< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi *Ubeyd* -- 15 Aralık 2016; 16:33:24 > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi *Ubeyd* -- 15 Aralık 2016; 16:33:24 > |
55 milyon vatandaşın kimlik bilgileri ulu orta dolandırıcılara teslim edilince kimliğe baksa ne çare olacak ki ! Vardır muhakkak elinde o kişi olduğunu ispat edecek sahte bir kimlik. Benim GSM hattımı sahte kimlik ile müraacat edip çaldı dolandırıcı, kağıt üzerinde işlem operatör değiştirmek görünüyor ! GSM operatörüne dahi olayı 1 ay boyunca 10'larca görüşmede anlatamadım ! Bunu neden yapamasın ? Kargo şirketleri, GSM operatörleri bir ağa bağlı. 1-3-5 eleman soktunuz mu ücra bir köşesinde memleketimin buralara erişimi olan anlık bilgileri şebekeye iletir, gönderi kargoya verildiği an sahte kimliği çıkartıp kişiyi gönderiyi almaya yollayabilirler. Uçakla atla git 100 liraya , gönderi 3-5 bin lira, koy cebine mangırı. Hem gez-dolaş hem de para kazan !.. Dolandırılmayı belki aklının ucundan geçirmeyen büyük bir fotoğraf hobisti kitlesini bulmuşlar. Kocaman ve leziz bir pastanın hepsini yemek isteyeceklerdir. 2 gündür de benzeri bir vaka dolaşıyordu, kamera görüntüleri ile yayınlamıştı dolandırılan kişi. O da fotoğraf konusunda, herif koca koliyi omuzlayıp çıkıyor. Artık kaç bin liralık ne varsa o kolide... Daha bu vakalar artarak çok yaşanacak gibi görünüyor bana.
|
Sorun yok relax. Kargo şirketinin hatalı olduğu gün gibi ortada. Belki biraz ayak diretip, az birazda hukuki süreç ile sizi oyalamaya çalışırlar, muhtemel göz korkutma numaraları bunlar. Acaba müşteri dişli mi yoksa sümsük mü diye yokluyorlardır, hep yaparlar bu numarayı. Karayolu taşıma kanununa, karayolu taşıma yönetmeliği ve posta hizmetleri kanuna göre kargo alıcıya teslim edilinceye kadar taşıyıcı sorumluluğundadır. Ayrıca doğru alıcıya teslim etme sorumluluğu da yine taşıyıcıya aittir. Yanlış avukat tutmaz iseniz hem maddi hem de manevi olarak tazminat talebinde bulunup, tüketici mahkemesine gitmeden bir kaç haftada işi bitirebilirsiniz. Yinede kimlik bilgilerinizi paylaşmanız da hoş olmamış, bir musibet bin nasihatten iyidir derler, inşallah sizin içinde öyle olur. Geçmiş olsun.
NOT: Kargo firması karşısında ezik durmayın sakın, yoksa size diş geçirebileceklerini sanıp ya işi savsaklarlar yada sizi ezmeye çalışırlar. Hem maddi zararınızı hem de manevi zararınızı talep edin. (maddi zarara malınızı satamadığınız için kıymet/değer yitirmesi ile, satış gecikmesinden doğan günler için kayıp tazmini ve gecikme faizlerini de hesaplatın ki kiminle uğraştıklarını bilsinler). Gerçekte de planlarınız arasında varsa otomobil, ev, ev için zaruri bir malın alımı vs gibi bir durumunuz bunu da ileri sürüp, gecikmeden doğan zararların tazmini de isteyebilirsiniz. İyi bir avukat her şeydir , isteyenin bir yüzü vermeyinin iki yüzü... |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hirotaro -- 16 Haziran 2016; 22:21:40 > |
|
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hirotaro -- 21 Haziran 2016; 2:22:40 > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eyozgurluk -- 22 Haziran 2016; 22:32:37 > |
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dopac34 -- 5 Temmuz 2016; 21:49:55 > |