< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Komple boya sonrası oluşan izler






-
-
Macun çatlağı gibi duruyor ama çok anlamam ben Sami Tarcan'dan gördüğüm kadar
-
quote:
Orijinalden alıntı: ImKeynesMacun çatlağı gibi duruyor ama çok anlamam ben Sami Tarcan'dan gördüğüm kadar
Macun çatlağı böyle olmaz, macun kaportayı düzeltmek amaçlı sürülen adı üstünde macunumsu bir madde. Temizlik boyası yapılan araçlarda macun sürülmesine gerek olacağını düşünmüyorum.
Konu sahibi arkadaş için benim tahminim:
Bu boya çatlağına benziyor, muhtemelen verniğin altında bir şekilde çatladı o yüzden vernikten dolayı pürüzsüz gözüküyor. Yaptırdığın yere götür "bunu geçen sene komple boyattım bu nasıl iş hemen böyle oldu" de, düzeltsinler. Eğer pasta cila ile düzeltebiliyorlarsa (ki sanmam) öyle yapsınlar yoksa ısrar et tekrar boyasınlar. Bu kabul edilebilir bir işçilik değil.
-
Geçmiş olsun, temizlik boyasında olsa olsa yoklama macunu olur, her taraf macunlu değilse de bu çatlaklar tamamen boya ve hazırlık kaynaklı. Verniğin altında kalan asıl boya kısmı, boyaya katılan sertleştiricinin doğru konulmaması yüzünden çatlamış gibi görünüyor muhtemelen. Ya da önceki boya doğru biçimde kazınmadan, düzgün astar atılmadan direk boyaya girişildi. Bir yıl sonra oluşması da ayrıca ilginç, sorunun ne olduğunu öğrendiğinizde paylaşın lütfen merak ettim ben de.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Kötü malzeme kötü işçilik
-
Kazımadan mı boyadılar hocam? Sanki alttaki boya kusuyor gibi.
-
yok komple kazindi zaten 1 ay bekledim her aşamasini gordum astarlı halinide biliyorum sanirim vernik catlado vernik sökücüler var ondan alsam pasta cila yapsam düzelirmi acaba boyacı uzakta çunku
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Dışarıdan ele gelmediğini, hissedilmediğini söylemiştiniz. Bu durumda verniğe yapacağınız müdahalenin sonuç vereceğini sanmıyorum, boşuna daha kötü bir hale sokmanız olası.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Boya çatlağına benziyor, işcilik hatası, boyanın kalitesi vs birçok etmenin birleşimi etkiler. Forumda da konusu geçiyor işte birisi diyor komple 15 bin TL'ye boyar diğer hop ben 3 bin TL'ye boyattım kazık demişler vs vs. Ekmek köfte ilişkisi elbette. Pasta cila kurtarmaz yeniden boyanması lazım. Normalde servislerde boyansa 1 yıl garantisi olur ustana sorman lazım. Geçmiş olsun tekrardan.
-
adam polisanı alıp sürmüş .
şaka bir yana astar-boya hatası. geçmiş olsun yeniden boyanacak.
-
Bu nasıl işçilik lan böyle yuh iflah olmaz git boyayan adama bu ne rezillik kardeşim diye üstüne çök
-
quote:
Orijinalden alıntı: intamcy
yok komple kazindi zaten 1 ay bekledim her aşamasini gordum astarlı halinide biliyorum sanirim vernik catlado vernik sökücüler var ondan alsam pasta cila yapsam düzelirmi acaba boyacı uzakta çunkuBuna ne kadar para verdiniz? Hakkını vererek kaliteli boya ve işçilik en az 8-9bine mal olması lazım. Uzak da olsa gidin gösterin boyacıya.
-
Gidin paranızı geri isteyin , başka yerde tekrar boyatın. Böyle araç boyayan adama bir daha araba teslim edilmez.
-
Hatalı boya ve vernik karışımı. Nedenleri ise şöyle.
NEDENLER:
• Boyanın çok kalın uygulanması.
• Pürüzlü yüzeylere uygulanması.
• Düşük kaliteli boyanın az örtücülüğünü önlemek için boyanın çok kalın uygulanması.
• Köşe ve kenarları sonlandırırken, fazla kalın boya kullanılması.
• Gözle görülemeyen, küçük çatlaklar bulunan eski boyalı yüzey üzerine tamir yapılması veya tamir boyası katlarının fazla yapılmış olması.
• Birbirine uygun olmayan astar ve son kat boyanın birlikte kullanılması.
• Çok kalın tatbikatlarda özellikle macunlarda bir önceki katın iyice kurumasını beklemeden bir sonraki katın uygulanması
• Uygulama yapılan yüzeylerin aşırı nem veya sıcaklık farklılıkları.
• Uygun olmayan ürünlerle çalışılması.
• Isı farklılıklarından dolayı buğulanma.
• Yapışma ve esneklik eksiği olan düşük kaliteli boya kullanımı.
• Aşırı sertleşmiş ve çok yaşlı sentetik boyanın gevrekleşmesi.
ÖNLEMLER:
• Kalın uygulamadan kaçınılmalı ve bunu önlemek için önerilen sprey tekniği ve kat sayısına dikkat edilmelidir.
• Birbirine uyum sağlayan malzemelerin önerilen kalınlıklarda uygulanması gerekir
• Aşırı kaba zımpara ile yüzey hazırlığı yapılmamalıdır. Alt yüzey özenle hazırlanmalıdır.
• El kitabında kullanım önerilerine uyulmalı, kuruma sürelerine dikkat edilmelidir.
• Her kata ayrı ayrı kuruma süresi uygulanmalıdır.
alıntı : www.stmcoatech.com
-
Bu kesinlikle ucuz malzemeden oluyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
bilmediğimden soruyorum.
aracınızı boyatacaksınız, kaliteli boyayı, kaliteli macunu vs nasıl sorgulayacağız.
ben açıkçası internette bir oto boyası deneyimi okumadım.
usta ne derse o yani...
-
Hangi boyayı kullandığını sormanız lazım, markasını bilirseniz fiyatını öğrenirsiniz. Zaten çoğu yurt dışında satıldığı için uluslararası fiyatları da belli oluyor.
-
3.500 TL geçen sene Haziran
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
3500 liraysa işçiliğe hiç dikkat etmediklerini söyleyebilirim. Usta aceleye getirip bir an önce çıkarmak istemiş olabilir dükkandan. Çünkü bu senenin başlarında ben tanıdığım bildiğim yerden komple yanık araba için 20.000 lira fiyat aldım komple boya ve küçük göçük gidermeler için. Acelem yoktu, ikinci araç olduğu için ve muhtemelen 15.000’e anlaşırdık ancak vazgeçtim boyatmaktan.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Ne kadar zemin iyi hazırlanırsa o kadar iyi bas macunu düzelt zımpara olayı önemli iyi zimparalanmayan yüzey boya tutmuyor birde rüzgar boya dedikleri yani üstün körü tek kat boya atılmış gibi sizin boya ince olduğu için yazın sıcak kışın soğuk böyle çatlıyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X