Şimdi Ara

Kaybolan Kanal Sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
83
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selamlar,


    Yeni tip LNB ile Sagemcom DT-61440UHD (wifili 4K IQ Plus) cihaz kullanıyorum. Çanak sadece bana ait ve tek kablo ile cihaza geliyor.


    Sorunum şu, 165 numaradaki Disney Jr. kanalını ne yapsam da bulamadım, kanal bir zaman önce kayboldu ve listede yok. 164'ten 169'a atlıyor. Sinyalizasyon probleminden şüpheleniyorum ancak emin değilim.


    Bununla ilgili bilgisi olan varsa yardımcı olabilirse çok sevinirim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Aynı cihaz aynı sorun bende yaşadım lnb değişmeli arızalı dediler 1200tl 450tl servis ücretide üstüne bende kutu değişikliği talep ettim değişince düzeldi düşük sinyal diyerek açıyordu ve listeden kalkmıyordu sonra 450tl için cimere yazdım sonuç yok digitürk bu kutuları kaldırmak ve modül ile sadece futbol platformu olmaya çalışıyor, teknik servislerin paralarını bizden sağlıyor kimsede tepki vermiyor 550tl olmuş servis şuan kendi cihazlarından dolayı yaşanan sıkıntıyı bize yansıtıyor, bu arada lnb hala bende ve çalışıyor, teknik servis çanak anteni kontrol dahi etmedi.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • jodhpurs kullanıcısına yanıt

    Hocam selamlar,

    Siz sorunu cihaz değişerek çözdünüz, doğru mu? Kutu olarak hangi marka/modele geçtiniz? Sorun tamamen ortadan kalktı mı?


    Kesinlikle yazınızda sonuna kadar haklısınız, eşimin inadı ve benim de alışmışlığım olmasa anında bırakacağım. Sadece futbol platformu da olamıyorlar, dünyanın parasını ödüyoruz fakat en azından derbilerde bile 4K maç yayınlayamıyorlar.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi makgoroth -- 16 Ocak 2025; 2:42:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • makgoroth M kullanıcısına yanıt

    Aynı cihaz ile değiştim sonrasında görüntü kalitesinden memnun olmamamdan modül e geçiş sağladım kayıt özelliği için ise zaten uzaktan kayıt eskisi gibi çalışmıyor saçma sapan bir hal almış durumda bu arada evet sorun çözülmüştü , iptal birimine bağlanıp sizin kirasını ödediğim cihazı değişmek için neden ücret ödüyorum diyerek ücretsiz servis için diretin lütfen tabi cimerede yazınız aynı zamanda online tüketici haklarına ücret alırlarsa kanıtları ile şikayette bulununuz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • jodhpurs kullanıcısına yanıt

    Hocam selamlar,

    Değerli yanıtınız için teşekkür ederim. Dediklerinizi dikkate alacağım.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Tivibu Uydu ses kayması sorunu
    4 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.