Şimdi Ara

Küreselcilerin dayattığı elektrikli araba Kayseride 1 can aldı ! - Elektrikli arabaların tehlikesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
66
Cevap
1
Favori
1.752
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Avrupada 2035 senesinden itibaren benzinli yasaklanıp bu tarz arabalar üretilecek !


    Kayseride bir Tesla sürücüsü ufak bir kazada patlayan pilden dolayı araç içerisine hapsolarak yanarak acılar içerisinde can verdi !


    Ayrıca bu tarz TESLA gibi akıllı arabalar cok kolaylıkla suikast aracına dönüşebilirler bir programcı hackleyip pilleri patlaması için programlayıp yada arabayı uzaktan kontrol edip birden hızlandırıp bir yere çarptırıp bir şahısa hiç bir patlayıcıya ihtiyaç olmadan kolayca suikast düzenleyebilir !



    Erkan Trükten 🇹🇷 (@ErkanTrukten) on Xtwitter
    💥 KAYSERİ'DE ELEKTRİKLİ TESLA YANDI: 1 ÖLÜ... Tesla araç yağmurda kayıp ağaca çarptı. Aniden alev alan araçtaki 34 yaşındaki sürücü yanarak yaşamını yitirdi. #tesla #kayseri
    https://twitter.com/ErkanTrukten/status/1768767473703059759


    AYDINLANMA PLATFORMU 🇹🇷 (@Insanlik_icin) on Xtwitter
    @ErkanTrukten Londra'da "Temiz Hava Bölgesi" ilan edilen sokakta elektrikli otobüs yanmış. Belki de 1 yıllık zehirli havayı 1 saatte çıkarttı. Elektrikli araçlara karşı mücadele zorunluluktur. Bu pislikleri toplumdan def etmemiz gerekmektedir.
    https://twitter.com/Insanlik_icin/status/1768772067757797758


    AYDINLANMA PLATFORMU 🇹🇷 (@Insanlik_icin) on Xtwitter
    @ErkanTrukten Elektrikli araba almak ile korona aşısı olmak intihar ile eşdeğerdir. Harakiri yapsanız direk daha kolay olur.
    https://twitter.com/Insanlik_icin/status/1768771213550080190/photo/1



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tarafsiz Goz -- 16 Mart 2024; 13:27:6 >







  • Küreselciler mi? La Dünya'nın iklimi değişiyor, sıcaklar ve kuraklık bir tarafımızda patlayacak, önlem almak gerekirken adamlar yine komplolara sarılmışlar. Kardeş kazalar, aksilikler, acı olaylar illaki olacak. Kaçarı yok. Önemli olan bundan ders ve önlem alman. Fosil yakıtlı araçlarda hiç kaza olmuyor mu? Fosil yakıtlı araçlarda hiç ölen olmadı mı yani? Ne zırvalıyorsunuz arkadaş ya.

    Bir de yok hacklenebilir ve suikast düzenlenebilir diye bir şeyler üfürmüşsün. Kardeş elektrikli araçlardan önce suikastler düzenlenmiyor muydu? Suikast bir tek elektrikli araçlarla mı gerçekleştirilebiliyor? Aman ha dışarı da çıkma hiç bu mantıkla. Yolda kafana saksı filan düşer ölürsün filan. Aman ha.
  • Aynen öyle. Heklenebilir her şey güvenlik açısından risktir. Hele bu bir de yaşamla ilgiliyse, ondan uzak durmak gerekir.

    Otomatik arabaların neden bu kadar yayıldığını anladınız mı şimdi?

    Avrupa'da manuel viteslileri de satılan bazı arabaların Türkiye'ye getirilmediğini ne kadar insan biliyor?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • bocekgrafik kullanıcısına yanıt

    Egitimli elit gecinen kesim bu tarz seyleri cok harika buluyor  


    Amac cok acik belli her sey sosyal kredi sisteminin alt yapisi icin hazirlaniyor



    webteknoyoutube
    Dünyanın İlk Dijital Diktatörleri: İnsan Puanlama ve Ona Göre Hizmet Alma Sistemi Çin’de Test Ediliyor! Arkadaşlar şimdi bu sistemin adı Sosyal Skor olarak geçiyor ve aslında Orwell’in 1984’ün de veya Zamyatin’in BİZ adlı romanlarında bahsettikleri o kapkaranlık distopya dünyasına reel dünyada da ufak ufak geçmeye başladığımızı gösteriyor. Aranızda Black Mirror adlı dizinin ilgili bölümünü izleyenler vardır eğer izlemediyseniz de 3. sezon 1. bölüme bakabilrsiniz. İzleyenler bileceklerdir, insanlar birbirlerine puan veriyorlardı. Yüksek puanlı insanlar maddi durumları gözetilmeksizin sosyal statülerini belirleyebiliyorlardı. Özetle Çin’de birbirlerini oylayan insanlar sayesinde vatandaşlarının kalitesini belirlemeyi hedefliyor. Senden benden topladıkları puanlarla yüksek seviyelere gelebilen Çinliler daha düşük puanlı olanlara göre daha fazla hakka sahip oluyorlar. Mesela puanınız aşırı düşükse restoranlara bile alınmayabilirsiniz. Çin bugünlerde bu sistemin testlerini yapmaya başladı. Eğer bir aksilk olmazsa da 2020 yılında yürürlüğe almak istiyorlar. Sistem yürütlüğe girdiğine Çinliler bir sabah kendilerini; A-B-C ve D gibi kategorize edilmiş farklı basamaklarda bulacaklar. Çin Komünist Partisi’nin iddiasına göre maddi durum bu kategorizasyonda önemli olmayacak. Yani aşırı zengin birisi de D kategorisinde olabilecek iddialara göre. Tabi bu puanları satmazlarsa :) Bence bu puan meselesi Çin gib bir ülkede karaborsaya düşer. 1.000 kişilik network’ü olan kişiler siz zart diye D’den A’ya çıkarabilir. Bitti mi? Bitmedi :) Bu sistem Çin vatandaşlarını sanal ortamda da tahip edecek. Sanal ortamda yalan söylerseniz, uygunsuz açıklamalarda bulunursanız veya uygunsuz fotoğraflar paylaşırsanız 50 puan kaybedeceksiniz. Tabi unutmayın kaybedilen her puan giden veya gideyazan bir sosyal hak demektir. Çünkü eğer Çin’de diyelim ki A kategorize bir vatandaşsınız; size bankaların kredi vermesi zart diye gerçekleşebilecek. Ama D sınıfı bir vatandaşsanız kredi alamazsınız, bankalara, otellere, restoranlara giremezsiniz. Peki bu sistemi kim tasarlıyor? Sistem Çin’in en başarılı istihbarat şirketlerinden biris olan Sensetime tarafından geliştiriliyor. Şirketin CEO’sunun yaptığı açıklamalaya göre: yeni geliştirdikleri kameralar ile o kameraların önünden geçen insan, köpek möpek ne olursa onun analizini yapabiliyorlar. Kameralar 4.000 fazla objeyi tanımlayabiliyor, erkek mi kadın mı, çocuk mu yetişkin mi olduğunu belirtebiliyor. Mesela Başkent Pekin’de bazı polis memurlarının Google Glass’a benzer gözlüklerle gezdikleri belirtiliyor. Muhtemelen bu gözlüklerde şirketin veri deposuna sürekli olarak bilgi aktarıyor. Sistem henüz Pekin’de aktif değil fakat seçilen farklı pilot bölgelerde uygulamalar başladı. Mesela 9.5 milyon nüfusa sahip olan Handzhou, bu sistemin test edildği merkezlerden bir tanesi. Adına da ‘kişisel dürüstlük’ projesi demişler. Peki bu durum ürkütücü mü veya doğru mu? Şimdi arkadaşlar ilk bakışta bu sistem ikna edici gibi durabiliyor. Yani şunu söyleyebiliyoruz: ‘ne olacak ki iyi bir insan olsun hiçbir haktan mahrum kalmasın’. Ama bence bu mesele bu kadar şirin bir mesele değil. Mesela Çin’de yaşayan insanlar bu yöntemle Çin Komünist Partisi’ne oy vermeyen kişilerin tespit edilmesinden korkuyor. Devletin oy verenle vermeyene eşit hizmet sunmamasından endişe ediyor. Her şey bir yana allah aşkına hiç mi internette orada burada özel işiniz olmadı? Kendinizi bu program içindeyken en insani ihtiyaçlarınızı bile giderme konusunda ciddi endişeler içerisinde bulabilirsiniz. Düşünsenizle eşinizle, sevgilinizle, en yakın arkadaşınızla, dostlarınızla yaptığınız her konuşma ve belki de aranızdaki geyikler 3. taraflar tarafından sürekli gözetleniyor. İnsan olmanın da dünyadaki tüm dini ve felsefi öğretilerin de çoğunda iyi insan olmak esastır. Ama iyi insan olmak devlet denetimiyle tepeden inme yöntemlerle inşa edilebielcek bir şey değildir. İyi insan olmak; aynı zamanda fikri hür, vicdanı hür kişiler olmak anlamına gelir. Hani bi laf var onunla bu içeriği kapatmak istiyorum. Yapacağımız bir tane iş var! İyi insan olmak. Ha bir de şunu da eklemek istiyorum: diyelim benim çok çevrem ve param var. Giderim bu puanları satın alırım. Nasıl ki insanlar instagram’da takipçi satın alıyor. Bir de bu tarz tipler de uyanık o takipçiler bir anda gelmiyor. Mesela adam 15k takipçiyi 2 ayda ekliyor hesabına. Bunun önüne nasıl geçilecek merak ettim. Valla ben Çinli olsam puanlarımı satarım. :D Bu konuda sizn de görüşleriniz merak ediyoruz arkadaşlar. Yorumlarda gelin tartışalım siz bu sistemi destekliyor musunuz? Neden? Bir de şuraya bir anket koyduk. Diyelim ki Youtube bir devlet ve Webtekno’da onun bir vatandaşı. Bize puan vermeniz rica edeceğim :) Acaba hangi kategoride yer alacağız. Kanalımıza abone olmayı unutmayın ► http://goo.gl/y4AjCY Hepsi ve daha fazlası için : http://www.webtekno.com/
    https://www.youtube.com/watch?v=aCCKEipg8aU
  • Halk da aptal olmasın kabul etmesin kardeşim, hiç mi beyni yok bunların. Azıcık googlea pil üretimi için çevreye verilen zarar yazacak kadar da mı beyni yok?

  • Togg alacaktım, iyi ki almamışım.

  • 10 - 15 yıl içerisinde hidrojen teknolojisi gelecek bu araçlarda, geçiş sürecinde insanları silkeleme yöntemi olarak kullanılıyor şu an.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dj_Gençkan -- 16 Mart 2024; 19:27:20 >
  • Dj_Gençkan D kullanıcısına yanıt

    Bütün oyunu çözmüşsün be reis. Dikkat et indirmesinler seni

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Elektrik motorlu araç iyi bir şey destekliyorum, pilli araç kötü ve sürdürülebilir bir fikir değil desteklemiyorum. Aracı götüren elektrik motorunu beslemenin başka bir yolunun bulunması elzemdir.

  • Benzinli araçların deposunun yanarak insanları öldürdüğü binlerce kaza örneği varken teslaya bok atman komik olmuş.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Dj_Gençkan D kullanıcısına yanıt
    Hidrojen c4 tipi patlayıcının 1 tık altında güçte patlamalar üretebilir. Hidrojen işi olmaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sinirli ve Süratli -- 17 Mart 2024; 0:28:24 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • AB 2040 dannsonra tamamen Elektrikli arabalara gecmeyi askiya aliyor. Bunun altinda yatan sebep, elektrikli arabalarin soylendigi kadar cevre dostu olmamasi.

    Bence en cevre dostu ve kullanisli olan Hidrojen yakitli tasitlar olacaktir. Aklin yolu birdir, bir Araba akusunu uretmek icin tonlarca su ve toprak harcaniyor. Elektrikli arabalar mevcut aku ve mevcut elektrikli araba motor teknolojisiyle icten yanma motorlarin yerini alamaz. Aku teknolojisi ve guvenliginde buyuk ilerleme olursa mumkun olur, simdilik bunun icin cok erken.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Konu fazla sığ, batarya yangını deniyor, benzinli araçlarda yanıyor. Kaza anında benzinli araçlar daha tehlikeli.


    Elektrikli araçlar gayet iyi, sadece şarj süreleri kısaltılmalı ve yenilenebilir enerji şarj edilmeli. Fosil vs. yakıtla üretilen elektrikle şarj edilmesinin çevrecilik anlamında bir artısı yok.

  • Arabanın altında araba kadar bataryayla gezmek istemem ben. Telefonun bataryası bile biraz bükülünce patlayıp yanabilirken bu arabalarla gezmek iyi cesaret.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • _turbo_ kullanıcısına yanıt

    Neden o değil aslında. Cinli ve ABD'Lİ firmalar Avrupalıların otomobil devlerini mahvediyor elektrikli araçlarda. AB bu şekilde giderse kendi otomobil sanayisinin yokedecek o nedenle planlar ertelendi.


    AB otomotiv sektörü elektrikli araç devrimine uyum sağlayamazsa Avrupa çok büyük zarar görecek bu işten. Ertelenmenin nedeni bu.


    Rekabet edemiyorlar, çok fazla bürokrasi çok fazlalformslite , çok fazla kural var Avrupa'da.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Periah -- 17 Mart 2024; 1:20:1 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Periah kullanıcısına yanıt
    AB bilincli sekilde Otomotiv sanayisini bitirmeye calisti. Emisyon skandaliyla baslayan surecten itibaren Otomotiv sanayi durdurulma noktasina getirildi. Neden Cin veya ABD deki elektrikli Otomobillerin hizli genisleyen sureci degil. Suan Mercedes VW ve BMW de elektrikli araclarda gayette basarililar. Ilerleyen zamandada Çinlileri tekrar gecerler.

    Eyakit motorlu araclari kaldirmak zaten bir ütopyadir. Guvenli degiller, aku teknolojisinin degismesi gerek. Trafikte saatli bomba seklinde kac Tesla yandi, sahit oldugum vaka var. Hidrojen yakit ilerde standart olacaktir.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Fosil yakıt tarih olacak hiçbir şey bunu değiştiremez

  • _turbo_ kullanıcısına yanıt

    Buna hiçbir şekilde katılmıyorum sorun şu ki Avrupa çok utopik yaklaştı olaya pekçok konuda kendi içlerindeki ülkelerin dinamiklerini gözardı ederek bazı kararlar ortasya koydular fakat bu sol - çevreci hamleler Avrupa'ya çok ağır zarar verdi. İlk olarak ABV'nin elektirkli araç hamlesine Avrupalı firmalar yeterince ayak uyduramadı sonuçta Avrupa Çinli ve Abd'li araçlarla dolup taştı daha kötüsü Almanya'da bildiğin üzere nükleer santraller gelecek düşünülmeden sol aklı havadalığı ile kapatıldıktan sonra yaşanan Rusya krizi ile Almanya enerji konusunda çok büyük zarar gördü.


    Sonuç olarak bunun elektrikli araç teknolojisi ile ilgisi yok. Sorun Avrupa firmalarının artık Abd ve Çin ile rekabet edemez hale gelmiş olmaları. Çok fazla bürokrasi var çok fazla yasa var çok fazla kural var ve Avrupa firmaları hızxla teknoloji yarışında geri düşüyorlar bunun sonuçları ise en acı biçimde geleceksel avrupa sektörleri çok büyük bir inavasyon tarafından tehdit edildiğinde açığa çıkıyor. Avrupalı otomobil devleri Tesla ve Çinlilerin gerçekten çok gerisinde kaldılar ve Avrupa şu an panik butonuna bastı elektirkli araç teşviklerini kaldırdılar ve hedefleri geriye çektiler çünkü böyle devam ederlerse en büyük sektörlerinden biri yokolacak geri dönüşü olmayan biçimde ve Avrupa bunu önlemeye çalışıyor.





  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.