< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Kasislerin Araca Etkisi
-
-
Ümmet TAŞCIyoutubeKASİSLERDEN NASIL GEÇİLİR ? #direksiyondersi #direksiyonsınavı #ehliyethttps://www.youtube.com/shorts/_5DHnPZxLDA?si=TJPYnrcbUNvQIAWm
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Tesekkurler ben sorumdaki gibi bir yanit ariyordum
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Hiç 1.e almayın araç seyir halindeyken , durmadıktan sonra.
-
Birisinin uyarisi sonrasi kafama takildi oda boyle demisti
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
1.vites çok mantıklı gelmiyor bana araç hareket halindeyken.
-
kasise gelmeden frenle geçerken freni bırak arabayı 2 ye al yola devam.
-
Ne kadar yüksek kasis olursa olsun arabayı tamamen durdurmayacağımıza göre 2. vitesle kalkamaya devam. 1. vitese, aracı komple durdurmadan geçirmem
-
Kasisten geçerken mutlaka debriyaja basarak arabayı boşa alırım bilmiyorum kimseden bir tavsiye falan almadım ama tüm aktarma organları devrede iken kasisten geçmek manuel arabada fırsatı varken mantıklı gelmiyor alışkanlık olmuş kasise girerken boşta girip 1-2 ile devam ederim genelde.
-
kasise gireceğim hıza göre değişiyor.
eğer sert, geniş ya da yüksek kasisten geçiyorsam geçerken baya yavaşlar 1le geçerim.
eğer ezilmiş ya da yüksekliği az kasisten geçersem biraz daha hızlı geçer 2de devam ederim.
yüksek kasisten hızlı geçen bir aracın arka tamponu önüme düştü, o gün bugündür dikkat ederim.
-
Bunu dusunmen cok mantikli
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
en mantiklisi bu
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bende aynısını yapıyorum. Hizimi 20 civarına düşürüp debriyaja basılı şekilde kasisten geçiyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
kasisler bazı yerlerde çok sık var o problem, yoksa herkes ister istemez yavaşlayacak, bir kere çok hızlı kasisten geçmiştim fren boşalması gibi bir durum olmuştu az kalsın öndeki tır a çarpacaktım frene son güç basarak azcık dura dura hedefe getirmiştim aracı, çok dikkat etmek lazım
-
Ben trafiği sıkıntıya sokmayacağım bir yoğunluktaysa 1. Vitese düşecek kadar yavaşlıyorum. Çünkü aracımın düşük devirlerde torku düşük 2. Vites düşük hızda keyfi kaçıyor :)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Demek hosuna gidiyor ha
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Otomatik araba alın, bırakın vitesi o düşünsün. Şu devirde tuşlu Nokia tlf gibi halen Manuel kullanmak eziyet bence.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yüksek ve geniş kasise geldiğimde duruyorum.
Trafiğin durumuna göre en soldan en sağa direksiyonu kırıp çarpraz geçiyorum...
-
Arabasına göre değişir, mesela benim arabanın vites oranları çok uzun 2. Vitesde çok hızlı gidiyor.Kasise gelince de yavaşlayıp vites düşürmeden geçmeye çalışırsam devir çok düşüyor araba tekliyor avans vuruyor yani arabaya zarar veriyor.O yüzden kasis çok keskin veya yüksekse iyice yavaşlayıp rev match yaparak 1. vitese atıyorum şanzımana yük bindirmeden ve kasisi geçtikden sonra ikiye alıp devam ediyorum.Bazen de debriyaja basıp aracın ataletiyle kasisi geçiyor sonrasında 1-2 yaparak devam ediyorum.Acemi birisi benim arabayı kullansa büyük ihtimalle kasiste arabayı 2. vitesde zorlar sirkeler sonra da stop ettirir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Biz de keyfimizden almıyoruz otomatik araba. Para gırla da ameleliği sevdiğimiz için almıyoruz.
Yoruma bak ya… bir akıllı sendin zaten.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Benzer içerikler
- araç muayene tekrarında nelere bakılır
- eski kimlikle noterde işlem yapılır mı 2024
- gözlüklü ehliyet örneği
- hgs yanlış geçiş düzeltme
- radara kaçla girdiğimi nasıl öğrenebilirim
- elektrikli paten
- trafik cezası itiraz
- uçan araba fiyatları
- renault logan
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X