Şimdi Ara

Kia pro ceed gt fiyat performans?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
1.539
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Daha iyisini bulan var mı arkadaşlar? Az bulunan bi araç ama şu an sahibinden en pahalısı 95 bin tl civarı. 200 beygir ayrıca gayet donanımlı bir araç. Bayadır takip ediyorum. 100bin tl altında bu kadar performanslı donanımlı güncel ve az km li araç başka bulamıyorum. Bi sıkıntısı mı var bunların ?



  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    programmer_onur demiş ki;
    Mesajı Yerinde Gör
    quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur

    Örnek ilan var mı içinize sinen ve hasar kayıtsız?

    Edit: 1 tane buldum.
    Yanlışınız var bahsedilen araçlar bunlar.

    sahibinden.com
    Kia / Pro Ceed / 1.6 / GDI GT / KİA PRO CEED GT EMSALSİZ sahibinden.comda - 633440400
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-kia-kia-pro-ceed-gt-emsalsiz-633440400/detay


    1.6 lt 204 beygir.

    Ben olsaydım biraz daha uyguna 1.6 lt 208gti alırdım . Daha hafif daha ufak daha hızlı.



    Ha bu iki aracı da almak çok zor iş değil ama yürütme maliyetleri yakıtı falan düşününce Türkiye standartlarında, çok ütopik harbiden zengin işi araçlar. Ben 4 3 lt yakıt ortalamasını düşürmeye çalışmaya devam edeyim

    Not : iki ilan ile de alakam yok.

    Not 2: bunlara bu paralar verilene kadar 1.4 multiair 170lik giu alınır, lpg uyumu da var aracın. 10 lt normalde yaksa lpg ile %40 tasarruf yapıldığını düşünün.

    Hem şehir içinde rahat rahat kullanacağınız bir araç olur. Hem de istediğinizde sağ ayağınızın altında 0-100'ü 7.5 - 8 sn civarında olan ok gibi bir araba olur.

    Not 3: konudaki kimse ne pro ceed, ne 208 gti ne de 1.4 multiair giu almayacak, hepimiz ülke koşullarından dolayı buzdolabı beyazı uyduruk dizel araçlara binmeye devam edeceğiz.

    Benzinin 7 lt olduğu canım ülkemde hepimizin sağ ayağında yumurta var zaten.

    Not 4: bir kaç gündür ciddi ciddi 208gti ilanlarına bakıyordum, kendime itiraf edemediğim şeyleri itiraf ettim, rahatladım. Fiesta ile devam
  • 204 bg
  • 320i ile başa baş yürüyor bizim arkadaş grubunda gördüğüm kadarıyla ve sadece basınçla 250 üstü beygir alabilmek çok kolay.
  • Örnek ilan var mı içinize sinen ve hasar kayıtsız?

    Edit: 1 tane buldum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 7 Haziran 2019; 10:46:7 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur

    Örnek ilan var mı içinize sinen ve hasar kayıtsız?

    Edit: 1 tane buldum.
    Yanlışınız var bahsedilen araçlar bunlar.

    sahibinden.com
    Kia / Pro Ceed / 1.6 / GDI GT / KİA PRO CEED GT EMSALSİZ sahibinden.comda - 633440400
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-kia-kia-pro-ceed-gt-emsalsiz-633440400/detay


    1.6 lt 204 beygir.

    Ben olsaydım biraz daha uyguna 1.6 lt 208gti alırdım . Daha hafif daha ufak daha hızlı.



    Ha bu iki aracı da almak çok zor iş değil ama yürütme maliyetleri yakıtı falan düşününce Türkiye standartlarında, çok ütopik harbiden zengin işi araçlar. Ben 4 3 lt yakıt ortalamasını düşürmeye çalışmaya devam edeyim

    Not : iki ilan ile de alakam yok.

    Not 2: bunlara bu paralar verilene kadar 1.4 multiair 170lik giu alınır, lpg uyumu da var aracın. 10 lt normalde yaksa lpg ile %40 tasarruf yapıldığını düşünün.

    Hem şehir içinde rahat rahat kullanacağınız bir araç olur. Hem de istediğinizde sağ ayağınızın altında 0-100'ü 7.5 - 8 sn civarında olan ok gibi bir araba olur.

    Not 3: konudaki kimse ne pro ceed, ne 208 gti ne de 1.4 multiair giu almayacak, hepimiz ülke koşullarından dolayı buzdolabı beyazı uyduruk dizel araçlara binmeye devam edeceğiz.

    Benzinin 7 lt olduğu canım ülkemde hepimizin sağ ayağında yumurta var zaten.

    Not 4: bir kaç gündür ciddi ciddi 208gti ilanlarına bakıyordum, kendime itiraf edemediğim şeyleri itiraf ettim, rahatladım. Fiesta ile devam




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dış kapının iç mandalı

    Yanlışınız var bahsedilen araçlar bunlar.

    sahibinden.com
    Kia / Pro Ceed / 1.6 / GDI GT / KİA PRO CEED GT EMSALSİZ sahibinden.comda - 633440400
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-kia-kia-pro-ceed-gt-emsalsiz-633440400/detay


    1.6 lt 204 beygir.

    Ben olsaydım biraz daha uyguna 1.6 lt 208gti alırdım . Daha hafif daha ufak daha hızlı.



    Ha bu iki aracı da almak çok zor iş değil ama yürütme maliyetleri yakıtı falan düşününce Türkiye standartlarında, çok ütopik harbiden zengin işi araçlar. Ben 4 3 lt yakıt ortalamasını düşürmeye çalışmaya devam edeyim

    Not : iki ilan ile de alakam yok.

    Not 2: bunlara bu paralar verilene kadar 1.4 multiair 170lik giu alınır, lpg uyumu da var aracın. 10 lt normalde yaksa lpg ile %40 tasarruf yapıldığını düşünün.

    Hem şehir içinde rahat rahat kullanacağınız bir araç olur. Hem de istediğinizde sağ ayağınızın altında 0-100'ü 7.5 - 8 sn civarında olan ok gibi bir araba olur.

    Not 3: konudaki kimse ne pro ceed, ne 208 gti ne de 1.4 multiair giu almayacak, hepimiz ülke koşullarından dolayı buzdolabı beyazı uyduruk dizel araçlara binmeye devam edeceğiz.

    Benzinin 7 lt olduğu canım ülkemde hepimizin sağ ayağında yumurta var zaten.

    Not 4: bir kaç gündür ciddi ciddi 208gti ilanlarına bakıyordum, kendime itiraf edemediğim şeyleri itiraf ettim, rahatladım. Fiesta ile devam

    Alıntıları Göster
    hocam bu araçlar güzel de bir konfor yok iki çok yakıyorlar :)
    uzun yol fabrika verisi 6.1lt en az 7lt yakar bu araba şehir içi de 11-12 lt yaksa nereye binecez :))




  • batkent B kullanıcısına yanıt
    Türkiye sınırları içerisinde o araç bize bineceği için almıyoruz zaten. Uyduruk dizel araçlara aynı parayı veriyoruz.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • dış kapının iç mandalı kullanıcısına yanıt
    Hangi araçtan bahsediyorsunuz?
  • korayreyiz K kullanıcısına yanıt
    Pug 208 gti 1.6 lt 208 beygir

    Alfa romeo giulietta 1.4 lt 170 beygir

    Pro ceed yerine ben olsam giulietta alırdım, hem harbiden iyi yürüyen bir arabam olurdu, hem lpg uyumu da var. Pro ceed ya da 208gti ı günlük kullanmaya kalkarsanız yakıt çok üzebilir, giu günlük kullanılabilir lpg ile.
  • dış kapının iç mandalı kullanıcısına yanıt
    Gui ye güvenemiyorum açıkçası. Zamanında alcaktım ama çok kronik sorunlu diye caydım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi korayreyiz -- 8 Haziran 2019; 9:58:42 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: korayreyiz

    Gui ye güvenemiyorum açıkçası. Zamanında alcaktım ama çok kronik sorunlu diye caydım
    Hocam alacağınız araca ben karar veremem, fikir veriyorum sadece aklım sıra.
    2009da piyasaya çıkmış ve 10 yıldır piyasada olan bir araç giu, bayağıdır da takip eder araştırırım. Nasıl bir kronik sorun duydunuz?

    Ona göre ben de hayal kurmayı bırakayım
  • dış kapının iç mandalı kullanıcısına yanıt
    Mesela iç kapı kolları bozuluyormuş. Tamiri için tümden kapının içinin değişmesi lazımmış gibi. En çok duyduğum buydu. Fiat gruba çok güvenmiyorum açıkçası
  • korayreyiz K kullanıcısına yanıt
    Aynı zamanda hava yastığının olduğu ön konsol kabarıyor, bazılarında döşemeyi kaldırıyor. Ben de sıfır dizel otomatiklerde 138.000tl kampanyası çıkınca araştırmıştım, kampanya hala var. Ama iç dizaynı gerçekten doblo gibi. Bu kronik sorunlar ve iç tasarım nedeniyle vazgeçtim. 10 daha verir volvo v40 benzin otomatik alırım dedim, her ikisi de dolu araçlar, volvoyu da bulunduğum bölgede servisi olmadığı için tercih etmedim, hala arıyorum. 2. elde 2015 ya da 2016 i30 fena değil gibi, o çok tutmuştu sanırım. Yeni kasası fiyatından dolayı eski kasa kadar tutmamış diyorlardı.

    Bu arada arkadaşımda yanılmıyorsam 2012 2013 kia ceed benzinli manuel vardı. Aracı iyi giderdi ama şanzıman tasarımıyla alakalı bir sıkıntısı olduğundan çok yaktığını söylerdi. Araştırmadım da 1. ağızdan duyduğumu söylüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lvarlik -- 8 Haziran 2019; 21:22:39 >
  • Araç alırken F/P Hothatchleri çok araştırmış biri olarak tavsiye etmem. Aykırı araçları çok severim ama ben bile bu aracı almadıysam kimse almaz bence. Bu araç Coupe satmak çok zor olacaktır. Kasası çok ağır şehir içinde yakıtı içer. 19 veya 20 jant olması lazım lastikler inanılmaz pahalı. Motor LPG uyumlu değil. Aynı motorun düşük versiyonu Hyundai İ30 da var 186 HP. İ30 'daki LPG uyumlu. Ve İ30 4 kapılı. Olası bir arıza veya hasar durumunda parçasını ustasını bulmak hiç kolay olmaz. Giu 1.4 170 HP bana çok makul gelmişti fakat içi dobloyu andırdığı için bir türlü ısınamamıştım. Güç ağırlık oranı bakımından 208 Gti rakipsiz.

    Özetle ben olsam PSA'nın THP motorlarına bakardim.308 1.6 THP 156 HP ve DS4 ilk bakacağım araçlar olurdu.
  • Farfaraway21 kullanıcısına yanıt
    Günlük kullanmayı düşünmediğim için masraflar gözümü çok korkutmuyor açıkçası. Olmadı üstüne 10 - 20 daha koyup evo mu alsam diyede düşünüyorum ama o arabaya modifiye parası kimse yetiştiremez



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi korayreyiz -- 9 Haziran 2019; 2:20:19 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.