< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Kobo Clara HD 6' 8 GB // N11 // -- 289TL -- (41. sayfa)
-
-
Hayır hocam ilk defa başıma geldi. Dava dilekçesi eve tebliğ edilince bir bilene danışmak en iyisi olacak. Önümüzde uzun bir süreç var gibi.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Genelde bu davaları mahkemenin bozacağını sanmıyorum. Bunlarla uğraşacak zaman ayırmaya değecek bir husus yok çünkü. Hakem heyetinin kararını onaylarlar bence. Zaten konuda sonuna kadar haklıyız. Ama hakkını verelim firma gerçekten nasıl bir şirket olduğunu gösterdi bize.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Ne yazdınız hocam burada gelişmeleri paylaşalım çok iyi olur.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Zamanında bu forumda 50 liraya ekitap okuyucu alınmıştı hala daha çalışıyor 8 sene oldu
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yollamayı nasıl yaptınız hocam. Direkt uyap üzerinden oluyor mu yoksa mahkemeye mi verdiniz?
-
Nasıl bir savunma yaptınız hocam. Birde harç ücreti ne kadar?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
İdefix'in 11.11.2020 den sonra n11 de yüksek fiyattan satışını görmüştüm ama aldığım ekran görüntüsunu bulamıyorum. Bunu nasıl temin ederim. Satışın imkansızlığı argumanina cevap olarak çok önemli bu.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: invaderbrain
İdefix'in 11.11.2020 den sonra n11 de yüksek fiyattan satışını görmüştüm ama aldığım ekran görüntüsunu bulamıyorum. Bunu nasıl temin ederim. Satışın imkansızlığı argumanina cevap olarak çok önemli bu.Burada paylaşılmıştı diye hatırlıyorum , şu an hastanedeyim müsait olursam evdeki pc ye bakarım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Tüketici mahkemeleri fiyat hataları konusunda tüketiciyi haklı buluyormus ama stok hatası konusunda satıcı tarafındaymis. O yüzden bu adamların bu olaydan sonra aynı sitede yüksek fiyattan satması davayı bizim tarafa getirir.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
-
quote:
Orijinalden alıntı: nirvanhaBurada paylaşılmıştı diye hatırlıyorum , şu an hastanedeyim müsait olursam evdeki pc ye bakarım.
Alıntıları Göster
-
şimdi bana da hakem heyeti tarafından haklı bulunduğum postası geldi. Dava da açmışlar 14 Haziranda. Cevap dilekçesi nasıl bir şey olmalı?
edit: açtıkları mahkeme tebligatı gelmesi gerekiyormuş karşı dilekçe için. beklemeye devam ondan sonra 14 günümüz varmış.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ridianod -- 22 Haziran 2021; 16:11:42 > -
Öf neler dönmüş be, iyi ki uğraşmamışım.
-
quote:
Orijinalden alıntı: XanthiNÖf neler dönmüş be, iyi ki uğraşmamışım.
Bir gün ohhhhh iyi ki batmış , zamanında bizi ne uğraştırmıştı yüzsüz firma diyecek ve bu konuya atıfta bulunacağız.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: PT.Zafer
Arkadaşlar sonuçta siz hakem heyetine kendi rızanızla başvuru yaptınız. Hakem heyeti tüketici mahkemesinden farklı değil zaten. Tek farkı ücretsiz olması. Siz haklı bulunmuşsunuz ve karşı taraf itiraz ediyor ancak bunu dava yoluna giderek yapabiliyor. Başka bir şekilde itiraz hakları yok. Bunu yaparken de belli bir ücret ödüyorlar mahkeme için. Siz bu itirazlarına bir cevap vermek durumundasınız. Aksi halde elbette mahkeme sizi haksız görüp dava masraflarını sizden talep edeceklerdir.
Siz usulsüz bir şey yapmadınız sonuçta. Mevcut olan bir ürünü belirli bir fiyata satın aldınız. Ve mesafeli satış sözleşmesine aykırı bir durum da yok ortada. Fiyat hatası yapılması satışın imkansızlaşması anlamına gelmiyor mesela ama benim başvurumda hakem heyeti beni bu gerekçeyi göstererek haksız buldu. Ancak ben yine de yasal olarak haklı olduğumu düşünerek ve tüketici yasalarında yer alan ilgili maddeleri de özellikle belirterek tüketici mahkemesine itiraz için başvurdum. Ve bunun için belli bir dava açma ücreti de ödedim. Dava henüz sonuçlanmadı beklemedeyim. Olumlu açıklanırsa eğer benim cebimden çıkacak bir şey yok. Olumsuz olursa da ben bu riski göze aldım sonuçta ve ödeyeceğim meblağ ürünü satın aldığım fiyat olacak. İleride bu gibi bir durumla karşılaşırsam ne yapacağımı da öğrenmiş olacağım elbette.
**Ayrıca bu gibi durumlarda elinizde ne kadar delil varsa mahkemeye sunmanız yararınıza olacaktır. Mesela satıcı ürünü tedarik edemez veya satışın imkansızlaşması durumlarında, satıcı bu durumu farkettikten sonra 3 gün içinde tuketiciye yazılı olarak bildirmeli ve 14 gün içerisinde para iadesini yapmalıdır gibi bir ibare mevcut. Bana 3 gün değil 30 gün geçmesine rağmen yazılı bildirim gelmedi. Ayrıca para iadesini kontrol ettiğimde 14 gün içinde gerçekleşmemiş. 30 gün sonra iadem yapılmış. Bunlar elinizi sağlamlaştıracak kanıtlardır. Mutlaka davaya ekleyiniz.bu arkadaşın saydığı sebeplerle biz hem şekil hem esas yönünden haklıyız ama mahkeme esaslı hataya düşülmüş firma haklı deyip bizi kötü niyetli olarak değerlendiriyor. Ve haksız buluyor.
ben bu mahkemeye neden itiraz edemiyorum neden kesin karar oluyor?
Bu nasıl iş arkadaş ya?
-
Bu konulara tam anlamıyla vakıf olan bir hakimin firmayı haklı bulması söz konusu olamaz. Bana da dava açıldı ve ürünü satın aldığım anda N11 in oluşturduğu mesafeli satış sözleşmesinin hukuki olarak geçerli olmadığını savunuyor idefix. Siparişimizi manuel olarak onaylayan kendileri, faturayı kesen kendileri. Sonra satış sayısı fazla olunca göndermekten vazgeçtiler ve çoğu satın alan thh ye verince şimdi de mahkeme yoluyla itirazda bulunuyorlar. Güzel bir savunma ile kimsenin davayı kaybedeceğini sanmam. Aslında savunmaya bile gerek yok ama mecburen bişeyler yazıp göndericez mahkemeye.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi citiraga -- 1 Temmuz 2021; 14:35:32 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Arkadaşlar neden kimse mahkeme bildirisine yapılan savunmayı burada paylaşmıyor ? Elbet bir avukatı olup bir metin hazırlayan vardır.Arkadan gelenlere yol gösterelim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X