Şimdi Ara

Kia Çelik Motor ilgisizliği

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
429
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • www.sikayetvar.com
    Çelik Motor Kia Nazer Servisi
    https://www.sikayetvar.com/kia/celik-motor-kia-nazer-servisi


    Öncelikle herkese merhaba. Kia cerato concept plus aracim var. Arabamın garantisi devam ediyor. Arabamı 60.000 bakımı için Kia Nazer servise götürdüm. Bakımla beraber takılarak açılan otomatik sağ yan aynaya bakmalarını istedim.
    Arabamı almaya gittiğimde sağ yan aynası takılarak da olsa açıldığını ve sürüşü etkileyen bir sorun olmadığı için garanti kapsamında olmadığı söylendi. Içine açıp baktınız mı, sorun neymiş? Diye sorduğumda da açıp bakmadıklarını söylediler ve muhtemel sorunları saydılar. Sizi kia çelik motor'a şikayet edeceğim dedim. Ettim de. Onlar da sağ yan aynası takılarak da olsa açıldığını ve sürüşü etkileyen bir sorun olmadığı için garanti kapsamında olmadığını söyledi.

    Yahu sorun ne? Neden saat gibi çalışan sağ yan ayna takılmaya başladı? Bunu kullanıcı olarak ben mi bozdum? Eğer ben bozduysam belki ücreti karşılığı onarımını isteyeceğim! Yok! Öylece kalakaldım. Nereye şikayet edeceğim onu da bilmiyorum.

    Demem o ki ben Gebze Kia Nazer servise ve Çelik Motor'a meramımı anlatmama rağmen mantıklı bir cevap alamadım. Aynayı açıp şunu bunu yap dedi arkadaşlarım. Iyi de arabamın garantisi var. Elleyip de neden garanti dışı bırakayım? Sorunlu, takılarak açılan aynamla başbaşayız.

    Burdan Çelik Motor'a başımı başımı belaya sokacak bir şeyler söylemek istemiyorum. Kia sahibi olan ve olacak arkadaşlara: Dua edin de arabanıza bir şey olmasın!







  • Neden garantiye girmediginin bilgisini yazili olarak isteyin. Bir de fiyat teklifi de alin yazili olarak. Sonra dogru tuketici hakem heyetine. Yuzde 90 lehinize sonuclanir.
  • Boyle yaprak kurek meselelerle urasmamak icin bile premium arac alinir. Tabi isin maddi yonu de var.

    Ben premium olmayan bi bayiyle (kestanekasa spor) sorun yasayip markanin tr yonetimine mail atmistim, 2 saat sonra bayideki elemanlar aradi. Sikayet etmissiniz bizi vs. diye. İspiyonlamislar hemen.

    Yani demem o ki, ilgi alaka gormek isteniyorsa kesenin agzi biraz acilacak. Burasi TR her sey paraya gore malesef.

    Gecmis olsun.

    Ayrica benim de sag aynam sola gore yavas aciliyordu, akuyu degistirince duzeldi. Voltaj az diye olabilir belki.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DoğanGörünümlüToros -- 16 Aralık 2019; 20:45:57 >
  • trexin T kullanıcısına yanıt
    Bunu yapacağım üstad. Teşekkürler.
  • DoğanGörünümlüToros kullanıcısına yanıt
    Üstad tabiki ben de premium bir arabaya binmek isterim. Ama işte ekonomik imkânlar el vermiyor. Araba garantili olmasa zaten kendim çözüm bulmaya çalışırım. Ama işte garanti bozulmasın diye elletmek istemiyorum. Yoksa içini aç, şunu yap, bunu sık hallolur diyen de var. Ama işte garantili olduğu için yapmıyorum.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.