Şimdi Ara

Kingdoms of Amalur: Reckoning (2012) [ANA KONU] (10. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
694
Cevap
2
Favori
47.480
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: siberarmi

    Hehe neyse bilmeyenler için açıklama olmuştur gene. O anahtar isteyenler özel, anahtarlar ilk 2-3 haritada var(house of balladsta 2 tane var sandıklarda) sadece 5-6 adetti galiba. Hepsini açmıştım ben 1 Peic bir de set eşyası çıktı toplamda.

    İleride normal kilit şeklinde hepsi :)

    su kuyuları olayı da güzel düşünülmüş, oyunda her yerden eşya fışkırıyor :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ornitolog

    quote:

    Orijinalden alıntı: TrMhMt

    Oyun cok guzel ama bir okadarda basit. En zorda indiremedigim yaratik yok ve suan levelim 12. Eger 20. 30. levelde olsam nolur bilmiyorum. Adamlar oyunu yapmislar gercekten her turlu ayrinti var. Atmosferi grafikleri sistem yormayan optimasyonu fevkalade.

    Skyrim'den sonra bu cok iyi geldi acikcasi. Yalniz su ev alma olayini bir turlu beceremedim. Birde silahlari tilsimlama olyaini yapamiyorum. NAsil yapacaz gemleri craft yapiyorum ama onlari nasil silahlara ve zirhlara yedirecem bir turlu bulamadim.

    slotu olan eşya ve silahlara taşları ekleyebiliyorsun,hepsine takılamıyor.

    düşmanlar bana da kolay geliyordu ama bir mağaraya girdim ejderha gibi bişey denk geldi, 4denemede ancak öldürdüm,bir dünya can iksiri harcadım.

    Slotu derken ? Su tab tusuna basinca acilan slot mu?

    O ejderhayi bir gorevi yaparken bende oldurdum ama cok kolaydi. Uzaktan yildirim ve buz buyusu ile cok kolayca indirmistim. Suana kadar beni zorlayacak hic bir yaratik gelmedi karsima. Oyunun yapisindan midir nedir bilmiyorum. Levelin ne olursa olsun canavarlar zorlayacak turden olmuyor. Dedigim gibi en zor ayarda oynuyorum oyunu.




  • Oyunu aldım ve 5 trol kesme görevine kadar da geldim..4-5 saat deneyimim oldu yani...
    şimdi bir-iki aklıma takılan konuyu sizinle paylaşmak istiyorum..
    oyuna başlarken EA ya neden bağlanıyoruz?
    Oyun online diyeceğim bizden başka kimse yok oyunda...
    ilerde mi çıkacak aceba?
    bunu niye sordum? çünkü wow a benzetenler var çok yerde...
    sonra bana ters gelen bir konu da iki elimizin de sürekli meşgul olması (ben pc de oynuyorum)
    bir yerden bir yere giderken bari mouse ile kontrol edebilsek de diğer elimizle çay falan içebilsek.. çekirdek çitleyebilsek yada belki sigara içecek vardır vs.
    ikincisi inventory sistemi çok garip, oyunu pause edip başka bir sayfaya geçip bakıyoruz her defasında..
    yani wow vs türü inventory yok..(wow,rift,allods, ko vs gibi değil yani...)
    online ise bu hep böyle mi olacak...
    sonra pencere içinde pencere sistemi var
    bi inventory temizlemek için kırk pencere açmak gerekiyor..
    kısacası bence artı olarak görsel efekt vs sayılabilir ama 2 artısı varsa 8 de eksisi var...




  • 2 artısı varsa 8 eksisi var lafım oyuna 10 üzerinden 2 verdim gibi anlaşılmasın oyun 10/10 luk bir oyun.. sadece benim gibi baba yaşında bir adama göre ters o yazdıklarım...
    ben kafa dağıtmak için arada oynuyorum.
    birde oyunun görev takent vs sini veren wowhead tarzı bi siteye rastlayan olursa haber versin buradan...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ornitolog

    quote:

    Orijinalden alıntı: siberarmi

    quote:

    Orijinalden alıntı: Fabrice

    Ya ne hastalık gibi oyunmuş bu kardeşim. Bir türlü başından kalkamıyoruz. Alet edevat da topla topla bitmiyor maşallah. Bayağı oyalar bu bizi.

    Mahvolduk hocam harbiden, daha 2. haritaya yeni geçtim ama ertık bütün yaratıklar düşük benim seviyemden :) Biçer döver şeklinde ileriliyorum, Faebladelere başta ısınamamıştım ama şimid alıştım bırakamıyorum. Özellikle dodge yaptıkdan sonra gelen saldırı grup yarıyor. Ama daggerlar hala belimde :) Oyundaki her humanoid/giant tarzı yaratık için değişik backstab animasyonu kullanmışlar.(özellikle gnomelara backstab acayip tatmin edici )
    Üstüne her düşman için ayrı bir "Reckoning modu bitiricisi koymuşlar"


    Oyunun her saniyesinde uğraşmış yapımcılar. Öyle sağdan soldan kırpıp boş bir oyun koymamışlar. Oyun zaten iyi ilgi gördü. (çoğunlukla geçen sene yaşanan RPG hayal kırıklıkları sayesinde) İyi de bir astış yakalar umarım. Boş boş oyun yanalar kazanacağına bu tip firmalar kazansın.


    İki tane problemim var sadece;
    Ana konu çok tekdüze ve yavaş ilerliyor, FRP klişelerine her adımda rastılıyoruz(ah Salvatore ah) bir de zıplama olmasa bile düşme koysalardı bari, 2 cmlik yerden inemediğim için 25 metre koşuyorum...
    Bunları da çok çabuk göz ardı ettiriyor oyun. Dövüşler çok eğlenceli ve eşya çılgınlığı had safhada. Üstüne her yerde gizli saklı bir şeyler buluyorsunuz.
    Gayet süper eğlenerek oynuyorum daha ne olsun :)

    Oyun hakkında çoğu kişi grafik stili yüzünden ön yargılı yaklaşıyor ama oynamaya başladıktan sonra sıkılan sayısı çok az.

    büyük sürpiz oldu,bu kadarını beklemiyordum, biraz oynarım sonra sıkar diyordum. skyrimde bile dragon armoru aldığımda oyun sıkmıştı ve görevler bitmeden silmiştim ama bunda 3gündür daha ilk harita bitmedi :)

    tonlarca eşya olması,bir sürü farklı animasyon, dövüş sistemi, gizlilik keşfi had safhada, şu hidden detect özelliği çok hoşuma gitti, bazen düşmanı bırakıp sırf onların peşinde geziyorum :)

    fakat şu dispelli anlamadım, hem şifreyi çözmek acayip zor hem de çözünce ne olduğunu anlamadım

    Dispell iyi. Bazı büyülü ve kilitli sandıklar var. Onlara dispel yaptıktan sonra etraf köylerden anahtarını alıyorsun. Ayrıca konuşmada lanetlenmiş biriyle falan karşılınca laneti kaldırabiliyorsun. Dispell hayvan gibi zor olduğu için puan vermezsen yapamazsın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ayyana

    Oyunu aldım ve 5 trol kesme görevine kadar da geldim..4-5 saat deneyimim oldu yani...
    şimdi bir-iki aklıma takılan konuyu sizinle paylaşmak istiyorum..
    oyuna başlarken EA ya neden bağlanıyoruz?
    Oyun online diyeceğim bizden başka kimse yok oyunda...
    ilerde mi çıkacak aceba?
    bunu niye sordum? çünkü wow a benzetenler var çok yerde...
    sonra bana ters gelen bir konu da iki elimizin de sürekli meşgul olması (ben pc de oynuyorum)
    bir yerden bir yere giderken bari mouse ile kontrol edebilsek de diğer elimizle çay falan içebilsek.. çekirdek çitleyebilsek yada belki sigara içecek vardır vs.
    ikincisi inventory sistemi çok garip, oyunu pause edip başka bir sayfaya geçip bakıyoruz her defasında..
    yani wow vs türü inventory yok..(wow,rift,allods, ko vs gibi değil yani...)
    online ise bu hep böyle mi olacak...
    sonra pencere içinde pencere sistemi var
    bi inventory temizlemek için kırk pencere açmak gerekiyor..
    kısacası bence artı olarak görsel efekt vs sayılabilir ama 2 artısı varsa 8 de eksisi var...



    Bunlara ben de katılıyorum. Bu yüzden oyundan rpg tadı alamadım gerçi tps action ayarında olan rpglerden hiç zevk alamıyorum alışmışım tepe kamerasının rahatlığına. item sistemi de aynen. bugün yeniden titan quest e başladım bu sebeplerden ötürü.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ayyana

    Oyunu aldım ve 5 trol kesme görevine kadar da geldim..4-5 saat deneyimim oldu yani...
    şimdi bir-iki aklıma takılan konuyu sizinle paylaşmak istiyorum..
    oyuna başlarken EA ya neden bağlanıyoruz?
    Oyun online diyeceğim bizden başka kimse yok oyunda...
    ilerde mi çıkacak aceba?
    bunu niye sordum? çünkü wow a benzetenler var çok yerde...
    sonra bana ters gelen bir konu da iki elimizin de sürekli meşgul olması (ben pc de oynuyorum)
    bir yerden bir yere giderken bari mouse ile kontrol edebilsek de diğer elimizle çay falan içebilsek.. çekirdek çitleyebilsek yada belki sigara içecek vardır vs.
    ikincisi inventory sistemi çok garip, oyunu pause edip başka bir sayfaya geçip bakıyoruz her defasında..
    yani wow vs türü inventory yok..(wow,rift,allods, ko vs gibi değil yani...)
    online ise bu hep böyle mi olacak...
    sonra pencere içinde pencere sistemi var
    bi inventory temizlemek için kırk pencere açmak gerekiyor..
    kısacası bence artı olarak görsel efekt vs sayılabilir ama 2 artısı varsa 8 de eksisi var...

    inventory'e tuş atayabilirsin, ben öyle yaptım.

    bence en büyük eksiklerden biri, ağırlık sistemi. tamam ağırlığı olan herşey 1 ağırlık puanı olarak düşünülmüş güzel de, bazı şeylerinde ağırlığı yok. yani neyin inventoryde yer kapladığını bilemiyorsunuz(silahlar,zırhlar hariç tabii). ben çok eşya taşımama rağmen yavaş yavaş yerim azalıyor mesela.

    Edit: pencere içinde pencere derken, esc->inventory->weapons->primary diye adım adım gidip adım adım kapatmaktan bahsediyorsan, ekranın sağ üst köşesinde X var,onunla direk kapatabilirsin pencereyi, sağ tık ile de geri gidebilirsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gokselc12 -- 15 Şubat 2012; 16:40:52 >




  • Büyülü sandıklar nasıl açılıyo arkadaşlar bişey dönüyo ama nasıl olcak çözemedim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OKAN85

    Büyülü sandıklar nasıl açılıyo arkadaşlar bişey dönüyo ama nasıl olcak çözemedim.

    onu hala bnde çözmüş değilim bi yardım etseniz gerçekten
  • quote:

    Orijinalden alıntı: siberarmi

    Dispel basit hocam, dispeli bir kilit çeşidi olarak düşün ama büyülü tuzaklı. Zaman dolmadan bitiremezsen yada kırmızı noktalardan birine tıklarsan patlar. Bazıları çok can yakıyor ve seni lanetliyor.
    Lanetten kurtulmakta iksirin yoksa gayet pahalı.


    Olayı çok basit aslında ana halkanın üzerinde işaretleri(Glyphler) aktif hale getirmen gerekiyor. Bunun için senin beyaz ufak halka işaretlerin tam üzerindeyken basman lazım. Sonra işaretin etrafındaki yeşil bar dolmaya başlıyor. Amacın o yeşil barlar dolmadan (dolursa tekrar basman lazım işarete) bütün işaretlere basmak. Bazı işaretler diğerlerine göre daha hızlı dolduruyor barı ve işaretler dışında bir yere tıklarsan bütün işaretler başa dönüyor. Zor olanlarda kırmızı mayınlar var onlara tıklarsan direkt patlar.


    Dispeli en 4 geliştirmeye bakın hatta 5.seviye bile olur. Bu sayede ilk seferde başarısız olursanız bir hak daha veriyor size, verdiğiniz puan kadar süreniz artıyor ve işaretlerin dolma süresi artıyor.4. veya 5. seviyede kırmızı mayınları siliyor glyphlerin arasından. Üstüne bazı konuşmalarda dispel seçeneğide çıkyor, karşı tarafın üzerindeki büyüleri kaldırabiliyoruz direkt.

    büyülü sandıklar böyle açılır.




  • Ya arkadaslar bu itemleri saklıyacak sandığı nerden buluyoruz. Ben satıp duruyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nemoson

    Ya arkadaslar bu itemleri saklıyacak sandığı nerden buluyoruz. Ben satıp duruyorum

    Büyük şehirlerde eviniz oluyor.Map'te Stash adı altında çeşitli görevlerle alabiliyorsunuz evinizin anahtarları.Başlangıcta yakın olarak Cannerocta bulabilirsiniz .
  • oyunda ikinici karakterim olan rogue icin diyebilirim ki oyundan eger zevk almak istiyorsanız rogue acmalısınız :) 20 levelim ilk karkterin verdigi toyluktan sonra ikinci karakterimi olabildigince super yapmaya calıstım. size biraz hem oynanıs hemde statlar abilitiler hakkında bilgi vermek istiyorum

    ben dagger tercih ettim oyunun basında daha iyi damage gormustum ama digeri karizma duruyor sececegimiz daggera gelirsek npcden almak yerine blacksmithi kullanarak guzel bir dagger yapmanız oyundan daha cok zevk almanıza yarayacaktır .genel olarak daggera ekliyeceginiz ozellkler crictc hit %14+ heal ve en az 30+ fire damagele roguenize bir kere daha asık olabilirsiniz.

    gelelim skilllere bir rogue icin stealth oldukca onemlidir bu yuzden class secerken bunu gozardı etmezseniz oldukca avantajlı baslarsanız. level atladıkca kazandıgınız her bir skil puanını tercihim sage craft black smith ve stealthe orantılı bir sekilde dagıtın.tercihen 20 levele gelmis bir rogue icin 7 blacksmithng 8 sage craft 10 stealth olmalısı avatanraj saglar diger skillerse simdilik 15 bin odeyerek +1 yapmak simdilik yeterli olacaktır.sage craftı 8 yaparak epic taslar yapabilir ve karakterimizi oldukca tehlikeli bir hale getirebiliriz blacksmithte ise kaliteli itemleri bozarak daha yapıcı ve extra barlarla susleyebilecegimiz weapon ve armorlar yapabiliriz.

    gelelim abilitieslerimize
    ilk olarak assasin art 7 precise weapon( I-II-III-IV) 3 Dagger mastery 7
    ben zorunlu olarak Faeblae Mastery 2 yapmıstım isteyen trap ya da bow a kullabilir.
    Envenomed Edge 7 ,Inoculation 6 . Blade Honing 6, Enduring Agony 6
    Smoke Bomb 5, Mysterious toxins 6 ve posion bomb 4
    Not: bu su anda kullandıgım abilitieslerdir oldukca memnunum ama daha iyisi var diyen varsa yazması rica olunur.

    rogueden cok memnunum koylerde dolasıp halkı soymak jotunların trollerin vsvs kolay olmeyen mobların arkasına gizlice yaklasp kolayca yere indirmek gorunmez olup dusmanı once soyup sonra oldurmek ve black smithi ve sage craftı gelistirip guzel epic taslar ve silahlar yaptıktan sonra pot bile harcamıyorsunuz diyebilirim eger sizde bunlardan hoslanıyorsanız kesinlikle rogue oynamalısınız

    Not: Boş bir zamanımda güncellenecektir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi burkayersoy -- 16 Şubat 2012; 12:24:27 >




  • Ben zaten rogue yapıyordum karakteri, bu verdiğin bilgiler çok iyi oldu sağol. Faeblade'ler ile tam bir Drizzt Dourden oldu karakter ( oyuna başlarken dark elflere benziyor diye şu sivri kulaklı beyaz saçlı ırkı seçmiştim )



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi paxal -- 16 Şubat 2012; 1:18:08 >
  • Oyun ilk yarım saatte "ileride iyice sıkacak" düşüncesine kapılmama sebep olsa da, gittikçe içine çekmeyi, sarmayı başardı. Şu an 16 lvl Mage karakterle gidiyorum, blacksmith ve sagecraft üzerine yoğunlaştım. Haritaya bakınca da, genel haritanın daha çok küçük bir kısmını dolaştığımı farkettim. Sanırım fazlasıyla uzun sürecek; bıkmadan ilerlersek ne ala.

    Puanım: 85/100
  • pure mage bir karakter yapmak istiyorum.önerilerinizi bekliyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pronefroz

    oyun çok karmaşık sanki. blacksmithing,sagecrafting vs skillerin açılması zor.

    Oyun çok kolay. Yetenek sayısı sınırlı. Karakter seviye limiti 40. Düşmanlar çok kolay. Didenhillde crafting halldeki karı helüüü deyince kafatasını açıp beynini yumruklayasım geliyor.
  • böyle oyunlarda dil ingilizce olmayınca hiç bir tat vermiyor türkçe olsa sabahlara kadar oynanır hiçbirşey anlamadan baştan savma oynuyoruz oyunu tek kelimeyle
  • quote:

    Orijinalden alıntı: osmanlı06

    böyle oyunlarda dil ingilizce olmayınca hiç bir tat vermiyor türkçe olsa sabahlara kadar oynanır hiçbirşey anlamadan baştan savma oynuyoruz oyunu tek kelimeyle

    aynen katılıyorum..Anlamadan geleni geçeni kesiyoruz oyun bitiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alex2017

    quote:

    Orijinalden alıntı: osmanlı06

    böyle oyunlarda dil ingilizce olmayınca hiç bir tat vermiyor türkçe olsa sabahlara kadar oynanır hiçbirşey anlamadan baştan savma oynuyoruz oyunu tek kelimeyle

    aynen katılıyorum..Anlamadan geleni geçeni kesiyoruz oyun bitiyor.

    haklısın..mesela Risen ve dragon age oyunları Türkçe'ye çevrilmese hiç bir oynanabilir yanı olmazdı benim için, yaratık kes, her gelen diyaloğa at kafadan bir seçenek sonra saldır..Ama dilimize çevrilince sinematikleri ara konuşmaları bile izlemek zevkli skip cinematic demeden



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dsgtan -- 16 Şubat 2012; 17:08:58 >




  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.