Şimdi Ara

Kopma sonrası değişen modem bilgileri (!)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
3
Cevap
0
Favori
742
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 26.12.2020 tarihinde kurulum ekibi geldi ve kurulumu tamamladı. O gün itibariyle bağlantı sorunu olmadan direkt kurulum yapıldı. Her şey yolunda idi.


    Bu arada, aynı hat üzerinde 2 farklı internet servisi alıyorum. Birisi türk telekom, diğeri türk.net. 


    29.12.2020 tarihinde hem Türk Telekom hem de Türk.net'e ait iki internetim de koptu. Türk Telekom bir iki saat içerisinde gelmişken Türk.net uzun bir süre gelmediği için 40046745 numaralı destek talebini oluşturdum. 


    Arkadaşlar internet kopması sonucunda panel üzerindeki PPoe (modem kullanıcı adı ve şifremin) değişmiş olabileceğini iddia ettiler. 


    Tahayyül edin lütfen, bir anda internet kopuyor, öteki hattınıza geliyor ancak türk.net gelmiyor ve sebebinin ne oldu idiyse kopma sonrasında modemde halihazırda duran bilgilerin değişmesi oldu. Yanıt aynen şu: 'model kullanıcı adı ve şifreniz yanlış, bu sebepten ip alamıyorsunuz' diyorlar. 


    Bu cevap gelene kadar İnternet ışığım sürekli kırmızı yanıyordu. 


    Daha sonra böyle bir cevap geldi ve kırmızı ışık sorunu ortadan kalktı, bu kez DNS ışığının devamlı ya da belli aralıklarla yanıp söndüğünü gördüm. 


    Sorunun modem kaynaklı olacağını düşünerek Asus DSL-AC68U modemimle Türk.net üzerinde belirtildiği üzere temiz bir kurulum gerçekleştirdim. Modem arayüzüne göre 'uzak sunucuya erişilemiyor' hatası alıyorum. DNS ışığım yanmıyor.


    Yeni bir kurulum yapmak istediğimde DSL led off hatasını alıyorum. 


    Lütfen bu konu hakkında desteğinizi rica ediyorum. 


    Çağrı merkezinizin olmaması, açılan destek kayıtlarına sorunla tamamen ilişiği olmayan vakit geçirmeye yönelik yanıtlar, teknik destek eksikliği beni henüz bir hafta bile dolmadan yıprattı. 


    Evlere mahkum olduğumuz şu süre içerisinde işlerimin bir hayli aksamasına neden oldu. 


    Sosyal mecralar üzerinde haftalardır internetten yoksun olan müşterilerinizi görmem beni iyice çaresizliğe sürükledi. Altyapımda herhangi bir sorun yok, bugün rutin bakıma gelen Türk Telekom ekipleri de test etti, kabloların bağlantılarını kontrol etti ve sorun olmadığını paylaştı. 


    Henüz aboneliğimin bir haftası dahi dolmadı, lakin bu ilgisizlik ve muhatap bulamama beni epey yordu. Abonelik iptali son çarem fakat ben o ilk 3 gün aldığım hizmetten epey memnunum. 


    @TurkNetDestek




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rolnes -- 31 Aralık 2020; 17:35:42 >







  • Merhaba, yaşadığınız sorun ile ilgili teknik uzmanlarımız bugün sizinle iletişime geçerek arızayı saha ekiplerine iletmiştir. Saha ekipleri 3 iş günü içerisinde sorunu çözümleyerek size bilgi verecekler. Konuyu ben de yakından takip ediyorum.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.