Şimdi Ara

Kredi Kartı ve Bankamatik Kartlara Ödediğimiz Ücretleri Geçmişe Dönük Nasıl İade Alırız? [SS'li] (297. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.155
Cevap
184
Favori
563.350
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 295296297298299
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fusem

    quote:

    Orijinalden alıntı: robotica


    quote:

    Orijinalden alıntı: skypowernet

    finansbank ... uzak durmak gerek.. az önce cardfinanslarımdan birine 79 tl üyelik ücreti eklendiğini gördüm. gecenin bu saatinde hiç erinmedim aradım müşteri hizmetlerini. 2 kredi kartım vardı 2 sinide iptal ettirdim. daha birde telefonda müşteri temsilcisine kısa yoldan bağlanmak istersem 20 tl bilmem ne görüşme ücreti ödeyecekmişim.. bunlar kart kullanıcılarını kendilerine köle zannediyorlar galiba. biz ne dersek o demeye getirityorlar. bunu duyunca iki tanede normal bankamatik kartı (cardfinans nakit) vardı onlarıda bir güzel makasın altına yatırdım. bir daha önünden geçmem bu bankanın. işyerimde çalışanlarıma da bakıcam yarın tüm cardfinansları iptal ettirecem...

    20 lira görüşme ücreti mi?!?! Bu Finansbank iyiden iyiye azıtmaya başladı!

    şu konuya bir açıklık getireyim arkadaşlar.

    bildiğiniz gibi bankaların çağrı merkezi bant kaydında, kayıp-çalıntı ve şüpheli işlem bildirimi için bastığımız tuşla, daha hızlı müşteri hizmetleri temsilcisiyle görüşüyoruz.

    fakat buradan kayıp-çalıntı nedeniyle kart iptali dışında başka bir işlem yaptırmak isterseniz 20 tl ödemek durumunda kalıyorsunuz.

    bu nedenle dikkatli olun.

    Ne alakası var ya!? O adamlar bu birimin sadece kayıp çalıntı birimi olduğunu söyleyip gerekli birimlere yönlendirmekle yükümlüler. "Size kart çalıntı haricinde de yardımcı oluruz ama 20 tl" demek doğru değil!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: robotica


    quote:

    Orijinalden alıntı: fusem

    quote:

    Orijinalden alıntı: robotica


    quote:

    Orijinalden alıntı: skypowernet

    finansbank ... uzak durmak gerek.. az önce cardfinanslarımdan birine 79 tl üyelik ücreti eklendiğini gördüm. gecenin bu saatinde hiç erinmedim aradım müşteri hizmetlerini. 2 kredi kartım vardı 2 sinide iptal ettirdim. daha birde telefonda müşteri temsilcisine kısa yoldan bağlanmak istersem 20 tl bilmem ne görüşme ücreti ödeyecekmişim.. bunlar kart kullanıcılarını kendilerine köle zannediyorlar galiba. biz ne dersek o demeye getirityorlar. bunu duyunca iki tanede normal bankamatik kartı (cardfinans nakit) vardı onlarıda bir güzel makasın altına yatırdım. bir daha önünden geçmem bu bankanın. işyerimde çalışanlarıma da bakıcam yarın tüm cardfinansları iptal ettirecem...

    20 lira görüşme ücreti mi?!?! Bu Finansbank iyiden iyiye azıtmaya başladı!

    şu konuya bir açıklık getireyim arkadaşlar.

    bildiğiniz gibi bankaların çağrı merkezi bant kaydında, kayıp-çalıntı ve şüpheli işlem bildirimi için bastığımız tuşla, daha hızlı müşteri hizmetleri temsilcisiyle görüşüyoruz.

    fakat buradan kayıp-çalıntı nedeniyle kart iptali dışında başka bir işlem yaptırmak isterseniz 20 tl ödemek durumunda kalıyorsunuz.

    bu nedenle dikkatli olun.

    Ne alakası var ya!? O adamlar bu birimin sadece kayıp çalıntı birimi olduğunu söyleyip gerekli birimlere yönlendirmekle yükümlüler. "Size kart çalıntı haricinde de yardımcı oluruz ama 20 tl" demek doğru değil!

    arkadaşım bant kaydını dinleyip lazım olan menü hangisiyse ilgili tuşa bas.

    yoksa erken bağlanırsın ama 20 lira geçirirler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fusem

    quote:

    Orijinalden alıntı: robotica


    quote:

    Orijinalden alıntı: fusem

    quote:

    Orijinalden alıntı: robotica


    quote:

    Orijinalden alıntı: skypowernet

    finansbank ... uzak durmak gerek.. az önce cardfinanslarımdan birine 79 tl üyelik ücreti eklendiğini gördüm. gecenin bu saatinde hiç erinmedim aradım müşteri hizmetlerini. 2 kredi kartım vardı 2 sinide iptal ettirdim. daha birde telefonda müşteri temsilcisine kısa yoldan bağlanmak istersem 20 tl bilmem ne görüşme ücreti ödeyecekmişim.. bunlar kart kullanıcılarını kendilerine köle zannediyorlar galiba. biz ne dersek o demeye getirityorlar. bunu duyunca iki tanede normal bankamatik kartı (cardfinans nakit) vardı onlarıda bir güzel makasın altına yatırdım. bir daha önünden geçmem bu bankanın. işyerimde çalışanlarıma da bakıcam yarın tüm cardfinansları iptal ettirecem...

    20 lira görüşme ücreti mi?!?! Bu Finansbank iyiden iyiye azıtmaya başladı!

    şu konuya bir açıklık getireyim arkadaşlar.

    bildiğiniz gibi bankaların çağrı merkezi bant kaydında, kayıp-çalıntı ve şüpheli işlem bildirimi için bastığımız tuşla, daha hızlı müşteri hizmetleri temsilcisiyle görüşüyoruz.

    fakat buradan kayıp-çalıntı nedeniyle kart iptali dışında başka bir işlem yaptırmak isterseniz 20 tl ödemek durumunda kalıyorsunuz.

    bu nedenle dikkatli olun.

    Ne alakası var ya!? O adamlar bu birimin sadece kayıp çalıntı birimi olduğunu söyleyip gerekli birimlere yönlendirmekle yükümlüler. "Size kart çalıntı haricinde de yardımcı oluruz ama 20 tl" demek doğru değil!

    arkadaşım bant kaydını dinleyip lazım olan menü hangisiyse ilgili tuşa bas.

    yoksa erken bağlanırsın ama 20 lira geçirirler.

    Ah bana bunu bir yapsalar... Avukat masrafları ile burunlarından getirmeyen en adidir!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • arkadaşlar thh kart ücreti iadesi için başvurdum.banka şikayetinden vazgeçmezseniz kartınızı kapatacağız diye beni tehtit etti.halbuki daha önce thh kararıyla aynı kartıma iade almıştım.ne yapmamı önerirsiniz böyle bir hakları varmı blöfmü yapıyorlar.
  • soykannnn S kullanıcısına yanıt
    ya aidatı iade edin dedim yada kartı iptal edin bu gün cevap geldi

    kart aidatına ilişkin itirazınıza olumlu yanıt veremediğimiz ve talebiniz üzerine kartınızın iptal edildiğini bildiririz

    ne yapıcaz şimdi bakalım
  • arkadaşlar iş bankası işte üniversiteli kredi kartımdan 25TL gibi bir ücret kesildi. kredi akrtı aidatı adı altında. bunu tüketici hakeme gidip dilekçe yazmayı düşünüyorum. yapmam gereken birşey var mıdır tecrübeli arkadaşlar yardımcı olabilirler mi ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ScriptKidie

    arkadaşlar iş bankası işte üniversiteli kredi kartımdan 25TL gibi bir ücret kesildi. kredi akrtı aidatı adı altında. bunu tüketici hakeme gidip dilekçe yazmayı düşünüyorum. yapmam gereken birşey var mıdır tecrübeli arkadaşlar yardımcı olabilirler mi ?

    .oğu tüketici heyeti zaten size örnek bir dilekçe verir.siz bu dilekçeye kesintinin yapıldığı ekstreyi iliştirerek başvurursunuz.kalan kısmını onlar yapar.size sonuç kağıdı gelir
  • aradım zaten bana bir mail attılar sonrasında. hizmetlerimizin karşılığı vs vs. gibisinden bugün bende dönüş yaptım fakat ne olursa olsun ilk resmi iş gününde ekstreyi bastırıp gideceğim hakem heyetine ayrıca, internet ortamında bastırılan çıktı kabul görür mü?
  • merhabalar, gectigimiz hafta hesap isletim ucreti iadesi icin tuketici hakem heyetine gittim dilekce dekontlar vs butun ekleriyle birlikte, hakem heyetindekiler 2009daki yargitay kararindan dolayi artik hesap isletim ucreti iadesi icin basvuru almadiklarini soyledi, boyle birsey mumkunmudur ?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ScriptKidie

    aradım zaten bana bir mail attılar sonrasında. hizmetlerimizin karşılığı vs vs. gibisinden bugün bende dönüş yaptım fakat ne olursa olsun ilk resmi iş gününde ekstreyi bastırıp gideceğim hakem heyetine ayrıca, internet ortamında bastırılan çıktı kabul görür mü?

    zaten size gönderilen ekstrenin de kağıt olma dışında bir değeri yok :) beyan edilen şey doğru olduktan sonra her tülü çıktı olur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: idinc

    merhabalar, gectigimiz hafta hesap isletim ucreti iadesi icin tuketici hakem heyetine gittim dilekce dekontlar vs butun ekleriyle birlikte, hakem heyetindekiler 2009daki yargitay kararindan dolayi artik hesap isletim ucreti iadesi icin basvuru almadiklarini soyledi, boyle birsey mumkunmudur ?

    ben de böyle birşey duymuştum.ama 2009 olduğunu düşünmüyorum.zira 2011de sanırım akbanktan hesap işletim ücretini geri almıştım.ama sanırım mahkemelere başvurabiliyorsunuz.gerçi o zaman da mahkeme masrafları var hatta kaybederseniz diğer tarafın da masraflarını ödüyorsunuz.yalnız benim geri alış sebebim kesinti yapılan hesabımın kredi geri ödemesi için açılan bir hesap olması.sonuç itibariyle krediyi geri ödeyebilmek için zorunlu bir hesap açılıyor ve hesap işletim ücreti kesilecekse kredi alırken size bunun beyan edilmesi lazım.tüketici heyeti beni bu konuda haklı buldu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozguradam1

    quote:

    Orijinalden alıntı: ScriptKidie

    aradım zaten bana bir mail attılar sonrasında. hizmetlerimizin karşılığı vs vs. gibisinden bugün bende dönüş yaptım fakat ne olursa olsun ilk resmi iş gününde ekstreyi bastırıp gideceğim hakem heyetine ayrıca, internet ortamında bastırılan çıktı kabul görür mü?

    zaten size gönderilen ekstrenin de kağıt olma dışında bir değeri yok :) beyan edilen şey doğru olduktan sonra her tülü çıktı olur

    peki teşekkür ederim ilginize. bayramdan sonra bizzat gidip dilekçemi vereceğim.
  • Arkadaşlar

    Öncelikle öğrenciyim ve aşağıdaki bankalardan birer hesabım ve birer öğrenci kredi kartına sahibim. İki banka ile de yaklaşık olarak 2008-2009 yılları civarında sözleşmelerimi imzaladım.
    Bugün eski ekstrelerimi inceleyerek ve internet şubesi aracılığıyla aşağıdaki tutarların kesildiğini farkettim.

    Yapı Kredi Bankası tarafından 2009'dan beri 208TL Hesap İşletim Ücreti, 35TL de Kredi Kartı Üyelik Ücreti adı altında toplam 243TL kesinti yapılmış.
    Garanti Bankası tarafından 2009'dan beri 40TL Hesap İşletim Ücreti, 109.49TL de Kredi Kartı Üyelik Ücreti adı altında toplam 159,49TL kesinti yapılmış.

    Sanıyorum ki bu tip itirazlarda imzaladığımız sözleşme çok önemli. Ancak ben sözleşmemde böyle tutarların olup olmadığını bilmiyorum.
    Tüketici Hakem Heyeti'ne itiraz etmeyi düşünüyorum ancak okuduğum kadarıyla sözleşmeyi imzalarken orada yazan ücreti imzaladıysak sıkıntı olabiliyormuş.
    İtiraz durumunda sözleşmede bu tutarların yazıp yazmadığı ne kadar önemlidir?
    Dimyat'a pirince giderken bir de evdeki bulgurdan olmak istemiyorum.

    Toplam iki bankadan 402,49TL buhar olup gitmiş ve geri almak istiyorum. Yardımlarınızı bekliyorum.




  • Beyler card finans kredi kartı hiç kullanışmış eğer bi alışveriş yapılıp işleme açılırsa yıllık ücret kesilirmi ?
  • Arkadaslar ben ziraat bankasina parayi yatirir yatirmaz gecmis aylara ait hesap isletim ucreti kesmisler 20 + 20:40 tl
    Aslinda yogun bicimde calistigim akbank da kesmisti ama ilk mhh yi aradigimda aninda iade etti.
    Ziraat bankasini cok yere sikayet ettim hatta kensi facebook sayfasina bile yazdim ama banamisin demiyorlar acikcasi bu tarz ucretleri kesmeleri cok zoruma gidiyor
    aranizda ziraat bankasindan kestigi hesap isletim ucretini iade alan varmidir acaba???

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • suleyd1978 kullanıcısına yanıt
    Bende mail attım, bimer' e yazdım ama sonuç vermedi hakem heyetine başvurun dediler en sonunda bende 20TL için uğraşmak istemedim direkt kapattım hesabımı.
  • YIPman kullanıcısına yanıt
    Kullanmazsanız birşey olmuyor ama alışveriş yapmanız halinde malesef yıllık kart aidatı adı altında 60 TL alıyorlar eğer öğrenciyseniz Card Finans Go alın en azından ilk sene 10 sonrasında 25 TL ödüryorsunuz.
  • Arkadaşlar bende geçen Bonus kredi kartı aldım 100 liralık tek çekimde 10 lira hesap işlem ücreti kesmişler ayrıca kartı teslim eden kurye bana imzalatmadan eve sözleşme ile kartı bırakmış ve gitmiş yani benim sözleşmede her hangi bir maddeyi kabul ettiğim falan yoktur imzalamadım da.

    Kartı alalı 7 gün olmasına rağmen 800 liralık harcama yaptım ona rağmen kesiyorlar bu durum asabımı bozmaya başladı bu böyle giderse bende başvuracağım bir yerlere



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Peekay -- 4 Kasım 2013; 18:51:07 >
  • Arkadaşlar kapanmış kredi kartları içinde geri ödeme alabilr miyiz?vakıf ve finansbank

    şu an da aktif işte üniversiteli kredi kartım ve ziraat bankamatiğim var yaklaşık 4 buçuk senedir de ikisni kullanıyorum. Ekstreleri almam gerekiyor sanırım sonra gidip tüketici hakem heyetine dilekçe veriyoruz. Bundan bizim alehimize çıkabilecek bir şey olur mu? Ve uzun yıllar olduğu için ekstrelerde nasıl bulabilirim açıklaması nedir? Çok teşekkür ederim şimdiden.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bonus american express'ten 79 TL ücret aldılar.
    444'ü aradım, ücreti iade edin, ben maas musterisiyim, dedim. edemeyiz, 20 TL bonus verelim, dediler. kabul etmedim.
    sube'deki musteri temsilcisi ile gorustum, ucreti iade edin, maas musterisiyim, dedim. genel mudurluk'e iletecegiz, donus yapariz, dediler. bir hafta sonra donus yaptilar, talebiniz reddedildi, dediler.
    444'ü tekrar aradim, karti iptal edin, sebep kart ucretidir, dedim. once, tamam iptal islemini yapiyoruz, dediler, sonra, kart ucretini iade edelim, aman karti iptal etmeyin, ama bir sene daha kullanin, dediler. tamam, dedim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 295296297298299
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.