Şimdi Ara

KİLİT

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
16
Cevap
0
Favori
1.730
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Konu kapanabilir.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DaLminSSaH -- 13 Şubat 2021; 12:5:33 >



  • Ürünü iadeye gönder. Şikayet var.com a durumu yaz. 14 gün geçmedi iade alınmıyor diye.
    Almak zorundalar.
  • ancak sırf kutu açtım diye kabul edilmeyeceğini ancak arıza durumunda alabileceklerini söylediler


    Sırf bu yüzden HB dan almadım legion 5. Benzer sıkıntılar yaşanmış çünkü. Umarım amazon bu tarz bir çirkinlik yapmaz.

  • Bir sene önce Hepsiburada dan öyle bir kazık yedim ki; Hepsiburada, n11, gittigidyor tarzı sitelerden maksimum 250-300 tl lik ürün alıyorum artık. Büyük alışverişlerim için ya gidip mağazadan alıyorum ya da satıcı amazon olmak şartıyla amazondan alıyorum. Gerisi maalesef pişmanlık.
  • Malesef bu yaşanıyor. Hepsiburada altında özellikle laptoplarda fiyatlama cok garip . Ürünü hepsiburada satıcısı olarak alırsan en ucuz fiyat olacağına emin olabilirsin. Onun haricinde fiyat karşılaştırma sitelerine girip almadan fiyat endeksine bak daha düşük fiyatlar olduysa bekle.

    Ayrıca siz fiyat araştırması yapmadan aldığınızda malesef sizin gibi cok kisi oldugu icin fiyatlar alıcı bulup yükseliyor. Buna yol açmış oluyorsunuz. Umarim işiniz hallolur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dojii -- 27 Ocak 2021; 11:1:38 >
  • Eskiden bu online siteleri iyiydi.Şimdi zıvanadan çıktılar...Denetleme diye bir şey yok.Kafalarına göre fiyat belirliyorlar.Eğer sorun çıkarsa aldığınız ürün elinizde patlıyor.


    Türkiyenin birçok yerinde mağazası olan ve satış yapan elektronik firmaları nispeten iyi lakin bu firmalarında bazı ürün ve markalar dışında ürün çeşitliliği online firmalara göre az,üstelik online firmalarından çok daha pahallıya satıyorlar ürünlerini.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bamorex -- 28 Ocak 2021; 2:51:36 >
  • 15 bin verip 1660ti kullanmak

    Umarım sorun çözülür konuyu takipteyim
  • Hocam öncelikle geçmiş olsun,
    Aynı durum amazon'da olsa veya farklı bir platformda onlar da aynı şekilde cevap verirler diye düşünüyorum.Çünkü sizin sipariş verdiğiniz bilgisayar aselnet tarafından satış yapılmış fakat sizin paylaştığınız indirim Hepsiburada satıcısı tarafından yapılmış. Yani hepsiburada'nın çok fazla yapacağı bir şey yok Kendi satmadığı bir bilgisayarı geri alamaz.

    Şöyle bir çözüm olabilir aselnet satıcısını Size gönderdiği faturada seri numarası var mı? eğer seri numarası yok ise hepsiburada'dan alınıp iade olarak Asel nete bilgisayar geri gönderilebilir. Yalnız geri gönder iade kargo bekleme süreleri durumunda aselnet seri numarasını kaydetmiş ise bir yere, iadeyi kabul etmeyebilir o durumda elinizde 2 tane bilgisayar olur.

    Şimdiden geçmiş olsun inşallah çözebilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: istanbulturkusu

    Ürünü iadeye gönder. Şikayet var.com a durumu yaz. 14 gün geçmedi iade alınmıyor diye.
    Almak zorundalar.

    Merhaba üstat durumu şöyle izah edeyim ben sikayet sitesine konuyu açtım bunun üzerine HB yetkilisi beni aradı ve iademi onayladı bana bir kod verdi kargoya vermemi söyledi aynı zamanda iletilim kurduğum söz konusu satıcıda daha ürünü görmeden bana hiç boşa gönderme iadeyi red edeceğim dedi bende HB yi arayıp bakın satıcı böyle diyor dedim HB yetkilisi hayır efendim siz gönderdin dedi ürünü gönderdim ve bugun satıcı dediği gibi iadeyi red etti şuan bana geri kargoluyor bende hemen müşteri hizmetleri aradım yeniden onlarda kargo size gelsin yeni bir kayıt oluşturacağız siz yeniden göndereceksiniz dedi bune ben anlamadım sanırım hayatımın geri kalan kısmında karşılıklı kargolaşacağız.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: koçari

    ancak sırf kutu açtım diye kabul edilmeyeceğini ancak arıza durumunda alabileceklerini söylediler


    Sırf bu yüzden HB dan almadım legion 5. Benzer sıkıntılar yaşanmış çünkü. Umarım amazon bu tarz bir çirkinlik yapmaz.

    Ben hiç yapmadıysam HB den 2 ev düzmüşümdür o kadar alışverişim var ama pişman ettiler benide üstad.

  • Evet arkadaşlar bugün itibari ile Hepsiburada devletin bana tanıdığı 14 gün içinde iade hakkımı gasp ederek ürünü bana geri kargoladı asla kargodan teslim almayacağımı tüketici hakem heyetine gideceğimi belirttim ülkemiz kanunlarına göre bilgisayar grubu ürünlerde ürünü çalıştırmadığınız sürece, içine işletim sistemi kurmadığınız sürece koşulsuz iade hakkınız bulunmakta söz konusu satıcı sırf kutusunu açmamı bahane ederek iademi ret etti tüketici hakem heyetine e devlet üzerinden baş vurmayı denedim ancak 8 bin tl üstü ürünlerde internetten başvuru yapılamıyormuş pazartesi bölge tüketici mahkemesine gideceğim her olup biteni buradan paylaşacağım evet midem bulanacak zaman vakit kaybedeceğim ama asla hakkımdan vazgeçmeyeceğim.. Ben ürünü hepsiburada'ya güvenerek aldım dolayısı ile doğubanktaki satıcı benim asla muhatabım değil eğer ordan alacak olsam gider bir de antep pazarlığı eder ordan alırdım neyse bakalım. @istanbulturkusu @koçari @Haluk Ermiş @guneycafer @bamorex Arkadaşlar konuyu yukarı taşırsanız çok mutlu olurum bu hepimizin başına gelebilir.





  • DaLminSSaH D kullanıcısına yanıt

    Çok geçmiş olsun. Umarım çabuk sonuçlanır.


    Mesut Çevik zaten söylemişti. Yasalar satıcı ile müşteriyi yüz yüze bırakıyor. E o zaman Hb gibi aracıya niye komisyon ödüyorsun.





  • Bu çirkef satıcılara fırsat tanındığı sürece bu şekilde sorunlar maalesef olmaya devam ediyor. Bu yüzden alışverişlerimi sadece hepsiburada ve amazon satıcılarından yaparım. Daha önce başıma benzer bir olay gelince ben de hakem heyetine şikayette bulunmuştum. Tabi benim aldığım ucuz bir üründü. Neyse hakem heyetinden satıcıya tebligat gidince avukat masrafı vs. uğraşmamak için daha önce artistlik yapan şahıslar şikayetimi geri almam için 3-4 kere aramışlardı. Paramı da iban isteyip yollamışlardı. Ama sizin olayınızda ciddi bir meblağ var ortada paranızı eninde sonunda alırsınız ama 5-6 ay sürünürsünüz muhtemelen.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: koçari

    Çok geçmiş olsun. Umarım çabuk sonuçlanır.


    Mesut Çevik zaten söylemişti. Yasalar satıcı ile müşteriyi yüz yüze bırakıyor. E o zaman Hb gibi aracıya niye komisyon ödüyorsun.

    EDİT3; Dün saatler süren telefon yazışmalar sonunda tekrar değerlendirileceği iletildi sabah satıcının ret ettiği kargo geldi aynı saatlerde hepsiburada müşteri hizmetleri de bana yeni iade kodu verdi gelen kargocuya bu kodu söyleyerek teslim almadım geri gitti bakalım bu sefer bitecek mi bu kargo savaşları umarım hb daha fazla insanları kendinden soğutmaz bu sefer hak kanun neyse onu uygular.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: son_burak

    Bu çirkef satıcılara fırsat tanındığı sürece bu şekilde sorunlar maalesef olmaya devam ediyor. Bu yüzden alışverişlerimi sadece hepsiburada ve amazon satıcılarından yaparım. Daha önce başıma benzer bir olay gelince ben de hakem heyetine şikayette bulunmuştum. Tabi benim aldığım ucuz bir üründü. Neyse hakem heyetinden satıcıya tebligat gidince avukat masrafı vs. uğraşmamak için daha önce artistlik yapan şahıslar şikayetimi geri almam için 3-4 kere aramışlardı. Paramı da iban isteyip yollamışlardı. Ama sizin olayınızda ciddi bir meblağ var ortada paranızı eninde sonunda alırsınız ama 5-6 ay sürünürsünüz muhtemelen.

    EDİT4; Evet arkadaşlar geldik olayın sonuna günlerce kan kusturduktan 2 kere kargoya verdikten sonra HB sağolsun yasal hakkım olan iade hakkımı gerçekleştirdi ve iademin olduğu dekontu içeren bir mail attı. Bunun için HB ye asla teşekkür etmeyeceğim gerçekten çok sıkıntılı stresli günler yaşamama sebep oldu. Ve gelelim işin en tuhaf kısmına iade nedenim olarak tüm başvurulara gerek yazılı gerek sözlü olarak şunu belirtmiştim ben bu ürünü HB satıcısından almak için iade ediyorum başka bir nedeni yok dememe rağmen HER NE HİKMETSE İADENİN OLDUĞU AYNI SAAT AYNI ANDA HB ÜRÜNÜ SATIŞTAN KALDIRDI :) olsun önemi yok başka site başka firmamı yok gider oradan alırım gerekirse 2 bin fazla veririm yine alırım. Ben 2015 yılında açmış olduğum HB üyeliğimin silinmesini talep ettim belki HB için bunun hiç bir önemi yoktur sonuçta benim üyeliğimin silinmesinden ne zarar edecek ama %0000.1 lik olsada umarım bu bir mesaj olur herkese hayırlı alışverişler dilerim.





  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.