. Onu bilemem.

    Kanuni kataloğunda Tiger yakıt tüketimi 100 km de yakıt tüketimi 3.2 lt. Aksini iddaa eden varsa ispatlasın rica ederim.

    Ayrıca kullanıcı yorumlarını ve testlerini de inceleyin isterseniz :

    http://www.hurriyetoto.com/oto/otoyasam/haberdetay.php?cid=1974
    http://www.motosiklet.net/forum/teknik-bilgiler/5084-motorsiklette-yakit-ve-surat.html

    Scooter lar her zaman vitesli motora göre çok yakar. Bu aksi iddaa edilemez bir gerçektir. Kanuni Tiger ın ağırlığı dezavantaj ama torku yüksek olduğu için yüksek devir çevirmeniz gerekmez. Buda yakıt tüketimi açısından olumlu olur.

    Alıntıları Göster
    motorun 1 litreyle 30 km gidiyorsa lastiğini öperim ben o motorun




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _DIESEL_

    motorun 1 litreyle 30 km gidiyorsa lastiğini öperim ben o motorun

    Alıntıları Göster
    Yakıt tüketimi hakkında yanlış bilgi almış olabilirsin. Mesela Regal Raptor un şehir içi spor kullanımda 5,5 lt. nin üstünde yakmış bir kişi. İnternette gezerken demin okudum hatta. Bu mantığa göre Regal de çok yakıyo diyebiliriz.

    Ben Antalyadayım. Ve yukarda vermiş olduğum yakıt kilometre hesabı daha dün hesaplandı. İnternette benim gibi 3,1 lt yakıt tüketen sayısız Tiger kullanıcısı var. Performanslı kullanımdan bahsetmiyorum, performansta iş değişir tabi. 4 litreyi bırak 5 litre yakması bile gayet normal. Ama üstüne basarak söylüyorum. Benim kullanış şeklim ile yakıt tüketimim bu şekilde

    Ani hızlanma ve yavaşlama yapmam, 5000 deviri özellikle bu hafta çok nadir geçmiştir motorum. Düzgün vites değiştiririm, motorumun her zaman ayarları düzgündür, her 2000 km de düzgün olarak detaylı bakımı yapılır ve şu an 23.000 km dedir kendileri. Bütün bunlar benim yakıt tüketimimin makul düzeyde olmasını sağlıyor sanırım.

    Benim asıl merak ettiğim konu ; Benim bildiğim kadarıyla Regal ler çift silindir... Yanlışmı biliyorum?Eğer çift silindirse zaten teknik ve mantık açısından Tigerdan az yakması imkansız. Çünkü Tiger tek silindir. Bu kurduğum mantık doğru bir mantık değilmi ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Minik_cooper

    Yakıt tüketimi hakkında yanlış bilgi almış olabilirsin. Mesela Regal Raptor un şehir içi spor kullanımda 5,5 lt. nin üstünde yakmış bir kişi. İnternette gezerken demin okudum hatta. Bu mantığa göre Regal de çok yakıyo diyebiliriz.

    Ben Antalyadayım. Ve yukarda vermiş olduğum yakıt kilometre hesabı daha dün hesaplandı. İnternette benim gibi 3,1 lt yakıt tüketen sayısız Tiger kullanıcısı var. Performanslı kullanımdan bahsetmiyorum, performansta iş değişir tabi. 4 litreyi bırak 5 litre yakması bile gayet normal. Ama üstüne basarak söylüyorum. Benim kullanış şeklim ile yakıt tüketimim bu şekilde

    Ani hızlanma ve yavaşlama yapmam, 5000 deviri özellikle bu hafta çok nadir geçmiştir motorum. Düzgün vites değiştiririm, motorumun her zaman ayarları düzgündür, her 2000 km de düzgün olarak detaylı bakımı yapılır ve şu an 23.000 km dedir kendileri. Bütün bunlar benim yakıt tüketimimin makul düzeyde olmasını sağlıyor sanırım.

    Benim asıl merak ettiğim konu ; Benim bildiğim kadarıyla Regal ler çift silindir... Yanlışmı biliyorum?Eğer çift silindirse zaten teknik ve mantık açısından Tigerdan az yakması imkansız. Çünkü Tiger tek silindir. Bu kurduğum mantık doğru bir mantık değilmi ?

    Alıntıları Göster
    cruiserlardan pek anlamam hiçte ilgimi çekmezler o yüzden pek diretmeyeceğim çünkü bilmediğim konu hakkında yorum yapmayı pek sevmem ben sadece piyasayı takip ettiğimden dolayı duyduğum şeyleri dile getirdim ama marka olarak ne mondial ne kanuni tercih edilmemelidir




  • kanuni bence
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Beetle Juice

    kanuni bence
    bence bmc
    bence levend...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _DIESEL_

    bence bmc
    bence levend...

    Alıntıları Göster
    kanuni tiger s aldım cuma günü teslim alıcam kısmetse saolun beyler
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.