Şimdi Ara

Kendi LPG ayarını kendi yapmak

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.714
Cevap
57
Favori
316.068
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar piyasada hemen hemen her LPG markasına ait program + kablo kiti mevcut. kendi ayarını yapan arkadaşlardan yardımlarını bekliyoruz. bizi cesaretlendirecek sözler bekliyoruz, hevesimizi kırmadan. Saygılar.



  • quote:

    Orijinalden alıntı: MSC Elektronik

    Bilmediğiniz şeyin kablosunun peşine niye düşüyorsunuz? Ben nerden bilebilirim sizin otomotiv bilginizi?

    Bugün gidip lokma takımı almaya kalksanız satıcı size sormaz "motordan anlıyormusun?" diye. Aynı şekilde de motordan anlamayanında lokma takımına ihtiyacı yoktur.

    Alıntıları Göster
    tavrınız tartışma yaratmaya yönelik. o zaman sizde ilanınızda sattığınız kitin profesyonel insanlar için olduğunu belirtmelisiniz. "tek tıkla kalibrasyon yapabilirsiniz" diyerek insanları yanıltmaya ve hatta kandırmaya yönelik basit pazarlamacı cümleleri kurmayın. ya da sattığınız ürünün arkasında durun.
    quote:

    Orijinalden alıntı: O.B.K

    Tecrübe, bilgi, ekipmana sahibi olmadan neye göre ayar yapacaksınız? Elinizde wideband sensör mü var ki ayar için neyi baz alacaksınız? A/F ratio'yu görüyor musunuz ki düzeltme yapacaksınız? OBD arayüzü bile yokken elinizde tek kriteriniz benzin enjektör milisaniyesi olur ki o da zaten ayar için düzgün bir gösterge değil. Oksijen sensörünün voltajını görmeden, aracın yaptığı yakıt düzeltmesini görmeden ayar olmaz.

    Tavsiyem kendiniz hiç kurcalamayın.

    Aracınızı benzinde bir süre kullanın. Aracın düzgün bir benzin haritası oluşsun. Sonra da sizin kitinizde uzmanlaşmış, mümkünse sadece o kiti takan yetkin bir servis ile irtibata geçin ve kalibrasyon yaptırın.

    Yoksa yarım hoca dinden, yarım usta arabayı arabalıktan çıkarır. Buradan yazılacak ortalama değerlere göre ayar olmaz. Her aracın kendine göre farklı karakteristiği vardır. Ayrıca kalibrasyon demek haritaya + - değer atamak demek değildir. Birçok parametre gözönünde bulundurulmalıdır. Ve yine kitlerin farklı püf noktaları olabilir.

    vs vs...

    Bunlar forumda yazmakla bitseydi herkes kitini alır kendisi takardı. Daha tuning işi bile doğru düzgün forumlarda birkaç satırla izah edilemezken daha fazla artçılı olan piggy-back bir lpg ecu'sunun kalibrasyonunun sırrını buralarda aramayın. Çünkü yok öyle tek satırlık bir sır.

    Alıntıları Göster
    buraya yazan insanların da sıkıntısı lambda sensörünü kullanan, obd bağlantısını kullanan servis bulamamak. ben aracıma lpg dönüşümünü çok övülen ve büyük bir firmada yaptırdım. aynen dediğiniz gibi genellikle benim kitimin montajını yapan konusunda uzman bir yer. ancak regülatör basıncından enjektör seçimine kadar herşeyi yanlış yapmışlar. ayar için verilen para çok bir para değil. 2 katını alsınlar ama dediğiniz gibi aracı obd ye bağlasınlar, lambda sensörünü kontrol etsinler v.s. bu işleri yapan yer bulamayınca insanlar acaba kendim yapabilirmiyim diye öğrenmeye çabalıyorlar bence bu da oldukça doğal.
    Yapay Zekanın Yanıtı

    LPG Ayarını Kendin Yapma

    LPG ayarını kendin yapmak, yakıt tasarrufu ve aracın performansını iyileştirmek için uygun bir yöntemdir. Ancak, bunu yapmadan önce güvenlik önlemlerini almalı ve doğru adımları uygulamalısın.

    LPG Ayar Kablosu Yapımı

    LPG ayar kablosu yapımı, ayar işlemi için gereklidir. Bu kabloyu, iki adet elektrik kablosunu birleştirerek oluşturabilirsin. Kablolardan biri 12 voltluk, diğeri ise topraklama kablosu olmalıdır.

    Regülatör Basıncı Yakıtı Etkiler Mi?

    Evet, regülatör basıncı yakıt tüketimini etkiler. Basınç düşükse, enjektörlere yeterli yakıt gitmez ve aracın gücü düşer. Yüksek basınç ise yakıt israfına ve motor hasarına neden olabilir.

    Regülatör Basınç Ayarı Düşükse Ne Olur?

    Regülatör basınç ayarı düşükse, aracın yakıt tüketimi artar, gücü düşer ve performansı bozulur. Ayrıca, motorun arızalanması ve hasar görmesi riski de vardır.

    LPG Enjektör Debi Ayarı Bozuksa Ne Olur?

    LPG enjektör debi ayarı bozuksa, yakıt karışımında dengesizlik meydana gelir. Bu durum, motorun düzensiz çalışmasına, yakıt tüketiminin artmasına ve performans kaybına neden olabilir.

    LPG Regülatör Basıncı Yüksek Olursa Ne Olur?

    LPG regülatör basıncı yüksek olursa, yakıt enjektörlerine aşırı miktarda yakıt gider. Bu durum, motorun aşırı zengin çalışmasına, bujilerin kirlenmesine ve motor hasarına yol açabilir.

    LPG Enjektör Debi Ayarı

    LPG enjektör debi ayarı, yakıtın enjektörlere doğru şekilde püskürtülmesini sağlamak için yapılır. Bu ayar, LPG ayar kablosu kullanılarak yapılır ve doğru bir ölçüm cihazı ile kontrol edilmelidir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Enjeksiyon sistemlerinin temelini bilmiyorsanız boşuna vaktinizi ve paranızı harcamayın. Eğer biliyorsanız yapacağınız ayarın özellikle AEB ecu'larında sınırı yok.

    İhtiyacınız varsawww.lpgkablo.com 'dan tedarik edebilirisiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MSC Elektronik -- 27 Mart 2013; 11:37:33 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MSC Elektronik

    Enjeksiyon sistemlerinin temelini bilmiyorsanız boşuna vaktinizi ve paranızı harcamayın. Eğer biliyorsanız yapacağınız ayarın özellikle AEB ecu'larında sınırı yok.

    İhtiyacınız varsawww.lpgkablo.com 'dan tedarik edebilirisiniz.
    ama siz, sizden alacağımız kit ile kendi ayarımızı yapabileceğimizi söylememiş miydiniz? o zaman hiç enjeksiyon sistemlerinin temelinden felan bahsetmediniz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hercin -- 6 Ekim 2010; 17:17:21 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mscsi

    KME, Landi Renzo Omegas, Autronic Ministral, Milano, Tartarini, OMVL, Romano, Zavioli, Emmegas, Bigas v.s.

    Kablo USB 'dir, arada kutu v.s. yoktur, 1. sınıf ithal üründür. Piyasada Serial interface olarak satılan kablodan 10 kat daha kaliteli, uzun ömürlü ve sorunsuzdur. Yanında sürücü ve yazılım cd'side var. Kutulu sıfır ürün toz su geçirmez ve 1 yıl garantilidir. Yeni nesil kitlerde "tek tıkla kalibrasyon yapabilirisiniz."

    Diğer marka kit kabloları ile ilgili bilgi almak için özel mesaj atınız.

    Kargo alıcı ödemeli 39 TL (Tartarini, OMVL, Romano, Zavioli 35 TL) pazarlıksız fiyat.





    Sistem Notu : Bu ilan her türlü yoruma açıktır.


    enjeksiyon sistemlerinden bahsedilen yeri göremedim ben burda




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hercin

    ama siz, sizden alacağımız kit ile kendi ayarımızı yapabileceğimizi söylememiş miydiniz? o zaman hiç enjeksiyon sistemlerinin temelinden felan bahsetmediniz

    Alıntıları Göster
    Bilmediğiniz şeyin kablosunun peşine niye düşüyorsunuz? Ben nerden bilebilirim sizin otomotiv bilginizi?

    Bugün gidip lokma takımı almaya kalksanız satıcı size sormaz "motordan anlıyormusun?" diye. Aynı şekilde de motordan anlamayanında lokma takımına ihtiyacı yoktur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MSC Elektronik -- 6 Ekim 2010; 17:30:37 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MSC Elektronik

    Bilmediğiniz şeyin kablosunun peşine niye düşüyorsunuz? Ben nerden bilebilirim sizin otomotiv bilginizi?

    Bugün gidip lokma takımı almaya kalksanız satıcı size sormaz "motordan anlıyormusun?" diye. Aynı şekilde de motordan anlamayanında lokma takımına ihtiyacı yoktur.

    Alıntıları Göster
    tavrınız tartışma yaratmaya yönelik. o zaman sizde ilanınızda sattığınız kitin profesyonel insanlar için olduğunu belirtmelisiniz. "tek tıkla kalibrasyon yapabilirsiniz" diyerek insanları yanıltmaya ve hatta kandırmaya yönelik basit pazarlamacı cümleleri kurmayın. ya da sattığınız ürünün arkasında durun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hercin -- 6 Ekim 2010; 17:33:30 >




  • Siz önce ayar ile kalibrasyon arasındaki farkı ve ihtiyaç nedenini araştırın, sonra gerekirse tartışırız. Doğuya tayini çıkıp, yetkili servis ve bayii bulamayan, bu kablodan alarak zaman içindeki kalibrasyon eksiklerini giderenler var bu forumda. Ürünümün ne kadar arkasında olduğumu alış veriş yapanlar zaten biliyor.

    Van'dan kablo alan bir arkadaşımızdan örnek :

    quote:

    Orijinalden alıntı: poplenoat

    @msci
    sayenizde arabamın sorunlarından kurtuldum. ( 2006 mitsubishi lancer )
    sizden aldığım kablo ile kalibrasyon ayarını yaptım.
    motor arıza lambası söndü. devirdeki dalgalanmalar sona erdi.
    artık arabamı kullanmaktan zevk alıyorum.
    saygılar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MSC Elektronik

    Siz önce ayar ile kalibrasyon arasındaki farkı ve ihtiyaç nedenini araştırın, sonra gerekirse tartışırız. Doğuya tayini çıkıp, yetkili servis ve bayii bulamayan, bu kablodan alarak zaman içindeki kalibrasyon eksiklerini giderenler var bu forumda. Ürünümün ne kadar arkasında olduğumu alış veriş yapanlar zaten biliyor.

    Van'dan kablo alan bir arkadaşımızdan örnek :

    quote:

    Orijinalden alıntı: poplenoat

    @msci
    sayenizde arabamın sorunlarından kurtuldum. ( 2006 mitsubishi lancer )
    sizden aldığım kablo ile kalibrasyon ayarını yaptım.
    motor arıza lambası söndü. devirdeki dalgalanmalar sona erdi.
    artık arabamı kullanmaktan zevk alıyorum.
    saygılar.


    Alıntıları Göster
    çok güzel bir örnek. tam benim bahsettiğim gibi. benim niyetim sizin ürününüzü veya sizi kötülemek değil. burada bir tartışma ortamı oluşturup kalibrasyon/ayar yapan arkadaşların tecrübelerinden yararlanmak. ama maalesef her işte olduğu gibi klasik türk insanı gibi konuya girdiniz. sanki forumda gezenlerin hepsi veya kendi ayarını yapmak isteyenlerin hepsi mühendismiş gibi bahsettiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hercin

    çok güzel bir örnek. tam benim bahsettiğim gibi. benim niyetim sizin ürününüzü veya sizi kötülemek değil. burada bir tartışma ortamı oluşturup kalibrasyon/ayar yapan arkadaşların tecrübelerinden yararlanmak. ama maalesef her işte olduğu gibi klasik türk insanı gibi konuya girdiniz. sanki forumda gezenlerin hepsi veya kendi ayarını yapmak isteyenlerin hepsi mühendismiş gibi bahsettiniz.

    Alıntıları Göster
    mscsi arkadaşımızın bahsettiği şey şudur temel kalibrasyonu ve basit ayarları yapabilirsiniz...bu konuda sıkıntı olmaz tamamen amaca bağlı bişey...diğer uç ayarları şuan lpg ustalarının bile büyük çoğunluğu bilmiyor bihaberler...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hercin

    çok güzel bir örnek. tam benim bahsettiğim gibi. benim niyetim sizin ürününüzü veya sizi kötülemek değil. burada bir tartışma ortamı oluşturup kalibrasyon/ayar yapan arkadaşların tecrübelerinden yararlanmak. ama maalesef her işte olduğu gibi klasik türk insanı gibi konuya girdiniz. sanki forumda gezenlerin hepsi veya kendi ayarını yapmak isteyenlerin hepsi mühendismiş gibi bahsettiniz.

    Alıntıları Göster
    kalibrasyon ayarının nasıl yapılacağını detaylı bir şekilde biri anlatsa iyi olur. internette kalibrasyonla ilgili farklı prosedürler tarif ediliyor. önce rölantidemi yapılıyor? yüksüz kalibrasyon için sadece sabit bir devirdemi araç çalıştırılıyor? farlar açıkken yapılır diyen var far klima v.s. çalışmamalı diyen var. bu işlem ne kadar zaman alıyor gibi konular var. lpg kitimi taktırdığım şehirden ayrıldım ve geldiğim yerde pek güven veren bir servis bulamadım. en azından yolda kalibrasyon yapmadıklarını söylüyorlar. sorun servise para vermemek değil, itinayla ayar yapabilmek. o yüzden bu konuda yardımcı olabilecek arkadaşlara şimdiden teşekkür ediyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: egemena

    kalibrasyon ayarının nasıl yapılacağını detaylı bir şekilde biri anlatsa iyi olur. internette kalibrasyonla ilgili farklı prosedürler tarif ediliyor. önce rölantidemi yapılıyor? yüksüz kalibrasyon için sadece sabit bir devirdemi araç çalıştırılıyor? farlar açıkken yapılır diyen var far klima v.s. çalışmamalı diyen var. bu işlem ne kadar zaman alıyor gibi konular var. lpg kitimi taktırdığım şehirden ayrıldım ve geldiğim yerde pek güven veren bir servis bulamadım. en azından yolda kalibrasyon yapmadıklarını söylüyorlar. sorun servise para vermemek değil, itinayla ayar yapabilmek. o yüzden bu konuda yardımcı olabilecek arkadaşlara şimdiden teşekkür ediyorum.

    Alıntıları Göster
    kalibrasyon ayarları araçtan araca programdan programa degişim gösterir bu sebepten dolayı kimse tüm araçlarda ayarlar budur deyip çıkamaz ve forum geçmiş sayfalarını biraz karıştırısanız bu konuda birçok yazı görürsünüz. ancak kısıtlıda olsa bagzı ayarlar her araçta benzerdir bunların bagzılarını anlatayım.
    1-enjektörlerin ms. ayarı buna baglı nozul ölçüleri arac benzin ile çalışırken farzı misal enj. milisaniyeleri 3,2 ms. gösteriyorsa gaza geçtigindede 3,2 ms. yeye çok yakın olmalı en fazla +-%10yada15 bunun dışındaki degerler nozulların istenilen çapta olmadıgını gösterir.
    örnek: benzin ms.3,2 gaz ms.4,5 bu deger nozulun olması gereken çaptan küçük oldugunu gösterir benzin ms.3,2 gaz ms.2,5 buda nozulların olması gereken çaptan büyük oldugunu gösterir .(nozul nedir. gaz sisteminde aracın emme manifoltuna takılan içinde belli çapta delik bulunan metalden imal edilmiş vidalı boru parçası)
    2-regülatör ısı ayarı : ideal ayar 35 ila 40 dır. bunu dışındaki ayarlar sizi sadece sorunlara davet eder.
    örnek:araç bir an önce gaza geçsin diye 20 dereceye ayarlarlar bu regülatörün likit halden gaz haline dönüşünde yetersizlik gösterir ve araca olması gerekenden fazla gaz gider buda zaman içinde size sorun olarak geri döner)
    3-harita okuma: haritalar bir çok programda farklılık gösterir kimisi rakkamsal kimisi çizelge kimisi görsel. öncelikle haritalar ne işe yarar
    harita aracın o anki yakıt performansını gösterir . burda anlatmak uzun ve kafa karıştırıcı olur en iyisi muhatabı oldugunuz programı lpg,yi taktırdıgınız yerde harita hakkında bilgi edinmeye çalışmanız olur.
    kısaca yardımcı olmaya çalıştım inşallah bu bilgiler işinize yarar .........
    DATA KABLOSU KONUSUNDA VE DİGER LPG ELEKTRONİGİ İLGİLİ SORUNLARINIZDA YARDIMCI OLURUZ BU KONUDA GENİŞ KAPSAMLI (60 ÇEŞİDİN ÜSTÜNDE ) ÇALIŞAN TEK FİRMAYIZ........




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 3K

    kalibrasyon ayarları araçtan araca programdan programa degişim gösterir bu sebepten dolayı kimse tüm araçlarda ayarlar budur deyip çıkamaz ve forum geçmiş sayfalarını biraz karıştırısanız bu konuda birçok yazı görürsünüz. ancak kısıtlıda olsa bagzı ayarlar her araçta benzerdir bunların bagzılarını anlatayım.
    1-enjektörlerin ms. ayarı buna baglı nozul ölçüleri arac benzin ile çalışırken farzı misal enj. milisaniyeleri 3,2 ms. gösteriyorsa gaza geçtigindede 3,2 ms. yeye çok yakın olmalı en fazla +-%10yada15 bunun dışındaki degerler nozulların istenilen çapta olmadıgını gösterir.
    örnek: benzin ms.3,2 gaz ms.4,5 bu deger nozulun olması gereken çaptan küçük oldugunu gösterir benzin ms.3,2 gaz ms.2,5 buda nozulların olması gereken çaptan büyük oldugunu gösterir .(nozul nedir. gaz sisteminde aracın emme manifoltuna takılan içinde belli çapta delik bulunan metalden imal edilmiş vidalı boru parçası)
    2-regülatör ısı ayarı : ideal ayar 35 ila 40 dır. bunu dışındaki ayarlar sizi sadece sorunlara davet eder.
    örnek:araç bir an önce gaza geçsin diye 20 dereceye ayarlarlar bu regülatörün likit halden gaz haline dönüşünde yetersizlik gösterir ve araca olması gerekenden fazla gaz gider buda zaman içinde size sorun olarak geri döner)
    3-harita okuma: haritalar bir çok programda farklılık gösterir kimisi rakkamsal kimisi çizelge kimisi görsel. öncelikle haritalar ne işe yarar
    harita aracın o anki yakıt performansını gösterir . burda anlatmak uzun ve kafa karıştırıcı olur en iyisi muhatabı oldugunuz programı lpg,yi taktırdıgınız yerde harita hakkında bilgi edinmeye çalışmanız olur.
    kısaca yardımcı olmaya çalıştım inşallah bu bilgiler işinize yarar .........
    DATA KABLOSU KONUSUNDA VE DİGER LPG ELEKTRONİGİ İLGİLİ SORUNLARINIZDA YARDIMCI OLURUZ BU KONUDA GENİŞ KAPSAMLI (60 ÇEŞİDİN ÜSTÜNDE ) ÇALIŞAN TEK FİRMAYIZ........

    Alıntıları Göster
    @3K
    verdiğin bilgiler için teşekür ederiz. belli ki burda ki herkes lpg ustası veya motorcu değil. LPG ayarını kendi yapmak isteyen herkesin kendine göre nedenleri var. benim istediğim bilgi şudur. programı kullanarak kalibrasyon yaparken "löranti" de beklemesini ve tüm yüklerin kapalı olması gerektiğini belirtiyor program daha sonra kalibrasyon işlemi başarıyla tamamlandı test sürüşü yapıp çarpanları ayarlayın diyor. çarpanlar neler? nasıl ayarlanıyor? ayarlanmasa ne olur?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: samet

    mscsi arkadaşımızın bahsettiği şey şudur temel kalibrasyonu ve basit ayarları yapabilirsiniz...bu konuda sıkıntı olmaz tamamen amaca bağlı bişey...diğer uç ayarları şuan lpg ustalarının bile büyük çoğunluğu bilmiyor bihaberler...



    Evet dediğiniz gibi bunu açıkca ifade ediyorum zaten, yoksa ilk mesajım çok farklı olurdu. Geçiş ısısını değiştirmek yada otomatik kalibrasyon yapmak için kabloya para vermenin ve zaman ayırmanın bir anlamı yok. Zaten basit işlemleri siz bakıma gittiğinizde bayi yapıyor, mevsimine göre geçiş ısısınıda ayarlıyor. Bulunduğunuz yerde bakım yaptırıp kalibrasyon yaptıramıyorsanız, bu işlere meraklıysanız, teknik bilginiz varsa yada öğrenirim diyorsanız o zaman ayrı.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MSC Elektronik -- 7 Ekim 2010; 11:56:21 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hercin

    @3K
    verdiğin bilgiler için teşekür ederiz. belli ki burda ki herkes lpg ustası veya motorcu değil. LPG ayarını kendi yapmak isteyen herkesin kendine göre nedenleri var. benim istediğim bilgi şudur. programı kullanarak kalibrasyon yaparken "löranti" de beklemesini ve tüm yüklerin kapalı olması gerektiğini belirtiyor program daha sonra kalibrasyon işlemi başarıyla tamamlandı test sürüşü yapıp çarpanları ayarlayın diyor. çarpanlar neler? nasıl ayarlanıyor? ayarlanmasa ne olur?

    çarpan sayıları harita ile ilgili lpg ecu,su standart ayarları yapar eger siz aracın yükte yada yüksek devirde yetersizlik gösterdigini hissederseniz haritadan üst devir degerlerini yükseltirsiniz (harita yakıtın motora veriliş miktarını kontrol eder) bunu en iyi laptop ile lpg ecu,suan baglanıp aracı yol testine cıkarmak bu şekilde üst devirlerde ve motorun yeterli ve düzenli beslenip beslemedigini tesbit edebilirsiniz. bu biraz bilgi istiyor benim tavsiyem ayara başlamadan önce araştırma yapmanız ........



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 3K -- 7 Ekim 2010; 22:50:42 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 3K

    quote:

    Orijinalden alıntı: hercin

    @3K
    verdiğin bilgiler için teşekür ederiz. belli ki burda ki herkes lpg ustası veya motorcu değil. LPG ayarını kendi yapmak isteyen herkesin kendine göre nedenleri var. benim istediğim bilgi şudur. programı kullanarak kalibrasyon yaparken "löranti" de beklemesini ve tüm yüklerin kapalı olması gerektiğini belirtiyor program daha sonra kalibrasyon işlemi başarıyla tamamlandı test sürüşü yapıp çarpanları ayarlayın diyor. çarpanlar neler? nasıl ayarlanıyor? ayarlanmasa ne olur?

    çarpan sayıları harita ile ilgili lpg ecu,su standart ayarları yapar eger siz aracın yükte yada yüksek devirde yetersizlik gösterdigini hissederseniz haritadan üst devir degerlerini yükseltirsiniz (harita yakıtın motora veriliş miktarını kontrol eder) bunu en iyi laptop ile lpg ecu,suan baglanıp aracı yol testine cıkarmak bu şekilde üst devirlerde ve motorun yeterli ve düzenli beslenip beslemedigini tesbit edebilirsiniz. bu biraz bilgi istiyor benim tavsiyem ayara başlamadan önce araştırma yapmanız ........

    Alıntıları Göster
    yani diyorsunuz ki otomatik kalibrasyon yapabilirim ama yeteri kadar bilgi sahibi olmadan ince ayarlar yapmamalıyım. ben bunu anladım. benim bu başlığı açmamdaki maksatta bu zaten. daha detaylı araştırma için tavsiye edeceğiniz kaynaklar var mı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hercin

    yani diyorsunuz ki otomatik kalibrasyon yapabilirim ama yeteri kadar bilgi sahibi olmadan ince ayarlar yapmamalıyım. ben bunu anladım. benim bu başlığı açmamdaki maksatta bu zaten. daha detaylı araştırma için tavsiye edeceğiniz kaynaklar var mı?

    Alıntıları Göster
    ya kimse kalibrasyon yapmayı bilmiyor ya da kimse paylaşmak istemiyor. yabancı sitelerde de arattım gerçekten çok detaylı bilgiler var elin yabancısı herşeyi payşalıyor da biz neden paylaşmıyoruz çok merak ediyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hercin

    ya kimse kalibrasyon yapmayı bilmiyor ya da kimse paylaşmak istemiyor. yabancı sitelerde de arattım gerçekten çok detaylı bilgiler var elin yabancısı herşeyi payşalıyor da biz neden paylaşmıyoruz çok merak ediyorum

    Alıntıları Göster
    Ecotech Seq S-01 'e ait kullanma klavuzunu linkten indirip biraz fikir sahibi olabilirsiniz.

    www.mscsi.net
    MSC Elektronik
    http://www.mscsi.net/Klavuz.rar


    Aradığınız bilgiler bu forumda da var, hatta milano kullanıcılarının ayarları hakında fikir alış verişi yaptığı bir başlıkta mevcuttu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MSC Elektronik

    Ecotech Seq S-01 'e ait kullanma klavuzunu linkten indirip biraz fikir sahibi olabilirsiniz.

    www.mscsi.net
    MSC Elektronik
    http://www.mscsi.net/Klavuz.rar


    Aradığınız bilgiler bu forumda da var, hatta milano kullanıcılarının ayarları hakında fikir alış verişi yaptığı bir başlıkta mevcuttu.

    Alıntıları Göster
    teşekür ederim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hercin

    teşekür ederim

    Alıntıları Göster
    Lpg ayarı yapılırken markaya göre regülatör basınç seviyesi değişirmi.Yada ideal basınç ne olmalıdır.
    Not: Eminim çoğu kişi ( benim gibi ) yetkili ama beceriksiz servislerden sonuç alamadığı için kendi yapmaya çalışıyor.Para vermemek için değil.Para vermesine rağmen sonuç alamadığı için.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Qklavye

    Lpg ayarı yapılırken markaya göre regülatör basınç seviyesi değişirmi.Yada ideal basınç ne olmalıdır.
    Not: Eminim çoğu kişi ( benim gibi ) yetkili ama beceriksiz servislerden sonuç alamadığı için kendi yapmaya çalışıyor.Para vermemek için değil.Para vermesine rağmen sonuç alamadığı için.

    Alıntıları Göster
    LPG sisteminin markasına göre değil, beslediği motor hacmine ve enjektör nozul çaplarına göre bu basınç değişir. Şu marka için şu kadar demek yanlış olur.




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.