Şimdi Ara

Kargo şikayetleri burada toplansın!(Hepsiburada cevabı-İnternet siteleri için şikayet metni eklendi) (44. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.064
Cevap
5
Favori
34.348
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4243444546
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ülkemizde akaryakıt fiyatları düşmezse yüksek fiyatlar görürüz.
    Maaşlar artmalı(asgari ücretten bahsedelim)
    Kargo sektörüne eleman dayanmıyor.
    sendikalaşma ve çalışanın hakları iyileştirilmeli.
    lojistik ve kargoda eğitim şart. ama eğitim şart diye tek adama 5. kata kadar büyük tamburlu içi betonlu çamaşır makinelerini taşımadı diye şikayet etmeyin. :D

    Alman postası örnek alınmalı.

    Sektör az işçi ile çok para kazanma peşinde buda inanılmaz bi rantı gözler önüne seriyor.

    birçok firma olmasına rağmen müthiş bi alışveriş var. rekabet olmasına rağmen.

    insanlarımız 5 lira verip kargosunun ferrari ile teslim edilmesini beklemesin. ama gününde teslim edilmesi bi çabadır. ülkemizin yolları ortada gecelerin fermanı olmuş bu emekçi insanlar mücadelenin kralını veriyor.

    ama bi ayrıntı var ki müşteri eğer önemli biri değilse ve durum önemli bi seviyede değilse ilgilenilmiyor hatta iplemiyorlar bile yaw he he diyorlar biz sizi arayacağız hesabı kem küm.

    çözüm toplu tepki ve anında geri vites.




  • Bizim burada en iyileri yurtiçi ve aras kargo. Sürat kargoda lcd televizyonu ekran üstü düşürdüklerini gördüm.
  • Diğer konuya yazacaktım yazmayı unuttum. Samsun/Merkezdeki yurtiçi kargo şubesi ile hiç bir sıkıntım olmadı şu zamana kadar. 27 ekimde hepsiburadadan 3 adet ürün aldım hepsini farklı farklı göndermişler. 28 ekimde gündüz 2 parçayı getirdiler, akşama doğruda diğer paketi getirdiler. Bu güne kadar da hiç bir aksatma yaşamadım.
  • konu açıldığında ilk okuyanlardan biriydim sanırım bugun bakıyorum patlamış gitmiş.

    bende bir şube ekleyeyim.

    yurtiçi kargo istanbul bağcılarda güneşli şubesi.

    telefonlara hiçbir zaman cevap alamadım, şubenin yeri güneşliye çokmu çok uzak zaten.
    telefonla ulaşamadığım için kaç defa o kadar yolu/yokuşu yürüyerek kargomu elden teslim aldım.

    şikayet için yurt içi merkezi aradım onlarda şikayet almadıklarını belirterek farklı bir numara verdiler orayada ulaşamadım.
  • D&R internet sitesinde sadece yurtiçi kargo seçeneği var. En azından ikinci bir kargo şirketiyle çalışmaları için istekte bulunmuştum ama tek kişiyi pek dikkate almıyorlar sanırım. Çok kullandığım bir siteydi ama kargo olayı yüzünden artık tercih etmiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PlayerX -- 29 Ekim 2015; 21:31:56 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • PlayerX kullanıcısına yanıt
    Hocam bence bu mesajı yolların birde
    Sayın yetkili,
    http://forum.donanimhaber.com/m_111301059/tm.htm Bu linkte olduğu gibi insanlar kargo seçeneklerini çoğaltmasını istiyor böylece insanlar sizden daha mutlu alışveriş yapmış olacak. Bu konuyla ilgilenmenizi rica ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Polyash


    quote:

    Orijinalden alıntı: husamsdu

    Yurtiçi Isparta Şubesi rezalet. 2 ürün aynı gün geldi 1 tanesi teslim edilemedi yazıyor 1 tanesi teslim edildi. Ben devlet dairesinde çalışıyorum. Saat 5 ten sonra teslim edilmesi imkansız saat 18.30 da teslim edilmiş görünüyor. 2 si de teslim edilmedi. Teslim edilmedi yazılan ürün ertesi gün geldi(sanırım kurumların 5te mesai bittiğini öğrendiler) Teslim edildi denen kargo hala ortalarda yok. Birkaç defa gittim. Bulamadım. Kargo ya gidenler eşyalarını kendileri buluyor. Bana salı çarşamba bir daha arayın dediler ama telefonu açan yok. İnternetten sipariş edeceğimde soruyorum: Yurtiçi Kargo ile çalışıyor musunuz? Cevap evet ise almıyorum .

    Yurtici isparta subesi berbat hocam. Bir kere iki paketim vardi bekledigim ayni anda kargolanan. Kargocu geldi bir tanesini getirmis digeri nerede hocam dedim digeri de mi vardi dedi dalga mi geciyorsunuz dedim pardon arabadaymis dedi sonra. Bu kadar sorumsuzlar iste

    gül şubesi mi ??




  • Evim niğde merkezde olmasına rağmen Yurt İçi kargo evimin borda gözüktüğünü söylüyor bordan kargo bazen 2-3 gün gelmiyor sorduğumda ise eviniz çok uzak yoğunluk var deniliyor. MNG kargonun 1 günde getirdiği kargoyu bazen 1 haftada getiriyor YURTİÇİ KARGO PİŞMANLIKTIR.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  •  Kargo şikayetleri burada toplansın!(Hepsiburada cevabı-İnternet siteleri için şikayet metni eklendi)
  • Suç yurtiçi kargo'da mı yoksa ticari internet sitelerinde mi bilemiyorum. mesela HB bu adamlar 100 tl üzerine kargo bedava yaparken sadece yurtiçi kargoyu seçtiriyor. eee gidipte bedava kargo yerine kimse aras kargoyu seçmez.
    kargo geliyor. yogunluktan adamlar haliyle gün içinde teslim edemiyorlar. benım bir çok kargom önce şubeye geliyor 1 gün bekletiliyor 2.gün dagıtıma çıkıyor.

    mesela salı günü HB'den şampuan aldım. genelde 2 gün de ulaştıgı için perşembeye göre yani bugune göre ayarladım ama daha hepsiburadadan yeni çıkmış.
    birde utanmadan şampuanın altına aynı gün kargo ibaresi koymuşlar.
  • Yurtiçi kargo şubelerini tek tek satmaya başladı artık şubeler acente şekline döndü haliyle acente sahipleri maliyetleri azaltmak için az adam az araç çalıştırıyor, atıyorum bir bölge için en az 8 araç dağıtıma çıkması gerekirken acente sahibi 4 araç çıkartıyor sonuç olarak kargolar dağıtılamıyor yığılma alıyor genel müdürlük acenteye yaptırımda da bulunmuyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Beyefendi-2 kullanıcısına yanıt
    madem bu konu açıldı herkes şikayet belirtiyor bende şube şikayetimi yazayım

    yurtiçi kargo didim şubesi aman dikkat

    n11.com dan ürün aldım kargo firmasi yazmadıgı için sipariş verdim satıcı kargoya verdikten sonra yurtiçi kargo olugunu gördüm kargo faturası öğlen kesilmiş 18.30 da yola çıkmış

    aras mng sürat kargoya paketler genelede sabah geliyor bazen öğlene kaldıgı oluyor ama gün içinde kesin adrese teslime ederler ama yurtiçi kargomu tam 3 gün şubede bekletti

    arıyorum telefon sürekli meşgul sosyal medya ve şikayetvara yazdım standart cevap çözüm yok bölge müdürlüğünü aradım yetkli kişi daha lafını şubeye geçiremiyor benim yapacağım bişey yok diyip işin içinden çıktı şube ile ev arası araba ile 5 10 dk mesafe vardı baktım paket bana gelmiyor şubeden aldım ama bundan sonra bir daha yurtiçi kargodan asla ürün almam göndermem benim için bitti

    bu olaydan sonra satıcıyıada tepkimi gösterdim bir daha yurtiçi ile gönderdiğin an siparişi iptal ederim senden ürün almam dedm başka kargo ile göndeiririm dedi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Exclusive.Gamer -- 29 Ekim 2015; 23:19:42 >




  • Evet bende bir şikayet bırakayım. Yaklaşık Tüm Kargo şirketlerini denedim.

    En rezili Yurt içi Kargo ile Sürat Kargo. En beğendiklerim ise Aras-MNG ve UPS kargo. PTT kargo ise ucuz.

    Gümüşhane de ki Yurt içi Kargosu tam bir fiyasko. Kargom iki gün önceden şubeye gelmiş, şubeye gidiyorum kargomu alacağım orada ki yetkili bana kargonuz içeride çok altlarda kalmış çıkaramadım. O yüzden teslim edemeyeceğim. Kargolar boşaldıktan sonra ancak teslim edebilirim.... cevaba bakın.

    Bu örnekleri daha çok çoğaltabilirim.
  • Kayseri billur subesi kargoyu birak dediğini anlamaktan yoksunlar uyuşturucumu kullaniyorlar nedir. Sürekli subeden alacaksin kargoyu eve beklersen 1kmlik yere 3 gunde zor gelirler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yurtiçi kargo pişmanlıktır. Bununla ilgili geçen sene bir konu da ben açmıştım..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: joker-38

    quote:

    Orijinalden alıntı: fatsa52

    Yurtici kargoda calismis birisi olarak size subelerdeki aksaklilarin nelerden kaynaklandigini aklima geldigince yazayim

    En onemli sebep eleman turn over denilen personel donusum oraninin cok yuksek olmasi. Yuzde 60 lara varan oranlar. Yani o sene ise 10 kisi girmisse 6 si cikmis. Bu durumun surekli yasanmasi sebebi ile deneyimli personel orani cok az ve ise girenlerin ilk firsatta kacmalar.Deneyimsiz personel daha cok hata demek. Isinde mutsuz ve kacmayi dusunen personel ciddiyetsiz is demek.
    Bu durum en cok şubelerde, şubelerde ise kuryeler arasinda yasaniyor. Sebebi ise agir calisma kosullari, ve tabiki dusuk ucret. Cok uzun yillardir bu konuda bir iyilestirme calismasi yok. Calisanlar hamaldan farksiz goruluyor.

    Firmanin (genel mudurluk - 15,16 civari bolge mudurlugu)kendilerini alternatifsiz gormeleri. Sorunlarin tumunun sube, sube sayisal verilerin analizi ile farkinda olmalari (el terminalleri ile kargolarin her hareketi adim adim takip sistemden cekilerek kargo donusum oranlari, geldigi gun teslim edilmemis kargo oranlari, adreste bulunamadi oranlari, dagitima cikarilmamis kargolar, yanlis adrese giden kargolar,vs )iyilestirme konusunda bilincli olarak herhangi bir cabanin gosterilmemesi. Durum boyle idare ediliyor çunku personellerinin yetersiz oldugunu biliyorlar. Bu konu radikal bir donusum ve maliyet getirecegi icin eski tas eski hamam.

    Temelde yatan sebep insana ve calişana verilen degerin cok az olmasi.


    istanbul zeytinburnu demirciler sitesi yurtiçi kargo şubesini yıllardır bilirim. müdürü de telefon başında duranlarda dağıtıma çıkanlarda yıllardır aynı kişiler. öyle bir değişim felan olmuyor. el ile dağıtılan evrak türü kuryelerini bilmem ama araba ile dolaşanları hep aynı kişiler. lakin buna rağmen 3-4 gün geçirmeden kargo getirmezler. telefonlara çıkmazlar. çıkanı bulursan gel al yoğunuz derler. şikayet etsen bir saniye ulaşalım derler "şuan ulaşamıyorus daha sonra deneyin yoğun olabilirler" diye cevap alırsınız.
    kısaca bunun hiçbir açıklaması yok. bunları telede dürten kimse olmadıkça kendi keyiflerine göre takılıyorlar.

    Arkadaslar subelerden sikayet etmisler. Subelerle olan diyalogunuz bosuna enerji kaybidir ve hicbir sonuc alamazsiniz. Bu o firmalar icin cocuktan sikayet edip velisiyle hicbirsey paylasmamak gibi birsey. Korgo firmalarinin yonetim anlayisindan dogan bu sikintilari ancak genel mudurlugu kismende bolge mudurluklerini tacizle mumkundur -ki herkes sorunlarin farkinda ama bu konudaki farkindaliginizi ve huzursuzlugunuzu hissettirmedikce onlar bu duzene şimdilik razi.(sikayetlerin yuzde 90 i subelere yapildigindan zaten orada kaliyor.)

    Dunde bu konuyla ilgili bir mesajim olmustu. Uzerine deginmeyi unuttugum bir husus daha var. Sube mudurlerinin cogu acentedir yani bir nevi subenin sahibi. Para kazanan hicbir insan musterisini kaybetmek istemez ve sikayetleri dikkate alir ama ust yonetimler subelerin kar marjlari ile oyle oynuyorlarki sube ne kadar cok kargo tasisada ay sonu hakedisinine yansiyan arti deger cok dusuk. Bu nedenle acente sahipleride biraz hakli olarak musterilere “ölen ölür kalan saglar bizimdir” felsefesi ile yaklasiyorlar. Bu durumlar dunku mesajimda da bahsettigim gibi kurye ve diger sube calisanlarina aynen yansiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ntquartex

    Geçen hafta 7 parça ürün siparil ettim,5 ayrı kargo paketi yaptılar.İyice sapıttı hepsiburada,artık zor veririm sipariş..

    Aynı durumu ben yaşadım.

    Market alışverişi yapıyorum "100 tl üzeri kargo bedava" diyor, dedim bari burayı da deneyelim, 1 kerede gelir taşıma v.s ile uğraşmayız.

    Baktım 6 ürünü 6 ayrı kargo yapıp göndermişler. Her gün biri geliyor.

    Kargo da Yurt İçi.

    Her gelen de delik, kırık v.s.

    Aslında tüm DH belli bir gün ve saatte Twitter'dan bir hashtag ile konuya destek versek, çok ses getirir.

    Konuyu Hepsiburada.com'un sosyal hesapları ile paylaştım, Telefon numarası isteyip anında dönüş yapıp Yurt İçi kargo ile ilgili durumu gözden geçireceklerini ilettiler.




  • Arkadaslar burada sube sorunlarini paylasmak neyi cozecekki? Mecbur yine o subeyi kullanmak zorunda kalacak insanlar. Bir urun degilki bu onu almayin diyesiniz.

    Sartlarin nasil iyilestirilecegine dair konusmalar olmali.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konuyu ilk gün fark edip yorum yapanlardanım. Konu sahibi arkadaş ne oldu da konu başlığı değiştirildi?

    Konu yurt içi ve aras kargodan nefret edenler / mağdur olanlar tarzı bir başlıktı ve zaten gelen yorumların %90 ı bu iki firmayı kapsıyor. Konu bu sayede popüler olmuşken konu başlığını değiştirmek nedir, neyin korkusudur??

    Sen böyle korkakça davranmaya devam edersen daha çok mağdur edilirsin güzel kardeşim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: quarisma2005

    Konuyu ilk gün fark edip yorum yapanlardanım. Konu sahibi arkadaş ne oldu da konu başlığı değiştirildi?

    Konu yurt içi ve aras kargodan nefret edenler / mağdur olanlar tarzı bir başlıktı ve zaten gelen yorumların %90 ı bu iki firmayı kapsıyor. Konu bu sayede popüler olmuşken konu başlığını değiştirmek nedir, neyin korkusudur??

    Sen böyle korkakça davranmaya devam edersen daha çok mağdur edilirsin güzel kardeşim.

    Türkçe alt yazısı yok mu bunun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 4243444546
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.