Dostlar herkese merhaba. Gittigidiyor.com’dan bir masa lambası sipariş etmiştim 3 gün önce. Satıcı ürünü mng kargo ile aydın’dan gönderdi ve ürün dün sabah ankara’ya şubeye giriş yapmış yazıyordu kargo takipte. Neyse dün dağıtıma çıkmamıştı, bugünde dağıtıma çıkmayınca kıllandım. Şube’de fazla uzak değilken gidiyim bari elden alayım dedim. Ne olsa beğenirsiniz, adamlar ürünü kaybetmiş yüksek ihtimal. Yarım saat şube’de her yere baktı ürünü bulamadı. İlk defa başıma böyle bir şey geliyor. Ne satıcının ne de alıcı olarak benim bir kusurum var bu olayda, tamamen mng kargo’dan kaynaklanan bir durum. Ürünü iptal etme ya da iade etme hakkım var mıdır? ( Gerçi ürün bana gelmedi de nasıl iade edeceksem. ) İzlemem gereken yol nedir acaba. Daha önce online alışveriş sitesinden bir ürün alıpta başına böyle bir olay gelen var mı acaba? Ne yapmak lazım. Çok pahalı bir şey değildi ama yine miktar benim için önemli
Otomatik onay sürecinden önce ürünün ulaşmadığı GG sisteminden iletin paranız size geri ödenir.
espial
kullanıcısına yanıt
Teşekkür ederim hocam bilgilendirme için sağolun. Dediğiniz gibi yapayım madem.
Onlara masanın altına bakın de.
Benzer olay yakın tarihte aynı kargo şirketinden başıma geldi. Kargonun kaybolduğuna dair kargo şirketinde inceleme süreci başlattım ve bu durumu alış veriş yaptığım şirketin müşteri temsilcisine de bildirip kayıt açtırdım. 15 günlük inceleme sonrası, alış veriş yaptığım siteye kargonun kaybolduğunun onaylandığını bildirdim. Alış veriş sitesi de ya paranızı iade edelim ya da tekrardan aynı ürünü kargolayalım teklifinde bulundu, sorunu çözdük.
DrOKD
kullanıcısına yanıt
Teşekkürler hocam bilgilendirme için, satıcı iletişime geçmedi henüz benimle. İletişime geçerse bende sizin izlediğiniz bu yolu izleyeceğim.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme