Şimdi Ara

Kendi LPG ayarını kendi yapmak (79. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.714
Cevap
57
Favori
316.347
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7778798081
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar BRC My11 orjinal basınç sensörü...

     Kendi LPG ayarını kendi yapmak Kendi LPG ayarını kendi yapmak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Araştır -- 2 Eylül 2020; 15:0:32 >




  • Arkadaşlar vw passat 1.6 mpi 8v BSE motor orjinal bobin..

     Kendi LPG ayarını kendi yapmak Kendi LPG ayarını kendi yapmak Kendi LPG ayarını kendi yapmak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Araştır -- 2 Eylül 2020; 15:0:8 >




  • Arkadaşlar vw passat 1.6 mpi 8v BSE motor orjinal amortisör bilya ve takozu....

     Kendi LPG ayarını kendi yapmak Kendi LPG ayarını kendi yapmak Kendi LPG ayarını kendi yapmak Kendi LPG ayarını kendi yapmak Kendi LPG ayarını kendi yapmak Kendi LPG ayarını kendi yapmak




  • Arkadaşlar vw passat 1.6 mpi 8v BSE motor orjinal MAP sensörü....

     Kendi LPG ayarını kendi yapmak
  • Arkadaşlar hyundai era 2009 1.4 aracim var 10 yildir kullaniyorum ikinci el almiştim 2010 da atiker taktirdim,2018 yilinda motoru actirdim pistonlar boşluk yapmişti sebebini araştirdim lpg ayari veya yağ eksiltmeden kaynakli yapar demişlerdi neyse yaptik 6,7 ay önce afr ayari yaptirdim bu süre zarfinde ariza işiğiyle hiç karşilaşmadim ama halen yağ eksiltmenin önüne gecemedim,motor da üfleme yok egzozdan duman atmada yok şuan benzinde kullaniyorum lpg mi motor mu araştirmasina girdim..sizce benzinde yağ eksiltmeyip lpg eksiltme yaşanirsa sorun lpg mi yoksa motor mudur.?nasil bir yol izlemeliyim.?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dndd D kullanıcısına yanıt
    Merhaba verdiğin bilgiler için teşekkür ederim bağlantıyı kurdum göndermiş olduğun programlarla ama program bana karışık geldi çözeriz herhalde yinede sağolasın seninde başını agrittim emeğine ve Ilgın için tekrar teşekkür ederim saygılarımla

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba akl sıralı sistem lpg sistemi araba takılı AKL_6.5.2.4 programı kullanarak araba lpg ayarlarına ulaşabildim. Benim sorunun lpg bakım uyarısı araba ilk çalıştırmada ve arabayı stop ederken uyarı sesini nasıl silebilirim. Şimdiden teşekkür ederim.
     Kendi LPG ayarını kendi yapmak
  • kgokbudak K kullanıcısına yanıt
    Bildiğim kadarı ile ekü programlası olan yerde olması lazım. İstersen burada da sana yardımcı olabilirler.
    https://www.mscsi.net/destek/
  • Arkadaşlar brc c04a ayar kablosu lazim 1 haftigina elinde olan var mi acaba yenisine 110 tl vermek istemiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araştır A kullanıcısına yanıt

    Kaç model passat bu baksak internetten

  • akikara kullanıcısına yanıt

    2010 b6 kasa

  • herkese iyi günler. Opel Zafira 1.8 otomatik 2003 model ve 99000 km de aracım var. üzerinde atiker nanofast kit takılı. kit 2017 yılında 69000 km de iken takılmış. atiker yazılımdan baktığımda, araç 250 saat benzinde, 781 saat ise lpg de kullanılmış. araçta simit tank mevcut ve yamlaşık 30 litre lpg alıyor. araç tam dolum ile lpg de şehir içinde 250 km, şehir dışında ise 350 km yol gidiyor. araç üzerinde 3 ohm enjektörler mevcut ancak nozullerin boyutunu bilmiyorum. kendi ayar kablom var ve ayarlamaları kendim yapmaya çalışıyorum. ancak araştırdıkça kafama takılan bir nokta oldu, sizlere de danışmak istedim.


    araç sıcakken değerlerin ekran görüntüsünü aldım, ilerleyen günlerde ekleyeceğim. aracım sıcakken ve biraz yol gittikten sonraki değerleri şöyle:

    gaz basıncı: 1,30

    benzin enjeksiyon süresi: 2,8

    gaz enjeksiyon süresi: 4,0

    lpg sıcaklığı: 40

    regülatör sıcaklığı: 85

    rölanti: sabit 780

    çarpanlar: harita üzerindeki turuncu çizgi 1,6 dan başlıyor, 3 ms de 1,8 e çıkıyor, 10 ms de 1,6 ya tekrar iniyor.


    aracımda lpg den kaynaklı herhangi bir sorun bulunmuyor. lpg den benzine, benzinden lpg ye aldığımda herhangi bir olumsuzluk yok ve benzin enjeksiyon süreleri ayrı 2,8 olarak devam ediyor. diğer günlerdeki incelememde ise araç ile hareket etmeden rolantide çalıştırıp biraz beklediğimde değerler biraz farklı. regülatör sıcaklığı 70 derece civarındayken, lpg sıcaklığı 33, basınç 1,46 oluyor, benzin enjeksiyon süreleri gazda 2,3 iken benzinde 3,0 oluyor. bu aşamada devir saatinde bir oynama yok ve sabit 780. benzinden gaza alırken herhangi bir olumsuzluk yok, ancak gazdan benzine alırken çok hafif bir kasma var, o da benzin enjeksiyon sürelerini ayarlamasından kaynaklanıyor galiba.


    harita üzerinde benzin çizgisi ve lpg çizgisi üst üste, bir problem görünmüyor, sadece çok hafif zengin karışım var, 3 ile 7 ms arasını çok az aşağıya çekmem lazım.


    aklıma takılan nokta şunlardır;

    - araç biraz soğuk iken basıncın böyle yükselmesi ve benzin enjeksiyon sürelerinin düşmesi normal midir?

    - aracım iyice ısındığında basıncım 1,30 ve çarpanlarım 1,6 ile 1,8 arasında. nozulleri küçük mü? bu yüzden çarpanların 1,6 ile 1,8 arası çıkarken, basınç da nozul küçük olmasından kaynaklı artırılmış mıdır?

    - araçtan bir sıkıntım olmadığı için kalibrasyon atmadım, bu değerleri bozup tekrar uğraşmak istemediğim için. kalibrasyon atsam belki çarpanlarım 1,2 civarına inecek bilmiyorum. bu hali ile nozuller küçük gibi geldi bana. 1,30 basınç ve 1,6 ile 1,8 arası çarpanların ilerleyen dönemde araca zararı olur mu?

    - bu değerler ile 2,8 benzin enjeksiyon süresi ile 4,0 gaz enjeksiyon süresi almaktayım. nozulleri büyütmem halinde basıncı 1,10 veya 1,05 civarına çektiğim takdirde gaz enjeksiyon sürelerim artacak. ancak çarpanlarım 1,2 gibi olduğu takdirde de 4,0 gibi gaz enjeksiyon sürelerini tekrar yakalayabilir miyim bilmiyorum. burdan da edindiğim bilgilere göre 4,0 gibi gaz enjeksiyon süreleri iyi ve 3,5 in altına düşürmek veya benzin enjeksiyon süresinin 2 katına çıkmasını istemiyorum. bu işlemleri yaparsak bu değerleri tekrar yakalayabilir miyim?


    haritaları ve görselleri vaktim olmadığı için buraya yükleyemedim ancak yakın bir zamanda yükleyeceğim. dediğim gibi, yakıt tipinde değişiklik olması halinde bir sıkıntı görünmüyor. sadece bu değerlerle ilerleyen günlerde sistemimde sıkıntı olur mu merak ediyorum. aydınlatırsanız sevinirim.





  • Arkadaşlar bu lpg haritasındaki renk tonlarının anlamı nedir. Kullandıkça bazı renkler açıklaşırken, bazı yerler koyu hale geliyor. Bilen varmı acaba ?
     Kendi LPG ayarını kendi yapmak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kgokbudak K kullanıcısına yanıt

    Merhabalar. Kendi aracımda AKL 904 ecu var fakat güncel ayar yazılımları (Akl 6.5.2.4 gibi) bağlantı kurmuyor araçla. Eski sürümler bağlanıyor bir sıkıntı yok fakat eski sürümlerde enjektör seçenekleri yok. Siz bu yazılımla bağlanırken özel bir şey yaptınız mı. Yardımcı olursanız sevinirim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konu ile amatörce ilgilenmeye çalışıyorum. Atiker ve technomax sistemle içli dışlı oldum.

    Şimdiki merakaım, kablosuz ayar yapmak. Merak ediyorum. bluetoot veya wifi sistemli kablo yapamaz mıyız?

    İnternette HC06 veya HC05 Bluetooth-Serial Modül Kartı görüyorum. Bunlardan faydalanabilir miyiz?

    Prins technomax sisteme ve atikere hangi seri uyar?

    Hayırlı bayramlar.

  • safakss kullanıcısına yanıt

    Merhaba!


    Renk tonları püskürtülen yakıt miktarını gösteriyor. Renk koyulaştıkça püskürtülen yakıt miktarı daha fazla anlamına geliyor. Bakın, 85 beyaz, 92 pembe 110 üzeri kırmızı.

  • alusta A kullanıcısına yanıt

    Tabiki kablosuz ayar yapabilirsiniz. Bu şekilde kablosuz ayar yapabilen cihazlar AEB yazılım alt yapısını kullanan firmalarda halihazırda zaten mevcut ( wifi ile çalışıyor ). ama farklı firmalarda programlarının alt yapısında henüz mevcut değil. ama veri akışını sağlayabilecek iki adet wifi adaptörüyle pek tabiki siz kendiniz de bunu yapabilirsiniz. Bu arada teknomax ın eski sistemleri zaten aeb yazılımlı olduğu için onlarda kablosuz ayar yapabiliyorsunuz. Kısa çoklu bir LPG bağlantı kablosunun ucuna wifi adaptörü takılıyor, bir de bilgisayarın usb portuna, yazılım zaten hemen tanıyıp ekrandan altında wifi logosunu çıkarıyor, hatta bağlantı kesilirken ekranda size '' wifi bağlantı cihazınızı unutmayın" diye hatırlatma yarısı çıkıyor.


    şimdi baktım aeb italya sayfasında buldum. 80 avro artı ulaşımmış :)

     Kendi LPG ayarını kendi yapmak
     Kendi LPG ayarını kendi yapmakaeb
    AEBZIGBEE - WIRELESS COMMUNICATION DEVICE - AEB
    http://www.aeb.it/en/product/aebzigbee-accessories-feed-back-systems/




  • kgokbudak K kullanıcısına yanıt

    selam


    sol alt köşede bir takvim logosu çıkması lazım. oradan yapılıyor. tam da hatırlamıyorum ama deneyin. olmazsa tekrar bakarız. o takvim logosu olan yerden hem bakım sayacı işlemlerini yapabiliyorsunuz, hem de isterseniz sisteme şifre koyup başkalarının yazılıma girip çıkmasını engelleyebiliyorsunuz.

  • omarkurt O kullanıcısına yanıt

    A.S.


    yakıt kesme değerleri toplamı + %30 larda geziyorsa değiniz gibi aracın kendi PCM'si yani beyni yakıt açmaya çalıyor. Bu değerleri araç benzin modunda ikende bir okumanızda fayda var. eğer bir süre çalışmadan sonra dahi benzinde bu değerleri veriyorsa problem başka, yok benzinde + veya - 10 arasında ise problem gaz ayarında.


    verdiğiniz değerler zaten yüksek, daha fazla arttıramazsınız dediğiniz gibi. ne yapabilirsiniz? gaz basıncını arttırma yoluna gidebilirsiniz, gazın basıncı yani miktarı artacağı için o değerler düşecektir. ikinci yol olarak bir arkadaşın dediği gibi enjektörlerin uçlarındaki nozulların çaplarını büyütme yoluna gidebilirsiniz. nozuldan geçebilen gaz hacmi artacağından o rakamlar düşecektir.


    tabi ki bu yakır artacak demek değil. çünkü her ne kadar geçen yakıtın hacmi artsa da enjektörün nabzı azalacağından birbirini dengeleyecektir.


    dediğim gibi siz önce benzindeki yakıt kesme değerlerine bakın. daha sonra yorum yaparız.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: OnurKarabıyık

    Merhaba!


    Renk tonları püskürtülen yakıt miktarını gösteriyor. Renk koyulaştıkça püskürtülen yakıt miktarı daha fazla anlamına geliyor. Bakın, 85 beyaz, 92 pembe 110 üzeri kırmızı.

    Aslında mantık yürütmüştüm ama emin değildim, teşekkürler.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 7778798081
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.