Şimdi Ara

Klasik Araç Motor Değişimi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
2.559
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar, ben klasik araba meraklısıyım ve bir impala almayı düşünüyorum. Bunun motorunu değiştirsem yasal olarak nasıl bir motorla değiştirmem gerekir yani prosedür güncel arabalarla aynımıdır. Ben daha güçlü bir ithal motor taktırmayı düşünüyorum.



  • Takılır tabi ki ancak yasal boyutu biraz uğraştırıcı. Önce motor için onay almak sonra trafik şubeye gidip kağıtları alıp ruhsata işletmek gibi vb. işlemler var
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Elsa

    Takılır tabi ki ancak yasal boyutu biraz uğraştırıcı. Önce motor için onay almak sonra trafik şubeye gidip kağıtları alıp ruhsata işletmek gibi vb. işlemler var
    Bildiğim kadarı ile aynı marka ve model motor ile değiştirebiliyorsun.
  • Evet bende öyle biliyorum ana haliyle benim düşündüğüm 69 model impala buna göre motor çok az yani herhangi bir V serisi motor takılamazmı buna
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Selo3803

    Evet bende öyle biliyorum ana haliyle benim düşündüğüm 69 model impala buna göre motor çok az yani herhangi bir V serisi motor takılamazmı buna

    aracı ilk baş eski haliyle muayeden geçir daha sonra prosedürlere bakıp uyan bir motor taktır. 2 yıl sonra da muayeden önce evrak işlerini halledersin
  • Hocam aynı tür konuyu ben açtım biraz uğraştıran bir işlem ama olmaz değil.

    Edindiğim bilgiler aynı hacimlerde motor lazım

    Chevrolet ise ille chevrolet motoru olmasına gerek yok o hacimde bir motor nasıl bulursun bilmiyorum, arabayı al doğru amerikaya git west coast customsa uğra yaptır aracı amerikayı gez gel
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mazda Motor Corporation

    Hocam aynı tür konuyu ben açtım biraz uğraştıran bir işlem ama olmaz değil.

    Edindiğim bilgiler aynı hacimlerde motor lazım

    Chevrolet ise ille chevrolet motoru olmasına gerek yok o hacimde bir motor nasıl bulursun bilmiyorum, arabayı al doğru amerikaya git west coast customsa uğra yaptır aracı amerikayı gez gel
    69'un üzerinde orjinal bloğu varsa ve çatlak değilse yeni motorlardan daha değerli bir bloktur. O bloklardaki nikel oranı çok yüksek, paslanmayan gri/antrasit renkli, korm sekmanlara dayanan bloklardır. Yeni Goodwrench motorlarında o zevk olmaz bence. yeni Cr-Mo segmanlarla yeni bloklar kadar sorunsuz çalışırlar.

    Ustalarla uğraşana kadar evrakla uğraşırım diyorsanız orası başka tabii.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Sizde mi benim gibi impala 69 hastasınız hocam



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ken Block43 -- 18 Ekim 2015; 20:19:51 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ken Block43

    Sizde mi benim gibi impala 69 hastasınız hocam

    Hiç sormayın hocam bitane buldum çok uygundu biraz pas işi vardı ama gitti
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Karbon 12

    69'un üzerinde orjinal bloğu varsa ve çatlak değilse yeni motorlardan daha değerli bir bloktur. O bloklardaki nikel oranı çok yüksek, paslanmayan gri/antrasit renkli, korm sekmanlara dayanan bloklardır. Yeni Goodwrench motorlarında o zevk olmaz bence. yeni Cr-Mo segmanlarla yeni bloklar kadar sorunsuz çalışırlar.

    Ustalarla uğraşana kadar evrakla uğraşırım diyorsanız orası başka tabii.

    Yani motoru yaptırmak daha mantıklı diyorsunuz
  • Selo3803 S kullanıcısına yanıt
    Motorun orjinal olduğunu varsayalım... Versiyona göre, bir eksantrik miliyle %50'ye kadar güç artışı olabiliyorken, parçaları getirip burada yapmak da mantıklı olabiliyor. "Aftermarket" çok geniş, zamanlamalı mekanik eksantrik eklentileri dahi olabiliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Karbon 12

    Motorun orjinal olduğunu varsayalım... Versiyona göre, bir eksantrik miliyle %50'ye kadar güç artışı olabiliyorken, parçaları getirip burada yapmak da mantıklı olabiliyor. "Aftermarket" çok geniş, zamanlamalı mekanik eksantrik eklentileri dahi olabiliyor.
    İmpala için restorasyon yaparken genelde Caprice motoru kullanıyorlar sanırım ama prosedürünü bilmiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BenjaminGreen

    İmpala için restorasyon yaparken genelde Caprice motoru kullanıyorlar sanırım ama prosedürünü bilmiyorum.

    Alıntıları Göster
    Chevrolet yıllarca aynı motorları kullandığı için, hemen her Chevrolet motoru hemen her Chevrolet'e uyar.

    Aracınıza uygun bir V8 bulmak hiç de zor olmayacaktır. Amerikanlardan anlayan bir usta motor kodunuzu belirlesin. O motor koduna uygun şanzıma çıkışına sahip her motor arabanıza uyacaktır. Bütün mesele işlettirebilmek için faturalı motor bulmak.

    Arabanızda I6 mı var? Neden motor büyütmek istiyorsunuz?

    Amerikan klasikçisi olarak söyleyebileceğim: Orjinali her zaman daha değerli, daha güzeldir. O yüzden yaptığınız değişikliği de orjinaline uygun yapmanızı tavsiye ederim. Elinizdeki arabanın V8 modelinde ne motor varsa, o olsun gibilerinden...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Huseyin-ZST

    Chevrolet yıllarca aynı motorları kullandığı için, hemen her Chevrolet motoru hemen her Chevrolet'e uyar.

    Aracınıza uygun bir V8 bulmak hiç de zor olmayacaktır. Amerikanlardan anlayan bir usta motor kodunuzu belirlesin. O motor koduna uygun şanzıma çıkışına sahip her motor arabanıza uyacaktır. Bütün mesele işlettirebilmek için faturalı motor bulmak.

    Arabanızda I6 mı var? Neden motor büyütmek istiyorsunuz?

    Amerikan klasikçisi olarak söyleyebileceğim: Orjinali her zaman daha değerli, daha güzeldir. O yüzden yaptığınız değişikliği de orjinaline uygun yapmanızı tavsiye ederim. Elinizdeki arabanın V8 modelinde ne motor varsa, o olsun gibilerinden...

    Alıntıları Göster
    64 döver
    tabi bana göre.




  • Cevaplarınız için teşekkürler :)
  • Benim de merak ettiğim bir konu...Öncelikle teşekkürler! Acaba ucuza eski bir landrover yada jeep alsam ona düşük hacimli dizel bir motor taktıramazmıyım diye düşünmedim değil. Demek aynı hacimde olması gerekiyormuş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sgtforce

    Benim de merak ettiğim bir konu...Öncelikle teşekkürler! Acaba ucuza eski bir landrover yada jeep alsam ona düşük hacimli dizel bir motor taktıramazmıyım diye düşünmedim değil. Demek aynı hacimde olması gerekiyormuş
    427 kübik inç motor mu baktığınız v8. Yani yanlış bilmiyorsam impala ss motor bloğu buydu. Amerika' dan sıfır motor ithal edilebilir. Vergi işleri nasıl olur bu konuda bilgim yok.
  • Öylede çok pahalı olur benim için öğrenciyim 😃
  • Benim de çok yakınımda bir tane '66 impala var. Orjinal klimalı, 350 motor takılı, biraz boya döşeme işi var. Şanzıman 2 ileri powerglide. Th350 şanzımanla değiştirilir ve biraz para harcanırsa süper bir makine olur. Ama onunla uğraşacak usta bulmak ve vakit ayrımak lazım m
  • En güzellerden bu impalalar
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.