Şimdi Ara

KAZA, airbag, fren, satış zorluğu...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
36
Cevap
0
Favori
1.432
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhabalar, bu gördüğünüz kaza temmuz ayında oldu, aracım seat altea, iki sokak kesişiminde hyundai h100 minibüse sağ yanından çarptım (%100 karşı taraf kusurlu çıktı). Hızlarımız aşşağı yukarı 40-50 km civarı idi, çamurluklar hariç dışta ne varsa değişti (yetkili serviste orjinalleri ile), motor vs. iç kısımda hasar yok, şimdi size sormak istediğim sorular var;
    1)Bu kazada airbaglerin açılmaması normal mi?
    2)Siz bu aracı satın alacak olsanız, kaza sebebi ile almamayı düşünürmüsünüz?
    3)Kazada iki araçta fren yapmadı hiç bir şekilde frenaj yapılsa idi daha az hasar almam mümkünmüydü?
    Teşekkürler.

     KAZA, airbag, fren, satış zorluğu...
     KAZA, airbag, fren, satış zorluğu...
     KAZA, airbag, fren, satış zorluğu...
     KAZA, airbag, fren, satış zorluğu...
     KAZA, airbag, fren, satış zorluğu...
     KAZA, airbag, fren, satış zorluğu...







  • Sadece tampon değiştiyse sıkıntı yapmam ama kaportaya zarar geldiyse almayı düşünmem.
  • Kaput da değişti hocam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheStig

    Sadece tampon değiştiyse sıkıntı yapmam ama kaportaya zarar geldiyse almayı düşünmem.
    1)Bu kazada airbaglerin açılmaması normal mi?

    bence normal.
  • Araçta büyük bi hasar yok airbag açılmaması gayet normal. Ayrıca hasar olarak sadece bu varsa kesinlikle almamı engellemezdi. Sadece biraz fazla pazarlık yapardım. Airbagleri kontrol ettirmek isterdim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ghost&Roach

    Kaput da değişti hocam.
    uygun fiyatlı olduğu sürece alınabilir. fakat aracın gönyesi kaymış görünüyor elektronik cihazlarla (rotçuların kullandığına benzer) tesbit edilebilir. daha önceden böyle bir araç almıştım yolda yüksek süratler hariç hiç belli etmiyordu ancak ön gönyesi yamuktu.
  • Değişimlerini yazayim ben en iyisi,
    Kaput
    Tampon
    Panjur
    Sisler
    Normal farlar
    Logonun olduğu ızgara
    Birde karter koruması yok oldu :))
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ghost&Roach

    Değişimlerini yazayim ben en iyisi,
    Kaput
    Tampon
    Panjur
    Sisler
    Normal farlar
    Logonun olduğu ızgara
    Birde karter koruması yok oldu :))
    Aracınızın ciddi bir darbesi yok. Bundan dolayı havayastıklarının açılmaması son derece normal.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mavipasa

    uygun fiyatlı olduğu sürece alınabilir. fakat aracın gönyesi kaymış görünüyor elektronik cihazlarla (rotçuların kullandığına benzer) tesbit edilebilir. daha önceden böyle bir araç almıştım yolda yüksek süratler hariç hiç belli etmiyordu ancak ön gönyesi yamuktu.

    Hocam, gönye dediğinizi anlayamadım tam olarak ama anladığım kadarıyla bi yamukluk olsa kendini yüksek süratlerde belli eder değil mi?
    bu kazadan tam 20 gün sonra ankaradan istanbula gittim, bilirsiniz belki cankurtaran yokuşu vardır oradan aşağı inerken bakayım dedim ön takımda sıkıntı olmuş mu, 200km ye kadar çıktım, frende biraz titreme yaptı, disk+balata değişti ön arka sonra tekrar denedim titreme yapmadı.
  • Hocam bilmediğim için soruyorum da tam olarak ne tarafa doğru bakarak anladın bunu ? Tekerlerin oraya mı hasar durumuna mı ?
  • humerus06 kullanıcısına yanıt
    kazanın oluş şekli ve sonucu böyle bir ihtimal olabilirliğini getirdi aklıma, daha önceki tecrübelerime dayanarak. ölçüm yapılmadan anlaşılıyorsa zaten çektirmeye girmesi gerekir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mavipasa

    kazanın oluş şekli ve sonucu böyle bir ihtimal olabilirliğini getirdi aklıma, daha önceki tecrübelerime dayanarak. ölçüm yapılmadan anlaşılıyorsa zaten çektirmeye girmesi gerekir.

    Hocam dediğiniz şasi ile mi alakalı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ghost&Roach

    quote:

    Orijinalden alıntı: mavipasa

    kazanın oluş şekli ve sonucu böyle bir ihtimal olabilirliğini getirdi aklıma, daha önceki tecrübelerime dayanarak. ölçüm yapılmadan anlaşılıyorsa zaten çektirmeye girmesi gerekir.

    Hocam dediğiniz şasi ile mi alakalı?

    Alıntıları Göster
    Resimleri gösterirseniz ciddi bir hasar yok alıcı çıkar muhtemelen...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Demage

    Resimleri gösterirseniz ciddi bir hasar yok alıcı çıkar muhtemelen...

    Alıntıları Göster
    Bu kazada airbaglerin açılması hasar kaydını yükseltmekten başka işe yaramazdı. Fotoları saklayın mutlaka İlerde satarken işinize yarar..
  • Merhaba

    Fotoğraflarda gözüktüğü kadarıyla çok bir hasar yok. Bildiğim kadarıyla airbag'ler sensör ile çalışmakta ve yastıkların açılması için belirli bir şiddette darbe alması gerekiyor, demek ki airbag'lerin açılmasını gerektirecek kadar bir darbe almamış. Aksi olursa (araçların alarm sensörleri gibi) küçük şiddetli çarpmalar da sürekli yastıklar açılır.
    Bu kazada ben kaputun değişmesini gerektirecek kadar (resimler yanıtlıyor da olabilir) bir darbe göremedim.
    Ben olsam aracı satarken kaza resimlerini gostererek kazayı anlatır durumu izah ederim. Alıcı olarakta bahsettiğiniz sis farı, plastik panjur, far, hatta tamponun bile degismesini sorun etmezdim aracın tampon arkasındaki şase kollarında eğilme ve darbe yoksa. Bu saydıklarımı da sorun eden kimse ile karşılaşmadım ama aracımı satarken herşeyi açık açık söylerim. Alacak kişi bunları bilerek gelir ve beğenirse aracı alır.Her aracın mutlaka bir alıcısı vardır diye düşünüyorum. ..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Demage

    Resimleri gösterirseniz ciddi bir hasar yok alıcı çıkar muhtemelen...

    Alıntıları Göster
    Sütunlarda sıkıntı yoksa her türlü sevdiğim pert aracı alırım. Ancak fiyat düşürürüm.Ölücü damgası yerim. Malum bu da bizim piyasanın açığı kullanmak en mantıklısı....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ghost&Roach

    quote:

    Orijinalden alıntı: mavipasa

    kazanın oluş şekli ve sonucu böyle bir ihtimal olabilirliğini getirdi aklıma, daha önceki tecrübelerime dayanarak. ölçüm yapılmadan anlaşılıyorsa zaten çektirmeye girmesi gerekir.

    Hocam dediğiniz şasi ile mi alakalı?

    Alıntıları Göster
    1-Hava yastıklarının açılmaması bence normal.
    2-Aracı alırken kaza fotoğraflarını görürsem kafamdaki soru işaretleri baya azalırdı.
    3-Fren kazanın şiddetini muhakkak azaltırdı. Ama bunun için keşke demenin anlamı yok. Olan olmuş bir kere. O an frene basamamanızı anlıyorum. Hemen hemen aynı hızlarla aynı kazayı frensiz bende yapmıştım. Sizin aracın durumu benim araca göre çok çok iyi.




  • evet şasiyle alakalı bir kayma. kaporta eğilmeleri çok önemli değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _mp_

    evet şasiyle alakalı bir kayma. kaporta eğilmeleri çok önemli değil.
    hava yastıklarının açılmaması gayet normal ağır bir kaza olmamış yalnız bu kaza 40 50 değil 20 30 la yapılmış gibi geliyor bana 40 50 ile çarpsanız aracın baya bi parçalanması gerekirdi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _mp_

    evet şasiyle alakalı bir kayma. kaporta eğilmeleri çok önemli değil.
    fren belki aracın burnunu aşağı yönlendireceği için başka bir sonuç çıkarabilirdi.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.