Şimdi Ara

Kredi Kartı ve Bankamatik Kartlara Ödediğimiz Ücretleri Geçmişe Dönük Nasıl İade Alırız? [SS'li] (278. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.155
Cevap
184
Favori
563.384
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 276277278279280
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pudinkk

    hsbc kartı acarken hıcbır ucret yok dıye geldıler hatta 1000 tl nakıt avans fln dedıler daha ılk ayda 60 lıra koymuş adiler.(daha ılk ekstre ya ınsafsızlar resmen)

    hsbc den almanın yolunu bılen varsa yazabılır mı acaba?

    keşke o bankadan uzak dursaydın

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • yakında kredi kartı yıllık ücret 100 tl olursa hiç şaşırmayın çünkü citibank bunu yapmayı düşünüyor...
    http://ekonomi.haberturk.com/para/haber/827065-citi-1-musterisini-2-yillik-kart-parasina-satacak

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: efem-35


    quote:

    Orijinalden alıntı: pudinkk

    hsbc kartı acarken hıcbır ucret yok dıye geldıler hatta 1000 tl nakıt avans fln dedıler daha ılk ayda 60 lıra koymuş adiler.(daha ılk ekstre ya ınsafsızlar resmen)

    hsbc den almanın yolunu bılen varsa yazabılır mı acaba?

    keşke o bankadan uzak dursaydın

    sorma ya ben bvutun kartları ıptal ettım ama babam durmuyor :D
    gelmısler allem kullem kartı vermışler fitneler :D

    neyse gecen sıcak fırsatlarda bır konu vardı 300 lıra alısverıse %10 puan 30 lıralık puan geldı kullandım hemen ,30unu kurtardık en azından ama ben bırakmam peşini giderim hakem heyetine




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yildirimr

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kei$er$oZe

    Bugün garantiden aradılar.Garanti Flexi Card varmış.Yeni bir kartmış.Kartın özelliği ise karttan asla işletim ücreti alınmıyormuş.Hiçbir şartı yokmuş.Yani şu kadar harcama yaparsanız tarzı.Dedim garanti çıkarı olmayacak bir karta asla işletim ücreti olmadan vermez.Hiçbir şart yada ileri karttan ücret alınıp alınmayacağı kesin mi dedim.Evet dediler.Karttan asla işletim ücreti alınmıyacakmış.Ne diyorsunuz.Ne derece doğru sizce..

    Garanti ile çok içli dışlıyım. Bu yeni kart çıkalı en fazla 15-20 gün oldu. Kart ücreti filan olmadığı için reklamı yapılmadı.
    Ben hem ek hem asıl kart çıkarttım bu karttan. Sebebide Garanti de kart adetine göre yararlanabilinecek kampanyalar olduğu için.
    Kart bütün Bonus kampanyalarından sorunsuz yararlanıyor. Flexi deki gibi katılım ücreti yok. Finansbank ın Fix kartı gibi müşteri kaybını önlemek adına çıkarılmış bir kart.

    Kartın adı Bonus Flexi: http://www.bonus.com.tr/pages/kart-cesitleri-bonus-flexi-card.aspx

    BSMV(Banka ve Sigorta Muameleleri Vergisi) %5 Yasa gereği alınır. Faiz, ücret ve komisyon tutarları üzerinden hesaplanır.
    KKDF (Kaynak Kullanımı Destekleme Fonu) %15 Yasa gereği alınır. Faiz tutarları üzerinden hesaplanır.

    hocam soyle bır bılgı var artık kıllanmak durumundayım ne demek biri bize açıklarsa sevinirim,bir yerden sokmaya mı çalışıyorlar yoksa bunlar normalde ekstrenın ıcıne dahıl olan seyler mı zaten?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bilen Biri

    quote:

    Orijinalden alıntı: Bilen Biri


    quote:

    Orijinalden alıntı: Bilen Biri


    quote:

    Orijinalden alıntı: bradenburg

    garanti bankası için mh yetkilisine kart aidatının iadesini istiyorum deyin muhtemelen kabul etmeyecek 10 tl bonus verelim diyecek sizde kartımı kapatın deyin mh yetkilisi tamam diyecek ardan bir kaç saniye geçince mh yetkilisi 59 tl kart aidatını iade ediyorum kabul ediyormusunuz diyecek


    Bana da 68 TL aidat yansımış. Money Visa kullanıyordum. Aradım, 35 TL money yükleyelim dedi. Ben de hayır, kapatalım dedim. Tamam o zaman dedi, kapatma onayı verdi. 7 gün içinde kartı kullanmazsanız kapanır dedi.

    Bankayla dün görüşmüştüm, yedi gün içinde kartı kullanmazsanız kapanır demişlerdi. Şimdi internet şubesinden baktığımda kart silinmiş. Yani kapatılmış sanırım. Peki vazgeçtim desem geri açarlar mı acaba? Çünkü kartı çıkartalı 2 ay olmuştu. Kartı kapatsam da o aidatı ödeyeceğim, bari geri kalan 10 ay kullanıp kampanyalardan Bonus'lar kazanıp yıl sonuna doğru kapatayım diye bir düşünce uyandı. Sizce 1-2 gün içinde arasam kartı geri açarlar mı?

    Arkadaşlar kartı açtırmak için Haklı Müşteri Hattını aradım. Kartı açamayacaklarını, istersem yeni başvuru yapabileceğimi belirttiler. Yalnız kartı kapattığım için de son ekstreye yansıtılan kart iadatının da 15 gün içinde iptal olacağını belirtti. Fakat ben kart aidatını da içeren ekstreyi ödemiştim. Garanti'yle tek ilişkim, kapattığım kredi kartıydı. Kart aidatını bana nasıl iade edeceklerini sorduğumda şubeyle görüşmem gerektiğini söyledi. Bu konuda tecrübesi olan var mı? Kart aidatını bana nasıl ödeyeceklerdir?

    Eğer şubeye git demişlerse gidip şubeye görüş, müşteri hizmetlerinden yönlendirdiler deyip olayı anlatırsın.
    Kartı kapattıktan sonra tekrar açtırmak için aramasaydın keşke. Neyse inşallah blöfünü yerler. Bende bonus kredi kartı vardı, kapattırdım, 10 gün kadar sonra tel açtılar bana kartınızı aktif edelim kart parası almayız dediler kabul ettim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pudinkk

    quote:

    Orijinalden alıntı: yildirimr

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kei$er$oZe

    Bugün garantiden aradılar.Garanti Flexi Card varmış.Yeni bir kartmış.Kartın özelliği ise karttan asla işletim ücreti alınmıyormuş.Hiçbir şartı yokmuş.Yani şu kadar harcama yaparsanız tarzı.Dedim garanti çıkarı olmayacak bir karta asla işletim ücreti olmadan vermez.Hiçbir şart yada ileri karttan ücret alınıp alınmayacağı kesin mi dedim.Evet dediler.Karttan asla işletim ücreti alınmıyacakmış.Ne diyorsunuz.Ne derece doğru sizce..

    Garanti ile çok içli dışlıyım. Bu yeni kart çıkalı en fazla 15-20 gün oldu. Kart ücreti filan olmadığı için reklamı yapılmadı.
    Ben hem ek hem asıl kart çıkarttım bu karttan. Sebebide Garanti de kart adetine göre yararlanabilinecek kampanyalar olduğu için.
    Kart bütün Bonus kampanyalarından sorunsuz yararlanıyor. Flexi deki gibi katılım ücreti yok. Finansbank ın Fix kartı gibi müşteri kaybını önlemek adına çıkarılmış bir kart.

    Kartın adı Bonus Flexi: http://www.bonus.com.tr/pages/kart-cesitleri-bonus-flexi-card.aspx

    BSMV(Banka ve Sigorta Muameleleri Vergisi) %5 Yasa gereği alınır. Faiz, ücret ve komisyon tutarları üzerinden hesaplanır.
    KKDF (Kaynak Kullanımı Destekleme Fonu) %15 Yasa gereği alınır. Faiz tutarları üzerinden hesaplanır.

    hocam soyle bır bılgı var artık kıllanmak durumundayım ne demek biri bize açıklarsa sevinirim,bir yerden sokmaya mı çalışıyorlar yoksa bunlar normalde ekstrenın ıcıne dahıl olan seyler mı zaten?

    Ben bu karttan henüz almadım; ama nihayetinde nakit çekim ücreti, gecikme faizi gibi ücretler var ve bu ücretlere ilgili tutarlarda veri ekleneceği belirtiliyor sanırım. Kartın üyelik aidatı yok.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ablamın işte üniversiteli maximum kredi kartından 20 tl kesilmiş. Telefon ettirdim, inceleyeceğiz dediler. Bugün mail geldi. İade etmiyorlar. Başka nasıl bir yol izlemeliyim?
  • arkadaşlar başvuru için kaymakamlıktan bireysel yapılması zorunlu mu internetten yapılamıyor mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bilen Biri


    quote:

    Orijinalden alıntı: pudinkk

    quote:

    Orijinalden alıntı: yildirimr

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kei$er$oZe

    Bugün garantiden aradılar.Garanti Flexi Card varmış.Yeni bir kartmış.Kartın özelliği ise karttan asla işletim ücreti alınmıyormuş.Hiçbir şartı yokmuş.Yani şu kadar harcama yaparsanız tarzı.Dedim garanti çıkarı olmayacak bir karta asla işletim ücreti olmadan vermez.Hiçbir şart yada ileri karttan ücret alınıp alınmayacağı kesin mi dedim.Evet dediler.Karttan asla işletim ücreti alınmıyacakmış.Ne diyorsunuz.Ne derece doğru sizce..

    Garanti ile çok içli dışlıyım. Bu yeni kart çıkalı en fazla 15-20 gün oldu. Kart ücreti filan olmadığı için reklamı yapılmadı.
    Ben hem ek hem asıl kart çıkarttım bu karttan. Sebebide Garanti de kart adetine göre yararlanabilinecek kampanyalar olduğu için.
    Kart bütün Bonus kampanyalarından sorunsuz yararlanıyor. Flexi deki gibi katılım ücreti yok. Finansbank ın Fix kartı gibi müşteri kaybını önlemek adına çıkarılmış bir kart.

    Kartın adı Bonus Flexi: http://www.bonus.com.tr/pages/kart-cesitleri-bonus-flexi-card.aspx

    BSMV(Banka ve Sigorta Muameleleri Vergisi) %5 Yasa gereği alınır. Faiz, ücret ve komisyon tutarları üzerinden hesaplanır.
    KKDF (Kaynak Kullanımı Destekleme Fonu) %15 Yasa gereği alınır. Faiz tutarları üzerinden hesaplanır.

    hocam soyle bır bılgı var artık kıllanmak durumundayım ne demek biri bize açıklarsa sevinirim,bir yerden sokmaya mı çalışıyorlar yoksa bunlar normalde ekstrenın ıcıne dahıl olan seyler mı zaten?

    Ben bu karttan henüz almadım; ama nihayetinde nakit çekim ücreti, gecikme faizi gibi ücretler var ve bu ücretlere ilgili tutarlarda veri ekleneceği belirtiliyor sanırım. Kartın üyelik aidatı yok.

    zaten ben zamanında odeyen gecıktırmeyen bır müşteriyim eğer geciktirmediğimde

    BSMV(Banka ve Sigorta Muameleleri Vergisi) %5 Yasa gereği alınır. Faiz, ücret ve komisyon tutarları üzerinden hesaplanır.
    KKDF (Kaynak Kullanımı Destekleme Fonu) %15 Yasa gereği alınır. Faiz tutarları üzerinden hesaplanır.


    bunlar alınmayacaksa sorun yok,bu yukarıdaki bahsedilen miktarlar sadece gecikme ücretleri ile ilgiliyse ben başvuracağım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: swing

    quote:

    Orijinalden alıntı: swing

    gecen yıl şubat ayında geriye dönük on yıllık kredi kartı aidatını geri almak için yapı kredi bankası ve ing bankı (ing dört yıllık) tüketici hakem heyetine şikayet ettim,dört ay sonra ykb ile ilgili karar yazısı geldi ve banka buna istinaden parayı kredi kartına "karar yazısı" açıklaması ile geri yatırdı
    fakat ing bank ile ilgili herhangi bir gelişme olmadı, THH ne gidip sorduğumda ing bankın işleminin uzun sürüğünü söylediler (sistemlerine baktılar bulamadılar sonrasında baştan savmak için sanırım böyle bir cevap verdiler.)sormak istediğim daha önce böyle bir şey yaşayan,şikayeti sonuçlanmayan varmı, varsa ne gibi bir yol izlediler.
    saygılarımla.

    ING bank ile ilgili şikayetimin akıbetini öğrenmek için THH ne tekrar gittim,bir yıldır sonuçlanmadığını sordum,mümkün değil dediler,bu sefer ilgilendiler,karar yazısını buldular 01 mart 2012 de bankadan savunma istemişler banka savunma vermemiş,karar lehime çıkmış haksız kesilen 110 tl.nin bana iadesine karar verilmiş. bankaya ve bana postayla karar yazısı göndermişler buraya dikkat (postaları bende gördüm)sözde posta ilgili adreste beni bulamamış,muhtarlıktada kaydım yokmuş geri gelmiş,bankaya gönderilende aynı gerekçeyle (bankada kimse yokmuş )geri gelmiş,neyse karar yazısını imza karşılığım aldım,bankayada aynı yazıyı tekrar göndereceklerini söylediler 1-1,5 ay bekle dediler itiraz haklarını kullanabilirler sonra ödeme yapılmazsa icra yoluyla alırsın dediler.Bekleyelim bakalım,tek sermayemiz zaman.
    Bu arada gitmişken geçen yıl 10 yıl geriye dönük aidatlarımı aldığım yapı kredi anlaşılan uslanmamış bu yıl içinde 75 tl. kesmiş şimdi arayıp iptal edin vs. şu kadar kota harçayın iptal edelim hikayeleriyle sinirlenmektense konu hakkında tecrübe sahibi olduğumdan bunun içinde bir dilekçe verdim 3-4 ay sonra iade ederler,bekleyelim,dediğim gibi sermayemiz zaman.

    Bu girişimi yaptıktan bir hafta sonra İNG bank tan talebiniz bilmem kaç no. ile değerlendirmeye alınmıştır diye bir mesaj geldi akabinde de 8 mart ta 110 tl.yi k.kartı hesabıma iade etmişler sağolsunlar,bir yıldan sonra 10 günde hal olması iyi oldu,darısı yapı kredinin başına oda 3 ay içinde iade eder.
    artık müşteri hiz. ile vs. uğraşıp hiç kendimi üzmüyorum,direkt THH gidip dilekçe veriyorum,sadece biraz zaman(ING bank gibi 444 lü noyu arayıp otomatik olarak kart üçretini iptal (puan olarak kartına yatıran)edenlerde var.
    Bu esnada bankalar nezdinde sevilmeyen tüketici olduğumuz kesin artık,fişliyorlar mıdır acaba?




  • Arkadaşlar. Kredi çektiğimiz dosya ücretleri geriye alınabiliyor sanırım. Bunula ilgili yapacağımız işlem nedir. Yardımcı olursanız sevinirim.
  • Ankara altindag kaymakamligina bir kez daha gittim. Yine basvuru almiyoruz dediler. Kaymakamliktaki thh nasil basvuru almaz?! Baska kaymakamliktaki thh'ye gidebilir miyim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaslar suanda ben bıkac sene once kapattırdıgım bankamatık benden 6-7 sene kesım ucretı almıstı bunları gerı alma sansım suan varmı yokmu sanırsam sıstemler yıllara gore degısmıs durumda
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Atmosphere

    Ankara altindag kaymakamligina bir kez daha gittim. Yine basvuru almiyoruz dediler. Kaymakamliktaki thh nasil basvuru almaz?! Baska kaymakamliktaki thh'ye gidebilir miyim?

    ikametinizin oldugu yerdeki THH ye gidebilirsiniz. THH nin dilekçe almaması diye bir durum olamaz, kaymakamın kendisine gidip almayanı şikayet edin.
  • benim her aradğımda hangi bankayı ararsam fax yazıpta bizim bankamızın böyle bir uygulaması bulunmamaktadır diyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mors

    quote:

    Orijinalden alıntı: emre4234

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kei$er$oZe

    Bugün garantiden aradılar.Garanti Flexi Card varmış.Yeni bir kartmış.Kartın özelliği ise karttan asla işletim ücreti alınmıyormuş.Hiçbir şartı yokmuş.Yani şu kadar harcama yaparsanız tarzı.Dedim garanti çıkarı olmayacak bir karta asla işletim ücreti olmadan vermez.Hiçbir şart yada ileri karttan ücret alınıp alınmayacağı kesin mi dedim.Evet dediler.Karttan asla işletim ücreti alınmıyacakmış.Ne diyorsunuz.Ne derece doğru sizce..

    ilk açtığında kartı 3.30tl kart parası o da belli bi alışveriş sözü verince alınmıyordu sanırım sonra ki senelerde 5.90 alıyorlar kart ücreti olarak.
    ben 2 yıldır kullanıyorum bonus cartın tum avantajları onda da var

    Aynı kart için bende arandım dün ve kabul ettim. Sadece dediği telefonda ki bayanın 4 sene de bir 10 lira kart yenileme parası alınacak. Başka bir şey alınması söz konusu değil. Defalarca da kendi tekrar etti müşteri temsilcisi bayan. Umarım doğru çıkar.
    Not: bonus kampanyalarından yaralanmak için sms göndermek gerekiyor filan gibi bir şey dediler onu tam çözemedim.

    Bir daha garanti beni ararsa bildiğim bütün küfürleri edeceğim arayana...
    Yılardır ararlar hayır dedik. Baktık bu aralar kampanyaları iyi netten tel no bıraktık. (Beraberinde diğer iki bankaya da) Bir aradınız tamam dedik başvuruyu aldınız daha onaylanmadan bir daha aradınız bonus flexi verelim diye. Dedik kardeşim daha önce aldınız başvuruyu bir hafta önce daha ona onay gelmedi bir daha arıyorsunuz bonus flexi verelim diye. Hemen not düşüyorum dediniz. Bu arada diğer iki banka bir hafta içinde apar topar verdi kartlarını tarafıma hem de iyi limitli olarak. Bu gün merak edip aradığım bonus'u ne oldu bunlara diye. Red etmişler başvuruyu...
    Ulan arayan sizsiniz ısrar eden sizsiniz hemde daha onay bile gelmeden iki kez arıyorsunuz verelim diye. Sonrada red... Borcum yok, harcım yok, takarım yok, yasağım yok, iş güç belli... Neye göre red. Madem red edeceksin saçma bir şekilde ne halt etmeye arasın yıllardır birde yalvarırsın kart verelim diye.

    Her işte bir hayır vardır benden uzak allaha yakın ol garanti...




  • Arkadaşlar ben de kesilen yıllık kart aidatı ve işlem masrafları için müşterisi olduğum bankalara başvuruda bulundum. İki tanesine herhangi bir ücret ödemeden ulaşabildim internet şubesinden. Ancak diğer ikisi ise ekstere başına 1 tl ve arşiv araştırması ücreti talep etti. Alacak olduğum para fazla olduğu için bu talebi kabul ettim bilgilere ulaşmak zorunda olduğum için.
    Merak ettiğim konu şu ki bu bankaların böyle bir şeyi talep etme hakkı var mı?
    Ücret kesecek olurlarsa bunun yasal dayanağı nedir?
    Ücreti bir sonraki ektereye yansıtırlarsa bu ekstere ile de ücret iadesi hakkında tüketici haklarına ibraz edebilir miyim?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fotocaglar

    Arkadaşlar ben de kesilen yıllık kart aidatı ve işlem masrafları için müşterisi olduğum bankalara başvuruda bulundum. İki tanesine herhangi bir ücret ödemeden ulaşabildim internet şubesinden. Ancak diğer ikisi ise ekstere başına 1 tl ve arşiv araştırması ücreti talep etti. Alacak olduğum para fazla olduğu için bu talebi kabul ettim bilgilere ulaşmak zorunda olduğum için.
    Merak ettiğim konu şu ki bu bankaların böyle bir şeyi talep etme hakkı var mı?
    Ücret kesecek olurlarsa bunun yasal dayanağı nedir?
    Ücreti bir sonraki ektereye yansıtırlarsa bu ekstere ile de ücret iadesi hakkında tüketici haklarına ibraz edebilir miyim?

    Ben bütün kredi kartlarımın ekstresini e-ekstre olarak talep ediyorum. Hepsi e-posta kutusunda arşivleniyor. Böyle bir sıkıntı da yaşamıyorum.




  • 
Sayfa: önceki 276277278279280
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.