Şimdi Ara

KVK Ücret Talebi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
643
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar,

    Sony Z5 premium cihazım daha önce 3 kere garantiye gitti ve anakartıda değişti. Yine aynı sorunlar başladı ve bu sefer 4. Gidişi olacak. Cihazımın ücretini talep etme hakkım var mı? Varsa prosedürü nedir?

    Ekleme: Cihazı yerel bir bayiden almıştım. Aldığım yere gitmem mümkün değil. Son garantiye gittiğinin teknik servis formu var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi King Of Birds -- 15 Ocak 2018; 15:40:44 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Kardeş eyer cihazı aynı sıkıntılardan verdiysen 4 defa yerine telefon talep ede bilirsin ama onlar seni zora sokmak için vermeyecekler sen de ne yapacaksın tüketici hakem heyetine gidip şikayette bulunacaksın ve paranı iyade istiyorsan para yerine telefon istiyorsan telefon 3 ay sürer muhtemelen benim başıma geldi arkadaşın yardımıyla bu şekil paramı geri aldım 1 senede cihazı kullanmış oldum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu telefondan da sony'den de soğudum artık bir daha bulaşmayı düşünmüyorum hocam. O yüzden ücret iadesi isteyeceğim. Fakat bunu garantiye göndermeden yarın direkt tüketici hakem heyetine giderek yapabilir miyim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • King Of Birds kullanıcısına yanıt
    Hocam, cihazın teknik serviste işlem gördüğüne dair belgelerin hepsi elinizde bulunsun. Kaybettiyseniz kvk dan isteyebilirsiniz. Onların hepsi ve fatura ile tüketici hakem heyetine başvurun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yusufc2012

    Hocam, cihazın teknik serviste işlem gördüğüne dair belgelerin hepsi elinizde bulunsun. Kaybettiyseniz kvk dan isteyebilirsiniz. Onların hepsi ve fatura ile tüketici hakem heyetine başvurun

    Yarın gitmeye çalışacağım hocam, cevabınız için teşekkür ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yusufc2012

    Hocam, cihazın teknik serviste işlem gördüğüne dair belgelerin hepsi elinizde bulunsun. Kaybettiyseniz kvk dan isteyebilirsiniz. Onların hepsi ve fatura ile tüketici hakem heyetine başvurun

    Hocam bu belgeyi nerden alabilirim? Bulunduğum yerde kvk teknik servisi yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • King Of Birds kullanıcısına yanıt
    Kvk ya mail atabilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mail attım fakat cevap veren olmadı hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • King Of Birds kullanıcısına yanıt
    Bugün verdiniz herhalde

    Az sabredin, bana da iki gün sonra cevap vermişlerdi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.