Şimdi Ara

Konuştuğunca İnternet Large ve Pass Sosyal sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
2.271
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selam arkadaşlar.
    Bu hafta sonu Vodafone "Konuştuğunca İnternet Large" paketine geçtim ve Pass Sosyal paketi (Facebook, Twitter ve Instagram sınırsız aylık 18 TL) ekledim.Ama uygulamalara girdiğimde normal kotamdan düşüyor.Daha önce bu sorun yoktu.Bu konuştuğunca internet paketine geçtim ve sorun başladı.Aynı sorunu bu paketi kullanan 1 arkadaşım daha yaşadı.
    Bu 2 paketi kullanıp sorun yaşayan var mı?

    Vodafone'nin cevabı....
    İletmiş olduğunuz bildiriminize istinaden, 0 532 214..... numaralı hattınız ile ilgili gerekli incelemeler sağlanmıştır.
    Yapılan incelemelerde;kullanımlarınızın Haftalık Sosyal Pass Paketinizden düşüm sağlanmış olduğu görülmektedir.
    Video izlerken reklam çıkması, twitter dışı bağlantılardan çekilen içerikler Sosyal paketten düşmemektedir.
    Mevcuttaki Vodafone Pass Sosyal Paketiniz Instagram, Facebook ve Twitter uygulamalarında ve bu uygulamaların web sitelerinde geçerlidir.
    Vodafone Pass Sosyal paketindeki Facebook Twitter ve Instagram uygulamaları üzerinden izlediğiniz videolar faydaya dahildir.
    Bu videolar link şeklinde ve sizi başka bir uygulamaya veya web sitesine yönlendiriyorsa bunlar paket kapsamında değildir ve kendi tarifeniz üzerinden ücretlendirilmekte olduğunuzu belirtmek isteriz.
    Ayrıca Vodafone Pass Müzik, Vodafone Pass Sosyal ve Vodafone Pass Video paketlerinde reklam gösterimleri reklam sağlayıcılar tarafından yapıldığı için bu esnada kullanılan data fayda kapsamında değildir.
    Bu bağlamda sorun bulunmamaktadır.
    Saygılarımızla,
    Vodafone

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • aynı paketler bende de tanımlı ve sorun yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sovalye34

    aynı paketler bende de tanımlı ve sorun yok.
    Dedim acaba video izleyince mi düşüyor izlemeden denedim aynı.Farklı paketler kullandım sorun yoktu. Turk Telekom a geçicem büyük ihtimal.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pentax -- 9 Ağustos 2018; 19:56:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pentax

    Dedim acaba video izleyince mi düşüyor izlemeden denedim aynı.Farklı paketler kullandım sorun yoktu. Turk Telekom a geçicem büyük ihtimal.

    Alıntıları Göster
    ilginç, hayır video ve canlı yayınlarda da kota düşmüyor.

    benim bu ikinci hattım, aslında cekim gücü vs memnun degilim ama sınırsız internet gibi olduğu için şu an sabit internetin olmadığı yerde iş görüyor o yüzden. 50 gb civarı aylık harcamam var toplamda, haftasonları dakika internet hediyeleri falanla..

    face ile twitterdan gündemi takip edebiliyorum, haberleri vs..

    aklıma gelmişken vpn falan kullanıyorsunuz ondan mı acaba diyeceğim, bilemiyorum.. mantık olarak bir şekilde operatör sizin o sitelere -uygulamalara- girdiğinizi anlayamıyor gibi düşünüyorum..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sovalye34 -- 10 Ağustos 2018; 17:3:19 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sovalye34

    ilginç, hayır video ve canlı yayınlarda da kota düşmüyor.

    benim bu ikinci hattım, aslında cekim gücü vs memnun degilim ama sınırsız internet gibi olduğu için şu an sabit internetin olmadığı yerde iş görüyor o yüzden. 50 gb civarı aylık harcamam var toplamda, haftasonları dakika internet hediyeleri falanla..

    face ile twitterdan gündemi takip edebiliyorum, haberleri vs..

    aklıma gelmişken vpn falan kullanıyorsunuz ondan mı acaba diyeceğim, bilemiyorum.. mantık olarak bir şekilde operatör sizin o sitelere -uygulamalara- girdiğinizi anlayamıyor gibi düşünüyorum..

    Alıntıları Göster
    Benimde 50 Gb oluyor.Ayrıca Vodafone TV de var bende onu kullandığımda kotadan düşmüyor mesela.

    Tek eksik YouTube. 10-15 TL olsa onuda ekliycem tamam olacak.

    Hediye verdiği 1 gb interneti bitirdikten sonra yine kotamdan düştüğünü farketmiştim.Ama veriyi kapatım açtığımda o durum düzeliyordu.

    Buna çare bulamadım.Ve ilginç olan arkadaşımında aynı sorunu yaşaması.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • musterihizmetleri@vodafone.com



    Buraya numaranla eposta at durumu yaz donerler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.